Mooi dan gaat ze ook even de serie uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:16 schreef maril het volgende:
Tis langs de konijnen af![]()
Maura West: Pregnant!
Posted on January 23rd, 2009 3:00 PM by A.C. Powers
Filed under: Maura West
Congratulations, Maura West!
The actress, who portrays Carly on As the World Turns, and husband Scott DeFreitas will welcome baby number-five later this year.
Voor jou, niet voor iedereen.quote:Op zondag 3 mei 2009 05:49 schreef Pugg het volgende:
Oud nieuws, voor meer up to date info is er startpagina van ATWT ff zoeken.
Zal er wel nog meer gejankt wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef Marble het volgende:
Martha Byrne (de oude Lily) is tegenwoordig scenarioschrijfster bij The Bold & The Beautiful, dat is nog eens een carrièremove he?
Daar kijk ik dus al naar, zo leuk is het niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef Curiosity het volgende:
Het gaat weer leuk worden, Damian komt terug, Meg en Paul gaan strijden om Eliza hun baby.
Een nieuwe Craig.
Rosanna is terugquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
TVP om vriendin af en toe van nieuwtjes te kunnen voorzien.
Tevens de vraag of er nog nieuws is?
Verdomd! Nu weet ik dus op wie Paul lijkt!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paul en Adam Curry zouden broers kunnen zijn
Ze lijken een beetje op elkaar maar Paul is knapperquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paul en Adam Curry zouden broers kunnen zijn
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze lijken een beetje op elkaar maar Paul is was knapper
Maar zijn oren vind ik nog steeds raarquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:43 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
![]()
Nu hier op tv vind ik hem echt zo lelijk, met zijn janksmoel..
Maar zoals hij nu in Amerika is, is hij wel weer een stuk lekkerder ja..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar is Paul nu zijn helderziendheid kwijt? hij lijkt geen visioenen meer te krijgen
Verder is Jack natuurlijk een waardeloze agent, hem ontgaat echt alles
Ik vind Hunter wel leukquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef alors het volgende:
Kick voor de spoilers!
Ik neem trouwens terug wat ik heb gezegd over Hunter, hij is best wel cute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |