Ik vind haar een beetje Iris (Gwen's mammie)-achtig. Drukwerk maar op een leuke manier.quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Miam het volgende:
oh die janet mag wel weer weg..... wat een vervelend figuur!
Aan Vienna had ik in het begin een hekel, maar nu vind ik haar echt leuk. Ik hoop dat dat met Janet ook gebeurt, heb me nu al mateloos zitten ergeren aan haar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze doet me aan Vienna denken toen zij er net in kwam.
ik vond vienna ook irritant in het begin toe ze met simon gingquote:Op maandag 16 november 2009 14:53 schreef Urnie het volgende:
[..]
Aan Vienna had ik in het begin een hekel, maar nu vind ik haar echt leuk. Ik hoop dat dat met Janet ook gebeurt, heb me nu al mateloos zitten ergeren aan haar.
Oja.quote:Op maandag 16 november 2009 07:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ze moet toch minstends 2x zo oud zijn?
En...........ze heeft een kind van zijn vader.........
Lilyquote:
Ze lijkt wel verbrand onder haar ogen WHATSKEBEURT ?quote:
En ze n##ken er flink op los,quote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef SeaOfLove het volgende:
wat zijn die snyder mannen toch een schijnheilen
Ameera ook welquote:Op donderdag 19 november 2009 12:48 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou Vienna, beide Lilly's en Katie weleens willen geven.
Dat vond ik ook al.quote:
Weet Margo er al van..quote:Op zondag 15 november 2009 16:57 schreef psv-gomes het volgende:
ik vind de nieuwe lily niet zo veel aan
en casey met emily
dat zal holden niet leuk vinden dat emily met iedereen doetquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Weet Margo er al van..?
Wat is ze een slet zeg.. Ze heeft iedereen al gehad behalve haar eigen "real life echtgenoot" Holden
oke ik vind het niet meer leukquote:Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef vencodark het volgende:
Kan er opgehouden worden met die smiley samenvattingen? Het zeg zoo weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |