Als jij het naar je zin hebt ben ik ook blij, liefjequote:Op zondag 25 oktober 2009 02:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het zo veel lolliger eik
stof is 1,40 breed dus moet het uit 4 stukken maken... 4 x 2 meter = 8 meter en dan de mouwen nog en de voering, 15 meter is niks, jij kon toch zo goed rekenen enzeauxquote:
Damn, het werkt gewoon, zo makkelijk ookquote:
4 x 1,40 is 5,60, jij bent vierkant?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
stof is 1,40 breed dus moet het uit 4 stukken maken... 4 x 2 meter = 8 meter en dan de mouwen nog en de voering, 15 meter is niks, jij kon toch zo goed rekenen enzeaux
Geen "eau".quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Damn, het werkt gewoon, zo makkelijk ook
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]help me out, pak 'm even niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
ok ff [HERS] dan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen "eau".
Geen belediging.
Beetje trage poging tot ad rem doen...
Mwoah.
Ja, schattig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ok ff [HERS] dan.
Damn, het werkt geweaun, zo op het juiste niveeaauuxx ook
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]aaaaaaaaargh, nee joh! Ja, leuk voor één middag en dan heb je het helemaal gehad met die snelheidsduivels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
4 x 1,40 is 5,60, jij bent vierkant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |