Waarom zou ik eigenlijk je nummer willen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja als het voor jou altijd werkt zeg ik, niets aan doen![]()
Maar ik zou bij zo'n opmerking eerder je broek met bier vullen dan dat ik je m'n nummer geef, zogezegd
lietrsquote:
Mwah, dan is het toch wel een goede keus van hem, want win-winquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja als het voor jou altijd werkt zeg ik, niets aan doen![]()
Maar ik zou bij zo'n opmerking eerder je broek met bier vullen dan dat ik je m'n nummer geef, zogezegd
Waarom zijn dat soort meisjes altijd zo semi-arrogant?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, dan is het toch wel een goede keus van hem, want win-win
Je stopt het bij al die mannen in hun broek, je drinkt 'r bijna niets vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
lietrs
-edit en dat is het bewijs![]()
Oh dus niet ingaan op het boerse "heu, ik zou je geuveh" is arrogant?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort meisjes altijd zo semi-arrogant?
Onzekerheid en wat rot ervaringen. Je moet er even overheen doorheen en dan komt 't goed.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort meisjes altijd zo semi-arrogant?
Ben vanavond niet lastig gevallenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je stopt het bij al die mannen in hun broek, je drinkt 'r bijna niets van
Als het er op aan zou komen zou ik je hard neuken. Wat is daar zo vreemd aan!?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dus niet ingaan op het boerse "heu, ik zou je geuveh" is arrogant?
Juist, bedankt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzekerheid en wat rot ervaringen. Je moet er even overheen doorheen en dan komt 't goed.
Niets, als je dat op de wallen roeptquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het er op aan zou komen zou ik je hard neuken. Wat is daar zo vreemd aan!?
1xquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben vanavond niet lastig gevallen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niets, als je dat op de wallen roept
quote:
Neuken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Goed, inderdaad modelletje; Wat heeft u mooie ogen dus.
Daar heeft u verdomme een punt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lullo, een rok maken van vijftien meter stof, dat gaat een boerka te boven hoor
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lullo, een rok maken van vijftien meter stof, dat gaat een boerka te boven hoor
Ik vind het zo veel lolliger eikquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh kijk, het kan bijdehand doen.
Als je dat nou meteen had gedaan was het veel leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |