ja ja ! ik zien het nuquote:
En het staat prima zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ja ! ik zien het nudat blijft dus gewoon staan en veranderd niet
hoe moet ik dat nu weten?
ga je nu de twitter van zomer2009 volbommenquote:
wiesda?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je nu de twitter van zomer2009 volbommen![]()
quote:
dat zou wel grappig zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je nu de twitter van zomer2009 volbommen![]()
Do you really care?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn die linkjes van die twitter pagina's?
Klapnegert!quote:
dat zouden ze allemaal moeten doen, dan hadden we nu gewoon weer een gezonde maatschappij.quote:
Je zit hier met Bommie en me, denk je nou echt dat je soppie-soppie links met soppie-soppie info krijgt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wil hier morgen graag goed beslagen ten ijs komen
Zoiets als de mods met dit topic doen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok! zou van Huub een soort van Fok!lul i.p.v. een Fok!stok moeten maken. De eerste die hem vindt mag 'm weer verstoppen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets als de mods met dit topic doen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets als de mods met dit topic doen?
doe ik nog ff deze... verekte mongol!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
dat zouden ze allemaal moeten doen, dan hadden we nu gewoon weer een gezonde maatschappij.
Naïefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Je zit hier met Bommie en me, denk je nou echt dat je soppie-soppie links met soppie-soppie info krijgt?
nee hoor,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:47 schreef APK het volgende:
Kom op, doe nou even lief, hier moeten jullie zijn:![]()
[RLS SC # 327]
Gelukkig, eindelijk een antwoord van de crew!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee hoor,
hier mogen wij blijven over de scheiding van huub en claire!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe ik nog ff deze... verekte mongol!
http://www.123video.nl/video.asp?q=new+kids+rooie&CatID=&familyFilter=ON
Clyde, hier denkt dat ie het helemaal door heeft .......quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Supersoep het volgende:
Die tvp van haar vind ik trouwens wel briljant. Die is in pure naïviteit gemaakt.
Yvonnequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik las dat deze open mag blijven van Yvonne.
Het leest soms zo lekker weg he?
Dat doet 't ook en als je naar het aantal posters en viewers kijkt, dan begrijp ik niet dat, dat topic steeds dicht moet ??? en dat dan met een verwijzing naar RLS SC dat behalve de letters "RLS" nada, nixie met RLS te maken heeft, Wat een policyquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik las dat deze open mag blijven van Yvonne.
Het leest soms zo lekker weg he?
Ja en laat de RLS SC gewoon maar de RLS SC, nergens omquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat doet 't ook en als je naar het aantal posters en viewers kijkt, dan begrijp ik niet dat, dat topic steeds dicht moet ??? en dat dan met een verwijzing naar RLS SC dat behalve de letters "RLS" nada, nixie met RLS te maken heeft, Wat een policy![]()
the fuck
Static heeft gewoon zin in een weekend met *vul maar in* zonder dat hij al die topics in de gaten hoeft te houdenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat doet 't ook en als je naar het aantal posters en viewers kijkt, dan begrijp ik niet dat, dat topic steeds dicht moet ??? en dat dan met een verwijzing naar RLS SC dat behalve de letters "RLS" nada, nixie met RLS te maken heeft, Wat een policy![]()
the fuck
uhw ff over die gekke oom ... gaf die ook al niet aan tijdens DGK dat hij WEL klaar stond voor Claire?quote:
Tegen Huubsoppers kan geen Rentokil op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Supersoep het volgende:
Ik dacht dat we al die Big Brother-liefhebbende huisvrouwen al kwijt waren.
Maar verder gaat het wel?quote:
Niet zeiken wijf.....Dan had je meteen aangifte moeten doen, niet weken achteraf....quote:
Koop je vlees dan ook een keer bij een goeie slager en niet bij die halfbakken Turk op de hoek!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 05:14 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
De buikgriep ging kietelen
Neeheeeeeeeeeeeeeee, da's slowchat, dit gaat over Huub en Claire's live scheidingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 05:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Gooi dit topique 's heel gauw dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |