ik kijk ook naar de amerikaanse alfeveringen (1 á 2 afleveringen per week en veel stukjes sla ik over ik wil alleen naar de leukste stukjes kijken op youtubequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Angelic_Rose het volgende:
TVP!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al weken niet echt gekeken (ik kijk de Amerikaanse afleveringen), maar kan toch nog geen definitief afscheid nemen..
James stenbeck, o god!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:24 schreef Miam het volgende:
leuke OP
Ik mis James Stenbeckwat een badguy!
Oh en die Australier!lekker ding..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:15 schreef Angelic_Rose het volgende:
hij moet er gewoon weer voor vast inkomen, tot aan de laatste opnamedag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat kan toch niemand anders zijn dan Simon ???quote:Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef summer29 het volgende:
[..]
dat je Simon
vindt. Maar oke, wie is dan de knapste acteur volgens jou dan?
Deze Mike, maar die komt niet meer terug (toch?)quote:Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef summer29 het volgende:
[..]
dat je Simon
vindt. Maar oke, wie is dan de knapste acteur volgens jou dan?
bronquote:September 9, 2009
As The World Turns
Mark will be returning to As The World Turns for one week. Episodes will be airing sometime in November. Be sure to check your local listings
Mike is ook leukquote:Op zondag 3 januari 2010 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deze Mike, maar die komt niet meer terug (toch?)
[ afbeelding ]
Ja deze Mike is ook top net als Simonquote:Op zondag 3 januari 2010 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deze Mike, maar die komt niet meer terug (toch?)
[ afbeelding ]
Doodgeslagen door schep toch? Door dingetje...Maddie? Of Gwen? Zoiets was het dacht ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ja deze Mike is ook top net als SimonNieuwe Mike vind ik niet zo geweldig...
De leukste mannen van ATWT op mijn lijstje
5) Adam, maar hoe is hij ook alweer verdwenen?![]()
Uiteindelijk bleek hij niet dood en heeft hij Gwen nog een tijd gestalkt/de stuipen op het lijf gejaagd, of zoiets.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doodgeslagen door schep toch? Door dingetje...Maddie? Of Gwen? Zoiets was het dacht ik.
Ja, ik twijfelde al of hij nog teruggekomen was of niet. Wat een rotkop had die kerel.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:31 schreef Urnie het volgende:
[..]
Uiteindelijk bleek hij niet dood en heeft hij Gwen nog een tijd gestalkt/de stuipen op het lijf gejaagd, of zoiets.
Volgens mij heeft hij "gewoon" Oakdale verlaten. Hij mag van mij wegblijven ook.
quote:
Daar moet inderdaad op gedronken worden!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat Sofie eindelijk dood is
Wie Sofie heeft vermoord diegene krijgt een big kiss van me
Sofie dood? Dat heb ik helemaal gemistquote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ikkequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:28 schreef summer29 het volgende:Dag Sofie!!
Eindelijk tijd voor feesten....Wie heeft zin in feesten?!
Waar kijk je de Amerikaanse afleveringen? Heb gister op internet gezocht maar kon niet echt een complete site vinden...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Angelic_Rose het volgende:
TVP!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al weken niet echt gekeken (ik kijk de Amerikaanse afleveringen), maar kan toch nog geen definitief afscheid nemen..
Sophie was zwanger van cole, dacht iets van 6 wekenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:31 schreef summer29 het volgende:
Maarre is het uit tussen Meg en Paul?!?!Arme Meg die nu weet dat Sofie zwanger is van Paul. Maar volgens mij heeft ze verzonnen. Dat echo foto was volgens mij toen ze zwanger was van Cole?
Ik denk het. Gisteren om 18.00 uur leefde Sophie iig nog (helaas).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Michellee het volgende:
Gebeurd dit in de aflevering van vandaag 17u?
Is ze nu al dood ???quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Liberty, de dochter van Brad en Janice.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:33 schreef Koningin het volgende:
Wie is dat met Parker op die foto in de OP?sorry tijdje niet gezien.
17.00 uur is hier thuis altijd spitsuur met eten e.d.
Hoop dat Lily Holden en Carly betrapt ofzo en dat Holden voor Carly kiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |