Je doet 't best goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik weet dat het iets met terug vinden van je post is maar verder ook niet, dus wat het betekend een beetje maar wat het echt inhoud geen idee.
eerlijk!
Ben nog maar 2weken oud hier!
Posten krengquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:02 schreef snetje het volgende:
zucht!hier of bij de Rode kool etc?
trouwens ik kan de twits bij Huub nog wel lezen ...zie de laatste 2 van bommel ook staan
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet 't best goed![]()
Langzaam maar zeker krijg ik een zwak voor je
quote:
Oke, vooral doorblijven gaan met tvp's! Succesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik weet dat het iets met terug vinden van je post is maar verder ook niet, dus wat het betekend een beetje maar wat het echt inhoud geen idee.
eerlijk!
Ben nog maar 2weken oud hier!
NARF!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:02 schreef snetje het volgende:
zucht!hier of bij de Rode kool etc?
trouwens ik kan de twits bij Huub nog wel lezen ...zie de laatste 2 van bommel ook staan
Ze zijn aan het oefenen om huub te liquideren dmv een geworpen mobiel door het gat van de deurquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bram en Claire slaan binnenkort terug, ze zijn inmiddels in training![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zijn aan het oefenen om huub te liquideren dmv een geworpen mobiel door het gat van de deur
Make you feel my mobile zal je bedoelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:16 schreef APK het volgende:
Dan gooi ik deze er even in in praise of CarO!
Oops.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeee, absoluut niet, dit is de opvolger van BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Oops.
Heb je een linkje naar de regular SC?
Ga ik even proberen, be right back.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Eén stapje terug en weer eentje naar voren
Ik weet hoe dat gat daar gekomen is....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's inmiddels een open deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |