30fps best wel goed dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:45 schreef Skiet het volgende:
Zijn dat een beetje goede camera's dan? Hoe is het beeld en hoelang kan je op goede kwaliteit opnemen op een 8GB kaartje?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:51 schreef Skiet het volgende:
Staat er ergens een sample online van de kwaliteit?
Zekerquote:
Dat klopt, daarmee maken ze hun winst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Op Paypal staat de dollar nu op 1.46?
Ja, maar ben nog een beetje aan 't twijfelen. Straks weer zo'n impulsaankoop in huis liggen waar ik niks mee doe of waar ik voor geen meter mee om kan gaan. Maar voor een euro of 5 wil ik die gok wel wagenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef Semmm het volgende:
[..]
Zekergaat nu iedereen in dit topic er een kopen?
Lekkere wijven filmen op straat en in winkels, eventuele problemen met de politie en andere autoriteiten vastleggen, ergens ophangen en na 2 uur weer meenemenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:12 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja, maar ben nog een beetje aan 't twijfelen. Straks weer zo'n impulsaankoop in huis liggen waar ik niks mee doe of waar ik voor geen meter mee om kan gaan. Maar voor een euro of 5 wil ik die gok wel wagen![]()
Je hebt me overtuigd, lijkt me lachen ding. Even kijken hoe goedkoop ik dat ding op de kop kan tikken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lekkere wijven filmen op straat en in winkels, eventuele problemen met de politie en andere autoriteiten vastleggen, ergens ophangen en na 2 uur weer meenemenOp kantoor of op school ophangen in het toilet en degene die zit te schijten als screensaver op het netwerk smijten
![]()
Ik ga deze ook maar eens kopen, genoeg toepassingen
Gekocht voor 8quote:
Hoe kom je aan zo'n biedscript. Dat wil ik ook graag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Gekocht voor 8
Met biedscript btw.
In welke provincie woon jij?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lekkere wijven filmen op straat en in winkels, eventuele problemen met de politie en andere autoriteiten vastleggen, ergens ophangen en na 2 uur weer meenemenOp kantoor of op school ophangen in het toilet en degene die zit te schijten als screensaver op het netwerk smijten
![]()
Ik ga deze ook maar eens kopen, genoeg toepassingen
Lijkt mij ook wel interessant idd, ikzelf probeer altijd nt wat later te zijn als dat soort scripts, daar die gek genoeg altijd ongeveer 2 seconden voor het eind bieden...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:15 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n biedscript. Dat wil ik ook graag.
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:11 schreef mug89 het volgende: maar waar zo'n binnenwijzer over de 12 heen kwam?
Als je 20$ bied op een product van 2$ dan staat er voor de rest van de kopers dat er 3$ is geboden. Als er dan 4 dollar geboden wordt, dan bied jij gelijk een dollar hoger (jij had immers 20 geboden). Dit gebeurd net zo lang tot iemand die 20 dollar heeft overboden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef Lolque het volgende:
Wtf is dat toch.
Ik probeer 52$ te bieden, is d'r direct erna 54$ geboden, dus ik bied 56$, meteen weer d'r overheen.
Is dat zo'n script? volgens mij is dat gewoon van de verkoper.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:03 schreef Lolque het volgende:
Wtf is dat toch.
Ik probeer 52$ te bieden, is d'r direct erna 54$ geboden, dus ik bied 56$, meteen weer d'r overheen.
Is dat zo'n script? volgens mij is dat gewoon van de verkoper.
Ik heb de witte versie (met stalen band) en na drie maanden hangt 'ie nog steeds om m'n polsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tvp,wachtend op me horloge
[ afbeelding ]
Kijk is aan, goed nieuws! Welke sku is datquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:48 schreef Frontier het volgende:
[..]
Ik heb de witte versie (met stalen band) en na drie maanden hangt 'ie nog steeds om m'n pols
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16718quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kijk is aan, goed nieuws! Welke sku is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |