1. Blij dat hij weg gaatquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Rosalyne het volgende:
Spoilers for Next Week
1. Mason makes his exit from Oakdale Jammer, ik vind hem wel wat hebben.
2. Noah struggles to deal with his injuries Ik vind Noah zo een ik-waai-met-alle-winden-meetype
3. Paul takes a huge risk Kennen we Paul anders?
4. Jack pays a visit to Molly Conlan Wat gaat hij daar nou weer zoeken?
Ghost Bradquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:01 schreef alors het volgende:
Simon is back, maar die onzin met geest Brad is nog steeds niet over.
Zoals Emma zou zeggen: 'Let us pray!'quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:08 schreef RobbieBoy het volgende:
Soapcentral.com meld dat ATWT in de uitverkoop is gezet. Er word dus hard gewerkt om deze soap OP tv te behouden
Bonnie is uit de seriequote:Op donderdag 7 januari 2010 00:13 schreef alors het volgende:
ik kijk nu 21 dec. Maar ik vroeg me af waar Jade is gebleven, ze is al een tijd weg, maar hoe of wat geen idee, dr vader is em ook opeens gepeerd... En Bonnie heb ik ook al een tijd niet gezien terwijl Dusty toch behoorlijk met Janet aan het flirten is...
Bah Damien, en die domme Lily gelooft het allemaalIk hoop dat Paul en Meg weer samenkomen, zij horen bijelkaar
Zelfde, een soort complot met Lucinda die weet van alles af.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:07 schreef djuu het volgende:
he, ik lees hier vanalles over Dusty... op welke wonderbaarlijke wijze is hij opgestaan uit de dood?
en is het weer dezelfde acteur? of een nieuwe?
Alorsquote:Op zondag 21 februari 2010 17:35 schreef alors het volgende:
omg, ik ben nu de aflevering van 4 feb aan het kijken en brrrrr wat is die Mick een freak zeg
thanksquote:Op zondag 21 februari 2010 18:33 schreef alors het volgende:
1 Waarschijnlijk wel
2 Ik denk dat hij verliefd op haar is
de gedachte allen albrrrrr
jaquote:
Shit, denk ik een nieuwtje te hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:57 schreef Olga het volgende:
Tof dat Julianne Moore voor een dagje terugkomt
Oh en Will en Gwen komen ook terug in de serie
Je kan minstens acht keer terug komenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef maril het volgende:
als je bij atwt dood gaat, zegt dat niets.
Hij is heelijk iddquote:Op zondag 13 juni 2010 22:20 schreef Drubidu het volgende:
Ikdr. Reid Oliver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn komst naar Oakdale geeft de serie het nodige vuurwerk en zijn scenes met Luke zijn zinderend!!
Eigenlijk baal ik enorm dat hij gekomen is, want nu ga ik ATWT en Oakdale pas écht missen
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:12 schreef roos85 het volgende:
Jack schiet Brad neer, die komt uiteindelijk te overlijden, vlak nadat Katie bevallen is.
Holden gaat schijnbaar ook dood
Liberty krijgt leukemie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |