Dankjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:59 schreef Michellee het volgende:
Wat een super leuke OP!![]()
![]()
Mijn opmerkingen:
Ze moeten even kappen met Jack en Carly, dat hebben nu wel gezien....en weer gezien, en weer gezien...
Ameera is best knap zonder stem en irritant hoofddoekje!
Hebben Alison en Chris al eerder iets gehad? Ik weet het niet meer......
En Sofie moet oprotten!
Of Katie gewoon heel klein.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:27 schreef Michellee het volgende:
Het valt mij nu ook opeens op dat Brad best groot is...
Het is je al vaker gevraagd, maar denk je dat je zou kunnen stoppen met spoilers posten in het gewone Atwt topic? Daar is een spoilertopic voor en anders zet je het even in een spoiler, zodat mensen die het niet willen weten het ook niet hoeven te lezen.quote:
Ik kijk ATWT niet meer sinds Dusty weg is, tjee wat een horney-maker was die manquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:21 schreef kellyxoxo het volgende:
ze moet weer alles op een rijtje zetten
hij is hot maar ik mag hem niet ik weet niet waaromquote:
Is het dan iets spannender?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jaaa nieuwe deeltje, leuke OP!![]()
![]()
Ik volg de afleveringen hier in Nederland niet meer (zit al een heel stuk verder) maar ik lees altijd graag mee..![]()
Nee het wordt alleen maar erger en ingewikkelder en de meeste verhaallijnen zijn nog steeds tenenkrommend..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:11 schreef Pugg het volgende:
[..]
Is het dan iets spannender?
Ik heb nu het idee dat naar opdrogende verf kijken leuker is dan ATWT.
Die verhaallijnen , zo saaaaaaai
Indd. Z.s.m.quote:
En die arme Luke en Noah zitten met een moslima opgescheept, hoe verzin je hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Z.s.m.![]()
Verder: waarom laten moeders in deze soap zo vaak hun kinders in de steek? Eerst Carly toen met Simon en nu gaat Lily weer weg.Lekker bezig dus.
En Katie + Brad.Katie zie ik trouwens opvallend veel in sexy setjes. Is dat om kijkers te blijven trekken?
Die natuurlijk binnenkort geen doekje meer draagt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef Pugg het volgende:
[..]
En die arme Luke en Noah zitten met een moslima opgescheept, hoe verzin je het
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die natuurlijk binnenkort geen doekje meer draagt.
Oh, eergisteren ofzo nog wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:09 schreef Pugg het volgende:
[..]
Je loopt achter,is al gebeurd
zelfs een laag uitgeneden jurk had ze aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Memento-Mori op 30-10-2009 00:42:19 ]De meest belangrijke keuze is de keuze om te kiezen
mensen vinden het volgens mij leuk om het voor andere te verpesten!!..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:50 schreef SeaOfLove het volgende:
fijn die spoiler! werkt niet bij mobiel-internet,krijg alles gewoon te zien.... wat is er mis met het speciaal daarvoor bedoelde topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 11:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Waarom kijken mensen dit?
Lazer op als het je niet bevalt. puber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Je hebt het recht niet om anderen puber te noemenquote:Op zondag 1 november 2009 11:28 schreef Miam het volgende:
[..]
Lazer op als het je niet bevalt. puber.
Ik heb nog altijd meer recht om in dit topic te posten dan jij.quote:Op zondag 1 november 2009 11:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om anderen puber te noemenJe kijkt naar de meest trieste soap op de wereld
quote:Op zondag 1 november 2009 11:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Waarom kijken mensen dit?
omdat het leuk, spannend en verslavend isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wegwezen jij![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
denk juist dat brad een hele goede papa gaat wordenquote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef SeaOfLove het volgende:
liberty gaat echt n pain in the ass worden denk ik zo.
quote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Miam het volgende:
Ik denk dat Liberty een koppel gaat worden met Ameera.
Ik kan straks helaas niet kijken, zal wel morgenochtend worden
Chriiiiiiiiiiiiiis
dat is zo ielllllllllllllllllllllllllllquote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 2 november 2009 19:20 schreef Anonymousz het volgende:
dat is zo ielllllllllllllllllllllllllll
Whehe noooopequote:Op maandag 2 november 2009 19:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
![]()
Niet te veel soppen![]()
[..]
dat is zo ielllllllllllllllllllllllllll
1. dat wil je niet wetenquote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef Miam het volgende:
[..]
Whehe noooope
Heb ik vandaag nog wat gemist in ATWT? Chris nog voorbij gekomen?
juist wel het einde mag je zeker niet missenquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Miam het volgende:
Hoef ik morgen dus niet te kijken
Ik vind de verhaallijnen zoo saaaai worden...
en vooral erg ongeloofwaardig..
Dat met dingetje en dingetje?quote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
juist wel het einde mag je zeker niet missen
quote:
Paul en Sofie hadden gezoendquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Leg effe uit, heb het niet gezien.
jij bent niet de enigequote:Op donderdag 5 november 2009 12:03 schreef vencodark het volgende:
Ik kan Chris en Aaron nooit zo uit elkaar houden.
Jeej.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:04 schreef kellyxoxo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOVEEEE this picture!!!
je sopt te veel meidquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:30 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik vind'm op televisie d'r toch heel anders uitzien dan op de foto..
Mooier.![]()
whehe wat wil je ook. ;')quote:
jij bent niet de enige die het zegtquote:Op maandag 9 november 2009 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
liberty doet me qua uiterlijk een beetje aan maddy denken
Hele goede samenvatting.quote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef Anonymousz het volgende:
samenvatting 2/11/09 t/m 6/1109
Paul/Sofie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meg![]()
![]()
Mike![]()
![]()
Chris/Alison![]()
![]()
![]()
Emily/Casey![]()
![]()
Carly/Holden![]()
![]()
Jack![]()
Brad/Katie![]()
![]()
Liberty![]()
![]()
![]()
Noah/Ameera/Luke
Die ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 06:27 schreef Pugg het volgende:
En Ameera?
Dank jequote:
Eerst Sofie graagquote:
oh dat zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
erger me dood aan sophie....zal wel weer zwanger zijn ondertussen van paul !
Ik vind haar leuker! De oude had zo'n jankhoofd...quote:Op woensdag 11 november 2009 04:32 schreef kellyxoxo het volgende:
Pfff die nieuwe lilly word wel wennen...
Mwa, ik vond haar wel leuk. Juist omdat ze niet standaard knap-hoofd heeft en naar mijn idee ook geen rotkop. En ik was gewend aan haar.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vind haar leuker! De oude had zo'n jankhoofd...
Alleen d'r oren zijn nóg groter.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Zou dat bord dat Sofie voor haar kop heeft nog groter worden of blijft dat zo?
quote:Op woensdag 11 november 2009 04:32 schreef kellyxoxo het volgende:
Pfff die nieuwe lilly word wel wennen...
Idd.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:17 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Alleen d'r oren zijn nóg groter.![]()
[..]
[..]
Idd. [ afbeelding ] Als je al zo lang kijkt ben je zo gewend dat het gewoon niet meer klopt...
Bye Martha [ afbeelding ]
Is Ernie ook een ATWT fan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:10 schreef UncleErnie het volgende:
Ameera moet dood! Dat bij wijze van tvp.
Was, nu kijk ik het slechts af en toe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is Ernie ook een ATWT fan?
Is die tijdelijk of echt nieuw?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind de nieuwe Lily niks aan. Ze is zo oud en stijf.
Ze hebben Martha Byrne voor haar vervangen. Martha's contract werd niet verlengd deze Lily speelt nu nog in atwtquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is die tijdelijk of echt nieuw?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze hebben Martha Byrne voor haar vervangen. Martha's contract werd niet verlengd deze Lily speelt nu nog in atwt
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef UncleErnie het volgende:
deze mag dan wel kut zijn, maar van die vorige had ook een zeikkop die ik het liefst tussen de deur wou slaan.
Maar daar was je wel aan gewend.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef UncleErnie het volgende:
deze mag dan wel kut zijn, maar van die vorige had ook een zeikkop die ik het liefst tussen de deur wou slaan.
dit went ook wel hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daar was je wel aan gewend.
Ze doet me aan Vienna denken toen zij er net in kwam.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
die moeder van libby is wel lachuh , belooft weer veel toestanden en daar houden we toch van ?
Oja.quote:Op maandag 16 november 2009 07:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
En...........ze heeft een kind van zijn vader.........
Is dat nu al? Dacht dat dat nog even duurde.quote:Op zondag 15 november 2009 16:57 schreef psv-gomes het volgende:
ik vind de nieuwe lily niet zo veel aan
en casey met emily
Ik vind haar een beetje Iris (Gwen's mammie)-achtig. Drukwerk maar op een leuke manier.quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Miam het volgende:
oh die janet mag wel weer weg..... wat een vervelend figuur!
Aan Vienna had ik in het begin een hekel, maar nu vind ik haar echt leuk. Ik hoop dat dat met Janet ook gebeurt, heb me nu al mateloos zitten ergeren aan haar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze doet me aan Vienna denken toen zij er net in kwam.
ik vond vienna ook irritant in het begin toe ze met simon gingquote:Op maandag 16 november 2009 14:53 schreef Urnie het volgende:
[..]
Aan Vienna had ik in het begin een hekel, maar nu vind ik haar echt leuk. Ik hoop dat dat met Janet ook gebeurt, heb me nu al mateloos zitten ergeren aan haar.
Oja.quote:Op maandag 16 november 2009 07:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ze moet toch minstends 2x zo oud zijn?
En...........ze heeft een kind van zijn vader.........
Lilyquote:
Ze lijkt wel verbrand onder haar ogen WHATSKEBEURT ?quote:
En ze n##ken er flink op los,quote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef SeaOfLove het volgende:
wat zijn die snyder mannen toch een schijnheilen
Ameera ook welquote:Op donderdag 19 november 2009 12:48 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou Vienna, beide Lilly's en Katie weleens willen geven.
Dat vond ik ook al.quote:
Weet Margo er al van..quote:Op zondag 15 november 2009 16:57 schreef psv-gomes het volgende:
ik vind de nieuwe lily niet zo veel aan
en casey met emily
dat zal holden niet leuk vinden dat emily met iedereen doetquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Weet Margo er al van..?
Wat is ze een slet zeg.. Ze heeft iedereen al gehad behalve haar eigen "real life echtgenoot" Holden
oke ik vind het niet meer leukquote:Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef vencodark het volgende:
Kan er opgehouden worden met die smiley samenvattingen? Het zeg zoo weinig.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
Ergens bekruipt me nog steeds het gevoel dat Noah niet zo homo is, als hij zich voordoet. Ligt dit aan mij?
liever noah dan lukequote:Op maandag 23 november 2009 07:27 schreef Pugg het volgende:
[..]
Een domme muts ..... dat is het.
Maar wel een leuke
Sorry.quote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oke ik vind het niet meer leuk
ik kap ermee
neeeeee het ligt niet aan jou maar aan mijquote:
Het probleem met de storyline is, dat alle mensen ongeveer na één keer neuken en deze personagesquote:Op maandag 23 november 2009 18:57 schreef alors het volgende:
Ik vind Noah echt een schatje![]()
Maarja Luke is sowieso wat extraverter dan hem. En bij Noah is het er nogal ingeramd dat homo iets slechts is, dus dat ie niet helemaal supergay is, is wel logisch. En vind ik ook wel leuk voor de verandering
Ik vind het op sommige momenten best tenenkrommend moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 05:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
Het probleem met de storyline is, dat alle mensen ongeveer na één keer neuken en deze personages
elkaar nauwlijks aanraken.
Ik hoef heus geen gaysex te zien maar dit is zo niet echt.
van mij hoeft dat ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 05:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik hoef heus geen gaysex te zien maar dit is zo niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]Oh ja Chris isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zucht
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Wat dacht van je Caseyquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Miam het volgende:
Emily................................................................................
Ik kijk naar ATWT voorquote:Op woensdag 25 november 2009 07:59 schreef Moja het volgende:
Wat ik niet snap is dat ATWT schijnbaar bijna niemand naar kijkt en die walgelijk zoetsappige serie waar iedere week hetzelfde gebeurt wel
ik ookquote:Op woensdag 25 november 2009 08:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kijk naar ATWT voor
[ afbeelding ]
En als je met die walgelijke zoetsappige serie neerlands soap bedoeld. Ik denk dat de meeste mensen daarnaar kijken of uit nostalgie, of ze hopen dat er weer eens keer wat spannends gebeurd of ze hopen dat:
Playmobielgelijkenis Danny eens wat beter gaat acteren. Net als Nina, Lucas en Jan.
Dat Martijn Barbara dumpt
Dat DeX uit de kast komt en vol op de bek gaat met Lukas
Janine weer bij Ludo terugkomt
En Sjors word bezwangert door Danny
Wie komt er dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ook![]()
en nog iemand maar die kom pas over een 1 1/2 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De grootste falers van deze afleverig waren Lily/Holden/Jack/Carly![]()
alleen maar ruzie maken pffEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als hij komt, mag ik het dan opl*kken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
Jij wel hoor, lekker gezondquote:Op donderdag 26 november 2009 11:04 schreef KWAKje het volgende:
[..]
als hij komt, mag ik het dan opl*kken?
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:04 schreef KWAKje het volgende:
[..]
als hij komt, mag ik het dan opl*kken?
Nogal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef psv-gomes het volgende:
wat is sofie vreselijk irritant en wanhopig
Mike wilt alle vrouwen beschermenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nogal.
Ik ben niet speciaal voor Paul maar in dit geval wel. Stomme Sofie die liegt, Mike die direct alles gelooft, Meg die denkt dat door haar gesprekje alles gelijk goedkomt, Paul die waarschijnlijk weer stomme acties gaat doen om Sofie te overtuigen dat ze haar verhaal moet rechtzetten.
Het is gewoon een kutkind.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef psv-gomes het volgende:
wat is sofie vreselijk irritant en wanhopig
Die mond, dat gezicht, dat lichaam (beetje kort dat wel)quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:50 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat ziet Aaron er tegenwoordig lekker uit.Er is iets anders met hem dat ik niet eerder heb gezien.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
Sofie Is Freaky And She Knows It
Sofie Is Freaky And But I Like It
Hehe grapjequote:
ja, denk dat gewoon zijn haar anders zit, of het komt omdat hij meer lacht tegenwoordig.quote:Op zondag 6 december 2009 07:40 schreef Pugg het volgende:
[..]
Die mond, dat gezicht, dat lichaam (beetje kort dat wel)
maar pakt u maar niet in, eet hem gelijk op
Bron: http://astheworldturns.net/newsitem.aspx?id=56quote:12/8/2009 - AS THE WORLD TURNS ENDS ON CBS IN SEPTEMBER 2010
NEW YORK, NY, Dec. 8, 2009 – As The World Turns, the long-running daytime drama, will complete its final season on the CBS Television Network in September 2010. CBS has decided not to renew the show for the 2010/2011 broadcast season, thereby ending its 54-year run on the Network.
“Throughout our history, As The World Turns has remained dedicated to sharing compelling stories that have entertained fans for more than five decades,” said Executive Producer Chris Goutman. “We are disappointed and saddened by the news that the show is not being renewed. It will certainly be a loss for all of us, and for the show’s loyal audience.”
“As The World Turns has been a cornerstone of our business and a tremendous asset to the company,” said Brian T. Cahill, Senior Vice President and Managing Director, TeleNext Media, Inc. “We are proactively seeking a new outlet to carry the show, and are open to exploring innovative formats and relationships that will enable the future success of ATWT.”
The epitome of multi-generational, serial storytelling, As The World Turns has been entertaining generations of fans for more than half a century. The show boasts a well-loved and long-tenured cast, including actress Helen Wagner (Nancy Hughes) who spoke the first words on the premier broadcast of ATWT in 1956. To this day, Nancy is still at the helm of the Hughes family, earning Wagner the distinction of portraying the longest-running character in television history.
Other veteran cast members still on the show today include Eileen Fulton (Lisa Grimaldi) and Don Hastings (Dr. Bob Hughes) who each have played their characters for 49 years; Marie Masters (Dr. Susan Stewart) with 41 years; and Kathryn Hays (Kim Hughes) who has starred on the show for 37 years.
As The World Turns has tackled many contemporary themes over the years, including AIDS, Alzheimer’s, alcoholism and more, while remaining true to the show’s rich history and realistic characters. In 1988, the serial made history by introducing daytime television's first gay male character, Hank Eliot (played by Brian Starcher), for which it was honored at the first annual GLAAD media awards in 1990.
Created by Irna Phillips, As The World Turns premiered on April 2, 1956 as a 30-minute live television show, unprecedented at the time for a soap opera. Top-rated from 1959 to 1971, it was the first daytime serial with its own spin-off, Our Private World, which aired in prime-time. The show switched to color on 1967, and expanded from a half-hour in length to one hour in 1975. Over the years, ATWT has been awarded numerous accolades, including 58 Daytime Emmy awards.
Set in the fictional Midwestern town of Oakdale, As The World Turns launched the careers of many now-famous Hollywood celebrities, such as Dana Delaney, James Earl Jones, Julianne Moore, Parker Posey, Meg Ryan, and Marisa Tomei to name a few.
van haar date.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef SeaOfLove het volgende:
maar hoe kwam janice nou aan dat blauwe oog?
dat is erg zuurquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:37 schreef Desmonkey het volgende:
ATWT stopt in 2010:
[..]
Bron: http://astheworldturns.net/newsitem.aspx?id=56
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:37 schreef Desmonkey het volgende:
ATWT stopt in 2010:
[..]
Bron: http://astheworldturns.net/newsitem.aspx?id=56
Rot op manquote:
Zoals Emma zou zeggen: 'Let us pray!'quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:08 schreef RobbieBoy het volgende:
Soapcentral.com meld dat ATWT in de uitverkoop is gezet. Er word dus hard gewerkt om deze soap OP tv te behouden
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef DarkElf het volgende:
stoppen, t idee alleen al ! ik kijk tegenwoordig zelden maar ik kijk al geregeld een paar maandjes wel/tijd niet en dat al heel heel lang (ja ik ben oud)
ATWT is iddquote:Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef MaLo het volgende:
Laat ze lekker The Bold & the Beautiful stoppen in 2010, dat vind ik een baggersoap.
Maar ATWT is
Dan kijk jij iets langer als ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kijk t nu precies 20jaar, toen t nog op skychannel werd uitgezonden, ik ben dus stokoud
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef MaLo het volgende:
Laat ze lekker The Bold & the Beautiful stoppen in 2010, dat vind ik een baggersoap.
Maar ATWT is
idd eerst vond ik chrisquote:Op donderdag 10 december 2009 15:46 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een gluiperd is die chris zeg
Kenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:48 schreef Desmonkey het volgende:
Chris is echt zo'n barbiepop inclusief de scharnieren.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:48 schreef Desmonkey het volgende:
Chris is echt zo'n barbiepop inclusief de scharnieren.
quote:
Oh gelukkig ik dacht dat ik de enige was thank god hallelujaquote:Op donderdag 10 december 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Luke zijn hoofd zo irritant he.Hij kijkt altijd met zo'n blik van: ik snap het niet. Waarom hou je niet meer van me? Ik ben zo verdrietig. NOUHOU!
Je bent nooit alleen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik dacht dat ik de enige was thank god halleluja
En Noah trapt er overal inquote:
Komt door zijn hoofd denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
En Noah trapt er overal in
hij is
dat denk ik ookquote:Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt door zijn hoofd denk ik.
chris is hot maar ook een loserquote:Op donderdag 10 december 2009 22:02 schreef alors het volgende:
Chris is echt hottt en zn stem ook, damn!
nou en? je hoeft er alleen maar naar te kijken, niet mee te trouwenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
chris is hot maar ook een loser
dat klopt maar toch vind het jammer vroeger was hij zo liefquote:Op donderdag 10 december 2009 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
nou en? je hoeft er alleen maar naar te kijken, niet mee te trouwen
zakenreis?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik kijk het niet meer elke dag, dus;
Waar is was Katie gebleven?
Jij weet het ook niet zeker?quote:
nee een slechte gok is hetquote:
zullen ze alsnog zoenen ik ben benieuwdquote:
na de aflevering van gisterenavond zie ik er nog wel een nieuw huwelijk komenquote:Op donderdag 17 december 2009 06:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zullen ze alsnog zoenen ik ben benieuwd
moest ze niet naar Chicago voor de verkiezingen? Of was dat niet toen?quote:
die draaien al drie weken mierzoet om elkaar heen, 'hup, hang 'm d'r in' denk ik danquote:
een nieuw huwelijk zou best wel kunnenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:55 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
na de aflevering van gisterenavond zie ik er nog wel een nieuw huwelijk komen![]()
hoop dat ze er snel uitgeschreven word... wat een kut character is dat.... mateloos irritantquote:
het lag aan jou jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:39 schreef vencodark het volgende:
Lag het aan mij of zag Jack er beetje slecht uit? Vond hm wat magertjes in zijn gezicht ofzo.
zeker hij wilde jankenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Die Luke is wel het vrouwtje van de twee toch? Mijn god dat hysterische geschreeuw vandaag, ik moest vrij hard lachen tijdens het eten
Hij kreeg er ook een vreemd gezicht van vond ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef Adelante het volgende:
Die Luke is wel het vrouwtje van de twee toch? Mijn god dat hysterische geschreeuw vandaag, ik moest vrij hard lachen tijdens het eten
Een goede beurt heeft hij nodig,quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:02 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hij kreeg er ook een vreemd gezicht van vond ik.
In het echt zijn ze met elkaar getrouwd, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:51 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Carly en Holden ook totaal niet bij elkaar passen!
O aha, ik dacht even dat een van de oudjes misschien het hoekje om was.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef Adelante het volgende:
Ik zou eerder Carly doen dan die nieuwe Lily
@dude: een of ander producer robert coulton ofzo
eenschquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef Adelante het volgende:
Ik zou eerder Carly doen dan die nieuwe Lily
Ik heb liever dat Carly met Holden gaat deze Lily is zo lame ik wil de oude terugquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:51 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Carly en Holden ook totaal niet bij elkaar passen!
Maar is Paul wel de vaderquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie je wel ,sopie zwanger ...i told you so !
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:44 schreef psv-gomes het volgende:
ik gok op cole. hij is de vader denk ik
Sofie is wel mega vruchtbaar!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie je wel ,sopie zwanger ...i told you so !
Nniet alleen dat, alle verhaallijnen zijn dodelijk vervelend.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:20 schreef Sk00p het volgende:
Wordt me steeds duidelijker waarom ATWT gaat stoppen.
De nieuwe Lily probeert te veel haar best te doen.. of juist eigenlijk niet![]()
Het is gewoon jammerHet is ook gewoon niet meer zoals het was.
vroeger waren de verhaallijnen veel leukerquote:Op zaterdag 26 december 2009 07:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nniet alleen dat, alle verhaallijnen zijn dodelijk vervelend.
Iedereen heeft iedereen wel gehad , zijn dood geweest of verlamd.
Ik las laats ergens: "
dat de schrijvers hun eigen onzin verhaallijn nog begrijpen is mij een raadsel"
en dat vind ik een goede samenvatting.
Oja Pauls visioen/geeugenverlies dat was 1 van de slechtste verhaallijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:00 schreef SeaOfLove het volgende:
je vergeet geheugenverlieshebben ze ook allemaal wel minimaal 1x gehad
geniet maar nog ffquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
ja dat vind ik ook jammer dat paul en/of parker niet meer visioenen krijgen.
twordt nog spannend mensen,blijf kijken!
Er is een spoilers topic hoor!!quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef sjampoeh het volgende:
ik kijk 2 maand vooruit en ik kan je melden dat het heel heftig wordt allemaal. jammer dat ik geen spoilers mag plaatsen. ik doe het niet hoor, zou ik zelf ook niet leuk vinden.
ATWT Spoilertopic # 6 Wie, wat,waar en vooral hoe.quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef sjampoeh het volgende:
ik kijk 2 maand vooruit en ik kan je melden dat het heel heftig wordt allemaal. jammer dat ik geen spoilers mag plaatsen. ik doe het niet hoor, zou ik zelf ook niet leuk vinden.
http://www.rtl.nl/compone(...)urns/index_video.xmlquote:Op donderdag 31 december 2009 19:04 schreef MiLalaa het volgende:
shiiit, nu heb ik dus tot 2x toe de aflevering gemist, met de zoen van Parker en Liberty![]()
Kan ik het nog terugzien ?![]()
je bedoelt Jennifer?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef Underwatertaker. het volgende:
Al jaren niet gekeken, waar is die roodharige sappige gebleven?
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bedoelt Jennifer?
Ze is overleden
ik dacht dat je haar bedoeldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |