Nee ik heb vorige week een mailtje over zo'n broek naar rachel gestuurd en die was 41$, ook van die shop en even duur. Wel raar dat ze verschillende kosten hanteren opzich, het is toch hetzelfde bedrijf? :pquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ja bij Rachel betaal je d'r sws 48$ voor.
Thnx. Heb het ingesteld. Scheelt weer een paar ct.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Klopt heb ik pas ook naar lopen zoeken. Het antwoord is dat je dat alleen kan veranderen net voor een betaling. Dit hoef je maar 1x te doen. Net voor de betaling staat er een blauw linkje bij je cc nummer en daar staat iets van wijzigen. Druk daar op.
Ja dan word ik steeds overboden. Probeer 't morgen wel weer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Of je stelt gewoon een automatisch maximumbod van 9 euro in?
Netjes! Heb je een linkje van die i68+? Want ik heb hem via Focalprice besteld voor een vriend en een tótáál ander iets ontvangen! (Touchscreen even goed, firmware is bagger bij die van mij)quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef FrankP het volgende:
Jullie hebben even moeten wachten, maar hier is dan eindelijk de video impressie van de
Sciphone i68+.
(en ja die muziek stond er al op toen ik 'm kreeg)
Zelf stuur ik altijd een bericht naar de verkoper, heb nu aantal betrouwbare verkopers in me lijstje staan die snel leverenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:40 schreef FrankP het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die al eens wat op Tradetang hebben besteld:
Hoe krijg je het voor elkaar om met de verkoper te chatten? Ik heb al van alles geprobeerd, maar op het moment dat de verkoper online is en ik wil chatten dan krijg ik even een scherm te zien dat er een chatbox wordt geladen, maar daarna linkt ie door naar de "My Tang" pagina.
ben morgen vrij, zal van mijn DP broeken een revieuw schrijven (lavi & Nstar )quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of iemand een wat uitgebreidere review kan geven van 1 van die broeken (evt. met foto's).
Levi's en G-star zeker?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
Zelf stuur ik altijd een bericht naar de verkoper, heb nu aantal betrouwbare verkopers in me lijstje staan die snel leveren
[..]
ben morgen vrij, zal van mijn DP broeken een revieuw schrijven (lavi & Nstar )
www.scophone.comquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Netjes! Heb je een linkje van die i68+? Want ik heb hem via Focalprice besteld voor een vriend en een tótáál ander iets ontvangen! (Touchscreen even goed, firmware is bagger bij die van mij)
incquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Levi's en G-star zeker?Ben benieuwd. Op de site zien ze er wel mooi uit.
Die prijzen van $40 voor die taobao broeken is ex. verzending naar NL neem ik aan?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:59 schreef g0dz0r het volgende:
Voor max. $40 heb je echte Levi's in de VS, moet je het nog wel op laten sturen maar goed.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja laat dat nou net het duurste zijn
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef revpolen het volgende:
[..]
Zelf stuur ik altijd een bericht naar de verkoper, heb nu aantal betrouwbare verkopers in me lijstje staan die snel leveren
[..]
ben morgen vrij, zal van mijn DP broeken een revieuw schrijven (lavi & Nstar )
omg, die TBN-berekeningquote:via www.taobaonow.com kun je op www.taobao.com bestellen... (die laatste site is helemaal in t chinees, gebruik de zoekbalk bovenaan)
ze helpen je met bestellen, en versturen voor 10% van de aanschafprijs.
voorbeeld, je koopt een groene laser van 75 YUAN dan betaal je aan hun dus 75,75 Chinese yuan = 11,0979053 U.S. dollars
de dollar staat heel laag dus als je hun betaald met paypal in euro's ben je maar 11,0979053 U.S. dollars = 7,53831361 Euros
¤7,53 euro kwijt :p
er komen nog wel bezorgkosten bij, bedenk echter wel dat zware artikelen heel veel verzendkosten met zich meebrengen!
iets van 500 gram kan zomaar 22 dollar bezorgkosten hebben.
ik zou niet weten waar ik op moet drukken, t is allemaal in t chinees, en de text op de knopjes is zo rot te vertalen in google translatequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:25 schreef 16meter het volgende:
Is het iemand trouwens al eens gelukt om rechtstreeks van een taobao seller te bestellen?
Versturen vanuit Amerika niet duur??quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:04 schreef g0dz0r het volgende:
[..]Grapje zeker?
![]()
De chineesjes zijn aardig enzo maar ook duur in verhouding. Het blijft namaak natuurlijk.
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar ik vind $12,95 geen onoverkomelijk bedrag? (Voor dit bedrag kun je tot 2kg versturen. moet voldoende zijn voor een broek denk ik?quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Versturen vanuit Amerika niet duur??
Maak daar maar 99% van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:59 schreef Nicap_tm het volgende:
Ja,maar 80% van de amerikanen kent USPS niet als internationale shipper lijkt het wel. Ze kennen alleen Fedex, UPS en DHL. Op Ebay is dat ook het geval. Vraag je erna dan kan het meestal wel en zijn ze positief verrast dat het zo goedkoop is met USPS.
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/107514.htmlquote:
Met tracking nummer is altijd aangetekende post, tenminste bij mij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.16039
Inmiddels mijn horloge binnen! Zat netjes ingepakt in bubbeltjesplastic.
Wel apart, ik moest voor het pakketje tekenen (dus aangetekend)
Hoezo dat dan? Iemand een idee?
Er zat wel een trackingnummer bij.
Hoe werkt dat Tradetang? Je bestelt gewoon iets en Tradetang dient dan als een soort tussenpersoon of hoe moet ik het zien?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:45 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/107514.html
haoyun2009
ongeveer 1,5 week later alles al thuis in NL!
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/104781.html
hellrainbow-
ongeveer 1,5 week later alles al thuis in NL!
Zo ff foto's maken van me broeken
Ervaring?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:47 schreef dabadbass het volgende:
Nog een site met leuke meuk:
http://www.anvstore.com/
Welke accu heb je besteld? Ik zit er ook over na te denken voor me Nokia N96 (BL-5F).quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef mickeyD het volgende:
gele enveloppen dag hier.
mn nokia accu is aangekomen van budgetgadgets.
hij ligt aan de lader nu, ben benieuwdddddd.
hij is trouwens niet uit hongkong gekomen maar vanuit singapore.
misschien dat het daarom iets langer duurde dan mn cardreader.
Niet doen. Die imitatie-accus zijn ekte ekte bagger.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Welke accu heb je besteld? Ik zit er ook over na te denken voor me Nokia N96 (BL-5F).
Klopt, dat krijg ik ook te horen. Maar toch lichte twijfelquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet doen. Die imitatie-accus zijn ekte ekte bagger.
Ik heb ervaring. Doe het niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, dat krijg ik ook te horen. Maar toch lichte twijfel
Neen, nog niet, maar ik denk leuk voor de OP vielleicht?quote:
BL-5Cquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Welke accu heb je besteld? Ik zit er ook over na te denken voor me Nokia N96 (BL-5F).
Ik heb het niet over ontploffen. Ik heb het over standbytijden die het bij lange na niet halen bij de originele Nokia. Gewoon weggegooid geld die imitatiezooiquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef mickeyD het volgende:
[..]
BL-5C
komop, al die verhalen met die ploffende accu's, ze willen je bang maken![]()
als dat zo was, dan zouden alle goedkope telefoons uit china moeten ontploffen, inclusief alle fake DS-en, mp3 en mp4 spelers en wat er nog meer verkocht word, en dan zouden de kranten er dagelijks vol van staan, want ze verkopen ze als warme broodjes.
m'n BL-5C kostte mij zo'n ¤3,-
Niet interessant zolang niemand er (goede) ervaringen mee heeft. Voor hetzelfde geld is het puur nep, en zijn het oplichters.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Neen, nog niet, maar ik denk leuk voor de OP vielleicht?
Heb btw geheugen voor mn iMac bij Mymemory besteld, ben benieuwd wanneer het er is.
¤ 35,00 goedkoper dan in de Mac store
Niemand?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Weet iemand hoe het gaat als je iets terug wilt sturen? Er staat op de site namelijk wel dat je iets terug kunt sturen, maar het moet dan wel ongeopend en ongebruikt zijn. Maar ik heb dus iets besteld, dat niet werkt (controller voor de pc)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:18 schreef Semmm het volgende:
Jezus zeg die verkopers op Trade Tang zijn volgensmij echt te dom om te poepen. Ik ben met 'm aan het mailen en stel 3 vragen in een berichtje en ze geven op geen een vraag antwoord
True, meestal reageren mensen op de laatste of de eerste vraag. De rest vergeten ze gewoon te beantwoorden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alleen op TradeTang? Dat heb ik altijd met iedereen waar ik ook mee mail, het schijnt gewoon moeilijk voor mensen te zijn om inhoudelijk op een e-mail te reageren.
Dat heb ik altijd bij smsjes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:48 schreef XyS het volgende:
[..]
True, meestal reageren mensen op de laatste of de eerste vraag. De rest vergeten ze gewoon te beantwoorden.
Iemand al fototjes van die echte nepbroeken ?
Bij die Mall 1984 ofzoiets?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef JapieGijs het volgende:
Heb via die broeken shop op taobao ook eens broek gekocht. Is wel een hele dunne stof (niet verwacht) maar zit prima. Mooie was dat er geen knoopsgat in zatDie moest ik er dus even inknippen
![]()
Heb er nu wel weer 2 in bestelling staan
Ikke alleen dan die van DX zijn wel heel fijn maar ik had ietsje goedkopere. Waar dus een zakje in zat en alleen mijn hak en voet verwarmd werden en niet mijn tenen maar je kan hem natuurlijk verschuiven,quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
USB Powered Feet Warmer Cushion for Cold Winters (Cable Removable)
Iemand ervaring mee$ 11.60 --->> 7.95 euri
![]()
Lijkt me handig voor de winter achter de pc![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.bestofferbuy.c(...)movable-p-15926.html
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ben weer terugWie kent me nog?
Ik las de topics door (bijna alles doorgelezen), maar vroeg me af of er een goedkope verzendoptie is op Tradetang?
Heb het niet kunnen vinden
Hee, een mede DX oldbie!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ben weer terugWie kent me nog?
Ik las de topics door (bijna alles doorgelezen), maar vroeg me af of er een goedkope verzendoptie is op Tradetang?
Heb het niet kunnen vinden
Waar heb je die standaard vandaan (weet je dat nog?)?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lampje in een standaard gedaan, van boven:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SOGESCKY.jpg
Die verkoper zal ook wel denken: WTF, waar komen al die bieders ineens vandaan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Granaatappel het volgende:
Wordt continue overboden voor die cams.
Ik wacht wel wat weken, dan is het weer rustig.
Volgens mij bij de lampidee..quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef veda het volgende:
[..]
Waar heb je die standaard vandaan (weet je dat nog?)?
Over je edit:quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:43 schreef Skiet het volgende:
Waarom kan Popbuying iets wat op 24 oktober besteld is vandaag al verzenden en kan DX het (naar mijn weten) zelfde product ontzettend lang niet op voorraad krijgen/verzenden. Soms is DX wel een hopeloos verhaal hoor. Prima van Jack overigens, lekker snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |