Een nieuwe baby?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef Curiosity het volgende:
Het gaat weer leuk worden, Damian komt terug, Meg en Paul gaan strijden om Eliza hun baby.
Alweerquote:Een nieuwe Craig.
In July 2008, Meg finally married Paul, nonetheless in a hospital bed, after being admitted when she had psychotic episodes, caused by a plague. This marriage gave Meg the official name Meg Ryan. However, to make sure there wouldn't be any confusion with the actress Meg Ryan, the show changed the name to Meg Snyder Ryan, though she would be addressed as Mrs. Ryan. Meg learned that she and her husband are currently expecting another child, making this their second child by pregnancy, having lost their first child in a miscarriage while she was married to Craig.quote:
hey da's inderdaad nieuw volgens mij!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb zojuist ontdekt dat atwt ook via rtl gemist te zien is
Wel leuk dat ze toch nog een kindje krijgen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:07 schreef Curiosity het volgende:
[..]
In July 2008, Meg finally married Paul, nonetheless in a hospital bed, after being admitted when she had psychotic episodes, caused by a plague. This marriage gave Meg the official name Meg Ryan. However, to make sure there wouldn't be any confusion with the actress Meg Ryan, the show changed the name to Meg Snyder Ryan, though she would be addressed as Mrs. Ryan. Meg learned that she and her husband are currently expecting another child, making this their second child by pregnancy, having lost their first child in a miscarriage while she was married to Craig.
Oh, maar dat was een lekker ding. Lijkt me sterk dat het dezelfde acteurs is want die met het Australische accent heeft redelijk goed geboerd na ATWT.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:00 schreef kv26 het volgende:
Ik las op soapcentral.com dat Simon weer terugkomt!!! Dan hoop ik wel dat hij weer wat met Katie krijgt aangezien Brad er uit gaat. En niet met Carly. Dat vond ik geen leuke koppel
Simonquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:00 schreef kv26 het volgende:
Ik las op soapcentral.com dat Simon weer terugkomt!!! Dan hoop ik wel dat hij weer wat met Katie krijgt aangezien Brad er uit gaat. En niet met Carly. Dat vond ik geen leuke koppel
November/December komt hij in USAquote:
jep binnen en Mike Kasnoffquote:Op donderdag 10 september 2009 23:49 schreef tulpie123 het volgende:
In de VS schijnt nu de echte Maddie weer terug te zijn?
Het kindje krijgt nauwelijks aandacht want Meg houdt zich meer bezig met mannen die ze niet kan krijgen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:09 schreef heartz het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze toch nog een kindje krijgen.
Klopt, want Tonio, James, Paul, Johhny, Holden, Dusty,Lily,Jack and David Stenbeck zijn ook uit de dood herrezenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef maril het volgende:
als je bij atwt dood gaat, zegt dat niets.
- Maddie en Ben komen terug leukquote:Op donderdag 24 september 2009 11:33 schreef Rosalyne het volgende:
Aangezien Katie zwanger is en Brad de serie uitgaat voor wie zal ze dan gaan? Voor Mike of voor Simon.
Janet comes to a conclusion on how to handle Liberty's situation.
Damian works to cover his tracks. Ja hij wil Lily koste wat kost, ook al moet hij Holden zelf vermoorden
With lives at risk, Lily makes a shocking decision. Wat gaat zij nou weer doen?
gaat heel wat gebeuren de komende komen ze doen echt alles om ATWT te behoudenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:57 schreef Rosalyne het volgende:
Spoilers for down the road
Oakdale welcomes back old friends, old lovers and old enemies. Mike, Maddie,Simon, Mollie en Ben
Two former rivals find themselves at odds once more.
A pair of former lovers look to rekindle their long ago love affair. Craig en Rossana, Katie en Mike of Simon, Jade en Adam?
An old love could bring new life to a lonely Oakdale lady. Wie is deze lonely lady? Barbara, Lisa, Emma?
A certain Oakdale couple suddenly calls it quits. Wow.. spanningen toch niet weer Henry en Vienna?
A happy twosome find their love threatened by danger. Noah en Luke of Casey en Ali?
Legal papers hold the key to someone's future. Johnny ?
Sparks fly between an unlikely twosome. Rossana en Craig ?
Someone faces surprising legal action.
Someone takes a dangerous journey.
Hunter takes a chance on love. Hmmm clumsy Hunter met wie dan? Met Maddie?
Bonnie and Dusty's love affair hits some speed bumps. Blijven volgens mij niet lang bij elkaar. Althans ik vind ze niet bij elkaar passen.
Dusty has more women interested in him than he knows what to do with. Is altijd zo geweest en nu is het opeens een probleem voor hem. Ik denk dat het in deze gaat om Bonnie en Mollie
Dusty plays a dangerous game. Wanneer niet?
Johnny's future comes into question. Tot nu toe ging hij maar van hotelkamer naar hotelkamer en kreeg hij maar hamburgers, ijs, milkshakes en brownies nooit iets fatsoenlijks. Craig houdt zich meer bezig met de kinderen van Carly dan met zijn eigen zoon die hij perse moest hebben.
The new man in town brings a world of danger with him. Ohw jee weer een gevaarlijke man in voorbeeldig Oakdale
Maddie has a difficult reunion with Henry and her mother.
Katie realizes her greatest dream - and lives her worst nightmare. Krijgt een kind, maar Brad is er niet meer(dood of weg)
Katie's past comes back to haunt her. Mike en Simon
Parker discovers what Craig and Rosanna have been doing.
Rosanna is afraid Carly will learn of her betrayal.
Carly struggles to adjust to her new life in Oakdale. Veel veranderd sinds haar vertrek, kinderen hebben een nanny(zus van Janet) Rossana en Craig zijn close, bij The Metro zijn ook dingen veranderd.
Craig's emotions are torn in two. Ja voor welke zus moet hij nou kiezen
Noah tries to deal with what has happened.
Noah considers his options.
Mason puts up a struggle.
Paul becomes disturbed by Meg's mental state.
Ralph and Paul negotiate. Ohw jee Paul gaat weer in zee met de verkeerde
Paul is determined to make Emily's dream come true.
Henry decides to do whatever he has to get James' money. Daardoor zal hij Vienna verliezen denk ik.
Jack leaps into action when the mob moves into Oakdale.
Jack makes a costly error in judgment.
Damian is determined not to lose. Tja als het bij Lily niet lukt heeft hij toch matras Meg nog
Lily's world is turned upside down… again. Alweer????
Meg thinks she has another chance to win Damian. Ja daar deed ze het allemaal voor.
Adam's future is still in question. Ach hij leeft nog dus hij heeft niets te klagen
Mike is te rustig voor Meg, ze zal wel iets krijgen met Simon.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
- ik denk dat ze voor Simon kiest d(ik weet niet waarom ik voel het gewoon) als ze voor Mike kiest vind ik het ook niet erg![]()
- Janet zeikt te veel![]()
- Ik wil het niet weten wat Lily gaat doen![]()
- Meg is niet meer met Damian ik denk zelf dat ze een relatie krijgt met Mike
- Maddie krijgt iets met Hunter
- Wanneer komt Carly terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |