Ik heb liever dat Carly met Holden gaat deze Lily is zo lame ik wil de oude terugquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:51 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Carly en Holden ook totaal niet bij elkaar passen!
Maar is Paul wel de vaderquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie je wel ,sopie zwanger ...i told you so !
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:44 schreef psv-gomes het volgende:
ik gok op cole. hij is de vader denk ik
Sofie is wel mega vruchtbaar!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie je wel ,sopie zwanger ...i told you so !
Nniet alleen dat, alle verhaallijnen zijn dodelijk vervelend.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:20 schreef Sk00p het volgende:
Wordt me steeds duidelijker waarom ATWT gaat stoppen.
De nieuwe Lily probeert te veel haar best te doen.. of juist eigenlijk niet![]()
Het is gewoon jammerHet is ook gewoon niet meer zoals het was.
vroeger waren de verhaallijnen veel leukerquote:Op zaterdag 26 december 2009 07:12 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nniet alleen dat, alle verhaallijnen zijn dodelijk vervelend.
Iedereen heeft iedereen wel gehad , zijn dood geweest of verlamd.
Ik las laats ergens: "
dat de schrijvers hun eigen onzin verhaallijn nog begrijpen is mij een raadsel"
en dat vind ik een goede samenvatting.
Oja Pauls visioen/geeugenverlies dat was 1 van de slechtste verhaallijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:00 schreef SeaOfLove het volgende:
je vergeet geheugenverlieshebben ze ook allemaal wel minimaal 1x gehad
geniet maar nog ffquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
ja dat vind ik ook jammer dat paul en/of parker niet meer visioenen krijgen.
twordt nog spannend mensen,blijf kijken!
Er is een spoilers topic hoor!!quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef sjampoeh het volgende:
ik kijk 2 maand vooruit en ik kan je melden dat het heel heftig wordt allemaal. jammer dat ik geen spoilers mag plaatsen. ik doe het niet hoor, zou ik zelf ook niet leuk vinden.
ATWT Spoilertopic # 6 Wie, wat,waar en vooral hoe.quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef sjampoeh het volgende:
ik kijk 2 maand vooruit en ik kan je melden dat het heel heftig wordt allemaal. jammer dat ik geen spoilers mag plaatsen. ik doe het niet hoor, zou ik zelf ook niet leuk vinden.
http://www.rtl.nl/compone(...)urns/index_video.xmlquote:Op donderdag 31 december 2009 19:04 schreef MiLalaa het volgende:
shiiit, nu heb ik dus tot 2x toe de aflevering gemist, met de zoen van Parker en Liberty![]()
Kan ik het nog terugzien ?![]()
je bedoelt Jennifer?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef Underwatertaker. het volgende:
Al jaren niet gekeken, waar is die roodharige sappige gebleven?
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bedoelt Jennifer?
Ze is overleden
ik dacht dat je haar bedoeldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |