Ik heb nog wel ergens een forum voor je waar je zelfs admin mag zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, ik wil graag mod worden.
Heb je tips?
Nou ja, nu staat alleen mijn leeftijd er achter. 18quote:
Neen, ik wil hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een forum voor je waar je zelfs admin mag zijn
Verrek, iddquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij ruige nuecqseks hier?
Openbaar?
Dat iedereen het ziet?
Ja, dat meld ik dan, en dan blader ik nog even links en rechts, dwaal weer over half internet tot vijf uur 's morgens en ga dan slapen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:05 schreef Gert het volgende:
Huh? Allemaal heren die al naar bed waren?
O wacht, het is weer een uur vroeger nu.
truste dan alvastquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat meld ik dan, en dan blader ik nog even links en rechts, dwaal weer over half internet tot vijf uur 's morgens en ga dan slapen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Tietenfoto's.
Dat is het enige wat ik te melden heb.
Zeg Ian, zit jij niet in een bosrijke omgeving daar?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Tietenfoto's.
Dat is het enige wat ik te melden heb.
Neen, niet meer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Ian, zit jij niet in een bosrijke omgeving daar?
je bedoeld 81?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, nu staat alleen mijn leeftijd er achter. 18
Viér uur 's ochtends, vannacht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat meld ik dan, en dan blader ik nog even links en rechts, dwaal weer over half internet tot vijf uur 's morgens en ga dan slapen.
Nah.... doe toch maar die jurk van 15 m2. Dit is zo'n jedoe joh!quote:
Een rooie stierquote:
Ja... vooral als je nog nooit iets in elkaar genaaid hebt (met een naaimachine dan...quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:11 schreef Gert het volgende:
Nah.... doe toch maar die jurk van 15 m2. Dit is zo'n jedoe joh!
Cupmaat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja... vooral als je nog nooit iets in elkaar genaaid hebt (met een naaimachine dan...) en je de patronen ook nog zelf moet tekenen
![]()
![]()
Maakt niet uit, gaat helemaal goedkomen![]()
wtf, schrijf ik zo ouderwets?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wááááát!?
Je bent heul geen lelijke 50 plussert?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je komt over als een oude, klamme, vochtige spons.
Maar je bent best lekker eigenlijk
Hoezo? Ik zou je gevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar gaat mijn ambitie als tekstschrijver
![]()
Maar bedankt, I guess
Jahoor, altijd top als je wordt gewaardeerd om je kwaliteitenquote:
bo Mama ?quote:
Ze kan geen BOB zijn, vet minpuntquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, dat wijf is fucked up lekker, had me even gewaarschuwd
Nee, ik heb m'n rijbewijs nog nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kan geen BOB zijn, vet minpunt
Aaaah, ben jij zo'n aanstellert?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jahoor, altijd top als je wordt gewaardeerd om je kwaliteiten
Ik dacht dat ruige mannen donders goed weten hoe ze aan de vrouwtjes moeten komen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaah, ben jij zo'n aanstellert?![]()
Had ik zeker eerst moeten zeggen dat je zulke mooie ogen hebt?
Lamaar, 't gaat nergens overquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ruige mannen donders goed weten hoe ze aan de vrouwtjes moeten komen?
Ik zeg net dat ik je ruig zou gevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ruige mannen donders goed weten hoe ze aan de vrouwtjes moeten komen?
Je weet het dus duidelijk niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik je ruig zou geven
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je weet het dus duidelijk niet?
Verekte kut.. ze heeft een penis!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik je ruig zou geven
IT'S A TRAP!!1!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verekte kut.. ze heeft een penis!
Naja als het voor jou altijd werkt zeg ik, niets aan doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Okee, leg maar 's uit dan, wat ging er fout en wat had goed geweest?
Dus je drinkt bier?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja als het voor jou altijd werkt zeg ik, niets aan doen![]()
Maar ik zou bij zo'n opmerking eerder je broek met bier vullen dan dat ik je m'n nummer geef, zogezegd
Waarom zou ik eigenlijk je nummer willen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar ik zou bij zo'n opmerking eerder je broek met bier vullen dan dat ik je m'n nummer geef, zogezegd
lietrsquote:
Mwah, dan is het toch wel een goede keus van hem, want win-winquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort meisjes altijd zo semi-arrogant?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, dan is het toch wel een goede keus van hem, want win-win
Je stopt het bij al die mannen in hun broek, je drinkt 'r bijna niets vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
lietrs
-edit en dat is het bewijs![]()
Oh dus niet ingaan op het boerse "heu, ik zou je geuveh" is arrogant?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort meisjes altijd zo semi-arrogant?
Onzekerheid en wat rot ervaringen. Je moet er even overheen doorheen en dan komt 't goed.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort meisjes altijd zo semi-arrogant?
Ben vanavond niet lastig gevallenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je stopt het bij al die mannen in hun broek, je drinkt 'r bijna niets van
Als het er op aan zou komen zou ik je hard neuken. Wat is daar zo vreemd aan!?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dus niet ingaan op het boerse "heu, ik zou je geuveh" is arrogant?
Juist, bedankt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzekerheid en wat rot ervaringen. Je moet er even overheen doorheen en dan komt 't goed.
Niets, als je dat op de wallen roeptquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het er op aan zou komen zou ik je hard neuken. Wat is daar zo vreemd aan!?
1xquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben vanavond niet lastig gevallen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niets, als je dat op de wallen roept
quote:
Neuken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Goed, inderdaad modelletje; Wat heeft u mooie ogen dus.
Daar heeft u verdomme een punt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lullo, een rok maken van vijftien meter stof, dat gaat een boerka te boven hoor
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lullo, een rok maken van vijftien meter stof, dat gaat een boerka te boven hoor
Ik vind het zo veel lolliger eikquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh kijk, het kan bijdehand doen.
Als je dat nou meteen had gedaan was het veel leuker
Als jij het naar je zin hebt ben ik ook blij, liefjequote:Op zondag 25 oktober 2009 02:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het zo veel lolliger eik
stof is 1,40 breed dus moet het uit 4 stukken maken... 4 x 2 meter = 8 meter en dan de mouwen nog en de voering, 15 meter is niks, jij kon toch zo goed rekenen enzeauxquote:
Damn, het werkt gewoon, zo makkelijk ookquote:
4 x 1,40 is 5,60, jij bent vierkant?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
stof is 1,40 breed dus moet het uit 4 stukken maken... 4 x 2 meter = 8 meter en dan de mouwen nog en de voering, 15 meter is niks, jij kon toch zo goed rekenen enzeaux
Geen "eau".quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Damn, het werkt gewoon, zo makkelijk ook
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]help me out, pak 'm even niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
ok ff [HERS] dan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen "eau".
Geen belediging.
Beetje trage poging tot ad rem doen...
Mwoah.
Ja, schattig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ok ff [HERS] dan.
Damn, het werkt geweaun, zo op het juiste niveeaauuxx ook
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]aaaaaaaaargh, nee joh! Ja, leuk voor één middag en dan heb je het helemaal gehad met die snelheidsduivels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
4 x 1,40 is 5,60, jij bent vierkant?
Jij hebt liever een zeil ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaaargh, nee joh! Ja, leuk voor één middag en dan heb je het helemaal gehad met die snelheidsduivels.
Ach, ze doet leuk haar best.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaaargh, nee joh! Ja, leuk voor één middag en dan heb je het helemaal gehad met die snelheidsduivels.
Ja serieus, dat is toch meer dan kamerbreedquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
tot voorzover het teruglezen, vanaf nu let ik op.
Ja, maar dat hoeft dan ook weer niet perse. Zo'n polyester ding vind ik helemaal niets, doe dan een mooi oud stalen schip met een kromhout motor.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja serieus, dat is toch meer dan kamerbreed
Zegt ie met een blauw oogquote:
Ja tante Bep, met zo'n wijde onderkant kun je wis en waarachtig wel spreken van "een ruimtelijk inzicht"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |