om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Tijdschema ATWT van Ma t/m VrijRTL 4: 9:05 uur (Herhaling van 17.05 uur op RTL 4)
RTL 4: 17.05 uur (Herhaling van 22.30 uur Op RTL 8)
RTL 8: Rond 22:30 uur(Heeft geen vaste tijd soms begint het eerder/soms begint het later)
Op deze site kan je de gemiste afleveringen kijken
http://www.rtl.nl/compone(...)urns/index_video.xmlLaatste nieuws: een maand geleden hoorden we dat ATWT is gecanceled in Amerika de laatste aflevering is in September dit jaar(shit man

) maar dat betekent niet dat het ook in September stopt in Nederland.
We lopen een anderhalf achter als ik het goed hebt stopt ATWT in voorjaar 2012 dus geniet maar nog 2 jaar
Hieronder zie je een aantal foto's van de personages
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieCarly en Holden hebben een affaire

Zal Holden of Carly ooit de waarheid vertellen tegen Lily?
En zal hij scheiden van Lily Tja Jack zal het ook niet ook leuk vinden dat zijn ex een affaire heeft met zijn neef
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieWaarom ben je weggegaan? jij moet terugkomen ik vind de nieuwe helemaal niks
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieIk vind ze zo schattig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieBradley je bent jaloers dat Juicy Janet close is met Jack geeft het gewoon toe
Katie voelt weer buitgesloten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieJuicy Janet gebruikt jij Jack om Bradly jaloers te maken

?
Volgens mij vindt Jack haar leuk stiekum
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieZe gaan trouwen
Maar als Meg erachter komt dat Paul (zogenaamd) de vader is gaat ze als nog trouwen of juist niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieWaarom ga jij niet
dood/weg vervelend mens

?
Paul is de vader van jou kind ik geloof er niks van Cole is de vader
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieAls ze hoort dat Paul en Meg gaan trouwen oei oei ze gaat Paul neerschieten
En Wanneer ga je weer koekjes bakken

?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieDe slet van Oakdale

Kom op je bent 2 keer zo oud als Casey
Margo ga je vermoorden als ze erachter komt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieTjs Ze heeft het rechtzaak verloren en ze is nu werkloos
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieMijn favoriete badguy James Stenbeck

leef je nog? vast wel (net een kat met 9 levens net als zijn zoon

) Jij moet absoluut terugkomen op 1 voorwaarde niet zogenaamd doodgaan voor de zoveelste keer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieSimon
Zal hij ooit weer terug komen naar Oakdale voor de zoveelste keer
Ik hoop van wel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieWe missen je nog steeds
P.S: GELUKKIG & GEZOND 2010
[ Bericht 16% gewijzigd door Anonymousz op 01-01-2010 05:15:22 ]