Alleen d'r oren zijn nóg groter.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
Zou dat bord dat Sofie voor haar kop heeft nog groter worden of blijft dat zo?
quote:Op woensdag 11 november 2009 04:32 schreef kellyxoxo het volgende:
Pfff die nieuwe lilly word wel wennen...
Idd.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:17 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Alleen d'r oren zijn nóg groter.![]()
[..]
[..]
Idd. [ afbeelding ] Als je al zo lang kijkt ben je zo gewend dat het gewoon niet meer klopt...
Bye Martha [ afbeelding ]
Is Ernie ook een ATWT fan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:10 schreef UncleErnie het volgende:
Ameera moet dood! Dat bij wijze van tvp.
Was, nu kijk ik het slechts af en toe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is Ernie ook een ATWT fan?
Is die tijdelijk of echt nieuw?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind de nieuwe Lily niks aan. Ze is zo oud en stijf.
Ze hebben Martha Byrne voor haar vervangen. Martha's contract werd niet verlengd deze Lily speelt nu nog in atwtquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is die tijdelijk of echt nieuw?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ze hebben Martha Byrne voor haar vervangen. Martha's contract werd niet verlengd deze Lily speelt nu nog in atwt
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef UncleErnie het volgende:
deze mag dan wel kut zijn, maar van die vorige had ook een zeikkop die ik het liefst tussen de deur wou slaan.
Maar daar was je wel aan gewend.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef UncleErnie het volgende:
deze mag dan wel kut zijn, maar van die vorige had ook een zeikkop die ik het liefst tussen de deur wou slaan.
dit went ook wel hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daar was je wel aan gewend.
Ze doet me aan Vienna denken toen zij er net in kwam.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
die moeder van libby is wel lachuh , belooft weer veel toestanden en daar houden we toch van ?
Oja.quote:Op maandag 16 november 2009 07:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
En...........ze heeft een kind van zijn vader.........
Is dat nu al? Dacht dat dat nog even duurde.quote:Op zondag 15 november 2009 16:57 schreef psv-gomes het volgende:
ik vind de nieuwe lily niet zo veel aan
en casey met emily
Ik vind haar een beetje Iris (Gwen's mammie)-achtig. Drukwerk maar op een leuke manier.quote:Op maandag 16 november 2009 11:10 schreef Miam het volgende:
oh die janet mag wel weer weg..... wat een vervelend figuur!
Aan Vienna had ik in het begin een hekel, maar nu vind ik haar echt leuk. Ik hoop dat dat met Janet ook gebeurt, heb me nu al mateloos zitten ergeren aan haar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze doet me aan Vienna denken toen zij er net in kwam.
ik vond vienna ook irritant in het begin toe ze met simon gingquote:Op maandag 16 november 2009 14:53 schreef Urnie het volgende:
[..]
Aan Vienna had ik in het begin een hekel, maar nu vind ik haar echt leuk. Ik hoop dat dat met Janet ook gebeurt, heb me nu al mateloos zitten ergeren aan haar.
Oja.quote:Op maandag 16 november 2009 07:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ze moet toch minstends 2x zo oud zijn?
En...........ze heeft een kind van zijn vader.........
Lilyquote:
Ze lijkt wel verbrand onder haar ogen WHATSKEBEURT ?quote:
En ze n##ken er flink op los,quote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef SeaOfLove het volgende:
wat zijn die snyder mannen toch een schijnheilen
Ameera ook welquote:Op donderdag 19 november 2009 12:48 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou Vienna, beide Lilly's en Katie weleens willen geven.
Dat vond ik ook al.quote:
Weet Margo er al van..quote:Op zondag 15 november 2009 16:57 schreef psv-gomes het volgende:
ik vind de nieuwe lily niet zo veel aan
en casey met emily
dat zal holden niet leuk vinden dat emily met iedereen doetquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Weet Margo er al van..?
Wat is ze een slet zeg.. Ze heeft iedereen al gehad behalve haar eigen "real life echtgenoot" Holden
oke ik vind het niet meer leukquote:Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef vencodark het volgende:
Kan er opgehouden worden met die smiley samenvattingen? Het zeg zoo weinig.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
Ergens bekruipt me nog steeds het gevoel dat Noah niet zo homo is, als hij zich voordoet. Ligt dit aan mij?
liever noah dan lukequote:Op maandag 23 november 2009 07:27 schreef Pugg het volgende:
[..]
Een domme muts ..... dat is het.
Maar wel een leuke
Sorry.quote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oke ik vind het niet meer leuk
ik kap ermee
neeeeee het ligt niet aan jou maar aan mijquote:
Het probleem met de storyline is, dat alle mensen ongeveer na één keer neuken en deze personagesquote:Op maandag 23 november 2009 18:57 schreef alors het volgende:
Ik vind Noah echt een schatje![]()
Maarja Luke is sowieso wat extraverter dan hem. En bij Noah is het er nogal ingeramd dat homo iets slechts is, dus dat ie niet helemaal supergay is, is wel logisch. En vind ik ook wel leuk voor de verandering
Ik vind het op sommige momenten best tenenkrommend moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 05:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
Het probleem met de storyline is, dat alle mensen ongeveer na één keer neuken en deze personages
elkaar nauwlijks aanraken.
Ik hoef heus geen gaysex te zien maar dit is zo niet echt.
van mij hoeft dat ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 05:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik hoef heus geen gaysex te zien maar dit is zo niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]Oh ja Chris isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zucht
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Wat dacht van je Caseyquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Miam het volgende:
Emily................................................................................
Ik kijk naar ATWT voorquote:Op woensdag 25 november 2009 07:59 schreef Moja het volgende:
Wat ik niet snap is dat ATWT schijnbaar bijna niemand naar kijkt en die walgelijk zoetsappige serie waar iedere week hetzelfde gebeurt wel
ik ookquote:Op woensdag 25 november 2009 08:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kijk naar ATWT voor
[ afbeelding ]
En als je met die walgelijke zoetsappige serie neerlands soap bedoeld. Ik denk dat de meeste mensen daarnaar kijken of uit nostalgie, of ze hopen dat er weer eens keer wat spannends gebeurd of ze hopen dat:
Playmobielgelijkenis Danny eens wat beter gaat acteren. Net als Nina, Lucas en Jan.
Dat Martijn Barbara dumpt
Dat DeX uit de kast komt en vol op de bek gaat met Lukas
Janine weer bij Ludo terugkomt
En Sjors word bezwangert door Danny
Wie komt er dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ook![]()
en nog iemand maar die kom pas over een 1 1/2 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De grootste falers van deze afleverig waren Lily/Holden/Jack/Carly![]()
alleen maar ruzie maken pffEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als hij komt, mag ik het dan opl*kken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
Jij wel hoor, lekker gezondquote:Op donderdag 26 november 2009 11:04 schreef KWAKje het volgende:
[..]
als hij komt, mag ik het dan opl*kken?
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:04 schreef KWAKje het volgende:
[..]
als hij komt, mag ik het dan opl*kken?
Nogal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef psv-gomes het volgende:
wat is sofie vreselijk irritant en wanhopig
Mike wilt alle vrouwen beschermenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nogal.
Ik ben niet speciaal voor Paul maar in dit geval wel. Stomme Sofie die liegt, Mike die direct alles gelooft, Meg die denkt dat door haar gesprekje alles gelijk goedkomt, Paul die waarschijnlijk weer stomme acties gaat doen om Sofie te overtuigen dat ze haar verhaal moet rechtzetten.
Het is gewoon een kutkind.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef psv-gomes het volgende:
wat is sofie vreselijk irritant en wanhopig
Die mond, dat gezicht, dat lichaam (beetje kort dat wel)quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:50 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat ziet Aaron er tegenwoordig lekker uit.Er is iets anders met hem dat ik niet eerder heb gezien.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
Sofie Is Freaky And She Knows It
Sofie Is Freaky And But I Like It
Hehe grapjequote:
ja, denk dat gewoon zijn haar anders zit, of het komt omdat hij meer lacht tegenwoordig.quote:Op zondag 6 december 2009 07:40 schreef Pugg het volgende:
[..]
Die mond, dat gezicht, dat lichaam (beetje kort dat wel)
maar pakt u maar niet in, eet hem gelijk op
Bron: http://astheworldturns.net/newsitem.aspx?id=56quote:12/8/2009 - AS THE WORLD TURNS ENDS ON CBS IN SEPTEMBER 2010
NEW YORK, NY, Dec. 8, 2009 – As The World Turns, the long-running daytime drama, will complete its final season on the CBS Television Network in September 2010. CBS has decided not to renew the show for the 2010/2011 broadcast season, thereby ending its 54-year run on the Network.
“Throughout our history, As The World Turns has remained dedicated to sharing compelling stories that have entertained fans for more than five decades,” said Executive Producer Chris Goutman. “We are disappointed and saddened by the news that the show is not being renewed. It will certainly be a loss for all of us, and for the show’s loyal audience.”
“As The World Turns has been a cornerstone of our business and a tremendous asset to the company,” said Brian T. Cahill, Senior Vice President and Managing Director, TeleNext Media, Inc. “We are proactively seeking a new outlet to carry the show, and are open to exploring innovative formats and relationships that will enable the future success of ATWT.”
The epitome of multi-generational, serial storytelling, As The World Turns has been entertaining generations of fans for more than half a century. The show boasts a well-loved and long-tenured cast, including actress Helen Wagner (Nancy Hughes) who spoke the first words on the premier broadcast of ATWT in 1956. To this day, Nancy is still at the helm of the Hughes family, earning Wagner the distinction of portraying the longest-running character in television history.
Other veteran cast members still on the show today include Eileen Fulton (Lisa Grimaldi) and Don Hastings (Dr. Bob Hughes) who each have played their characters for 49 years; Marie Masters (Dr. Susan Stewart) with 41 years; and Kathryn Hays (Kim Hughes) who has starred on the show for 37 years.
As The World Turns has tackled many contemporary themes over the years, including AIDS, Alzheimer’s, alcoholism and more, while remaining true to the show’s rich history and realistic characters. In 1988, the serial made history by introducing daytime television's first gay male character, Hank Eliot (played by Brian Starcher), for which it was honored at the first annual GLAAD media awards in 1990.
Created by Irna Phillips, As The World Turns premiered on April 2, 1956 as a 30-minute live television show, unprecedented at the time for a soap opera. Top-rated from 1959 to 1971, it was the first daytime serial with its own spin-off, Our Private World, which aired in prime-time. The show switched to color on 1967, and expanded from a half-hour in length to one hour in 1975. Over the years, ATWT has been awarded numerous accolades, including 58 Daytime Emmy awards.
Set in the fictional Midwestern town of Oakdale, As The World Turns launched the careers of many now-famous Hollywood celebrities, such as Dana Delaney, James Earl Jones, Julianne Moore, Parker Posey, Meg Ryan, and Marisa Tomei to name a few.
van haar date.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef SeaOfLove het volgende:
maar hoe kwam janice nou aan dat blauwe oog?
dat is erg zuurquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:37 schreef Desmonkey het volgende:
ATWT stopt in 2010:
[..]
Bron: http://astheworldturns.net/newsitem.aspx?id=56
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:37 schreef Desmonkey het volgende:
ATWT stopt in 2010:
[..]
Bron: http://astheworldturns.net/newsitem.aspx?id=56
Rot op manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |