ja ja ! ik zien het nuquote:
En het staat prima zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ja ! ik zien het nudat blijft dus gewoon staan en veranderd niet
hoe moet ik dat nu weten?
ga je nu de twitter van zomer2009 volbommenquote:
wiesda?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je nu de twitter van zomer2009 volbommen![]()
quote:
dat zou wel grappig zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je nu de twitter van zomer2009 volbommen![]()
Do you really care?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn die linkjes van die twitter pagina's?
Klapnegert!quote:
dat zouden ze allemaal moeten doen, dan hadden we nu gewoon weer een gezonde maatschappij.quote:
Je zit hier met Bommie en me, denk je nou echt dat je soppie-soppie links met soppie-soppie info krijgt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wil hier morgen graag goed beslagen ten ijs komen
Zoiets als de mods met dit topic doen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok! zou van Huub een soort van Fok!lul i.p.v. een Fok!stok moeten maken. De eerste die hem vindt mag 'm weer verstoppen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets als de mods met dit topic doen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets als de mods met dit topic doen?
doe ik nog ff deze... verekte mongol!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
dat zouden ze allemaal moeten doen, dan hadden we nu gewoon weer een gezonde maatschappij.
Naïefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Je zit hier met Bommie en me, denk je nou echt dat je soppie-soppie links met soppie-soppie info krijgt?
nee hoor,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:47 schreef APK het volgende:
Kom op, doe nou even lief, hier moeten jullie zijn:![]()
[RLS SC # 327]
Gelukkig, eindelijk een antwoord van de crew!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee hoor,
hier mogen wij blijven over de scheiding van huub en claire!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |