Ik denk dat Carly samen met Molly komtquote:Op donderdag 24 september 2009 19:25 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Carly komt weer in Oktober zal wel knallen worden.
Ik vraag me ook af hoe het zal uitpakken met Holden en Maeve.
Ik heb het gevoel dat Liberty toch haar kind wilt opvoeden (samen met Parker)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:44 schreef alors het volgende:
Jeetje Liberty en dr baby is ook een triest verhaal. Ik moet de afleveringen van oktober nou krijgen. Maar ik zit bijna te schreeuwen geef dat kind een abortus. Maarja hypocriete Janet zal en moet die baby hebben.
Een abortus zal ze wel teveel kijkers kosten, helaas....
ik snap er niks meer vanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:49 schreef alors het volgende:
Wow kijken er zo weinig mensen naar ATWTen zoveel naar B&B
Zeker WTF is er met Meg aan de handquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:57 schreef alors het volgende:
Volgens mij hebben ze die chip van Paul nu bij Meg ingeplant.... Dat wijf is helemaal de weg kwijt
Had dat niet te maken met die advocaat die uit het raam is geflikkerd door Bonnie?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:27 schreef alors het volgende:
Jessica is back in town. Ik weet niet eens meer hoe ze eruit is gegaan
Benquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:53 schreef alors het volgende:
Nee daarna is ze nog met Ben getrouwd en vreemdgegaan met die enge Doc....
Suf maar ook liefquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Ben. Dat was echt het sufste personage ooit.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:44 schreef RobbieBoy het volgende:
Barbara verliefd op Henry Coleman, WTF?
1. Ik ben benieuwd wie het isquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Rosalyne het volgende:
Spoilers for down the road
1. Someone is hiding a painful secret Wie o wie? Is Emma misschien een keer met James Stenbeck gegaan?
2 . Someone becomes a kidnap victim Weer eens een keer Alison, zij is altijd het slachtoffer
3 . A child's life is endangered Johnny?
4 . Casey realizes Ali is the woman he loves Ja daar had hij Emily, Maddie & Jade voor nodig
5 . Jack and Carly find Simon and ask him to help Katie Ja hoor, Jack maakt er werk van om al die ex-vriendjes van Katie op te sporen.
6. Katie is shocked by Simon's return Als Mike niet was getrouwd en een dochtertje had zou die terug zijn gekomen en zou ze nog erger schrikken
7. Simon and Katie come to realize what they had is long over Jammer
8. A mystery woman has an enticing offer for Simon Wow, wie is dat dan? Bonnie, Maeve, Mollie, Vienna,Teri, Janet?
9. Carly and Jack reconnect as they revisit much of their past Jack and Carly as strong as steal
10. Dusty makes it clear to Teri that he's not interested Wie wil hij dan wel hebben?
11. Lonely in Jack's absence, Janet turns to Dusty for comfort Weer 2 zusters die voor 1 man gaan
12. Jack and Janet struggle to keep their marriage together Zal niet lukken
13. Lily is jealous when Holden and Molly become romantically involved Ja Lily is jaloers op iedereen die dicht bij Holden komt maar in de tussentijd mag zij met iedereen pierewaaien.
(Carly was zwnger van Mike en Carly kreeg een miskraamquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef Rosalyne het volgende:
Spoilers for the Week of November 9, 2009
1. Mike is now happily married and has a daughter Dat heeft hij snel gedaan
2. With Mike happily married, Jack and Carly decide to track down Simon Ja hoor, Jack vergeet dat hij thuis zelf een vrouw heeft die op hem wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |