Geboden . Maar er zijn er heel wat te vinden. Dus met een beetje geluk haal je een mooie prijs.quote:
quote:
op wisselkoersen op 1.5004quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Op Paypal staat de dollar nu op 1.46?
Tabao order duurt 2 dagen langer omdat het eerst van verkoper naar Jack moet. Van jack naar nederland duurt 5-30 dagen daar moet je gewoon geluk bij hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:08 schreef rac het volgende:
Ik volg het hier verder ,
Wie weet hoe veel tijd het kost voor dat taobao orders aankomen?
en is het eigelijk goedkoper om het naar duitsland te versturen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Bied ik 2 pond, net in de laatste 2 seconden overbodenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:50 schreef thecuriousone het volgende:
Reactie uit het vorige topic
[..]
Geboden . Maar er zijn er heel wat te vinden. Dus met een beetje geluk haal je een mooie prijs.
[..]
Voila!
Ja maar Jack verstuurt niet via ems maar via Hongkongpost/airmail. als je bij tradetang bestelt is het misschien wel voordeliger om naar duitsland te laten sturen omdat sommige kopers alleen voor duitsland gratis verzenden aanbieden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:26 schreef rac het volgende:
In die lijst voor EMS staat Duitsland namelijk wel , en daar gold bij taobao now 50 % korting op verzenden,
Vandaar dat ik me dat afvroeg.
* Semmm Past OP aanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:51 schreef mstr het volgende:
Ik kan nog steeds niet bestellen bij DP?
Ghehe, eindelijk 1 gewonnen voor 7 euro inc. verzendenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Bied ik 2 pond, net in de laatste 2 seconden overbodenMensen met ebay biedscriptjes
Die biedscriptjes zijn bekend ja, probeerde zelf ook nog eentje voor 2 pond te kopen, maar in de laatste 5 seconden ging het van 2 pond naar 5 pond, en ik heb er toch al eentje gekochtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ghehe, eindelijk 1 gewonnen voor 7 euro inc. verzenden
30fps best wel goed dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:45 schreef Skiet het volgende:
Zijn dat een beetje goede camera's dan? Hoe is het beeld en hoelang kan je op goede kwaliteit opnemen op een 8GB kaartje?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:51 schreef Skiet het volgende:
Staat er ergens een sample online van de kwaliteit?
Zekerquote:
Dat klopt, daarmee maken ze hun winst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja, maar ben nog een beetje aan 't twijfelen. Straks weer zo'n impulsaankoop in huis liggen waar ik niks mee doe of waar ik voor geen meter mee om kan gaan. Maar voor een euro of 5 wil ik die gok wel wagenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef Semmm het volgende:
[..]
Zekergaat nu iedereen in dit topic er een kopen?
Lekkere wijven filmen op straat en in winkels, eventuele problemen met de politie en andere autoriteiten vastleggen, ergens ophangen en na 2 uur weer meenemenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:12 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja, maar ben nog een beetje aan 't twijfelen. Straks weer zo'n impulsaankoop in huis liggen waar ik niks mee doe of waar ik voor geen meter mee om kan gaan. Maar voor een euro of 5 wil ik die gok wel wagen![]()
Je hebt me overtuigd, lijkt me lachen ding. Even kijken hoe goedkoop ik dat ding op de kop kan tikken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lekkere wijven filmen op straat en in winkels, eventuele problemen met de politie en andere autoriteiten vastleggen, ergens ophangen en na 2 uur weer meenemenOp kantoor of op school ophangen in het toilet en degene die zit te schijten als screensaver op het netwerk smijten
![]()
Ik ga deze ook maar eens kopen, genoeg toepassingen
Gekocht voor ¤8quote:
Hoe kom je aan zo'n biedscript. Dat wil ik ook graag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Gekocht voor ¤8
Met biedscript btw.
In welke provincie woon jij?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lekkere wijven filmen op straat en in winkels, eventuele problemen met de politie en andere autoriteiten vastleggen, ergens ophangen en na 2 uur weer meenemenOp kantoor of op school ophangen in het toilet en degene die zit te schijten als screensaver op het netwerk smijten
![]()
Ik ga deze ook maar eens kopen, genoeg toepassingen
Lijkt mij ook wel interessant idd, ikzelf probeer altijd nét wat later te zijn als dat soort scripts, daar die gek genoeg altijd ongeveer 2 seconden voor het eind bieden...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:15 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n biedscript. Dat wil ik ook graag.
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:11 schreef mug89 het volgende: maar waar zo'n binnenwijzer over de 12 heen kwam?
Als je 20$ bied op een product van 2$ dan staat er voor de rest van de kopers dat er 3$ is geboden. Als er dan 4 dollar geboden wordt, dan bied jij gelijk een dollar hoger (jij had immers 20 geboden). Dit gebeurd net zo lang tot iemand die 20 dollar heeft overboden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef Lolque het volgende:
Wtf is dat toch.
Ik probeer 52$ te bieden, is d'r direct erna 54$ geboden, dus ik bied 56$, meteen weer d'r overheen.
Is dat zo'n script? volgens mij is dat gewoon van de verkoper.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef Lolque het volgende:
Wtf is dat toch.
Ik probeer 52$ te bieden, is d'r direct erna 54$ geboden, dus ik bied 56$, meteen weer d'r overheen.
Is dat zo'n script? volgens mij is dat gewoon van de verkoper.
Ik heb de witte versie (met stalen band) en na drie maanden hangt 'ie nog steeds om m'n polsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tvp,wachtend op me horloge
[ afbeelding ]
Kijk is aan, goed nieuws! Welke sku is datquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Frontier het volgende:
[..]
Ik heb de witte versie (met stalen band) en na drie maanden hangt 'ie nog steeds om m'n pols
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16718quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kijk is aan, goed nieuws! Welke sku is dat?
Maar liefst 67 dollar cent goedkoperquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:03 schreef Frontier het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16718
Met mijn cc houden ze bij pp tegenwoordig ook een marge over. Ze schrijven bij de bank ook af met euro's ipv dollars. Wel eens gekeken of ik dat kan aanpassen, maar kan het niet vinden (zou het ook goed verstoppen als ik hen was).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:58 schreef SonyTRV420E het volgende:
[..]
Dat klopt, daarmee maken ze hun winst.
Maar als je in plaats van je bankrekening je creditcard gebruikt is het wel gewoon 1,50.
Zo heb ik het een tijdje geleden op internet gelezen
R4DS-kloon wordt hier in Gouda bij zo'n ombouwzaakje ook verkocht voor 70 euro ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:01 schreef mug89 het volgende:
ohja, stelletje afzetters..
http://gadgetstotaal.nl/index.php?page=shop.product_details&category_id=54&flypage=flypage_images.tpl&product_id=112&option=com_virtuemart&Itemid=64&vmcchk=1&Itemid=64
EDIT:
kan dus nog erger @ marktplaats:
Prijs: 59.95
en staat er in de beschrijving, elders 119,95!
eigenlijk gewoon pure oplichting
ohja, ff voor de duidelijkheid, ze zijn maar 15 eu ong!
Zojuist ff besteldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tvp,wachtend op me horloge
[ afbeelding ]
Ik zou er op je scooter heen rijden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb dinsdag wat besteld, het is nog niet binnen!
Is dit normaal?
Volgensmij word ik opgelicht door DealExtreme, moet ik een claim starten help??????????
Klopt heb ik pas ook naar lopen zoeken. Het antwoord is dat je dat alleen kan veranderen net voor een betaling. Dit hoef je maar 1x te doen. Net voor de betaling staat er een blauw linkje bij je cc nummer en daar staat iets van wijzigen. Druk daar op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:27 schreef Japppo het volgende:
[..]
Met mijn cc houden ze bij pp tegenwoordig ook een marge over. Ze schrijven bij de bank ook af met euro's ipv dollars. Wel eens gekeken of ik dat kan aanpassen, maar kan het niet vinden (zou het ook goed verstoppen als ik hen was).
Wat je moet doen? Inlezen en beseffen dat DX 3 weken duurt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Er staat Shipped bij DealExtreme maar het is nog niet binnen.
Wat moet ik doen nu?
Bij Popbuying was het altijd binnen 2 dagen binnen, soms 1!
Hoe heb je dat besteld, gewoon mail sturen naar rachel? Jack? Tiffany? Ik heb een mail gestuurd naar dealperfect2 maar heb na 9 dagen nog helemaal geen reactie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist ff besteld![]()
[ afbeelding ]
23$ sku 21768
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef Frontier het volgende:
Iemand al wel eens iets van een jas besteld via Taobao?
Als ik hier in Nederland maat M heb, moet ik dan voor maat L gaan of zal het wel ongeveer hetzelfde zijn?
hou eens op met rellen, je weet verdomd goed hoe het allemaal werkt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een klootzak die Sonny hij zegt dat hij 1$ bedoeld omdat 1.000.000$ luxe staat en de cijfers achter de 1e punt als honderste en duizendste tellen in het Chinees.
Ik stuur Jack Peng op hem af
jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:25 schreef mickeyD het volgende:
tering, zijn jullie allemaal op die cameratjes aan t bieden op ebay ofzo?
Alsjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Frontier het volgende:
[..]
Ik heb de witte versie (met stalen band) en na drie maanden hangt 'ie nog steeds om m'n pols
Het horloge is wel vrij dik, maar de kwaliteit vind ik echt prima. Ziet er ook absoluut niet nep uit ofzo. Ik zou er zo weer één bestellen. Verschillende mensen dachten trouwens dat 'ie het tienvoudige kostte.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef Booomer het volgende:
Die zijn inderdaad het mooist. Maar je bent wel tevreden dus? Zien ze er niet nep uit?
Kijk naar de maten bij extra informatie of vraag het aan rachel. Zij heeft of een maten tabel of je geeft je lengt/gewicht en ze kiest de goede maat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef Frontier het volgende:
[Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef Frontier het volgende:
Iemand al wel eens iets van een jas besteld via Taobao?
Als ik hier in Nederland maat M heb, moet ik dan voor maat L gaan of zal het wel ongeveer hetzelfde zijn?]
Ik heb hem voor $10,-quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef mickeyD het volgende:
hebbes, voor $14,50 een mini DV cam
"ze kiest goede maat" En mij maar L opsturen terwijl ik M nodig heb!quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:47 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Kijk naar de maten bij extra informatie of vraag het aan rachel. Zij heeft of een maten tabel of je geeft je lengt/gewicht en ze kiest de goede maat.
Is er al wel eens iets bij jou ingenomen door de douane of hoef ik me daar niet zoveel zorgen over te maken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
"ze kiest goede maat" En mij maar L opsturen terwijl ik M nodig heb!
Nja nieuwe shirtje M past precies! Als je in nl nog S past.. wel krap beter gewoon M bestellen anders krijg je van die "skater" shirtjes
De prijzen van Rachel zijn bij mij altijd hoger dan die van Jack, maar ze reageert wel sneller.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef 16meter het volgende:
Wat is de goedkoopste Taobao agent? Volgens mij vragen ze allemaal 10% per item + shipping.
Waarom wil je in totaal 3 DS-en?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:58 schreef Twinky het volgende:
hey, leuk topic ditmisschien kunnen jullie mij helpen!
Toen ik in China was heb ik in Shanghai twee Nintendo DS-en gekocht voor 55 euro p/s. (voor 15 euro extra kreeg ik dan zo'n R4, micro SD en beschermhoes)
Nou wil ik er eigenlijk nog één van dezelfde kwaliteit... Hebben jullie enig idee hoe ik daaraan zou kunnen komen?
Geen ideequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:05 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Jij was dus die lummel die constant zat te overbieden.![]()
Ja dus, ik vond $12,- meer dan zat en daar ging iemand constant overheen. Op een gegeven moment vond ik het wel gezegend, op 5 stuks een bod geplaatst en ik heb er nu gelukkig maar eentje.quote:
Als je niks wint kun je er een van mij kopen voor 9 euroquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef Skiet het volgende:
lol ik bied ook steeds op meerdere, nog niet gewonnen. Nieuwe ronde gaat nu in voor mij met bieden DUS NIET BIEDEN NU
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef g0dz0r het volgende:
Er gaan trouwens ook camera's met 8GB intern weg voor rond de $15,-Kan ook een optie zijn misschien?
Iemand een simpele guide of zo hoe het werkt met Ebay en verzendkosten en zo..? Vind zo'n minicam met 8gb intern wel grappig.. Zoektermen en ervaring tot nu toe met Ebay verkopers in het buitenland?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef g0dz0r het volgende:
Er gaan trouwens ook camera's met 8GB intern weg voor rond de $15,-Kan ook een optie zijn misschien?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Iemand een simpele guide of zo hoe het werkt met Ebay en verzendkosten en zo..? Vind zo'n minicam met 8gb intern wel grappig.. Zoektermen en ervaring tot nu toe met Ebay verkopers in het buitenland?
Ik denk dat er dan wel Genuine zou staan of Authentic of 100% Real..quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:39 schreef Dingetjedattes het volgende:
iemand de nieuwe ralphlauren kleding gezien op dealperfect? kun iemand iets zeggen over de kwaliteit? de prijs vind ik errrruug hoog, zou dat iets zeggen over de kwaliteit? of over de inhalige geest van jack?:P
Je hebt objecten met de knop "Nu Kopen", dan betaal je het bedrag wat er staat en kun je hem meteen kopen. Op andere objecten kun je bieden, de hoogste bieder wint (als de tijd verstreken is). Je ziet dan in je ebay-account dat je gewonnen hebt. Verder staat er een betalingslink. Je betaalt via paypal, gewoon hetzelfde als dealextreme etc.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Iemand een simpele guide of zo hoe het werkt met Ebay en verzendkosten en zo..? Vind zo'n minicam met 8gb intern wel grappig.. Zoektermen en ervaring tot nu toe met Ebay verkopers in het buitenland?
hm, heb namelijk eerder ervarign met usexport.nl gehad. echt kutkwaliteit kraag enzo. voor $35 per stuk gekocht, maar man man man wat een slechte afwerking. ik ben bang dat ik met deze kleding dezelfde kat in de zak koop...quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan wel Genuine zou staan of Authentic of 100% Real..
Denk dat dit gewoon een 1:1 copy is..
Dat had ik dus per ongeluk, dacht echt zeker te weten dat ik voor free shipping had gekozen maar met meerdere schermen open kun je weleens een foutje maken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:41 schreef GuitarJJ het volgende:
Pas alleen even op met verzendkosten! Soms zijn verzendkosten gratis, soms 5 euro ofzo. Maar je hebt ook wel eens een product van 3 euro maar met 20 euro verzendkosten. Dus let daar even op!
Nou, ik had er één voor mezelf gekocht (gebruik 'm ook als woordenboek voor mijn studie en één voor een vriend. Nu wil mr. Twinky er ook graag één!quote:
usexport.nl.. Nederlands bedrijf dat neppe spullen verkoopt ? ? een lacoste polo kost normaal 75 euro nu maar 27 euro... dat kan in amerika niet eens zo goed koop zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:45 schreef Dingetjedattes het volgende:
[..]
hm, heb namelijk eerder ervarign met usexport.nl gehad. echt kutkwaliteit kraag enzo. voor $35 per stuk gekocht, maar man man man wat een slechte afwerking. ik ben bang dat ik met deze kleding dezelfde kat in de zak koop...
heeft iemand hier iemand een msnadres van een dealperfect medewerker, zodat ik hem/haar eens flink aan de tand kan voelen
gewoon verkopen op werk of school voor 10 euroquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Moet er nog iemand zo'n camera voor 9 euro? Heb er nog 4Won gister de hele tijd niets, had ik op 5 tegelijk geboden, win ik ze opeens allemaal
Allemaal voor 8 a 9 euro
Ja, ik ben een newbie met ebay
PM even als je interesse hebt, kan ik hem meteen naar adres laten sturen (heb nog niet betaald met paypal dus kan het adres nog wijzigen)
Ik had hem meteen nadat dit topic was geopend gewonnen, een impulsaankoop want ik zag dat het 2 pond was met 2 minuten te gaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:02 schreef mickeyD het volgende:
ja, das te merken ook
zet ff neer voor hoe weinig je dr 1 scoort als je dr doorheen komt
Jij had een Nokia batterij besteld he? Waar was dat? Bevalt ie een beetje? De ebay batterij die ik bestelde is nooit aangekomenquote:
DealExtreme geeft gewoon levertijden en status-tijden aan die ze nooit halen, misschien 1x in de 3 maanden ofzo. "Ships in 1-3 days" zijn ze bij mij in juni weer een keer nagekomen met 1 product, sinds toen duurt het zelfs bij dingen met die status weer minstens 1 week voordat het verstuurd wordt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb vorige week zondag een witte dualshock voor mijn PS3 besteld. Echter staat er nog steeds dit:
-knip-
In de FAQ staat dit meestal 1 tot 3 dagen duurt, what to do?
Gaat trouwens om Dealextreme.
ff een oud berichtje gequote:pquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die TaoBao seller van die 2 Jeans, daar had ik al eerder 1 broek vandaan en de kwaliteit is echt super![]()
Ik koop ze trouwens omdat ik ze mooi vind, niet omdat ze gemerkt zijn.
Thanks, ik wist inderdaad al dat het wat langer zou duren, na een beetje lezen in dit topic. Maar ik vind die status zo vreemd. In iedergeval bedankt voor je reactie, hoop dat hij deze week verstuurd word.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:24 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
DealExtreme geeft gewoon levertijden en status-tijden aan die ze nooit halen, misschien 1x in de 3 maanden ofzo. "Ships in 1-3 days" zijn ze bij mij in juni weer een keer nagekomen met 1 product, sinds toen duurt het zelfs bij dingen met die status weer minstens 1 week voordat het verstuurd wordt.
Je moet gewoon lang wachten bij DX en soortgelijke sites.
Ships in 1-3 days betekend dat ze het bij DX in 1 to 3 dagen op de post doen, niet dat het dan al bij jou isquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
...
In de FAQ staat dit meestal 1 tot 3 dagen duurt, what to do?
Gaat trouwens om Dealextreme.
Whehe, ze stonden nog op 1:30 minuut beiden, ff een poging gewaagd, en meteen gewonnen voor 8.50pondquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:50 schreef thecuriousone het volgende:
Reactie uit het vorige topic
[..]
Geboden . Maar er zijn er heel wat te vinden. Dus met een beetje geluk haal je een mooie prijs.
[..]
Voila!
No shit sherlockquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:40 schreef Binkster001 het volgende:
Ships in 1-3 days betekend dat ze het bij DX in 1 to 3 dagen op de post doen, niet dat het dan al bij jou is
Ja dat begrijp ik ook wel, maar aangezien mijn status nog steeds hetzelfde is..quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:40 schreef Binkster001 het volgende:
Ships in 1-3 days betekend dat ze het bij DX in 1 to 3 dagen op de post doen, niet dat het dan al bij jou is
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:40 schreef Binkster001 het volgende:
Kun je klacht indienen bij ebay. Mijn zus had ooit een iPod gekocht via ebay, nooit ontvangen -> kreeg 75% (ofzo) van het geld terugquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:50 schreef veda het volgende:
[..]
Jij had een Nokia batterij besteld he? Waar was dat? Bevalt ie een beetje? De ebay batterij die ik bestelde is nooit aangekomen
Oh en je pmbox op fok werkt niet.
Link?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:49 schreef Semmm het volgende:
32GB USB stick gewonnen voor 13 euro Inclusief verzendkosten
Ben ook wel benieuwd of iemand een wat uitgebreidere review kan geven van 1 van die broeken (evt. met foto's).quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:37 schreef XyS het volgende:
[..]
ff een oud berichtje gequote:p
Die foto's hebben ze zelf gemaakt toch, dus die broeken zien er echt zo uit? ( althans van de meeste kledingstukken zien de foto's er zelfgemaakt uit?)
Dan ga ik het ook een keertje proberen, een broek en een vest ofzo
Broek kost zo'n 40 dollar, vest wacht ik nog op reactie van rachel.
Is nep geheugen.... google maar is zijn usernamequote:Op zondag 25 oktober 2009 16:49 schreef Semmm het volgende:
32GB USB stick gewonnen voor 13 euro Inclusief verzendkosten
hij heeft wel veel goede feedback, maarja ik heb nog niet betaald dus dan betaal ik lekker nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Is nep geheugen.... google maar is zijn username.
Zo heb ik een 16gb mp3 speler en sd kaart gekocht.. beide waren maar 2gb.
Had gelukkig wel mijn geld terug gekregen.
http://sosfakeflash.wordpress.com/
Linkje?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:50 schreef Dionysiou het volgende:
Heb 1 broek gekocht van Lavi's voor 40$
Erg tevreden, zal niet zien dat ie nep is.
Heb er nu nog 2 in bestelling staan bij Jack.
Je kan ze nu bij de Makro halen voor 47 euro.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:50 schreef Dionysiou het volgende:
Heb 1 broek gekocht van Lavi's voor 40$
Erg tevreden, zal niet zien dat ie nep is.
Heb er nu nog 2 in bestelling staan bij Jack.
Yup ze hebben vaak alsnog goeie feedback... daarom kocht ik het destijds ook zonder het goed op te zoekenquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:11 schreef Semmm het volgende:
[..]
hij heeft wel veel goede feedback, maarja ik heb nog niet betaald dus dan betaal ik lekker nietBedankt voor het melden!
Ik ken jou!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef FrankP het volgende:
Jullie hebben even moeten wachten, maar hier is dan eindelijk de video impressie van de
Sciphone i68+.
(en ja die muziek stond er al op toen ik 'm kreeg)
Kun je dat eigenlijk betalen met bijv. mijn paypal en dat het vervolgens naar mij toekomt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Moet er nog iemand zo'n camera voor 9 euro? Heb er nog 4Won gister de hele tijd niets, had ik op 5 tegelijk geboden, win ik ze opeens allemaal
Allemaal voor 8 a 9 euro
Ja, ik ben een newbie met ebay
PM even als je interesse hebt, kan ik hem meteen naar adres laten sturen (heb nog niet betaald met paypal dus kan het adres nog wijzigen)
Nee want hij moet via ebay inloggen op paypal dus dan moet jij je paypal gegevens aan hem geven en dat doe je (denk ik) niet. maar hij kan het toch betalen en naar jou laten sturen en dat jij het bedrag via paypal naar hem overmaakt..quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ken jou!!!![]()
[..]
Kun je dat eigenlijk betalen met bijv. mijn paypal en dat het vervolgens naar mij toekomt?
Ja, maar dan ben ik niet meer anoniemquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:56 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee want hij moet via ebay inloggen op paypal dus dan moet jij je paypal gegevens aan hem geven en dat doe je (denk ik) niet. maar hij kan het toch betalen en naar jou laten sturen en dat jij het bedrag via paypal naar hem overmaakt..
Ghehe, ik ga mijn ebaygegevens niet naar jou sturenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik niet meer anoniemNa alle flauwekul op dit forum
![]()
Of ik log in zijn ebay account
Dan is er een op dit forum die weet wie je bentquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ja, maar dan ben ik niet meer anoniemNa alle flauwekul op dit forum
![]()
Of ik log in zijn ebay account
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:05 schreef Lolque het volgende:
[..]
Je kan ze nu bij de Makro halen voor 47 euro.
quote:
http://item.taobao.com/au(...)b5f86c7abdb936.jhtmlquote:Broek die ik nu dus heb:
http://item.taobao.com/au(...)a56e3c40a66a3631.htmquote:Broeken die ik nu heb gekauft:
http://shop34342328.taobao.com/quote:Taobao broeken shop van de verkoper:
http://item.taobao.com/au(...)eede7da.htm?cm_cat=0quote:Jas die ik nog wil gaan kopen:
En voor die 1e had je 40$ betaald?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[..]
http://item.taobao.com/au(...)b5f86c7abdb936.jhtml
[..]
http://item.taobao.com/au(...)a56e3c40a66a3631.htm
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=779a9baa0327e2050eafd3bcebd49891&x_id=0db2
[..]
http://shop34342328.taobao.com/
[..]
http://item.taobao.com/au(...)eede7da.htm?cm_cat=0
Nee ik heb vorige week een mailtje over zo'n broek naar rachel gestuurd en die was 41$, ook van die shop en even duur. Wel raar dat ze verschillende kosten hanteren opzich, het is toch hetzelfde bedrijf? :pquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ja bij Rachel betaal je d'r sws 48$ voor.
Thnx. Heb het ingesteld. Scheelt weer een paar ct.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Klopt heb ik pas ook naar lopen zoeken. Het antwoord is dat je dat alleen kan veranderen net voor een betaling. Dit hoef je maar 1x te doen. Net voor de betaling staat er een blauw linkje bij je cc nummer en daar staat iets van wijzigen. Druk daar op.
Ja dan word ik steeds overboden. Probeer 't morgen wel weer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Of je stelt gewoon een automatisch maximumbod van 9 euro in?
Netjes! Heb je een linkje van die i68+? Want ik heb hem via Focalprice besteld voor een vriend en een tótáál ander iets ontvangen! (Touchscreen even goed, firmware is bagger bij die van mij)quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef FrankP het volgende:
Jullie hebben even moeten wachten, maar hier is dan eindelijk de video impressie van de
Sciphone i68+.
(en ja die muziek stond er al op toen ik 'm kreeg)
Zelf stuur ik altijd een bericht naar de verkoper, heb nu aantal betrouwbare verkopers in me lijstje staan die snel leverenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:40 schreef FrankP het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die al eens wat op Tradetang hebben besteld:
Hoe krijg je het voor elkaar om met de verkoper te chatten? Ik heb al van alles geprobeerd, maar op het moment dat de verkoper online is en ik wil chatten dan krijg ik even een scherm te zien dat er een chatbox wordt geladen, maar daarna linkt ie door naar de "My Tang" pagina.
ben morgen vrij, zal van mijn DP broeken een revieuw schrijven (lavi & Nstar )quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of iemand een wat uitgebreidere review kan geven van 1 van die broeken (evt. met foto's).
Levi's en G-star zeker?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
Zelf stuur ik altijd een bericht naar de verkoper, heb nu aantal betrouwbare verkopers in me lijstje staan die snel leveren
[..]
ben morgen vrij, zal van mijn DP broeken een revieuw schrijven (lavi & Nstar )
www.scophone.comquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Netjes! Heb je een linkje van die i68+? Want ik heb hem via Focalprice besteld voor een vriend en een tótáál ander iets ontvangen! (Touchscreen even goed, firmware is bagger bij die van mij)
incquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Levi's en G-star zeker?Ben benieuwd. Op de site zien ze er wel mooi uit.
Die prijzen van $40 voor die taobao broeken is ex. verzending naar NL neem ik aan?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:59 schreef g0dz0r het volgende:
Voor max. $40 heb je echte Levi's in de VS, moet je het nog wel op laten sturen maar goed.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja laat dat nou net het duurste zijn
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
Zelf stuur ik altijd een bericht naar de verkoper, heb nu aantal betrouwbare verkopers in me lijstje staan die snel leveren
[..]
ben morgen vrij, zal van mijn DP broeken een revieuw schrijven (lavi & Nstar )
omg, die TBN-berekeningquote:via www.taobaonow.com kun je op www.taobao.com bestellen... (die laatste site is helemaal in t chinees, gebruik de zoekbalk bovenaan)
ze helpen je met bestellen, en versturen voor 10% van de aanschafprijs.
voorbeeld, je koopt een groene laser van 75 YUAN dan betaal je aan hun dus 75,75 Chinese yuan = 11,0979053 U.S. dollars
de dollar staat heel laag dus als je hun betaald met paypal in euro's ben je maar 11,0979053 U.S. dollars = 7,53831361 Euros
¤7,53 euro kwijt :p
er komen nog wel bezorgkosten bij, bedenk echter wel dat zware artikelen heel veel verzendkosten met zich meebrengen!
iets van 500 gram kan zomaar 22 dollar bezorgkosten hebben.
ik zou niet weten waar ik op moet drukken, t is allemaal in t chinees, en de text op de knopjes is zo rot te vertalen in google translatequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:25 schreef 16meter het volgende:
Is het iemand trouwens al eens gelukt om rechtstreeks van een taobao seller te bestellen?
Versturen vanuit Amerika niet duur??quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:04 schreef g0dz0r het volgende:
[..]Grapje zeker?
![]()
De chineesjes zijn aardig enzo maar ook duur in verhouding. Het blijft namaak natuurlijk.
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar ik vind $12,95 geen onoverkomelijk bedrag? (Voor dit bedrag kun je tot 2kg versturen. moet voldoende zijn voor een broek denk ik?quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Versturen vanuit Amerika niet duur??
Maak daar maar 99% van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:59 schreef Nicap_tm het volgende:
Ja,maar 80% van de amerikanen kent USPS niet als internationale shipper lijkt het wel. Ze kennen alleen Fedex, UPS en DHL. Op Ebay is dat ook het geval. Vraag je erna dan kan het meestal wel en zijn ze positief verrast dat het zo goedkoop is met USPS.
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/107514.htmlquote:
Met tracking nummer is altijd aangetekende post, tenminste bij mij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.16039
Inmiddels mijn horloge binnen! Zat netjes ingepakt in bubbeltjesplastic.
Wel apart, ik moest voor het pakketje tekenen (dus aangetekend)
Hoezo dat dan? Iemand een idee?
Er zat wel een trackingnummer bij.
Hoe werkt dat Tradetang? Je bestelt gewoon iets en Tradetang dient dan als een soort tussenpersoon of hoe moet ik het zien?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:45 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/107514.html
haoyun2009
ongeveer 1,5 week later alles al thuis in NL!
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/104781.html
hellrainbow-
ongeveer 1,5 week later alles al thuis in NL!
Zo ff foto's maken van me broeken
Ervaring?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:47 schreef dabadbass het volgende:
Nog een site met leuke meuk:
http://www.anvstore.com/
Welke accu heb je besteld? Ik zit er ook over na te denken voor me Nokia N96 (BL-5F).quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef mickeyD het volgende:
gele enveloppen dag hier.
mn nokia accu is aangekomen van budgetgadgets.
hij ligt aan de lader nu, ben benieuwdddddd.
hij is trouwens niet uit hongkong gekomen maar vanuit singapore.
misschien dat het daarom iets langer duurde dan mn cardreader.
Niet doen. Die imitatie-accus zijn ekte ekte bagger.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Welke accu heb je besteld? Ik zit er ook over na te denken voor me Nokia N96 (BL-5F).
Klopt, dat krijg ik ook te horen. Maar toch lichte twijfelquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet doen. Die imitatie-accus zijn ekte ekte bagger.
Ik heb ervaring. Doe het niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, dat krijg ik ook te horen. Maar toch lichte twijfel
Neen, nog niet, maar ik denk leuk voor de OP vielleicht?quote:
BL-5Cquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Welke accu heb je besteld? Ik zit er ook over na te denken voor me Nokia N96 (BL-5F).
Ik heb het niet over ontploffen. Ik heb het over standbytijden die het bij lange na niet halen bij de originele Nokia. Gewoon weggegooid geld die imitatiezooiquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef mickeyD het volgende:
[..]
BL-5C
komop, al die verhalen met die ploffende accu's, ze willen je bang maken![]()
als dat zo was, dan zouden alle goedkope telefoons uit china moeten ontploffen, inclusief alle fake DS-en, mp3 en mp4 spelers en wat er nog meer verkocht word, en dan zouden de kranten er dagelijks vol van staan, want ze verkopen ze als warme broodjes.
m'n BL-5C kostte mij zo'n ¤3,-
Niet interessant zolang niemand er (goede) ervaringen mee heeft. Voor hetzelfde geld is het puur nep, en zijn het oplichters.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Neen, nog niet, maar ik denk leuk voor de OP vielleicht?
Heb btw geheugen voor mn iMac bij Mymemory besteld, ben benieuwd wanneer het er is.
¤ 35,00 goedkoper dan in de Mac store
Niemand?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Weet iemand hoe het gaat als je iets terug wilt sturen? Er staat op de site namelijk wel dat je iets terug kunt sturen, maar het moet dan wel ongeopend en ongebruikt zijn. Maar ik heb dus iets besteld, dat niet werkt (controller voor de pc)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:18 schreef Semmm het volgende:
Jezus zeg die verkopers op Trade Tang zijn volgensmij echt te dom om te poepen. Ik ben met 'm aan het mailen en stel 3 vragen in een berichtje en ze geven op geen een vraag antwoord
True, meestal reageren mensen op de laatste of de eerste vraag. De rest vergeten ze gewoon te beantwoorden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alleen op TradeTang? Dat heb ik altijd met iedereen waar ik ook mee mail, het schijnt gewoon moeilijk voor mensen te zijn om inhoudelijk op een e-mail te reageren.
Dat heb ik altijd bij smsjes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef XyS het volgende:
[..]
True, meestal reageren mensen op de laatste of de eerste vraag. De rest vergeten ze gewoon te beantwoorden.
Iemand al fototjes van die echte nepbroeken ?
Bij die Mall 1984 ofzoiets?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef JapieGijs het volgende:
Heb via die broeken shop op taobao ook eens broek gekocht. Is wel een hele dunne stof (niet verwacht) maar zit prima. Mooie was dat er geen knoopsgat in zatDie moest ik er dus even inknippen
![]()
Heb er nu wel weer 2 in bestelling staan
Ikke alleen dan die van DX zijn wel heel fijn maar ik had ietsje goedkopere. Waar dus een zakje in zat en alleen mijn hak en voet verwarmd werden en niet mijn tenen maar je kan hem natuurlijk verschuiven,quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
USB Powered Feet Warmer Cushion for Cold Winters (Cable Removable)
Iemand ervaring mee$ 11.60 --->> 7.95 euri
![]()
Lijkt me handig voor de winter achter de pc![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.bestofferbuy.c(...)movable-p-15926.html
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ben weer terugWie kent me nog?
Ik las de topics door (bijna alles doorgelezen), maar vroeg me af of er een goedkope verzendoptie is op Tradetang?
Heb het niet kunnen vinden
Hee, een mede DX oldbie!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ben weer terugWie kent me nog?
Ik las de topics door (bijna alles doorgelezen), maar vroeg me af of er een goedkope verzendoptie is op Tradetang?
Heb het niet kunnen vinden
Waar heb je die standaard vandaan (weet je dat nog?)?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lampje in een standaard gedaan, van boven:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SOGESCKY.jpg
Die verkoper zal ook wel denken: WTF, waar komen al die bieders ineens vandaan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Granaatappel het volgende:
Wordt continue overboden voor die cams.
Ik wacht wel wat weken, dan is het weer rustig.
Volgens mij bij de lampidee..quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef veda het volgende:
[..]
Waar heb je die standaard vandaan (weet je dat nog?)?
Over je edit:quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:43 schreef Skiet het volgende:
Waarom kan Popbuying iets wat op 24 oktober besteld is vandaag al verzenden en kan DX het (naar mijn weten) zelfde product ontzettend lang niet op voorraad krijgen/verzenden. Soms is DX wel een hopeloos verhaal hoor. Prima van Jack overigens, lekker snel.
Vond het ook al zo raar, septemberquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
lol nee gewoon foutje van mezelf. Oud tracking nummer
Sterrebeeld tweelingquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef Frontier het volgende:
Waarom staat Taobao zo bomvol. Kan niet kiezen
Dan koop je ze toch allemaal!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef Frontier het volgende:
Waarom staat Taobao zo bomvol. Kan niet kiezen
Kan jij je schoonmoeder niet gewoon naar huis sturenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:23 schreef monkeybrain het volgende:3 gehaald om tot rust te komen...
[ afbeelding ]
DXquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten waar je het over hebt? Waar heb je iets besteld?
Mua, ik heb hier een RC heli liggen, 2,5 uur opladen en 10 minuten spelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:14 schreef Eenskijken het volgende:
Zijn die radiografische helikopters/vliegtuigen van een beetje acceptabele kwaliteit? Iemand ervaring mee?
Mua, elke dag speel ik er wel 10 minuten mee! Vind het wel een leuke bezigheid. Op youtube staan wel enkele filmpjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:27 schreef Eenskijken het volgende:
andere kant van het land helaas. tja en wat kan je voor 50 dollar verwachten. Ik zal er nog eens over nadenken, waarschijnlijk speel je er een paar keer mee en daarna kijk je er niet meer naar om, zo zal het gaan helaas denk ik.
Maar jij doet alleen het rode lampje aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef neo2000 het volgende:
Staat hier toch al ruim een half jaar binnen, staat regelmatig aan en doet het nog steeds.
Bij mij rekende ze 500g maar ik zei het ook niet precies. Het gekke vind ik altijd dat als ik op de internet bestel over die 2$ wel nadenk maar in de winkel nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:10 schreef jopiede het volgende:
Haha, rachel geeft weer goede prijs opgaves. Magisch mannetje zei dat de Di0r jas 26 dollar was. En mij verteld ze dit:
http://item.taobao.com/au(...)3c3ad91.htm?cm_cat=0 $29.65, 600g, registered shipping.
Maargoed, ik denk er nog even over na
lijkt er wel op ? verdacht stil vanaf zijn kan iddquote:
Dus als ik het goed begrijp, bestel je niks bij DP?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn horloge is opgestuurd! Heb ook wat elektronica gereedschap besteld voor een maat van me.
Ben ik trouwens de enige die alleen maar bij DX besteld? Ik heb een keer iets bij FP besteld.
IK heb wel eens bij Dealperfect besteld, bij Dealextreme en gisteren nog bij Focalprice. Focalprice had wél dat type accu voor mijn GSM en de Xbox-controller was er goedkoperquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn horloge is opgestuurd! Heb ook wat elektronica gereedschap besteld voor een maat van me.
Ben ik trouwens de enige die alleen maar bij DX besteld? Ik heb een keer iets bij FP besteld.
Niet zo gek hoor, als je met euro's moet betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:32 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Het gekke vind ik altijd dat als ik op de internet bestel over die 2$ wel nadenk maar in de winkel niet
Omdat ik niet om elk artikel van 2 dollar iemand ga lastig vallen daarvoor. Nee heb nog nooit wat bij DP besteld. Alles wat ik leuk vind heb ik al bij DX en meer. En ja wat heb ik aan service nodig. Als ik iets koop wordt het bezorgd en heb nog nooit iets kapot gehad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, bestel je niks bij DP?
zoniet, waarom niet?
ik ben juist bijna geheel van DX naar DP verhuist, aangezien je jack overal
om kan vragen ( itemrequest), daar word bij DX amper op gereageerd.
tevens levert jack wel goede prijzen op, en is zijn service ook redelijk goed te noemen
Kun je een linkje doen (pm mag ook hoor)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef revpolen het volgende:
het is fake he! dat weetje
maar goed gisteravond maar eens 50 games voor de WII besteld ( heb een wiikey )
voor 50 dollar ofzo, puur omdat ik eind deze maand gameweekend hou met de scouting en ik genoeg keuze wil hebben en zelf te lui ben om spellen te downloaden![]()
Haha waar staat die? Leuk voor de vriendinquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef monkeybrain het volgende:
Hoeveel kost een sex-change bij Jack, ik vind dit toch wel zo leuk![]()
Ik zie een hoop leuke wijven dingen, of toch maar homo worden![]()
[ afbeelding ]
begin met een paar ugg's ofzo..die zijn ruim vooradig lijkt t.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zie een hoop leuke wijven dingen, of toch maar homo worden![]()
[ afbeelding ]
Dat heeft te maken dat je rood staat bij je PP of dat je de vorige keer een een betaling is geweigerd door saldotekort op PP.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Flaccid het volgende:
Houden die betaalproblemen ook in dat je niet met je bankrekening kan betalen maar dat ie vraagt om je creditcard?
Nee hoorquote:
Hoe kan ik dat verhelpen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat heeft te maken dat je rood staat bij je PP of dat je de vorige keer een een betaling is geweigerd door saldotekort op PP.
komt mij bekend voor; hier ook lange werkdagen.. en dan niet veel kunnen posten:)!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee hoor
Dion is ook niet door de shredder gegooid.
Scheelde trouwens niet veel![]()
Maar ik ben de komende 3 maanden erg druk dus ik zal weinig posten. Maak in totaal werkdagen van 05.00 tot 17.00 als je thuis bent ben je gesloopt haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dionysiou op 27-10-2009 12:06:12 ][b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
En dat intereseerd ons hoeveel ook alweerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef Dionysiou het volgende:
Haha ik moet nu 3 maanden stage lopen bij ECN in Petten. En ik bezorg ochtendkranten en zaterdag werk ik nog bij TNT Post en vrijdag ook nog naar school.
Dus het vreet wel aan me, maar dat went wel alleen 's avonds heb ik gewoon zin om niks te doen en TV te kijken
Nu is er toevallig niks te doen..
Ga huilenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En dat intereseerd ons hoeveel ook alweer
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ga huilen
Als het je niet boeit lees je er effe overheen. Heb het speciaal voor jou in een spoiler gezet
Of je houd even je grote bakkes achterlijke gladioolquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Of je opent gewoon even een topic in ONZ waar het hoort
OT!
Staat op de fotoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha waar staat die? Leuk voor de vriendin
Het tegoed staat gewoon op 0 euro, raar zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je tegoed op PP weer op niveau brengen.
Precies. Dus als jij nou iets gaat bestellen heb je in DX's oogpunt te weinig saldo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Het tegoed staat gewoon op 0 euro, raar zeg
Vroeger ging het anders bij mij, toen schreef ie af wat er af moest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Precies. Dus als jij nou iets gaat bestellen heb je in DX's oogpunt te weinig saldo.
Stel je besteld iets voor 5 dollar moet je er gewoon voor zorgen dat je 10 dollar erop hebt staan.
Probeer het over een aantal uur/morgen nog eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:08 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Vroeger ging het anders bij mij, toen schreef ie af wat er af moest.
Zag net ook wat PP rekent voor betalingen aan je, dat is niet misselijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Paypal is gewoon kut qua opwaarderen maar ja monopoliepositie (jezus wat een woord)
Ja wel aardig goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe is de geluidskwaliteit mstr?
Als ik btw thuis ben zal ik dat ding scannen voor je
Wat moet ik nou met zo'n reactie?quote:
Ik wil wel foto's zien mstr; en vast anderen hier ook:)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met zo'n reactie?
Ze zouden je eens moeten vastplakken aan een trein met je 10PK verhogende autostickers.
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's zien mstr; en vast anderen hier ook:)
het gaat hier om de md-52 dopjes toch ofniet?
En ze zeiden nog zo dat ze alles clean hieldenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
En de nieuwe iPod Nano's zijn ook al nagemaakt:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25558
Volgensmij is het goed zolang er geen Apple op staat; dat gedoe met PayPal kwam vooral door messen die ze verkochten, evenals pepperspray en andere wapens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
En ze zeiden nog zo dat ze alles clean hieldenStraks wordt hij weer genaaid en dan kan ik geen TB dingen meer bestellen
Wat zei je nou? 0.3MP?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Volgensmij is het goed zolang er geen Apple op staat; dat gedoe met PayPal kwam vooral door messen die ze verkochten, evenals pepperspray en andere wapens.
- "2000K" Pixel(manufature rated) HD video Camera and Camera
2MP HD-camera, best goed ding is dat dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |