wtf, schrijf ik zo ouderwets?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wááááát!?
Je bent heul geen lelijke 50 plussert?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je komt over als een oude, klamme, vochtige spons.
Maar je bent best lekker eigenlijk
Hoezo? Ik zou je gevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar gaat mijn ambitie als tekstschrijver
![]()
Maar bedankt, I guess
Jahoor, altijd top als je wordt gewaardeerd om je kwaliteitenquote:
bo Mama ?quote:
Ze kan geen BOB zijn, vet minpuntquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, dat wijf is fucked up lekker, had me even gewaarschuwd
Nee, ik heb m'n rijbewijs nog nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kan geen BOB zijn, vet minpunt
Aaaah, ben jij zo'n aanstellert?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jahoor, altijd top als je wordt gewaardeerd om je kwaliteiten
Ik dacht dat ruige mannen donders goed weten hoe ze aan de vrouwtjes moeten komen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaah, ben jij zo'n aanstellert?![]()
Had ik zeker eerst moeten zeggen dat je zulke mooie ogen hebt?
Lamaar, 't gaat nergens overquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ruige mannen donders goed weten hoe ze aan de vrouwtjes moeten komen?
Ik zeg net dat ik je ruig zou gevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ruige mannen donders goed weten hoe ze aan de vrouwtjes moeten komen?
Je weet het dus duidelijk niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik je ruig zou geven
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je weet het dus duidelijk niet?
Verekte kut.. ze heeft een penis!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik je ruig zou geven
IT'S A TRAP!!1!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verekte kut.. ze heeft een penis!
Naja als het voor jou altijd werkt zeg ik, niets aan doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Okee, leg maar 's uit dan, wat ging er fout en wat had goed geweest?
Dus je drinkt bier?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja als het voor jou altijd werkt zeg ik, niets aan doen![]()
Maar ik zou bij zo'n opmerking eerder je broek met bier vullen dan dat ik je m'n nummer geef, zogezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |