En dit..quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe jij je pauzes en vrije tijd in wil delen is toch jouw zaak?
Nouja eigenlik zie je het well verkeerd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:55 schreef PjotrXII het volgende:
Maar om het maar subtiel te zeggen..
Je hebt geen mallemoer op je channel staan, alleen wat kinderachtige shit met hardcore shit eronder. WTF film je dan al die tijd? Je mentor heeft gelijk.. geen talent.
Of zie ik het verkeerd?
ikweet het maar meestal zit ik te filmenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef Conflict het volgende:
Als dit jouw passie is.... Gewoon doorgaan, ook al is het gewoon kut, jij staat erachter en dat is het belangrijkste als je iets zou willen bereiken!
Had? Waar zijn die uuuuren filmmateriaal nu danquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef L095 het volgende:
maar ik had ook zeker heel veel beeldmateriaal op me camera.
dat was zeker de moeite waard.
die worden op dit moment bewerkt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Had? Waar zijn die uuuuren filmmateriaal nu dan
Je zult jezelf toch beter moeten promoten wil je leden kregen
Een preview, raw material, the making offquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:05 schreef L095 het volgende:
[..]
die worden op dit moment bewerkt.
en alles moest tiptop worden en nadat die weddenschap is afgelopen zijn die beeldmaterialen nog niet allemaal bewerkt en dan ken ik dus de camera ophalen en inleveren.:(
jij houdt dus van kleineren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef PjotrXII het volgende:
Wat een kutintroductie eigenlijk.
Als je het doet, doe het dan goed..
- Nog zussen? Wat voor opleiding doet ze? Lust ze breezers?
Hyves? Pics?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef L095 het volgende:
[..]
jij houdt dus van kleineren.
voor jou de verdere introductie.
ik heb 2 zussen 1 van 18
1 van 21.
ze houden wel van mixjes enzo breezers ook.
gaan elke zaterdag wel uit
hebben alle 2 een vriend.
Lees m'n andere (serieuze) reactie oelewapper.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef L095 het volgende:
[..]
jij houdt dus van kleineren.
voor jou de verdere introductie.
ik heb 2 zussen 1 van 18
1 van 21.
ze houden wel van mixjes enzo breezers ook.
gaan elke zaterdag wel uit
hebben alle 2 een vriend.
Vraag of ze lidquote:
Dankzij deze thread nu maar liefst 14quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:05 schreef C_a_K_e het volgende:
Nou nou ik zie dat je al 15 abonnees hebt nu!
Ik begrijp niet waarom je er niet eerst voor zorgt dat het allemaal online staat om daarna pas een topic als deze te openen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:05 schreef L095 het volgende:
[..]
die worden op dit moment bewerkt.
en alles moest tiptop worden en nadat die weddenschap is afgelopen zijn die beeldmaterialen nog niet allemaal bewerkt en dan ken ik dus de camera ophalen en inleveren.:(
Omdat het nog niet bewerkt is , als het bewerkt was en het erop stond dan hoefte ik dit topic niet te makenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je er niet eerst voor zorgt dat het allemaal online staat om daarna pas een topic als deze te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |