i dont knowquote:
Een goede oplossingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef littlemamita het volgende:
gaarne hier verder discusieren,
komt u maar fam. Recourt en andere geintereseerden:
dank je ik hoop alleen dat de familie recourt dit topic ook weet te vinden, was zo leuk met ze aan het praten zie topic dgk deel 73 slowchat!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
@ beste Static,
waar mogen we dan wel over huub en claire discussieren?
als ik vragen mag?
quote:
Huub en Claire, is dat niet erg 2007?quote:
ja ook maar nu weer ff hot omdat ze nogal schandelijk in scheiding liggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huub en Claire, is dat niet erg 2007?
Dit gaat over de Gouden Kooiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Supersoep het volgende:
Ik dacht dat we al die Big Brother-liefhebbende huisvrouwen al kwijt waren.
ja ik maak helemaal niks want wat is een OP?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef mazaru het volgende:
Maak dan wel een OP waarin duidelijk wordt wie Huub en Claire zijn
Dit is een heel ander subfora, waar heel andere dingen besproken worden. Je bent hopelijk op de hoogte van de grootte van dit hele forum, wat betekent dat informatie-loze posts zoals de jouwe nogal wat verwarring brengen bij het merendeel van de gebruikers die geen flauw benul hebben van waar je het nu precies over hebt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef littlemamita het volgende:
dit is toch gc?
of ben ik nu weer verkeerd?
wel vermoeiend hier, ik word net als in real life van het kasje naar de muur geslingerd en dat terwijl ik net zo lekker met familie recourt in gesprek was....]
Je hebt hem al gemaakt lieverd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja ik maak helemaal niks want wat is een OP?
ik wil gewoon verder babbelen met die familie recourt!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huub en Claire, is dat niet erg 2007?
tvpquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef yvonne het volgende:
Whut?
Geef dan ff een fatsoenlijke OP mensch, watskebeurt?
ja leuk maar waar en hoe dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef yvonne het volgende:
Whut?
Geef dan ff een fatsoenlijke OP mensch, watskebeurt?
dank je wel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt hem al gemaakt lieverd.
OP is openingspost. Het is handig als je daarin beschrijft wat je wilt bespreken. Gooi het linkje van dat interview er in, typ je standpunt en de rest gaat vanzelf
Ha peetvader ...is dit wel okee of moeten we het echt gaan hebben over rode koolquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:22 schreef static het volgende:
Hier dus: [RLS SC # 326] Rode kool, bratkartoffeln, Boskoop, Vianen
Allemachtig zeg.
nou sorry maar het huub en claire verhaal hoort daar niet THUIS, tussen de rode kool en de geb aard en weet ik veel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:22 schreef static het volgende:
Hier dus: [RLS SC # 326] Rode kool, bratkartoffeln, Boskoop, Vianen
Allemachtig zeg.
Wel even de huubsoppers pm-en dat we hier zittenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nou sorry maar het huub en claire verhaal hoort daar niet THUIS, tussen de rode kool en de geb aard en weet ik veel.
Ik was net zo fijn in gesprek met de fam. recourt,
die gaan het onderwerp daar niet in vinden hoor!
Onder deze naam maak ik nog een kansje!
begrijpt u wel???
Ja ja ik snap, openlaten dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nou sorry maar het huub en claire verhaal hoort daar niet THUIS, tussen de rode kool en de geb aard en weet ik veel.
Ik was net zo fijn in gesprek met de fam. recourt,
die gaan het onderwerp daar niet in vinden hoor!
Onder deze naam maak ik nog een kansje!
begrijpt u wel???
Ja. Hehehehe! De wichten!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wel even de huubsoppers pm-en dat we hier zitten
Dat is de kant van de vrouwelijke helft van het scheidingsduo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef Skeletor het volgende:
Who the fuck is de familie Recourt????
Jahaaaaaaaaaaaaa zei ik alquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef sunny16947 het volgende:
Dit is geen real life soap maar real life shit dus dat rechtvaardigd een eigen topic toch?
ja klopt dom hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Supersoep het volgende:
Die tvp van haar vind ik trouwens wel briljant. Die is in pure naïviteit gemaakt.
Even Static lief aankijken.quote:
In GC blijft het bij deze open.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even Static lief aankijken.
Hij heb weekend maar sluit elk nieuw topic steeds weer
Echt waar ? waarom zou hij dat nu doen /quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef mazaru het volgende:
Huub zijn Twitteraccount is verwijderd.
Echt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef mazaru het volgende:
Huub zijn Twitteraccount is verwijderd.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
En wat is er gebeurd ( in het kort) of moeten we topics nalezen?
En zo ja, welke.
Ook voor de instappenden.
Misschien omdat claire dat een maand geleden ook gedaan heeft. Of omdat het hem geadviseerd is of zo door die of gene. Nu nog zijn huub en jaap site op slot en dan weer opnieuw beginnen met "real" friends only.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt waar ? waarom zou hij dat nu doen /
ook zijn Hyves is dicht gespijkerd
Ik heb geen idee wat er is gebeurd. Ik wou even kijken of hij nog iets leuks had getwitterd. En zijn account bestaat ineens niet meer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
En wat is er gebeurd ( in het kort) of moeten we topics nalezen?
En zo ja, welke.
Ook voor de instappenden.
Even me zelf qouten.quote:
Eric heb er in dgk. alles aangedaan om Claire weer bij Huub te krijgen en nu lult hij zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef sunny16947 het volgende:
Denk wel dat Eric nu ook wat vrienden minder heeft.
Hoezo dat omdat hij het niet met de wijze eens is waarop claire het naar buiten heeft gebracht. Slaat nergens op eric heeft toch gewoon zijn mening gegeven hoe hij erover denkt. Hij was het niet eens met claire haar manier en nam het haar kwalijk dat ze huub te kakke had gezet. Lijkt me niet dat mensen dan niet meer bij hem op hyves of zo willen staan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef sunny16947 het volgende:
Denk wel dat Eric nu ook wat vrienden minder heeft.
De familie Recourt was ook op Fok in het topic dgk deel 73,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:41 schreef yvonne het volgende:
Oh dus niks nieuws vanaf vanmiddag, voor ik moest werken.
Dacht dat er nieuwe ontwikkelingen waren.
Schijnt dat pa van claire wat heb getwitterd onder nickname : zomer2009quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:41 schreef yvonne het volgende:
Oh dus niks nieuws vanaf vanmiddag, voor ik moest werken.
Dacht dat er nieuwe ontwikkelingen waren.
Nee het kan ook dat hij daardoor juist meer `vrienden`krijgt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:42 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Hoezo dat omdat hij het niet met de wijze eens is waarop claire het naar buiten heeft gebracht. Slaat nergens op eric heeft toch gewoon zijn mening gegeven hoe hij erover denkt. Hij was het niet eens met claire haar manier en nam het haar kwalijk dat ze huub te kakke had gezet. Lijkt me niet dat mensen dan niet meer bij hem op hyves of zo willen staan.
Hou je dat echt bijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef sunny16947 het volgende:
Wel grappig om te zien dat Huub opeens zo'n 100 vriendjes meer heeft. Zouden dat vriendjes zijn of juist degene waarvoor hij zijn hyves heeft gesloten.
quote:
geeft niet, je mag ook wel eens dubbel liggen dus sorry is niet nodig!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Sorry maar ik lag dubbel.
Je wint van mij de post-of-the-year-award.![]()
Waarom zou Huub het dicht gespijkerd hebben ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:48 schreef sunny16947 het volgende:
Ging even kijken of hij al weer open was. Had verwacht dat het drastisch naar beneden was gegaan maar niet dus. Viel me gewoon op.
eerste post lezen dan weet je waar dit over gaat!quote:
weet je trouwens wel wat tvp is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
geeft niet, je mag ook wel eens dubbel liggen dus sorry is niet nodig!
thanx 4 the award!![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Supersoep het volgende:
Die tvp van haar vind ik trouwens wel briljant. Die is in pure naïviteit gemaakt.
Ik weet dat het iets met terug vinden van je post is maar verder ook niet, dus wat het betekend een beetje maar wat het echt inhoud geen idee.quote:
Hoi Laffer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:55 schreef littlemamita het volgende:
[..]
eerste post lezen dan weet je waar dit over gaat!
Wij zijn naar general chat verwezen door Static!
Maar jij weet wel waar het over gaat, ik zag jou ook in de andere topics over de sappige scheiding van huub en Claire!
En anders ga je toch verder met uitlachen van de verdwaalde huubsoppers bij de aardappels en rode kool en boskoop en weet ik veel bij wat voor topic jij zit..............!
Je hebt wel een bijters-mentaliteit, dat wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik weet dat het iets met terug vinden van je post is maar verder ook niet, dus wat het betekend een beetje maar wat het echt inhoud geen idee.
eerlijk!
Ben nog maar 2weken oud hier!
Even vertalen in begrijpelijk Nederlands graag!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even me zelf qouten.
Huub heb weken de schijn , nou ja maanden dat alles koek en ei zou zijn en alles omwille hun dochter nu niet wil delen meer.
Huub staat nu in roddelweekblad op voor pagina met nieuwe liefde en dat heb Claire aangezet om toch het echte verhaal maar eens naar buiten te brengen
Je doet 't best goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik weet dat het iets met terug vinden van je post is maar verder ook niet, dus wat het betekend een beetje maar wat het echt inhoud geen idee.
eerlijk!
Posten krengquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:02 schreef snetje het volgende:
zucht!hier of bij de Rode kool etc?
trouwens ik kan de twits bij Huub nog wel lezen ...zie de laatste 2 van bommel ook staan
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet 't best goed![]()
Langzaam maar zeker krijg ik een zwak voor je
quote:
Oke, vooral doorblijven gaan met tvp's! Succesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
eerlijk!
NARF!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:02 schreef snetje het volgende:
zucht!hier of bij de Rode kool etc?
trouwens ik kan de twits bij Huub nog wel lezen ...zie de laatste 2 van bommel ook staan
Ze zijn aan het oefenen om huub te liquideren dmv een geworpen mobiel door het gat van de deurquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bram en Claire slaan binnenkort terug, ze zijn inmiddels in training![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zijn aan het oefenen om huub te liquideren dmv een geworpen mobiel door het gat van de deur
Make you feel my mobile zal je bedoelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:16 schreef APK het volgende:
Dan gooi ik deze er even in in praise of CarO!
Oops.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeee, absoluut niet, dit is de opvolger van BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Oops.
Heb je een linkje naar de regular SC?
Ga ik even proberen, be right back.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Eén stapje terug en weer eentje naar voren
Ik weet hoe dat gat daar gekomen is....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's inmiddels een open deur
ja ja ! ik zien het nuquote:
En het staat prima zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ja ! ik zien het nudat blijft dus gewoon staan en veranderd niet
hoe moet ik dat nu weten?
ga je nu de twitter van zomer2009 volbommenquote:
wiesda?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je nu de twitter van zomer2009 volbommen![]()
quote:
dat zou wel grappig zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je nu de twitter van zomer2009 volbommen![]()
Do you really care?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn die linkjes van die twitter pagina's?
Klapnegert!quote:
dat zouden ze allemaal moeten doen, dan hadden we nu gewoon weer een gezonde maatschappij.quote:
Je zit hier met Bommie en me, denk je nou echt dat je soppie-soppie links met soppie-soppie info krijgt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wil hier morgen graag goed beslagen ten ijs komen
Zoiets als de mods met dit topic doen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok! zou van Huub een soort van Fok!lul i.p.v. een Fok!stok moeten maken. De eerste die hem vindt mag 'm weer verstoppen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets als de mods met dit topic doen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets als de mods met dit topic doen?
doe ik nog ff deze... verekte mongol!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
dat zouden ze allemaal moeten doen, dan hadden we nu gewoon weer een gezonde maatschappij.
Naïefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Je zit hier met Bommie en me, denk je nou echt dat je soppie-soppie links met soppie-soppie info krijgt?
nee hoor,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:47 schreef APK het volgende:
Kom op, doe nou even lief, hier moeten jullie zijn:![]()
[RLS SC # 327]
Gelukkig, eindelijk een antwoord van de crew!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee hoor,
hier mogen wij blijven over de scheiding van huub en claire!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe ik nog ff deze... verekte mongol!
http://www.123video.nl/video.asp?q=new+kids+rooie&CatID=&familyFilter=ON
Clyde, hier denkt dat ie het helemaal door heeft .......quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Supersoep het volgende:
Yvonnequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik las dat deze open mag blijven van Yvonne.
Het leest soms zo lekker weg he?
Dat doet 't ook en als je naar het aantal posters en viewers kijkt, dan begrijp ik niet dat, dat topic steeds dicht moet ??? en dat dan met een verwijzing naar RLS SC dat behalve de letters "RLS" nada, nixie met RLS te maken heeft, Wat een policyquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik las dat deze open mag blijven van Yvonne.
Het leest soms zo lekker weg he?
Ja en laat de RLS SC gewoon maar de RLS SC, nergens omquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat doet 't ook en als je naar het aantal posters en viewers kijkt, dan begrijp ik niet dat, dat topic steeds dicht moet ??? en dat dan met een verwijzing naar RLS SC dat behalve de letters "RLS" nada, nixie met RLS te maken heeft, Wat een policy![]()
the fuck
Static heeft gewoon zin in een weekend met *vul maar in* zonder dat hij al die topics in de gaten hoeft te houdenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat doet 't ook en als je naar het aantal posters en viewers kijkt, dan begrijp ik niet dat, dat topic steeds dicht moet ??? en dat dan met een verwijzing naar RLS SC dat behalve de letters "RLS" nada, nixie met RLS te maken heeft, Wat een policy![]()
the fuck
uhw ff over die gekke oom ... gaf die ook al niet aan tijdens DGK dat hij WEL klaar stond voor Claire?quote:
Tegen Huubsoppers kan geen Rentokil op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Supersoep het volgende:
Ik dacht dat we al die Big Brother-liefhebbende huisvrouwen al kwijt waren.
Maar verder gaat het wel?quote:
Niet zeiken wijf.....Dan had je meteen aangifte moeten doen, niet weken achteraf....quote:
Koop je vlees dan ook een keer bij een goeie slager en niet bij die halfbakken Turk op de hoek!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 05:14 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
De buikgriep ging kietelen
Neeheeeeeeeeeeeeeee, da's slowchat, dit gaat over Huub en Claire's live scheidingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 05:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Gooi dit topique 's heel gauw dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |