abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74014828

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Om te kijken of je pakketje al in Nederland is aangekomen (maar nog niet bij je thuis), kan je het volgende doen:
058 2 333 333 bellen. Kies 1 voor Nederlands, 1 voor pakketten en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[ Bericht 0% gewijzigd door Semmm op 24-10-2009 15:53:55 ]
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74014961
Reactie uit het vorige topic
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:35 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Geboden of "Nu kopen"?
Geboden . Maar er zijn er heel wat te vinden. Dus met een beetje geluk haal je een mooie prijs.
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:36 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

url?

Voila!
jaja, en azo...
pi_74015082
Op Paypal staat de dollar nu op 1.46?
pi_74015176
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
op wisselkoersen op 1.5004
pi_74015213
ohja, stelletje afzetters..
http://gadgetstotaal.nl/index.php?page=shop.product_details&category_id=54&flypage=flypage_images.tpl&product_id=112&option=com_virtuemart&Itemid=64&vmcchk=1&Itemid=64

EDIT:

kan dus nog erger @ marktplaats:
Prijs: 59.95

en staat er in de beschrijving, elders 119,95!

eigenlijk gewoon pure oplichting

ohja, ff voor de duidelijkheid, ze zijn maar 15 eu ong!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:03:41 #6
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74015245
er staan meer dan 100 Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC op ebay.COM waar je op kunt bieden. voor "buy now" ben je minimaal $20 kwijt.
vind t nou echt jammer dat er geen zuignap bijzit voor in de auto
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:06:26 #7
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74015291
Heb net ook die DVR-camera gekocht .
Ach, voor nog ¤6,50 kan het vast niet zo slecht zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_74015322
bij welke site kun je kleding bestellen?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:08:09 #9
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_74015327
Ik volg het hier verder ,
Wie weet hoe veel tijd het kost voor dat taobao orders aankomen?
en is het eigelijk goedkoper om het naar duitsland te versturen?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:13:10 #10
131319 mickeyD
pi_74015429
vaak is free shipping wel naar duitsland en belgie, maar niet naar nederland, waarom weten ze me niet te vertellen.
als je een verkoper zegt dat je naast duitsland woont, maakt ie meestal een leuke prijs voor je.
bestellingen duren van een ruime week, tot een maand ongeveer.

voorbeeld: paar schoenen Timberland $50 + $40 bezorgkosten
ik chat met die gast, en vraag: en als ik nou 2 paar bestel?
zegt ie: $110 inclusief verzenden

ps: dit was op tradetang.com
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74015436
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:08 schreef rac het volgende:
Ik volg het hier verder ,
Wie weet hoe veel tijd het kost voor dat taobao orders aankomen?
en is het eigelijk goedkoper om het naar duitsland te versturen?
Tabao order duurt 2 dagen langer omdat het eerst van verkoper naar Jack moet. Van jack naar nederland duurt 5-30 dagen daar moet je gewoon geluk bij hebben.

En naar duitsland versturen is net zo duur als naar Nederland
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:13:47 #12
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74015437
TaoBao-orders moeten eerst van de TB-verkoper naar Jack/PopBuying, dat kan 5 dagen duren maar is meestal korter, dan moet het nog gecontroleerd en klaargemaakt voor verzending worden, en als het dan vanaf Jack/PopBuying is verzonden duurt het nog ongeveer 1 weekje.

En nee, is niet goedkoper.

edit: damnnnn you!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:18:22 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74015534
quote:
en dat verschil is nou net hun winst

gek he als al het andere gratis is

pi_74015587
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:50 schreef thecuriousone het volgende:
[..]

Geboden . Maar er zijn er heel wat te vinden. Dus met een beetje geluk haal je een mooie prijs.
[..]

Voila!

Bied ik 2 pond, net in de laatste 2 seconden overboden Mensen met ebay biedscriptjes
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:26:29 #16
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_74015694
In die lijst voor EMS staat Duitsland namelijk wel , en daar gold bij taobao now 50 % korting op verzenden,
Vandaar dat ik me dat afvroeg.
pi_74015884
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:26 schreef rac het volgende:
In die lijst voor EMS staat Duitsland namelijk wel , en daar gold bij taobao now 50 % korting op verzenden,
Vandaar dat ik me dat afvroeg.
Ja maar Jack verstuurt niet via ems maar via Hongkongpost/airmail. als je bij tradetang bestelt is het misschien wel voordeliger om naar duitsland te laten sturen omdat sommige kopers alleen voor duitsland gratis verzenden aanbieden.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:51:56 #18
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74016360
Ik kan nog steeds niet bestellen bij DP?
pi_74016409
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:51 schreef mstr het volgende:
Ik kan nog steeds niet bestellen bij DP?
* Semmm Past OP aan
pi_74018636
Waarom kan ik niet bestellen bij DP?
pi_74018657
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:16 schreef Cahir het volgende:
Waarom kan ik niet bestellen bij DP?
Trolll
pi_74018799
Waarom geen originele tt
pi_74018990
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:21 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Bied ik 2 pond, net in de laatste 2 seconden overboden Mensen met ebay biedscriptjes
Ghehe, eindelijk 1 gewonnen voor 7 euro inc. verzenden
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:33:45 #24
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74019133
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:28 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ghehe, eindelijk 1 gewonnen voor 7 euro inc. verzenden
Die biedscriptjes zijn bekend ja, probeerde zelf ook nog eentje voor 2 pond te kopen, maar in de laatste 5 seconden ging het van 2 pond naar 5 pond, en ik heb er toch al eentje gekocht .
pi_74019463
Zijn dat een beetje goede camera's dan? Hoe is het beeld en hoelang kan je op goede kwaliteit opnemen op een 8GB kaartje?
pi_74019526
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:45 schreef Skiet het volgende:
Zijn dat een beetje goede camera's dan? Hoe is het beeld en hoelang kan je op goede kwaliteit opnemen op een 8GB kaartje?
30fps best wel goed dus
pi_74019636
Staat er ergens een sample online van de kwaliteit?
pi_74020148
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:51 schreef Skiet het volgende:
Staat er ergens een sample online van de kwaliteit?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:27:18 #29
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74020674

Het ziet er nog best goed uit
pi_74021306
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:27 schreef MacorgaZ het volgende:

Zeker gaat nu iedereen in dit topic er een kopen?
pi_74021788
quote:
Dat klopt, daarmee maken ze hun winst.
Maar als je in plaats van je bankrekening je creditcard gebruikt is het wel gewoon 1,50.

Zo heb ik het een tijdje geleden op internet gelezen

[ Bericht 6% gewijzigd door SonyTRV420E op 24-10-2009 19:04:05 ]
pi_74022253
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef Semmm het volgende:

[..]

Zeker gaat nu iedereen in dit topic er een kopen?
Ja, maar ben nog een beetje aan 't twijfelen. Straks weer zo'n impulsaankoop in huis liggen waar ik niks mee doe of waar ik voor geen meter mee om kan gaan. Maar voor een euro of 5 wil ik die gok wel wagen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:15:29 #33
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74022360
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:12 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Ja, maar ben nog een beetje aan 't twijfelen. Straks weer zo'n impulsaankoop in huis liggen waar ik niks mee doe of waar ik voor geen meter mee om kan gaan. Maar voor een euro of 5 wil ik die gok wel wagen
Lekkere wijven filmen op straat en in winkels, eventuele problemen met de politie en andere autoriteiten vastleggen, ergens ophangen en na 2 uur weer meenemen Op kantoor of op school ophangen in het toilet en degene die zit te schijten als screensaver op het netwerk smijten

Ik ga deze ook maar eens kopen, genoeg toepassingen
pi_74023445
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lekkere wijven filmen op straat en in winkels, eventuele problemen met de politie en andere autoriteiten vastleggen, ergens ophangen en na 2 uur weer meenemen Op kantoor of op school ophangen in het toilet en degene die zit te schijten als screensaver op het netwerk smijten

Je hebt me overtuigd, lijkt me lachen ding. Even kijken hoe goedkoop ik dat ding op de kop kan tikken.

Laten we vooral elkaar niet overbieden, heeft niet zoveel zin. Dus ik wacht nog even een paar dagen voor een echt koopje .
pi_74023829
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:27 schreef MacorgaZ het volgende:

Gekocht voor ¤8

Met biedscript btw .

[ Bericht 6% gewijzigd door Kadooosh op 24-10-2009 20:05:16 ]
pi_74024332
Er was laatst toch iemand die een horloge had gekocht, maar waar zo'n binnenwijzer over de 12 heen kwam?
Dat blijkt gewoon te horen
[TK] Aeromatic - Tauchmeister horloges

daar verkoopt iemand een originele, en daar zit het ook gewoon standaard op
pi_74024457
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Gekocht voor ¤8

Met biedscript btw .
Hoe kom je aan zo'n biedscript. Dat wil ik ook graag.
pi_74025103
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

In welke provincie woon jij?
Als je in de buurt woont ga ik voortaan oppassen denk ik.
kei lief.
pi_74025290
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:15 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Hoe kom je aan zo'n biedscript. Dat wil ik ook graag.
Lijkt mij ook wel interessant idd, ikzelf probeer altijd nét wat later te zijn als dat soort scripts, daar die gek genoeg altijd ongeveer 2 seconden voor het eind bieden...
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:11 schreef mug89 het volgende: maar waar zo'n binnenwijzer over de 12 heen kwam?
Wat bedoel je
pi_74025837
Wtf is dat toch.
Ik probeer 52$ te bieden, is d'r direct erna 54$ geboden, dus ik bied 56$, meteen weer d'r overheen.
Is dat zo'n script? volgens mij is dat gewoon van de verkoper.
kei lief.
pi_74025978
Ja dat heb ik ook gehad. Volgens mij heeft de verkoper een bodemprijs ingesteld..tot die prijs is er een bot bezig.
pi_74025995
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef Lolque het volgende:
Wtf is dat toch.
Ik probeer 52$ te bieden, is d'r direct erna 54$ geboden, dus ik bied 56$, meteen weer d'r overheen.
Als je 20$ bied op een product van 2$ dan staat er voor de rest van de kopers dat er 3$ is geboden. Als er dan 4 dollar geboden wordt, dan bied jij gelijk een dollar hoger (jij had immers 20 geboden). Dit gebeurd net zo lang tot iemand die 20 dollar heeft overboden.

Wat je dus kunt doen, is direct het hoogste bedrag invoeren wat je ervoor wilt geven. Als er dan niemand is die hoger wilt geven, krijg jij het product (en dan niet voor die 20$ maar voor het bedrag waarop het product is gestopt tellen, dat is dus 50ct of 1$ hoger als het hoogste bod op jou na).

Hierom moet je een een "maximumbod" invoeren en niet gewoon een bod.
pi_74026069
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef Lolque het volgende:
Wtf is dat toch.

Nee hoor. Je kan gewoon direct bij Ebay je maximale prijs invoeren. Dat bied je dan niet, je bied gewoon het minimum noodzakelijk. Als iemand dus bied dan bied jij er automatisch overheen omdat jij hebt aangegeven bijvoorbeeld max 70 Dollar te betalen.

Object A
Persoon X wilt maximaal uitgeven 50 Dollar
Persoon Y komt kijken en ziet dat er 10 geboden is en bied 11 Dollar
Omdat X heeft aangegeven 50 Dollar te willen betalen overbied hij automatisch naar 12 totdat Y over het maximum van X bied.
pi_74027034
Iemand al wel eens iets van een jas besteld via Taobao?

Als ik hier in Nederland maat M heb, moet ik dan voor maat L gaan of zal het wel ongeveer hetzelfde zijn?
pi_74027097
tvp,wachtend op me horloge

pi_74027192
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb de witte versie (met stalen band) en na drie maanden hangt 'ie nog steeds om m'n pols
pi_74027533
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Frontier het volgende:

[..]

Ik heb de witte versie (met stalen band) en na drie maanden hangt 'ie nog steeds om m'n pols
Kijk is aan, goed nieuws! Welke sku is dat ?
pi_74027568
Er zit wel verschil in die spycams. Die tweede video ervan is van AEE (staat op de cam) en die goedkopen niet. Ook is die AEE van metaal en die anderen plastic. Geen idee of er verschil zit in videokwaliteit, maar ik neem aan van wel. Neemt niet weg dat het voor 13 a 14 dollar leuke testers zijn.
pi_74027606
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Kijk is aan, goed nieuws! Welke sku is dat ?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16718
pi_74027663
quote:
Maar liefst 67 dollar cent goedkoper

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2009 22:09:32 ]
pi_74028212
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:58 schreef SonyTRV420E het volgende:

[..]

Dat klopt, daarmee maken ze hun winst.
Maar als je in plaats van je bankrekening je creditcard gebruikt is het wel gewoon 1,50.

Zo heb ik het een tijdje geleden op internet gelezen
Met mijn cc houden ze bij pp tegenwoordig ook een marge over. Ze schrijven bij de bank ook af met euro's ipv dollars. Wel eens gekeken of ik dat kan aanpassen, maar kan het niet vinden (zou het ook goed verstoppen als ik hen was).
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:43:50 #53
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_74028711
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:01 schreef mug89 het volgende:
ohja, stelletje afzetters..
http://gadgetstotaal.nl/index.php?page=shop.product_details&category_id=54&flypage=flypage_images.tpl&product_id=112&option=com_virtuemart&Itemid=64&vmcchk=1&Itemid=64

EDIT:

kan dus nog erger @ marktplaats:
Prijs: 59.95

en staat er in de beschrijving, elders 119,95!

eigenlijk gewoon pure oplichting

ohja, ff voor de duidelijkheid, ze zijn maar 15 eu ong!
R4DS-kloon wordt hier in Gouda bij zo'n ombouwzaakje ook verkocht voor 70 euro ofzo
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:46:46 #54
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74028789
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist ff besteld

23$ sku 21768
pi_74028859
Ik verwacht mijn horloge maandag of dinsdag binnen te krijgen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:58:36 #56
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74029158
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb dinsdag wat besteld, het is nog niet binnen!
Is dit normaal?

Volgensmij word ik opgelicht door DealExtreme, moet ik een claim starten help??????????
Ik zou er op je scooter heen rijden.
pi_74029265
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef Japppo het volgende:

[..]

Met mijn cc houden ze bij pp tegenwoordig ook een marge over. Ze schrijven bij de bank ook af met euro's ipv dollars. Wel eens gekeken of ik dat kan aanpassen, maar kan het niet vinden (zou het ook goed verstoppen als ik hen was).
Klopt heb ik pas ook naar lopen zoeken. Het antwoord is dat je dat alleen kan veranderen net voor een betaling. Dit hoef je maar 1x te doen. Net voor de betaling staat er een blauw linkje bij je cc nummer en daar staat iets van wijzigen. Druk daar op.
pi_74029313
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Er staat Shipped bij DealExtreme maar het is nog niet binnen.
Wat moet ik doen nu?

Bij Popbuying was het altijd binnen 2 dagen binnen, soms 1!
Wat je moet doen? Inlezen en beseffen dat DX 3 weken duurt.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:05:04 #59
183846 joepie91
pi_74029359
Zeg, als je nou een paar keer achter elkaar geband wordt, zoals iemand waarvan ik de naam niet ga noemen (nee hoor Dion, ik had het niet over jou!), wordt je dan niet permanent geband ofzo?
pi_74029899
Ik heb ook zo'n camera gekocht, ¤8,22 (12$)
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Zojuist ff besteld
[ afbeelding ]

23$ sku 21768
Hoe heb je dat besteld, gewoon mail sturen naar rachel? Jack? Tiffany? Ik heb een mail gestuurd naar dealperfect2 maar heb na 9 dagen nog helemaal geen reactie.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:22:06 #61
183846 joepie91
pi_74029905
Kanens op DX:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.23248

Zouden die ook goed zijn?

EDIT: Misschien moeten we speciaal voor Dion en Macorgaz even een DX slowchat starten.
pi_74029930
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef Frontier het volgende:

Als ik hier in Nederland maat M heb, moet ik dan voor maat L gaan of zal het wel ongeveer hetzelfde zijn?
pi_74029946
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een klootzak die Sonny hij zegt dat hij 1$ bedoeld omdat 1.000.000$ luxe staat en de cijfers achter de 1e punt als honderste en duizendste tellen in het Chinees.

Ik stuur Jack Peng op hem af
hou eens op met rellen, je weet verdomd goed hoe het allemaal werkt!
  zondag 25 oktober 2009 @ 00:25:43 #64
131319 mickeyD
pi_74031567
tering, zijn jullie allemaal op die cameratjes aan t bieden op ebay ofzo?
(Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC)
vanmiddag stonden ze allemaal op 1cent, nu allemaal boven de $10
ze gaan nu weg voor over de $15 dollar

*edit*
$17,80
$18,50
$16,15
$14,50

heb t bieden even gevolgd, ze springen idd allemaal op 2 seconden naar een bepaald bedrag.

*edit* 01:29u ahh mooi, nu gaan ze tenminste weer voor $10 de deur uit :p

oh, iemand bied ff $20,50 die's gek

[ Bericht 13% gewijzigd door mickeyD op 25-10-2009 01:47:18 ]
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:36:41 #65
131319 mickeyD
pi_74033038
haha je zou t bijna zeggen he?
  zondag 25 oktober 2009 @ 02:07:14 #66
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_74033509
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 00:25 schreef mickeyD het volgende:
tering, zijn jullie allemaal op die cameratjes aan t bieden op ebay ofzo?
ja
  zondag 25 oktober 2009 @ 02:02:58 #67
131319 mickeyD
pi_74034369
ja, das te merken ook
zet ff neer voor hoe weinig je dr 1 scoort als je dr doorheen komt
pi_74034501
Heeft iemand wel eens een horloge van DealExtreme besteld? Is de levensduur daarvan een beetje redelijk?
pi_74034530
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Frontier het volgende:

[..]

Alsje

Hij heeft deze besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16718

Ik deze: http://dealextreme.com/details.dx/sku.16039

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2009 02:15:05 ]
pi_74034598
Die zijn inderdaad het mooist. Maar je bent wel tevreden dus? Zien ze er niet nep uit?
pi_74034625
Hij wel, blijkt uit z'n bericht. Ik hoop hem maandag/dinsdag binnen te krijgen.
  zondag 25 oktober 2009 @ 02:31:46 #72
131319 mickeyD
pi_74034663
hebbes, voor $14,50 een mini DV cam
  Boks-Chick zondag 25 oktober 2009 @ 08:35:53 #73
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74035718
Dionysiou mag per direct kappen met zijn gekut, wil hij nog veel plezier houden van zijn postrechten.
lolwut
pi_74036356
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef Booomer het volgende:
Die zijn inderdaad het mooist. Maar je bent wel tevreden dus? Zien ze er niet nep uit?
Het horloge is wel vrij dik, maar de kwaliteit vind ik echt prima. Ziet er ook absoluut niet nep uit ofzo. Ik zou er zo weer één bestellen. Verschillende mensen dachten trouwens dat 'ie het tienvoudige kostte.

Hier nog een review: [Gadget] IK Colouring mechanisch horloge
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:47:57 #75
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74036403
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef Frontier het volgende:

[Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef Frontier het volgende:

Als ik hier in Nederland maat M heb, moet ik dan voor maat L gaan of zal het wel ongeveer hetzelfde zijn?]

Kijk naar de maten bij extra informatie of vraag het aan rachel. Zij heeft of een maten tabel of je geeft je lengt/gewicht en ze kiest de goede maat.
pi_74037169
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef mickeyD het volgende:
Ik heb hem voor $10,-

Edit: zit nou weer iedereen tegen elkaar op te bieden?

[ Bericht 16% gewijzigd door g0dz0r op 25-10-2009 10:38:01 ]
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:38:11 #77
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74037295
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:47 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Kijk naar de maten bij extra informatie of vraag het aan rachel. Zij heeft of een maten tabel of je geeft je lengt/gewicht en ze kiest de goede maat.
"ze kiest goede maat" En mij maar L opsturen terwijl ik M nodig heb!
Nja nieuwe shirtje M past precies! Als je in nl nog S past.. wel krap beter gewoon M bestellen anders krijg je van die "skater" shirtjes
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_74037450
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

"ze kiest goede maat" En mij maar L opsturen terwijl ik M nodig heb!
Nja nieuwe shirtje M past precies! Als je in nl nog S past.. wel krap beter gewoon M bestellen anders krijg je van die "skater" shirtjes
Is er al wel eens iets bij jou ingenomen door de douane of hoef ik me daar niet zoveel zorgen over te maken?
pi_74037552
hoef je geen zorgen over te maken, of je moet echt grote pakketten bestellen, dan bestaat de kans.

Maar het kan zijn dat ze steekproeven houden...

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2009 10:51:05 ]
pi_74037556
Moet er nog iemand zo'n camera voor 9 euro? Heb er nog 4 Won gister de hele tijd niets, had ik op 5 tegelijk geboden, win ik ze opeens allemaal Allemaal voor 8 a 9 euro

Ja, ik ben een newbie met ebay

PM even als je interesse hebt, kan ik hem meteen naar adres laten sturen (heb nog niet betaald met paypal dus kan het adres nog wijzigen)

edit: alles verkocht..

[ Bericht 9% gewijzigd door GuitarJJ op 25-10-2009 20:57:25 ]
pi_74037605
6 euro

pi_74037611
Wat is de goedkoopste Taobao agent? Volgens mij vragen ze allemaal 10% per item + shipping.
pi_74037656
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef 16meter het volgende:
Wat is de goedkoopste Taobao agent? Volgens mij vragen ze allemaal 10% per item + shipping.
De prijzen van Rachel zijn bij mij altijd hoger dan die van Jack, maar ze reageert wel sneller.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:58:25 #84
92409 Twinky
Little star.
pi_74037728
hey, leuk topic dit misschien kunnen jullie mij helpen!
Toen ik in China was heb ik in Shanghai twee Nintendo DS-en gekocht voor 55 euro p/s. (voor 15 euro extra kreeg ik dan zo'n R4, micro SD en beschermhoes)
Nou wil ik er eigenlijk nog één van dezelfde kwaliteit... Hebben jullie enig idee hoe ik daaraan zou kunnen komen?
pi_74037828
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:58 schreef Twinky het volgende:
hey, leuk topic dit misschien kunnen jullie mij helpen!
Toen ik in China was heb ik in Shanghai twee Nintendo DS-en gekocht voor 55 euro p/s. (voor 15 euro extra kreeg ik dan zo'n R4, micro SD en beschermhoes)
Nou wil ik er eigenlijk nog één van dezelfde kwaliteit... Hebben jullie enig idee hoe ik daaraan zou kunnen komen?
Waarom wil je in totaal 3 DS-en?
pi_74037871
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Jij was dus die lummel die constant zat te overbieden.
pi_74037912
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:05 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Jij was dus die lummel die constant zat te overbieden.
Geen idee ik bood tot 9 euro
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:07:47 #88
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_74037927
De prijzen op hong Kong post zijn die in Hong Kong dollar of US dollar?
Persoonlijk denk ik Hong Kong $ maar zie het nergens staan.
pi_74038030
op taobao is het yuan en op dx en die andere is het us dollar
pi_74038205
TVP
pi_74038273
het stikt hier van de nieuwelingen

(lees de hele OP voordat je iets vraagt)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2009 11:23:36 ]
pi_74038279
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:07 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Geen idee ik bood tot 9 euro
Ja dus, ik vond $12,- meer dan zat en daar ging iemand constant overheen. Op een gegeven moment vond ik het wel gezegend, op 5 stuks een bod geplaatst en ik heb er nu gelukkig maar eentje.
pi_74038363
lol ik bied ook steeds op meerdere, nog niet gewonnen. Nieuwe ronde gaat nu in voor mij met bieden DUS NIET BIEDEN NU
pi_74038552
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef Skiet het volgende:
lol ik bied ook steeds op meerdere, nog niet gewonnen. Nieuwe ronde gaat nu in voor mij met bieden DUS NIET BIEDEN NU
Als je niks wint kun je er een van mij kopen voor 9 euro
pi_74038771
Er gaan trouwens ook camera's met 8GB intern weg voor rond de $15,- Kan ook een optie zijn misschien?
pi_74039091
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef g0dz0r het volgende:
Er gaan trouwens ook camera's met 8GB intern weg voor rond de $15,- Kan ook een optie zijn misschien?

Ook zo een klein model met redelijk beeld? Heb je een linkje?
  zondag 25 oktober 2009 @ 12:36:24 #97
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74040157
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef g0dz0r het volgende:
Iemand een simpele guide of zo hoe het werkt met Ebay en verzendkosten en zo..? Vind zo'n minicam met 8gb intern wel grappig.. Zoektermen en ervaring tot nu toe met Ebay verkopers in het buitenland?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 25 oktober 2009 @ 12:37:57 #98
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74040210
een TVP
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74040221
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Iemand een simpele guide of zo hoe het werkt met Ebay en verzendkosten en zo..? Vind zo'n minicam met 8gb intern wel grappig.. Zoektermen en ervaring tot nu toe met Ebay verkopers in het buitenland?

Er staat altijd bij wat de voorwaarden zijn. Gratis is gewoon gratis verzenden en anders staat er een bedrag achter. Als je klikt kan je ook gewoon Nederland kiezen en dan zie je met zekerheid wat je moet betalen aan shipping costs.
pi_74040249
iemand de nieuwe ralphlauren kleding gezien op dealperfect? kun iemand iets zeggen over de kwaliteit? de prijs vind ik errrruug hoog, zou dat iets zeggen over de kwaliteit? of over de inhalige geest van jack?:P
  zondag 25 oktober 2009 @ 12:41:24 #101
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74040326
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:39 schreef Dingetjedattes het volgende:
iemand de nieuwe ralphlauren kleding gezien op dealperfect? kun iemand iets zeggen over de kwaliteit? de prijs vind ik errrruug hoog, zou dat iets zeggen over de kwaliteit? of over de inhalige geest van jack?:P
Ik denk dat er dan wel Genuine zou staan of Authentic of 100% Real..
Denk dat dit gewoon een 1:1 copy is..
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74040328
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Je hebt objecten met de knop "Nu Kopen", dan betaal je het bedrag wat er staat en kun je hem meteen kopen. Op andere objecten kun je bieden, de hoogste bieder wint (als de tijd verstreken is). Je ziet dan in je ebay-account dat je gewonnen hebt. Verder staat er een betalingslink. Je betaalt via paypal, gewoon hetzelfde als dealextreme etc.
Pas alleen even op met verzendkosten! Soms zijn verzendkosten gratis, soms 5 euro ofzo. Maar je hebt ook wel eens een product van 3 euro maar met 20 euro verzendkosten. Dus let daar even op!
pi_74040470
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:41 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik denk dat er dan wel Genuine zou staan of Authentic of 100% Real..
Denk dat dit gewoon een 1:1 copy is..
hm, heb namelijk eerder ervarign met usexport.nl gehad. echt kutkwaliteit kraag enzo. voor $35 per stuk gekocht, maar man man man wat een slechte afwerking. ik ben bang dat ik met deze kleding dezelfde kat in de zak koop...
heeft iemand hier iemand een msnadres van een dealperfect medewerker, zodat ik hem/haar eens flink aan de tand kan voelen
pi_74040510
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:41 schreef GuitarJJ het volgende:
Pas alleen even op met verzendkosten! Soms zijn verzendkosten gratis, soms 5 euro ofzo. Maar je hebt ook wel eens een product van 3 euro maar met 20 euro verzendkosten. Dus let daar even op!
Dat had ik dus per ongeluk, dacht echt zeker te weten dat ik voor free shipping had gekozen maar met meerdere schermen open kun je weleens een foutje maken.
Geen ramp, is alsnog goedkoper dan een losse 8GB stick en die wilde ik sowieso nog aanschaffen.
pi_74040680
tvp
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:21:31 #106
92409 Twinky
Little star.
pi_74041380
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:03 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Waarom wil je in totaal 3 DS-en?
Nou, ik had er één voor mezelf gekocht (gebruik 'm ook als woordenboek voor mijn studie en één voor een vriend. Nu wil mr. Twinky er ook graag één!
pi_74041572
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:45 schreef Dingetjedattes het volgende:

[..]

hm, heb namelijk eerder ervarign met usexport.nl gehad. echt kutkwaliteit kraag enzo. voor $35 per stuk gekocht, maar man man man wat een slechte afwerking. ik ben bang dat ik met deze kleding dezelfde kat in de zak koop...
heeft iemand hier iemand een msnadres van een dealperfect medewerker, zodat ik hem/haar eens flink aan de tand kan voelen
usexport.nl.. Nederlands bedrijf dat neppe spullen verkoopt ? ? een lacoste polo kost normaal 75 euro nu maar 27 euro... dat kan in amerika niet eens zo goed koop zijn.
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:33:10 #108
131319 mickeyD
pi_74041686
quote:
Moet er nog iemand zo'n camera voor 9 euro? Heb er nog 4 Won gister de hele tijd niets, had ik op 5 tegelijk geboden, win ik ze opeens allemaal Allemaal voor 8 a 9 euro

PM even als je interesse hebt, kan ik hem meteen naar adres laten sturen (heb nog niet betaald met paypal dus kan het adres nog wijzigen)
gewoon verkopen op werk of school voor 10 euro
niet zo moeilijk over doen, verkoopt toch wel nieuw in doos
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:53:02 #109
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74042264
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:02 schreef mickeyD het volgende:
ja, das te merken ook
zet ff neer voor hoe weinig je dr 1 scoort als je dr doorheen komt
Ik had hem meteen nadat dit topic was geopend gewonnen, een impulsaankoop want ik zag dat het 2 pond was met 2 minuten te gaan . Eindigde op omgerekend ¤6,70 .
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:05:29 #110
131319 mickeyD
pi_74042661
t is grappig, ik zie dat niemand durft te bieden op een item in GBP pond dus, terwijl ze allemaal duur bieden op een item in US $
pi_74043832
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef mickeyD het volgende:
Jij had een Nokia batterij besteld he? Waar was dat? Bevalt ie een beetje? De ebay batterij die ik bestelde is nooit aangekomen

Oh en je pmbox op fok werkt niet.
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:54:50 #112
131319 mickeyD
pi_74043960
mn nokia batterij is nog (steeds) niet binnen, was op http://www.budgetgadgets.com
ff typenummer invullen en voila.. keuze zat.
nee mn pm box staat uit, want ik vergeet zulke dingen te checken, omdat t me niet boeit hahaha
pi_74044173
Ik heb vorige week zondag een witte dualshock voor mijn PS3 besteld. Echter staat er nog steeds dit:

Order: XXXXXXXXX placed on 10/18/2009 6:08:00 AM
Status: (of current shipment) On 10/18/2009:
Waiting for Supplier
see all processing steps
Latest Shipment:
by Air Mail

In de FAQ staat dit meestal 1 tot 3 dagen duurt, what to do?
Gaat trouwens om Dealextreme.
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:03:54 #114
131319 mickeyD
pi_74044202
wachten...
blijkbaar was tie niet op voorraad.
pi_74044237
Great! -_-'
pi_74044600
Heb een beetje problemen met DX:

Had een pakketje besteld op 4 sept 2009
Status: On 9/18/2009:
Shipped

Nog steeds niets binnen, terwijl andere pakketjes wel al aan zijn gekomen.
Ook op mijn ticket van 10/19/2009 is nog niet gereageerd (terwijl er staat 24/48 uur responstijd ?)
Ga nu dx maar mailen ofzo, ben al te laat voor paypal aangezien de 45 dagen al zijn verstreken.
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:24:42 #117
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74044668
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb vorige week zondag een witte dualshock voor mijn PS3 besteld. Echter staat er nog steeds dit:
-knip-

DealExtreme geeft gewoon levertijden en status-tijden aan die ze nooit halen, misschien 1x in de 3 maanden ofzo. "Ships in 1-3 days" zijn ze bij mij in juni weer een keer nagekomen met 1 product, sinds toen duurt het zelfs bij dingen met die status weer minstens 1 week voordat het verstuurd wordt.

Je moet gewoon lang wachten bij DX en soortgelijke sites.
pi_74044942
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die TaoBao seller van die 2 Jeans, daar had ik al eerder 1 broek vandaan en de kwaliteit is echt super
Ik koop ze trouwens omdat ik ze mooi vind, niet omdat ze gemerkt zijn.
ff een oud berichtje gequote:p

Die foto's hebben ze zelf gemaakt toch, dus die broeken zien er echt zo uit? ( althans van de meeste kledingstukken zien de foto's er zelfgemaakt uit?)
Dan ga ik het ook een keertje proberen, een broek en een vest ofzo

Broek kost zo'n 40 dollar, vest wacht ik nog op reactie van rachel.
pi_74045022
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:24 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

DealExtreme geeft gewoon levertijden en status-tijden aan die ze nooit halen, misschien 1x in de 3 maanden ofzo. "Ships in 1-3 days" zijn ze bij mij in juni weer een keer nagekomen met 1 product, sinds toen duurt het zelfs bij dingen met die status weer minstens 1 week voordat het verstuurd wordt.

Je moet gewoon lang wachten bij DX en soortgelijke sites.
Thanks, ik wist inderdaad al dat het wat langer zou duren, na een beetje lezen in dit topic. Maar ik vind die status zo vreemd. In iedergeval bedankt voor je reactie, hoop dat hij deze week verstuurd word.
pi_74045026
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
...
Ships in 1-3 days betekend dat ze het bij DX in 1 to 3 dagen op de post doen, niet dat het dan al bij jou is

[ Bericht 61% gewijzigd door Binkster001 op 25-10-2009 16:07:19 ]
Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
pi_74045076
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:50 schreef thecuriousone het volgende:
[..]

[..]

Voila!

Whehe, ze stonden nog op 1:30 minuut beiden, ff een poging gewaagd, en meteen gewonnen voor 8.50pond
Back to the 70's
pi_74045290
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:40 schreef Binkster001 het volgende:
Ships in 1-3 days betekend dat ze het bij DX in 1 to 3 dagen op de post doen, niet dat het dan al bij jou is
No shit sherlock
pi_74045373
quote:
Ja dat begrijp ik ook wel, maar aangezien mijn status nog steeds hetzelfde is..
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:05:50 #124
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74045777
quote:
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:30:43 #125
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74046575
tvp
pi_74046887
Even een vraagje aan de mensen die al eens wat op Tradetang hebben besteld:

Hoe krijg je het voor elkaar om met de verkoper te chatten? Ik heb al van alles geprobeerd, maar op het moment dat de verkoper online is en ik wil chatten dan krijg ik even een scherm te zien dat er een chatbox wordt geladen, maar daarna linkt ie door naar de "My Tang" pagina.
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_74046893
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:50 schreef veda het volgende:

[..]

Jij had een Nokia batterij besteld he? Waar was dat? Bevalt ie een beetje? De ebay batterij die ik bestelde is nooit aangekomen

Oh en je pmbox op fok werkt niet.
Kun je klacht indienen bij ebay. Mijn zus had ooit een iPod gekocht via ebay, nooit ontvangen -> kreeg 75% (ofzo) van het geld terug
pi_74046897
Wat een boel nieuwelingen hier, :p
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:44:22 #129
268749 Qaox
Aardappel
pi_74046980
TeejVeejPeej
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:44:47 #130
268749 Qaox
Aardappel
pi_74046988
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:44 schreef Qaox het volgende:
TeejVeejPeej
Oja, Mijn FP Shuffle V3 is back ordered
pi_74047137
32GB USB stick gewonnen voor 13 euro Inclusief verzendkosten
pi_74047273
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:49 schreef Semmm het volgende:
Link?
pi_74047387
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:37 schreef XyS het volgende:

[..]

ff een oud berichtje gequote:p

Die foto's hebben ze zelf gemaakt toch, dus die broeken zien er echt zo uit? ( althans van de meeste kledingstukken zien de foto's er zelfgemaakt uit?)
Dan ga ik het ook een keertje proberen, een broek en een vest ofzo

Broek kost zo'n 40 dollar, vest wacht ik nog op reactie van rachel.
Ben ook wel benieuwd of iemand een wat uitgebreidere review kan geven van 1 van die broeken (evt. met foto's).
pi_74047419
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:49 schreef Semmm het volgende:
Is nep geheugen.... google maar is zijn username .
Zo heb ik een 16gb mp3 speler en sd kaart gekocht.. beide waren maar 2gb.
Had gelukkig wel mijn geld terug gekregen.
http://sosfakeflash.wordpress.com/
pi_74047822
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:58 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Is nep geheugen.... google maar is zijn username .
Zo heb ik een 16gb mp3 speler en sd kaart gekocht.. beide waren maar 2gb.
Had gelukkig wel mijn geld terug gekregen.
http://sosfakeflash.wordpress.com/
hij heeft wel veel goede feedback, maarja ik heb nog niet betaald dus dan betaal ik lekker niet Bedankt voor het melden!
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:50:15 #136
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74048891
Heb 1 broek gekocht van Lavi's voor 40$

Erg tevreden, zal niet zien dat ie nep is.
Heb er nu nog 2 in bestelling staan bij Jack.
pi_74048965
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:50 schreef Dionysiou het volgende:

Linkje?
pi_74049236
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:50 schreef Dionysiou het volgende:

Je kan ze nu bij de Makro halen voor 47 euro.
kei lief.
pi_74049495
Jullie hebben even moeten wachten, maar hier is dan eindelijk de video impressie van de
Sciphone i68+.

(en ja die muziek stond er al op toen ik 'm kreeg )
pi_74049629
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:11 schreef Semmm het volgende:

[..]

hij heeft wel veel goede feedback, maarja ik heb nog niet betaald dus dan betaal ik lekker niet Bedankt voor het melden!
Yup ze hebben vaak alsnog goeie feedback... daarom kocht ik het destijds ook zonder het goed op te zoeken .
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:34:41 #141
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74050079
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef FrankP het volgende:
Jullie hebben even moeten wachten, maar hier is dan eindelijk de video impressie van de
Sciphone i68+.

Ik ken jou!!!
quote:

Kun je dat eigenlijk betalen met bijv. mijn paypal en dat het vervolgens naar mij toekomt?
pi_74050760
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik ken jou!!!
[..]

Kun je dat eigenlijk betalen met bijv. mijn paypal en dat het vervolgens naar mij toekomt?
Nee want hij moet via ebay inloggen op paypal dus dan moet jij je paypal gegevens aan hem geven en dat doe je (denk ik) niet. maar hij kan het toch betalen en naar jou laten sturen en dat jij het bedrag via paypal naar hem overmaakt..
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:12:59 #143
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74051274
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:56 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee want hij moet via ebay inloggen op paypal dus dan moet jij je paypal gegevens aan hem geven en dat doe je (denk ik) niet. maar hij kan het toch betalen en naar jou laten sturen en dat jij het bedrag via paypal naar hem overmaakt..
Ja, maar dan ben ik niet meer anoniem Na alle flauwekul op dit forum
Of ik log in zijn ebay account
pi_74051621
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ghehe, ik ga mijn ebaygegevens niet naar jou sturen

Als je er 1 wil kun je mij wel 9 euro sturen (bank, of via paypal), dan betaal ik gewoon via paypal en vul ik jou adres is.
pi_74052168
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef monkeybrain het volgende:
Dan is er een op dit forum die weet wie je bent
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:43:38 #146
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74052444
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:05 schreef Lolque het volgende:

[..]

Je kan ze nu bij de Makro halen voor 47 euro.

Ik heb geen Makro en mij maakt het niet uit of het merk of niet is of dat het ''nep'' is.. ik koop het omdat ik het mooi vind
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:45:45 #147
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74052527
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:02:44 #149
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74053239
Yeps

En voor die andere 2 ook
pi_74053309
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Dionysiou het volgende:
Yeps

En voor die andere 2 ook
Bij Jack of Rachel?
Die 1e wil ik ook wel hebben.
kei lief.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:20:56 #151
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74054130
Jack
pi_74054587
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Dionysiou het volgende:
Jack
Ja bij Rachel betaal je d'r sws 48$ voor.
kei lief.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:52:53 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74055814
USB Powered Feet Warmer Cushion for Cold Winters (Cable Removable)

Iemand ervaring mee $ 11.60 --->> 7.95 euri

Lijkt me handig voor de winter achter de pc

http://www.bestofferbuy.c(...)movable-p-15926.html

[ Bericht 4% gewijzigd door ikweethetookniet op 25-10-2009 21:02:39 ]
pi_74055829
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ja bij Rachel betaal je d'r sws 48$ voor.
Nee ik heb vorige week een mailtje over zo'n broek naar rachel gestuurd en die was 41$, ook van die shop en even duur. Wel raar dat ze verschillende kosten hanteren opzich, het is toch hetzelfde bedrijf? :p

[ Bericht 24% gewijzigd door XyS op 25-10-2009 21:06:33 ]
pi_74056034
Alle camera's al verkocht aan fokkers
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:01:15 #156
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74056335
ok ok 688 diggs dan zal het wel goed zijn

besteld dus maar $= 1.46 --->> 7.95 euri [free shipping ]

Laat de winter maar komen ik ben er klaar voor
pi_74056626
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Klopt heb ik pas ook naar lopen zoeken. Het antwoord is dat je dat alleen kan veranderen net voor een betaling. Dit hoef je maar 1x te doen. Net voor de betaling staat er een blauw linkje bij je cc nummer en daar staat iets van wijzigen. Druk daar op.
Thnx. Heb het ingesteld. Scheelt weer een paar ct.
pi_74057706
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Alle camera's al verkocht aan fokkers
Kak ik wou d'r ook een hoef ik niet steeds te bieden. Dat is me een gedoe.
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:31:48 #159
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74058214
Of je stelt gewoon een automatisch maximumbod van 9 euro in?
pi_74058612
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Of je stelt gewoon een automatisch maximumbod van 9 euro in?
Ja dan word ik steeds overboden. Probeer 't morgen wel weer.
pi_74059197
Weet iemand hoe het gaat als je iets terug wilt sturen? Er staat op de site namelijk wel dat je iets terug kunt sturen, maar het moet dan wel ongeopend en ongebruikt zijn. Maar ik heb dus iets besteld, dat niet werkt (controller voor de pc)
pi_74059237
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef FrankP het volgende:
Sciphone i68+.

Netjes! Heb je een linkje van die i68+? Want ik heb hem via Focalprice besteld voor een vriend en een tótáál ander iets ontvangen! (Touchscreen even goed, firmware is bagger bij die van mij)
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:20:33 #163
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74061250
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:40 schreef FrankP het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die al eens wat op Tradetang hebben besteld:

Hoe krijg je het voor elkaar om met de verkoper te chatten? Ik heb al van alles geprobeerd, maar op het moment dat de verkoper online is en ik wil chatten dan krijg ik even een scherm te zien dat er een chatbox wordt geladen, maar daarna linkt ie door naar de "My Tang" pagina.
Zelf stuur ik altijd een bericht naar de verkoper, heb nu aantal betrouwbare verkopers in me lijstje staan die snel leveren
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:57 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd of iemand een wat uitgebreidere review kan geven van 1 van die broeken (evt. met foto's).
ben morgen vrij, zal van mijn DP broeken een revieuw schrijven (lavi & Nstar )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_74062534
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef revpolen het volgende:

[..]

Zelf stuur ik altijd een bericht naar de verkoper, heb nu aantal betrouwbare verkopers in me lijstje staan die snel leveren
[..]

Levi's en G-star zeker? Ben benieuwd. Op de site zien ze er wel mooi uit.

Die prijzen van $40 voor die taobao broeken is ex. verzending naar NL neem ik aan?
pi_74062547
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Netjes! Heb je een linkje van die i68+? Want ik heb hem via Focalprice besteld voor een vriend en een tótáál ander iets ontvangen! (Touchscreen even goed, firmware is bagger bij die van mij)
www.scophone.com
pi_74062572
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef 16meter het volgende:

[..]

Levi's en G-star zeker? Ben benieuwd. Op de site zien ze er wel mooi uit.

Die prijzen van $40 voor die taobao broeken is ex. verzending naar NL neem ik aan?
inc
pi_74062992
Voor max. $40 heb je echte Levi's in de VS, moet je het nog wel op laten sturen maar goed.
pi_74063036
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:59 schreef g0dz0r het volgende:
Voor max. $40 heb je echte Levi's in de VS, moet je het nog wel op laten sturen maar goed.

Ja laat dat nou net het duurste zijn
pi_74063192
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja laat dat nou net het duurste zijn
Grapje zeker?

De chineesjes zijn aardig enzo maar ook duur in verhouding. Het blijft namaak natuurlijk.
pi_74063997
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef revpolen het volgende:

[..]

[..]

lijstje delen met ons?
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:22:15 #172
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74065657
quote:
via www.taobaonow.com kun je op www.taobao.com bestellen... (die laatste site is helemaal in t chinees, gebruik de zoekbalk bovenaan)
ze helpen je met bestellen, en versturen voor 10% van de aanschafprijs.
voorbeeld, je koopt een groene laser van 75 YUAN dan betaal je aan hun dus 75,75 Chinese yuan = 11,0979053 U.S. dollars
de dollar staat heel laag dus als je hun betaald met paypal in euro's ben je maar 11,0979053 U.S. dollars = 7,53831361 Euros
¤7,53 euro kwijt :p
er komen nog wel bezorgkosten bij, bedenk echter wel dat zware artikelen heel veel verzendkosten met zich meebrengen!
iets van 500 gram kan zomaar 22 dollar bezorgkosten hebben.
omg, die TBN-berekening .
mickeyD zegt 10%, berekent vervolgens 1%, en dat terwijl het minstens 30 Yuan servicekosten zijn .
pi_74065743
Is het iemand trouwens al eens gelukt om rechtstreeks van een taobao seller te bestellen?
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:48:16 #174
131319 mickeyD
pi_74066267
ouwe koeien
lekkerrrrrr belangrijk
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:50:53 #175
131319 mickeyD
pi_74066320
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:25 schreef 16meter het volgende:
Is het iemand trouwens al eens gelukt om rechtstreeks van een taobao seller te bestellen?
ik zou niet weten waar ik op moet drukken, t is allemaal in t chinees, en de text op de knopjes is zo rot te vertalen in google translate
pi_74067756
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:04 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Grapje zeker?

De chineesjes zijn aardig enzo maar ook duur in verhouding. Het blijft namaak natuurlijk.
Versturen vanuit Amerika niet duur??
pi_74068542
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 07:28 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Versturen vanuit Amerika niet duur??
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar ik vind $12,95 geen onoverkomelijk bedrag? (Voor dit bedrag kun je tot 2kg versturen. moet voldoende zijn voor een broek denk ik? )
pi_74068629
Ja,maar 80% van de amerikanen kent USPS niet als internationale shipper lijkt het wel. Ze kennen alleen Fedex, UPS en DHL. Op Ebay is dat ook het geval. Vraag je erna dan kan het meestal wel en zijn ze positief verrast dat het zo goedkoop is met USPS.
pi_74069056
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:59 schreef Nicap_tm het volgende:
Ja,maar 80% van de amerikanen kent USPS niet als internationale shipper lijkt het wel. Ze kennen alleen Fedex, UPS en DHL. Op Ebay is dat ook het geval. Vraag je erna dan kan het meestal wel en zijn ze positief verrast dat het zo goedkoop is met USPS.
Maak daar maar 99% van. Geen idee waarom ze het niet kennen maar als je ze erop wijst (met linkje erbij want ze zijn liever lui dan moe ) dan kan het 9 van de 10 keer wel.
pi_74071021
Ebay is best snel zeg! Gisteren betaald, vandaag verzonden!
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:25:14 #181
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74073950
tvp
Camera geboden, lijkt me wel een leuk ding.
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:45:22 #182
226677 revpolen
pi_74074461
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:26 schreef Skiet het volgende:

[..]

lijstje delen met ons?
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/107514.html
haoyun2009
ongeveer 1,5 week later alles al thuis in NL!

http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/104781.html
hellrainbow-

Zo ff foto's maken van me broeken
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:47:26 #183
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74074515
Nog een site met leuke meuk:
http://www.anvstore.com/
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_74074986
http://dealextreme.com/details.dx/sku.16039

Inmiddels mijn horloge binnen! Zat netjes ingepakt in bubbeltjesplastic.

Wel apart, ik moest voor het pakketje tekenen (dus aangetekend)
Hoezo dat dan? Iemand een idee?

Er zat wel een trackingnummer bij.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:08:21 #185
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74075096
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.16039

Inmiddels mijn horloge binnen! Zat netjes ingepakt in bubbeltjesplastic.

Wel apart, ik moest voor het pakketje tekenen (dus aangetekend)
Hoezo dat dan? Iemand een idee?

Er zat wel een trackingnummer bij.
Met tracking nummer is altijd aangetekende post, tenminste bij mij.
Misschien heb je wel een luie postbode...
pi_74076097
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:45 schreef revpolen het volgende:

[..]

http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/107514.html
haoyun2009

http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/104781.html
hellrainbow-

Zo ff foto's maken van me broeken
Hoe werkt dat Tradetang? Je bestelt gewoon iets en Tradetang dient dan als een soort tussenpersoon of hoe moet ik het zien?
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:55:13 #187
226677 revpolen
pi_74076486
Je besteld iets bij tradetang,
je betaald via hun site, met paypal
de persoon verstuurd het naar jou.
je heb het ontvangen en meld dat bij tradetang
hun storten het geld over naar de leverancier!

Simpel, Goedkoop, en leuk
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:13:10 #188
131319 mickeyD
pi_74078924
gele enveloppen dag hier.
mn nokia accu is aangekomen van budgetgadgets.
hij ligt aan de lader nu, ben benieuwdddddd.
hij is trouwens niet uit hongkong gekomen maar vanuit singapore.
misschien dat het daarom iets langer duurde dan mn cardreader.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:24:27 #189
183846 joepie91
pi_74079298
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:47 schreef dabadbass het volgende:
Nog een site met leuke meuk:
http://www.anvstore.com/
Ervaring?
pi_74079389
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef mickeyD het volgende:
gele enveloppen dag hier.
mn nokia accu is aangekomen van budgetgadgets.
hij ligt aan de lader nu, ben benieuwdddddd.
hij is trouwens niet uit hongkong gekomen maar vanuit singapore.
misschien dat het daarom iets langer duurde dan mn cardreader.
Welke accu heb je besteld? Ik zit er ook over na te denken voor me Nokia N96 (BL-5F).
pi_74079477
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Welke accu heb je besteld? Ik zit er ook over na te denken voor me Nokia N96 (BL-5F).
Niet doen. Die imitatie-accus zijn ekte ekte bagger.
pi_74079500
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Niet doen. Die imitatie-accus zijn ekte ekte bagger.
Klopt, dat krijg ik ook te horen. Maar toch lichte twijfel
pi_74079632
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Klopt, dat krijg ik ook te horen. Maar toch lichte twijfel
Ik heb ervaring. Doe het niet.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:37:05 #194
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74079723
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:24 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ervaring?
Neen, nog niet, maar ik denk leuk voor de OP vielleicht?

Heb btw geheugen voor mn iMac bij Mymemory besteld, ben benieuwd wanneer het er is.

¤ 35,00 goedkoper dan in de Mac store
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:43:01 #195
131319 mickeyD
pi_74079920
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

BL-5C

komop, al die verhalen met die ploffende accu's, ze willen je bang maken
als dat zo was, dan zouden alle goedkope telefoons uit china moeten ontploffen, inclusief alle fake DS-en, mp3 en mp4 spelers en wat er nog meer verkocht word, en dan zouden de kranten er dagelijks vol van staan, want ze verkopen ze als warme broodjes.

m'n BL-5C kostte mij zo'n ¤3,-
pi_74079990
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef mickeyD het volgende:

[..]

BL-5C

komop, al die verhalen met die ploffende accu's, ze willen je bang maken
als dat zo was, dan zouden alle goedkope telefoons uit china moeten ontploffen, inclusief alle fake DS-en, mp3 en mp4 spelers en wat er nog meer verkocht word, en dan zouden de kranten er dagelijks vol van staan, want ze verkopen ze als warme broodjes.

m'n BL-5C kostte mij zo'n ¤3,-
Ik heb het niet over ontploffen. Ik heb het over standbytijden die het bij lange na niet halen bij de originele Nokia. Gewoon weggegooid geld die imitatiezooi
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:46:05 #197
131319 mickeyD
pi_74080025
PS: daarbij is er nep en NEP!!!!
je kunt witte kopen, en slecht nagemaakte en mooi nagemaakte
t is nou eenmaal zo dat je mazzel moet hebben.
hij ligt nu een half uur op te laden en hij wordt niet eens warm.
laat staan dat ie gaat ploffen straks.
dat zien we dan wel weer, het is een foon van 5 jaar oud, ik verdien wel een nieuwe ondertussen.
zit ff te wachten tot de sciphone N12 uitkomt.
deze accu gaat zeker nog wel een maandje of 3 mee hoor zonder gevaar voor eigen leven..

voor die ¤3,- is het bij mij: eerst zien, dan geloven!

*edit* mijn 5 jaar oude accu had nog maar een stand-by tijd van 24 uur
dus kan het nu alleen maar beter worden
ik verwacht geen 260 uur stand-by, maar een dag of 3 a 4..
je ziet, verwachtingen kunnen verschillen

[ Bericht 10% gewijzigd door mickeyD op 26-10-2009 15:52:23 ]
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:58:52 #198
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74080521
Iemand zocht nog goedkope digitale camera's, bij de Action zag ik ze voor 10 euro liggen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:01:06 #199
131319 mickeyD
pi_74080600
die DV dc-80 mini videocameratjes gaan nu weg voor meer dan ¤16 euro op ebay, t loopt storm.
pi_74080873
Ik heb er eentje te koop met 8GB intern.
Naast dat ik de verzendkosten over het hoofd heb gezien was het ook een lot van 2.
pi_74081224
Jezus zeg die verkopers op Trade Tang zijn volgensmij echt te dom om te poepen. Ik ben met 'm aan het mailen en stel 3 vragen in een berichtje en ze geven op geen een vraag antwoord
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:23:01 #202
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74081400
3 gehaald om tot rust te komen...

Ja, die shit camera's gaan nu voor veel teveel geld weg
Zit ik heel pauper te bieden voor 8 euro en iedereen gaat er overheen
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:27:03 #203
183846 joepie91
pi_74081568
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Neen, nog niet, maar ik denk leuk voor de OP vielleicht?

Heb btw geheugen voor mn iMac bij Mymemory besteld, ben benieuwd wanneer het er is.

¤ 35,00 goedkoper dan in de Mac store
Niet interessant zolang niemand er (goede) ervaringen mee heeft. Voor hetzelfde geld is het puur nep, en zijn het oplichters.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:14:35 #204
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74083253
Wordt continue overboden voor die cams.
Ik wacht wel wat weken, dan is het weer rustig.
pi_74083447
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Weet iemand hoe het gaat als je iets terug wilt sturen? Er staat op de site namelijk wel dat je iets terug kunt sturen, maar het moet dan wel ongeopend en ongebruikt zijn. Maar ik heb dus iets besteld, dat niet werkt (controller voor de pc)
Niemand?
pi_74084508
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Niemand?

Hoe moeten wij nou weten waar je het over hebt? Waar heb je iets besteld?
pi_74084537
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:18 schreef Semmm het volgende:
Jezus zeg die verkopers op Trade Tang zijn volgensmij echt te dom om te poepen. Ik ben met 'm aan het mailen en stel 3 vragen in een berichtje en ze geven op geen een vraag antwoord

Alleen op TradeTang? Dat heb ik altijd met iedereen waar ik ook mee mail, het schijnt gewoon moeilijk voor mensen te zijn om inhoudelijk op een e-mail te reageren.
pi_74086281
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:52 schreef Skiet het volgende:

[..]

Alleen op TradeTang? Dat heb ik altijd met iedereen waar ik ook mee mail, het schijnt gewoon moeilijk voor mensen te zijn om inhoudelijk op een e-mail te reageren.
True, meestal reageren mensen op de laatste of de eerste vraag. De rest vergeten ze gewoon te beantwoorden.

Iemand al fototjes van die echte nepbroeken ?
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:54:05 #209
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74086488
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef XyS het volgende:

[..]

True, meestal reageren mensen op de laatste of de eerste vraag. De rest vergeten ze gewoon te beantwoorden.

Iemand al fototjes van die echte nepbroeken ?
Dat heb ik altijd bij smsjes.
pi_74086815
Heb via die broeken shop op taobao ook eens broek gekocht. Is wel een hele dunne stof (niet verwacht) maar zit prima. Mooie was dat er geen knoopsgat in zat Die moest ik er dus even inknippen
Heb er nu wel weer 2 in bestelling staan
pi_74087104
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef JapieGijs het volgende:
Heb via die broeken shop op taobao ook eens broek gekocht. Is wel een hele dunne stof (niet verwacht) maar zit prima. Mooie was dat er geen knoopsgat in zat Die moest ik er dus even inknippen
Heb er nu wel weer 2 in bestelling staan
Bij die Mall 1984 ofzoiets?
Ikga het er ook op wagen,, als ik nu 'ns reactie terugkrijg. Duurt echt bijna een week voordat de dp mensjes terugmailen, best irritant.
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:19:07 #212
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74087337
Ik ben weer terug Wie kent me nog?
Ik las de topics door (bijna alles doorgelezen ), maar vroeg me af of er een goedkope verzendoptie is op Tradetang?
Heb het niet kunnen vinden
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:20:24 #213
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74087395
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
USB Powered Feet Warmer Cushion for Cold Winters (Cable Removable)

Iemand ervaring mee $ 11.60 --->> 7.95 euri

Lijkt me handig voor de winter achter de pc

[ afbeelding ]

http://www.bestofferbuy.c(...)movable-p-15926.html
Ikke alleen dan die van DX zijn wel heel fijn maar ik had ietsje goedkopere. Waar dus een zakje in zat en alleen mijn hak en voet verwarmd werden en niet mijn tenen maar je kan hem natuurlijk verschuiven,
pi_74087817
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik las de topics door (bijna alles doorgelezen ), maar vroeg me af of er een goedkope verzendoptie is op Tradetang?

Hangt van de supplier af natuurlijk. Ze hebben allemaal hun eigen verzendopties/regels. Soms heb je geluk en soms niet (soms free shipping incl NL en soms niet dus bijbetalen)
pi_74088875
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24357

Besteld vandaag. Ik zal hem testen en een kleine review hier neerzetten wanneer ik hem binnen krijgt.
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:03:35 #216
48067 neo2000
pi_74089183
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hee, een mede DX oldbie!

Heb overigens van een mede fokker een vraag gehad of ik wat plaatjes wilde posten van deze lamp, die Jack toevallig ook verkoopt..
Well, here goes, sorry voor de kut kwaliteit, maar het zijn GSM pics.. En in het donker zijn die niet zo goed. in het licht was ik bang dat je helemaal niets zou zien van het licht..
(Overigens is het linkje in de OP naar review topic kapotstoek, dus daarom maar hier. Geen plaatjes maar linkjes omdat ik anders de layout van dit topic verneuk.)

Lampje in een standaard gedaan, van boven:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SOGESCKY.jpg

Afstandsbediening:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QDDERRLJ.jpg
..met onder andere opties Flash, Strobe, Fade en Smooth.. Flash verspringt ie om de paar seconden naar een andere kleur, Strobe doet eigenlijk hetzelfde, fade dan vereurt ie heel langzaam, Smooth nog langzamer. Verder zijn kleuren in te stellen en felheid van het licht. Oh, en of ie aan of uit moet natuurlijk.

In de lamp; ingesteld op oranje:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SZUSYURS.jpg
(zie je direct waarom een spotje voor zoiets minder geschikt is, straals echt naar boven en niet rondom zoals een peertje dat doet..)

Rood:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YHY7X3C3.jpg

Groen
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NIAGTSQI.jpg

Wit/normaal licht.. Is in het echt minder blauw dan de camera doet vermoeden..
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-Z8AARFE8.jpg

..en dit is van bovenaf blauw, wat in het echt blauwer is dan de camera doet vermoeden..
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7GBHRDVA.jpg

Staat hier toch al ruim een half jaar binnen, staat regelmatig aan en doet het nog steeds.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_74089962
Bedankt Neo2000.
Ik ga d'r 1 bestellen, is toch wel leuk voor de sfeer denk ik.
kei lief.
pi_74090496
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef neo2000 het volgende:

[..]
Lampje in een standaard gedaan, van boven:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SOGESCKY.jpg
Waar heb je die standaard vandaan (weet je dat nog?)?
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:37:47 #219
183846 joepie91
pi_74090648
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Granaatappel het volgende:
Wordt continue overboden voor die cams.
Ik wacht wel wat weken, dan is het weer rustig.
Die verkoper zal ook wel denken: WTF, waar komen al die bieders ineens vandaan?
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:39:12 #220
226677 revpolen
pi_74090707

DP broeken na 2 maanden
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:27:08 #221
248149 THE_WAARHEID
HARD EN DUIDELIJK
pi_74092527
Heb zojuist 500 euro overgeluisd naar mijn PayPal. Ik denk dat de dollar na 1.50 weer terug gaat naar 1.25 in d ekerstperiode.

Wordt lekker veel Dingoo-en!
DE WAARHEID IS... DE WAARHEID?
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:28:33 #222
98259 mstr
Een jonge God!
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:38:45 #223
48067 neo2000
pi_74092954
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef veda het volgende:

[..]

Waar heb je die standaard vandaan (weet je dat nog?)?
Volgens mij bij de lampidee..
http://www.lampidee.nl/
En die hebben ook gewoon winkels, dus niet online besteld..
pi_74093096
Waarom kan Popbuying iets wat op 24 oktober besteld is vandaag al verzenden en kan DX het (naar mijn weten) zelfde product ontzettend lang niet op voorraad krijgen/verzenden. Soms is DX wel een hopeloos verhaal hoor. Prima van Jack overigens, lekker snel.
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:47:21 #225
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74093199
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:43 schreef Skiet het volgende:
Waarom kan Popbuying iets wat op 24 oktober besteld is vandaag al verzenden en kan DX het (naar mijn weten) zelfde product ontzettend lang niet op voorraad krijgen/verzenden. Soms is DX wel een hopeloos verhaal hoor. Prima van Jack overigens, lekker snel.
Over je edit:
Leesfoutje?
pi_74093233
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef mstr het volgende:

[..]

Over je edit:
Leesfoutje?
lol nee gewoon foutje van mezelf. Oud tracking nummer
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:48:41 #227
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74093249
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

lol nee gewoon foutje van mezelf. Oud tracking nummer
Vond het ook al zo raar, september
pi_74093774
Waarom staat Taobao zo bomvol. Kan niet kiezen
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:10:42 #229
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74094011
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef Frontier het volgende:
Sterrebeeld tweeling
Dan is er niks aan te doen
pi_74094732
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef Frontier het volgende:
Dan koop je ze toch allemaal!
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:41:29 #231
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74095149
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef monkeybrain het volgende:
3 gehaald om tot rust te komen...
[ afbeelding ]
Kan jij je schoonmoeder niet gewoon naar huis sturen
pi_74097708
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:51 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hoe moeten wij nou weten waar je het over hebt? Waar heb je iets besteld?
DX Ja, eerst was dit topic alleen over Dealextreme, dus vandaar
pi_74098370
Zijn die radiografische helikopters/vliegtuigen van een beetje acceptabele kwaliteit? Iemand ervaring mee?
There are only 151 Pokémon.
pi_74098472
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:14 schreef Eenskijken het volgende:
Zijn die radiografische helikopters/vliegtuigen van een beetje acceptabele kwaliteit? Iemand ervaring mee?
Mua, ik heb hier een RC heli liggen, 2,5 uur opladen en 10 minuten spelen
En 8 batterijen in de controller! De heli word gewoon opgeladen via het stroomnet.

Ga er maar niet van uit dat je er gelijk goed mee kan vliegen, en reserve onderdelen zijn hier niet of nauwelijks te krijgen. (wel via taobao)

http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0

Het koste me totaal 50 dollar.

Oja, als je hem besteld, bestel deze er ook bij http://dealextreme.com/details.dx/sku.3529

Ik weet niet als je toevallig in de buurt van Almelo woont, anders mag je hem wel keer bekijken...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2009 00:24:23 ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:20:02 #235
131319 mickeyD
pi_74098519
dr is nog niets ontploft hier...
pi_74098717
andere kant van het land helaas. tja en wat kan je voor 50 dollar verwachten. Ik zal er nog eens over nadenken, waarschijnlijk speel je er een paar keer mee en daarna kijk je er niet meer naar om, zo zal het gaan helaas denk ik.
There are only 151 Pokémon.
pi_74098752
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:27 schreef Eenskijken het volgende:
andere kant van het land helaas. tja en wat kan je voor 50 dollar verwachten. Ik zal er nog eens over nadenken, waarschijnlijk speel je er een paar keer mee en daarna kijk je er niet meer naar om, zo zal het gaan helaas denk ik.
Mua, elke dag speel ik er wel 10 minuten mee! Vind het wel een leuke bezigheid. Op youtube staan wel enkele filmpjes

Er zit ook verlichting aan, dus in het donker is het wel grappig
pi_74100732
Heb ook zo'n ding gehad. MIjn katten hebben hem vermoord
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:07:36 #239
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74100922
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef neo2000 het volgende:

Staat hier toch al ruim een half jaar binnen, staat regelmatig aan en doet het nog steeds.
Maar jij doet alleen het rode lampje aan
pi_74100945
Haha, rachel geeft weer goede prijs opgaves. Magisch mannetje zei dat de Di0r jas 26 dollar was. En mij verteld ze dit:
http://item.taobao.com/au(...)3c3ad91.htm?cm_cat=0 $29.65, 600g, registered shipping.

Maargoed, ik denk er nog even over na
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:32:37 #241
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74101148
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 08:10 schreef jopiede het volgende:
Haha, rachel geeft weer goede prijs opgaves. Magisch mannetje zei dat de Di0r jas 26 dollar was. En mij verteld ze dit:
http://item.taobao.com/au(...)3c3ad91.htm?cm_cat=0 $29.65, 600g, registered shipping.

Maargoed, ik denk er nog even over na
Bij mij rekende ze 500g maar ik zei het ook niet precies. Het gekke vind ik altijd dat als ik op de internet bestel over die 2$ wel nadenk maar in de winkel niet
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:50:09 #242
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74101379
Dion weer geband?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74101548
Mijn IR Led zaklampjes gister ook binnengehad, werkt opzich wel goed iets minder licht als een gewone zaklamp maar toch
pi_74101569
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 08:50 schreef Zapper het volgende:
Dion weer geband?
lijkt er wel op ? verdacht stil vanaf zijn kan idd

Net ook leuk nieuws van Rachel gehad,

Dat mijn order ( 2 ipods nano) die nu een week in order staan van Taobao,
niet kunnen worden geleverd op dit moment door de supplier..
of ik langer wou wachten of dat ik een andere producten wou, ze wou ook voor mij
gaan kijken naar alternatieven, en let op dan komt ze zo met duurdere producten waarna ik dus
weer bij zou moeten betalen... uiteraard doe ik dat niet.

maar het zal allemaal wel goed komen, nog langer wachten om mn pakketjes hahah
pi_74101658
Volgens mij is Dion helemaal in de prullenbak gegooid. Zoiets meende ik gister in FB te lezen.
pi_74101677
Mijn horloge is opgestuurd! Heb ook wat elektronica gereedschap besteld voor een maat van me.
Ben ik trouwens de enige die alleen maar bij DX besteld? Ik heb een keer iets bij FP besteld.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:15:02 #247
226677 revpolen
pi_74101853
Bestel zelf,
Dealextreme,
Tradetang
Dealpefect/popbuying
en 1x besteld via Taobao

En in deze volgorde ook gok ik zo ( van boven naar beneden )
pi_74101867
Hm ok nou ik vind aanbod van DX echt perfect...die andere sites vind ik soms wat karig in het aanbod.
pi_74101893
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn horloge is opgestuurd! Heb ook wat elektronica gereedschap besteld voor een maat van me.
Ben ik trouwens de enige die alleen maar bij DX besteld? Ik heb een keer iets bij FP besteld.
Dus als ik het goed begrijp, bestel je niks bij DP?

zoniet, waarom niet ?

ik ben juist bijna geheel van DX naar DP verhuist, aangezien je jack overal
om kan vragen ( itemrequest), daar word bij DX amper op gereageerd.
tevens levert jack wel goede prijzen op, en is zijn service ook redelijk goed te noemen
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:21:17 #250
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_74101975
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
IK heb wel eens bij Dealperfect besteld, bij Dealextreme en gisteren nog bij Focalprice. Focalprice had wél dat type accu voor mijn GSM en de Xbox-controller was er goedkoper
Don't let my username fool you...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:47:21 #251
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74102510
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 08:32 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]
Het gekke vind ik altijd dat als ik op de internet bestel over die 2$ wel nadenk maar in de winkel niet
Niet zo gek hoor, als je met euro's moet betalen
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:52:36 #252
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74102645
Hoeveel kost een sex-change bij Jack, ik vind dit toch wel zo leuk
Ik zie een hoop leuke wijven dingen, of toch maar homo worden

pi_74102836
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp, bestel je niks bij DP?

zoniet, waarom niet ?

ik ben juist bijna geheel van DX naar DP verhuist, aangezien je jack overal
om kan vragen ( itemrequest), daar word bij DX amper op gereageerd.
tevens levert jack wel goede prijzen op, en is zijn service ook redelijk goed te noemen
Omdat ik niet om elk artikel van 2 dollar iemand ga lastig vallen daarvoor. Nee heb nog nooit wat bij DP besteld. Alles wat ik leuk vind heb ik al bij DX en meer. En ja wat heb ik aan service nodig. Als ik iets koop wordt het bezorgd en heb nog nooit iets kapot gehad.
pi_74104079
Iemand wel eens dvd's/software bij Tradetang besteld? Ziet er eigenlijk te goedkoop uit
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:00:10 #255
226677 revpolen
pi_74104448
het is fake he! dat weetje
maar goed gisteravond maar eens 50 games voor de WII besteld ( heb een wiikey )
voor 50 dollar ofzo, puur omdat ik eind deze maand gameweekend hou met de scouting en ik genoeg keuze wil hebben en zelf te lui ben om spellen te downloaden
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:09:13 #256
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_74104726
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef revpolen het volgende:
het is fake he! dat weetje
maar goed gisteravond maar eens 50 games voor de WII besteld ( heb een wiikey )
voor 50 dollar ofzo, puur omdat ik eind deze maand gameweekend hou met de scouting en ik genoeg keuze wil hebben en zelf te lui ben om spellen te downloaden
Kun je een linkje doen (pm mag ook hoor)
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:10:53 #257
226677 revpolen
pi_74104782
http://www.tradetang.com/buy/wii+games/2903-20-bestT0-1-0.html

alle aanbieders voor wiispellen...
moeilijk was dat he!
pi_74104891
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef monkeybrain het volgende:
Hoeveel kost een sex-change bij Jack, ik vind dit toch wel zo leuk

[ afbeelding ]
Haha waar staat die? Leuk voor de vriendin
pi_74105019
Houden die betaalproblemen ook in dat je niet met je bankrekening kan betalen maar dat ie vraagt om je creditcard?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:35:04 #260
131319 mickeyD
pi_74105514
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
begin met een paar ugg's ofzo..die zijn ruim vooradig lijkt t.
pi_74105630
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Flaccid het volgende:
Houden die betaalproblemen ook in dat je niet met je bankrekening kan betalen maar dat ie vraagt om je creditcard?
Dat heeft te maken dat je rood staat bij je PP of dat je de vorige keer een een betaling is geweigerd door saldotekort op PP.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:44:50 #262
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74105851
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 08:50 schreef Zapper het volgende:
Dion weer geband?
Nee hoor

Dion is ook niet door de shredder gegooid.
Scheelde trouwens niet veel

Maar ik ben de komende 3 maanden erg druk dus ik zal weinig posten. Maak in totaal werkdagen van 05.00 tot 17.00 als je thuis bent ben je gesloopt haha.

dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:45:55 #263
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74105890
PayPal moet trouwens even die 2 kleine bedragen op de 2e rekening storten die ik heb geactiveerd bij Fortis. Misschien werkt die wel.
PayPal zou me contacteren, nog niet gedaan.
pi_74105891
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:38 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dat heeft te maken dat je rood staat bij je PP of dat je de vorige keer een een betaling is geweigerd door saldotekort op PP.
Hoe kan ik dat verhelpen?
pi_74106027
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:44 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Nee hoor

Dion is ook niet door de shredder gegooid.
Scheelde trouwens niet veel

Maar ik ben de komende 3 maanden erg druk dus ik zal weinig posten. Maak in totaal werkdagen van 05.00 tot 17.00 als je thuis bent ben je gesloopt haha.

komt mij bekend voor; hier ook lange werkdagen.. en dan niet veel kunnen posten:)!
maargoed na 21 weken stage nu te hebben gelopen, is het donderdag voorbij (helaas)

maargoed nu wel mooi het topic kunnen volgen
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:58:17 #266
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74106319
@ Downstar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dionysiou op 27-10-2009 12:06:12 ]
pi_74106492
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Hoe kan ik dat verhelpen?
Je tegoed op PP weer op niveau brengen.
pi_74106503
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef Dionysiou het volgende:
Haha ik moet nu 3 maanden stage lopen bij ECN in Petten. En ik bezorg ochtendkranten en zaterdag werk ik nog bij TNT Post en vrijdag ook nog naar school.
Dus het vreet wel aan me, maar dat went wel alleen 's avonds heb ik gewoon zin om niks te doen en TV te kijken

Nu is er toevallig niks te doen..
En dat intereseerd ons hoeveel ook alweer
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:05:37 #269
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74106588
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

En dat intereseerd ons hoeveel ook alweer
Ga huilen
Als het je niet boeit lees je er effe overheen. Heb het speciaal voor jou in een spoiler gezet
pi_74106631
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:05 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ga huilen
Als het je niet boeit lees je er effe overheen. Heb het speciaal voor jou in een spoiler gezet
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?

Of je opent gewoon even een topic in ONZ waar het hoort

OT!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:09:36 #271
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74106689
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:07 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Of je opent gewoon even een topic in ONZ waar het hoort

OT!
Of je houd even je grote bakkes achterlijke gladiool

Ga inderdaad maar weer OT.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:12:03 #272
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74106765
Oh je edit even iets snel terwijl jij zegt dat we OT moeten gaan.

Well wat is je punt?
Jij bent de gene die er grof weg even niet mee om kan gaan dat ik en Downstar een onderonsje hebben

Kneusje
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:29:40 #273
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74107234
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:53:41 #274
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74107941
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Haha waar staat die? Leuk voor de vriendin
Staat op de foto
New arrivals klikken bij popbuying.com

Ja een vriendin is ook een oplossing maar in mijn geval is een sexchange makkelijker
Of gaan daten met Neo2000
pi_74108054
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Je tegoed op PP weer op niveau brengen.
Het tegoed staat gewoon op 0 euro, raar zeg
pi_74108231
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Het tegoed staat gewoon op 0 euro, raar zeg
Precies. Dus als jij nou iets gaat bestellen heb je in DX's oogpunt te weinig saldo.
Stel je besteld iets voor 5 dollar moet je er gewoon voor zorgen dat je 10 dollar erop hebt staan.
pi_74108386
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:02 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Precies. Dus als jij nou iets gaat bestellen heb je in DX's oogpunt te weinig saldo.
Stel je besteld iets voor 5 dollar moet je er gewoon voor zorgen dat je 10 dollar erop hebt staan.
Vroeger ging het anders bij mij, toen schreef ie af wat er af moest.
pi_74108450
Ja dat doet ie nu ook maar zodra jij te weinig tegoed hebt of in de min staat denkt DX: dat zal wel een wanbetaler zijn, laat em maar met een creditcard betalen of eerst zijn tegoed op peil brengen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:34:52 #279
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74109183
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Vroeger ging het anders bij mij, toen schreef ie af wat er af moest.
Probeer het over een aantal uur/morgen nog eens.
Grote kans dat je er dan geen problemen mee hebt

*ervaringsdeskundige is
pi_74109647
Paypal is gewoon kut qua opwaarderen maar ja monopoliepositie (jezus wat een woord)
pi_74110169
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Paypal is gewoon kut qua opwaarderen maar ja monopoliepositie (jezus wat een woord)
Zag net ook wat PP rekent voor betalingen aan je, dat is niet misselijk.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:06:03 #282
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74110220
M'n Kanen' zijn binnen
Pictures anyone?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:27:05 #283
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74110984
Hoe is de geluidskwaliteit mstr?

Als ik btw thuis ben zal ik dat ding scannen voor je
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:28:53 #284
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74111053
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe is de geluidskwaliteit mstr?

Als ik btw thuis ben zal ik dat ding scannen voor je
Ja wel aardig goed.
Zeker voor dat geld.
Maar misschien ook nog een beetje in laten spelen

Graag.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:41:43 #285
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74111503
Ongelofelijk, mijn varken na 6 dagen binnen
Heeft Jack soms een vliegtuig gehiJACKed
pi_74111729
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef mstr het volgende:
M'n Kanen' zijn binnen
Pictures anyone?
neuh hou maar voor je
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:52:50 #287
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74111943
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:47 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

neuh hou maar voor je
Wat moet ik nou met zo'n reactie?
Ze zouden je eens moeten vastplakken aan een trein met je 10PK verhogende autostickers.
pi_74112152
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef mstr het volgende:

[..]

Wat moet ik nou met zo'n reactie?
Ze zouden je eens moeten vastplakken aan een trein met je 10PK verhogende autostickers.
Ik wil wel foto's zien mstr; en vast anderen hier ook:)

het gaat hier om de md-52 dopjes toch ofniet ?
pi_74112186
Ja natuurlijk willen we foto's!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:00:16 #290
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74112250
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik wil wel foto's zien mstr; en vast anderen hier ook:)

het gaat hier om de md-52 dopjes toch ofniet ?
Ja
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:08:23 #291
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74112587
Hier zijn de foto's dan

pi_74112648
Oehh die heb ik ook nog, in de verpakking. Ik red me eerst nog wel met de MD-61
pi_74112785
Denk ook maar dat ik die MD-52 oordopjes haal,

maar eerst maar eens even wachten tot mijn ipodjes binnen komen..
toch is mijn probleem vanmorgen snel opgelost, er komt nu een vervangende ipod
( die wel het zelfde is als de andere )
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:24:17 #294
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74113195
En de nieuwe iPod Nano's zijn ook al nagemaakt:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25558
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:33:36 #295
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74113512
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
En de nieuwe iPod Nano's zijn ook al nagemaakt:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25558
En ze zeiden nog zo dat ze alles clean hielden Straks wordt hij weer genaaid en dan kan ik geen TB dingen meer bestellen
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:35:38 #296
131319 mickeyD
pi_74113589
best duur voor een faker nog..
pi_74113987
Mijn pakket ook binnengekregen van BG. Super, duurde nog geen twee weken. Niet te geloven eigenlijk .

Zal nog wel ff wat foto's maken, het gaat om deze twee:

http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-2507.html
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-4777.html
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:00:59 #298
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74114366
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

En ze zeiden nog zo dat ze alles clean hielden Straks wordt hij weer genaaid en dan kan ik geen TB dingen meer bestellen
Volgensmij is het goed zolang er geen Apple op staat; dat gedoe met PayPal kwam vooral door messen die ze verkochten, evenals pepperspray en andere wapens.

- "2000K" Pixel(manufature rated) HD video Camera and Camera

2MP HD-camera, best goed ding is dat dan
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:02:01 #299
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74114405
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Volgensmij is het goed zolang er geen Apple op staat; dat gedoe met PayPal kwam vooral door messen die ze verkochten, evenals pepperspray en andere wapens.

- "2000K" Pixel(manufature rated) HD video Camera and Camera

2MP HD-camera, best goed ding is dat dan
Wat zei je nou? 0.3MP?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:06:29 #300
131319 mickeyD
pi_74114565
mn 2e pakketje duurde denk ik langer omdat ie uit singapore komt, en niet uit hong-kong zoals mn vorige.
(zie de envelop)
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:08:09 #301
131319 mickeyD
pi_74114619
er zijn meer apparaten (telefoons) met voorin een 0,3mp cam en achterin een 3mp cam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')