Alleen d'r oren zijn nóg groter.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Zou dat bord dat Sofie voor haar kop heeft nog groter worden of blijft dat zo?
quote:Op woensdag 11 november 2009 04:32 schreef kellyxoxo het volgende:
Pfff die nieuwe lilly word wel wennen...
Idd.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:17 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Alleen d'r oren zijn nóg groter.![]()
[..]
[..]
Idd. [ afbeelding ] Als je al zo lang kijkt ben je zo gewend dat het gewoon niet meer klopt...
Bye Martha [ afbeelding ]
Is Ernie ook een ATWT fan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:10 schreef UncleErnie het volgende:
Ameera moet dood! Dat bij wijze van tvp.
Was, nu kijk ik het slechts af en toe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is Ernie ook een ATWT fan?
Is die tijdelijk of echt nieuw?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind de nieuwe Lily niks aan. Ze is zo oud en stijf.
Ze hebben Martha Byrne voor haar vervangen. Martha's contract werd niet verlengd deze Lily speelt nu nog in atwtquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is die tijdelijk of echt nieuw?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze hebben Martha Byrne voor haar vervangen. Martha's contract werd niet verlengd deze Lily speelt nu nog in atwt
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef UncleErnie het volgende:
deze mag dan wel kut zijn, maar van die vorige had ook een zeikkop die ik het liefst tussen de deur wou slaan.
Maar daar was je wel aan gewend.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef UncleErnie het volgende:
deze mag dan wel kut zijn, maar van die vorige had ook een zeikkop die ik het liefst tussen de deur wou slaan.
dit went ook wel hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daar was je wel aan gewend.
Ze doet me aan Vienna denken toen zij er net in kwam.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
die moeder van libby is wel lachuh , belooft weer veel toestanden en daar houden we toch van ?
Oja.quote:Op maandag 16 november 2009 07:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
En...........ze heeft een kind van zijn vader.........
Is dat nu al? Dacht dat dat nog even duurde.quote:Op zondag 15 november 2009 16:57 schreef psv-gomes het volgende:
ik vind de nieuwe lily niet zo veel aan
en casey met emily
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |