Hou je dat echt bijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef sunny16947 het volgende:
Wel grappig om te zien dat Huub opeens zo'n 100 vriendjes meer heeft. Zouden dat vriendjes zijn of juist degene waarvoor hij zijn hyves heeft gesloten.

quote:
 Sorry maar ik lag dubbel.

geeft niet, je mag ook wel eens dubbel liggen dus sorry is niet nodig!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je wint van mij de post-of-the-year-award.

Waarom zou Huub het dicht gespijkerd hebben ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:48 schreef sunny16947 het volgende:
Ging even kijken of hij al weer open was. Had verwacht dat het drastisch naar beneden was gegaan maar niet dus. Viel me gewoon op.
 dat ermee naar buiten bent gekomen.
  dat ermee naar buiten bent gekomen. 

eerste post lezen dan weet je waar dit over gaat!quote:

weet je trouwens wel wat tvp is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
geeft niet, je mag ook wel eens dubbel liggen dus sorry is niet nodig!
thanx 4 the award!

quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Supersoep het volgende:
Die tvp van haar vind ik trouwens wel briljant. Die is in pure naïviteit gemaakt.

Ik weet dat het iets met terug vinden van je post is maar verder ook niet, dus wat het betekend een beetje maar wat het echt inhoud geen idee.quote:

Hoi Laffer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:55 schreef littlemamita het volgende:
[..]
eerste post lezen dan weet je waar dit over gaat!
Wij zijn naar general chat verwezen door Static!
Maar jij weet wel waar het over gaat, ik zag jou ook in de andere topics over de sappige scheiding van huub en Claire!
En anders ga je toch verder met uitlachen van de verdwaalde huubsoppers bij de aardappels en rode kool en boskoop en weet ik veel bij wat voor topic jij zit..............!

Je hebt wel een bijters-mentaliteit, dat wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik weet dat het iets met terug vinden van je post is maar verder ook niet, dus wat het betekend een beetje maar wat het echt inhoud geen idee.
eerlijk!
Ben nog maar 2weken oud hier!

Even vertalen in begrijpelijk Nederlands graag!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even me zelf qouten.
Huub heb weken de schijn , nou ja maanden dat alles koek en ei zou zijn en alles omwille hun dochter nu niet wil delen meer.
Huub staat nu in roddelweekblad op voor pagina met nieuwe liefde en dat heb Claire aangezet om toch het echte verhaal maar eens naar buiten te brengen

Je doet 't best goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik weet dat het iets met terug vinden van je post is maar verder ook niet, dus wat het betekend een beetje maar wat het echt inhoud geen idee.
eerlijk!

Langzaam maar zeker krijg ik een zwak voor je

hier of bij de Rode kool etc?
 hier of bij de Rode kool etc? 

Posten krengquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:02 schreef snetje het volgende:
zucht!hier of bij de Rode kool etc?
trouwens ik kan de twits bij Huub nog wel lezen ...zie de laatste 2 van bommel ook staan

quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet 't best goed
quote:

Oke, vooral doorblijven gaan met tvp's! Succesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
eerlijk!

NARF!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:02 schreef snetje het volgende:
zucht!hier of bij de Rode kool etc?
trouwens ik kan de twits bij Huub nog wel lezen ...zie de laatste 2 van bommel ook staan

Ze zijn aan het oefenen om huub te liquideren dmv een geworpen mobiel door het gat van de deurquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bram en Claire slaan binnenkort terug, ze zijn inmiddels in training

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |