Teen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja tante Bep, met zo'n wijde onderkant kun je wis en waarachtig wel spreken van "een ruimtelijk inzicht"
Ik begon van onderaf te teruglezen dus geen idee waar je het over hebt, moest gewoon lachenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja serieus, dat is toch meer dan kamerbreed
ma quanto ci piaci parlare le lingue straniere?quote:
Je wilt er gewoon 2 hé, vraag dat dan gewoonquote:
Jij hebt al verkeringquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef Day het volgende:
Fijn is dat! Ik word gewoon genegeerd in mijn naamtopic.
Hooiiiiiquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef Day het volgende:
* ff alle post van Day gaat lezenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef Day het volgende:
Wat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ma quanto ci piaci parlare le lingue straniere?
Nou én!quote:
Heb je tussen de deur gezeten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb knalpaarse teennagels![]()
Soort matalic.
quote:
Nee, maar dat lijkt me verder geen probleem?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ma quanto ci piaci parlare le lingue straniere?
Vrije vertaling, geil je op vreemde talenquote:
Nee ik heb ze gelaktquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je tussen de deur gezeten?
Jaquote:
Had ik mijn antwoord in een "vreemde" taal moeten doen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vrije vertaling, geil je op vreemde talen
Vind het wel mooi als iemand vreemde talen spreekt ja, dan is het net of je overal geweest bent enzoeauxquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt me verder geen probleem?
Of is dat belangrijk voor u?
En spaans is voor u een "vreemde" taal?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind het wel mooi als iemand vreemde talen spreekt ja, dan is het net of je overal geweest bent enzoeaux
Gaan we bijdehand doen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En spaans is voor u een "vreemde" taal?
Whatever, immerhin is das ne Europeesche taal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gaan we bijdehand doen?![]()
Was overigens Italiaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |