Ja mevrouwquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar nu is alles weer goed en kunnen we weer verder fantaseren.![]()
Dus lach Hidi, lach voor ons, verdomme!
Ik ga zo douchen en naar de AH, en als ik mij moedig genoeg voel naar de karwei want ik moet een zaagquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik doe nog ff eenen dan ga ik ff iets nuttigs doen.
Het is mooi weerquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen en naar de AH, en als ik mij moedig genoeg voel naar de karwei want ik moet een zaag
ik doe ook nog eenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik doe nog ff eenen dan ga ik ff iets nuttigs doen.
Kunnen we wel eens doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
He Hidi, jij pokert toch ook bij pokerstars? Zullen we een keer afspreken en dan Coos ook erbij?
Ik vind het wel lekker. Vooral als het voor mezelf is en ik straks de factuur kan schrijvenquote:
Heb jij toevallig de vorige SC niet terug gelezen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Vooral als het voor mezelf is en ik straks de factuur kan schrijven.
Als het voor mijn baas is, is het een ander verhaal.
Zijn daar ook al hapjes uit!?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
Is het je trouwens opgevallen dat liesje's usericon verdomd veel lijkt op een chocolade tastoe
Als ik hem in mijn hand heb welquote:
Oh, meneer Hidi, wat een suggestieve postquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |