is het andersom danquote:
Nee en ik snap niet dat de dames en heren niet zelf wat leuke kleren hebben uitgekozen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:58 schreef D. het volgende:
Aan styling wordt nog niet gedaan zo te zien
Die Turkse kan nog best aardig zingen, had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:58 schreef Karina het volgende:
En mannen
Dat Turkse kind vind ik irritant.
Wijven? Gozers?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
de wijven zijn 100000000000 keer beter dan de gozers
Oja vergeten ik ben niet mezelf vandaag sorryquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
15 nummer, of nummer 15? Wat denk je zelf?
dat denk zequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
He? Hoezo is die gozer gehandicapt, die van Scissor Sisters?
Ah, jij bent jouw stand-in?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Oja vergeten ik ben niet mezelf vandaag sorry
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:01 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik heb een hekel aan meisjes die doorgaan omdat ze zo zielig zijn vanwege een sterfgeval
Daar denkt de tegenpartij anders overquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:05 schreef Karina het volgende:
OH zo waar, van ruilen komt huilen.
Was ook niks geweest, zo'n Beegee-stemmetje kunnen maar weinig mannen zingen hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef Karina het volgende:
Ze hadden de mannen dat andere nummer moeten laten zingen
Daarom juist!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was ook niks geweest, zo'n Beegee-stemmetje kunnen maar weinig mannen zingen hoor
Dit kan ik nog zingenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef Karina het volgende:
Tja, dit nummer is toch echt wel een stuk makkelijker.
Zodat je nog meer kunt lollen bedoel je?quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodat je nog meer kunt lollen bedoel je?
Ze kunnen het allemaal wel, maar of het dan ook nog klinkt...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was ook niks geweest, zo'n Beegee-stemmetje kunnen maar weinig mannen zingen hoor
En dan ook die uitspraak erbij van Nance "Daviiiiiiiiiiiiide"quote:
Ahquote:
Ik vind het zo'n vreselijk zeiknummer, met zo'n mellowklankjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:11 schreef Karina het volgende:
Al is dit nummer makkelijker, toch een groot aantal dat het echt niet kan waarmaken.
Die dikke Nederlandse jongen in spijkerbroek klonk toch wel goed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
ze mogen allemaal weg
Ik vind het zo heerlijk; die rode knop, die stappen naar voren, die stemmenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef michiel_merk het volgende:
Ik kan iig rustig tv kijken zonder dat ik bier uit mn mond sproei van het lachen
dat was bij de audities wel anders![]()
Allemaal de eerste (auditie)ronde doorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:11 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Zijn dit mensen die al door een paar rondes heen zijn? Ik kijk net voor het eerst...
Ik vond er weinig aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die dikke Nederlandse jongen in spijkerbroek klonk toch wel goed?
voordeel van een twijfelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die dikke Nederlandse jongen in spijkerbroek klonk toch wel goed?
Ja sorry ik zag pas nadat ik mijn bericht invoerdequote:
Daviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook die uitspraak erbij van Nance "Daviiiiiiiiiiiiide"![]()
![]()
[..]
Ah
Ja toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Daviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide
In dat geval vergeef ik het jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:17 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ja sorry ik zag pas nadat ik mijn bericht invoerde
En trouwens.. wtf! Zo slecht.. wat moesten die voorrondes dan voorstellen?![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef Anonymousz het volgende:
Daviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide door?
Idols,X-Factor & Popstars.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het joch is doorHoeveel programma's heeft ie al meegedaan eik?
idols, x factor (2 keer) popstars ook voor de 2e keerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het joch is doorHoeveel programma's heeft ie al meegedaan eik?
jepquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:22 schreef NoNickOne het volgende:
Zag ik nou net mama Rachel zitten van de X-Factor?
Die bloklaarzen zijn echt zó 1998quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:26 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Mama Rachel met haar super lelijke broek in lelijke laars look is door.
Lijkt me juist makkelijker dan een verplicht nummerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Dat is mooi kut als je ineens een lied moet bedenken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef D. het volgende:
Roepen jullie iedere keer Dewi, behalve als het een man is
Dus dat. Ik hoop dat ze het niet is anders vind ik het jammer dat ze mee doet hieraan want ik vind haar eigenlijk ook leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Maar als het Dewi is, dan snap ik eigenlijk niet zo goed waarom zij weer meedoet?
dan is het niet eerlijk voor de anderequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Maar als het Dewi is, dan snap ik eigenlijk niet zo goed waarom zij weer meedoet?
dit is 100% dewi!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef D. het volgende:
Roepen jullie iedere keer Dewi, behalve als het een man is
quote:
10 dames gaan ook naar de liveshowsquote:
Ik weet niet wie ik meer lelijk vind eikquote:
Als je de sponsor hebt gezien weet je wat voor Sinterklaas kunt vragenquote:
Ga er maar van uit dat het 50/50 isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
10 dames gaan ook naar de liveshows
Nee wat dan ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je de sponsor hebt gezien weet je wat voor Sinterklaas kunt vragen
XBox? Die wil ik ook wel met een paar leuke spellenquote:
Ik typ gezellig meequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer komen de leuke mannen?
lips is leuk hoor, ik heb hem ook. Alleen jammer dat je veel leuke liedjes erbij moet kopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
XBox? Die wil ik ook wel met een paar leuke spellen
Ik had mijzelf een keer opgegeven voor Idols helemaal in het begin maar toen ik de uitnodiging kreeg zag ik dat ik op die datum al naar Six Flags ging.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/xfactor3/audities/exclusive/
Ahhhhhhhhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik had mijzelf een keer opgegeven voor Idols helemaal in het begin maar toen ik de uitnodiging kreeg zag ik dat ik op die datum al naar Six Flags ging.Dus tsja..
quote:
Tja, een uitje of eeuwige roem, moelijke keuzequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik had mijzelf een keer opgegeven voor Idols helemaal in het begin maar toen ik de uitnodiging kreeg zag ik dat ik op die datum al naar Six Flags ging.Dus tsja..
Ik was nog nooit naar Six Flags geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, een uitje of eeuwige roem, moelijke keuze
En eeuwige roem had je al eens gehad?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik was nog nooit naar Six Flags geweest.
Van zijn manager denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft die met hoed een schop in zijn balletjes gehad ofzo.
Ik zag ineens al mijn privé momentjes voorbij flitsen en dacht toen.. die roem komt later wel..quote:
Tja, als het echt voorbestemd is dan komt dat wel goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:46 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik zag ineens al mijn privé momentjes voorbij flitsen en dacht toen.. die roem komt later wel..
Dat viel me al op jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:46 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Ik ben trouwens wel erg hyper aan het posten hier.
quote:Ik denk dat ik maar even gewoon tv ga kijken.
Lijkt me niet? Eerst moeten de andere wildcard kandidaten nog en dan pas kijken ze wie de meeste stemmen heeft gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga de rest opnemen. Duurt mij veel te lang. Kijk de rest morgen wel af
Maar morgen weten we dus of die spanjaard door is? I hope so!
Het staat morgen gewoon op SBSGemist hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga de rest opnemen. Duurt mij veel te lang. Kijk de rest morgen wel af
Maar morgen weten we dus of die spanjaard door is? I hope so!
dat is bagger kwaliteit, geen zin om op mijn laptop te kijken ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Het staat morgen gewoon op SBSGemist hoor
van de canarische eilanden, met die gitaar. Alleen vorige week zag hij er niet zo leuk uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:50 schreef Karina het volgende:
Welke Spanjaard eigenlijk? Ik ben even kwijt wie dat was.
Bagger?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is bagger kwaliteit, geen zin om op mijn laptop te kijken ook
geen idee hoe het werkt hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:48 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Lijkt me niet? Eerst moeten de andere wildcard kandidaten nog en dan pas kijken ze wie de meeste stemmen heeft gehad.
vind de kwaliteit op sbs minder dan bijvoorbeeld rtl. Zeker als ik mijn laptop op mijn tv aansluit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Bagger?
Ik kijk bijna al mijn tv op die manier
Ik ook, maar ik sluit mijn laptop aan, aan de tv met een kabeltje. Prima te doen. Beeld valt reuze mee hoor en geen reclame (alleen helemaal in het begin meestal 1 spotje).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Bagger?
Ik kijk bijna al mijn tv op die manier
GTSTquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:56 schreef Marieke12 het volgende:
en daar hebben we Robyn uit ONM en Idols, en .......
ik denk hetquote:
Ach, het gaat er mij om dat ik zie wat er op het scherm gebeurd en dat kan primaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind de kwaliteit op sbs minder dan bijvoorbeeld rtl. Zeker als ik mijn laptop op mijn tv aansluit.
Tjs, SBS hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:58 schreef MissJ het volgende:
Ik vind dat hele mystery popstar concept echt zo ontzettend triest.
Zolang ze niet bovenop me kruipt maakt ze mij niet bangquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef Karina het volgende:
En die ene griet, die grote met dat zwarte haar, die is gewoon ENG.
Ja dat bedacht ik me net ook, zij is echt eng, ontzettend lelijk hoofd heeft zequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef Karina het volgende:
En die ene griet, die grote met dat zwarte haar, die is gewoon ENG.
dat doe ikquote:
Zolang ze op de juiste toonhoogte schreeuwen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
Ik erger me aan de kandidaten die schreeuwen in plaats van zingen. De jury blijkbaar niet.
Hahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:11 schreef Karina het volgende:
Die met dat rastahaar en gele strik in zijn haar lijkt precies op een zwerver die altijd bij de AH de daklozenkrant staat te verkopen.
Ja Amyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:13 schreef NoNickOne het volgende:
Die met die rode krulletjes heeft een klote attitude..
*trap er tegenaan geeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:16 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Wo hoe wo hoe ye ie ye e e .. haper haper
ja erg he....duurt dat gebler dus gewoon nog langerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:19 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn de afleveringen ook langer dan normaal of ligt dit aan mij?
Er zijn nog meer zenders...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja erg he....duurt dat gebler dus gewoon nog langer
Neeeeeee niet jouw vraagquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Neeeeeee niet jouw vraag![]()
maar de vraag op SBS6
Jij was toch naar de koelkast?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar was ik inmiddels ook al naar toe
ik ben het al vergeten maar het is wel kut prijsvraagquote:
geniaal planquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:30 schreef D. het volgende:
Familie meenemen mag niet?
Diskwalificatie dan
moet je aan pat henkjan of aan maurice vragenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:30 schreef D. het volgende:
Waarom'bijna alleen die singer/songwriter liedjes?
Snap ik ook niet, die liedjes lijken allemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:30 schreef D. het volgende:
Waarom'bijna alleen die singer/songwriter liedjes?
Ik neem aan dat die hier meelezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
moet je aan pat henkjan of aan maurice vragen
mi- che - al ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
micheal kan wel zingen.....kutnaam trouwens
Huh, stond er net niet 'gelikt' ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:34 schreef D. het volgende:
Wat zou die Marciano (of zoiets) geslikt hebben?
ja dat las ik dus ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:35 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Huh, stond er net niet 'gelikt' ?
jaquote:
Jullie vrouwen denken ook maar aan 1 ding hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:35 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Huh, stond er net niet 'gelikt' ?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen denken ook maar aan 1 ding he
+1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:38 schreef Karina het volgende:
Die Mystery guest kunnen ze net zo goed afschaffen, als die lafaards willen niet eens hun echte gezicht laten zien, sukkels.
+1000quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:38 schreef Karina het volgende:
Die Mystery guest kunnen ze net zo goed afschaffen, als die lafaards willen niet eens hun echte gezicht laten zien, sukkels.
Sowieso dat inteelt BN'er gedoe. Dit geklef blijft tegenwoordig geen enkel programma bespaard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:39 schreef NoNickOne het volgende:
We kijken nou al 10 weken en er is nog geen 1 keer een mistery popstar geweest die zijn identiteit wou onthullen. Echt waardeloos dit!
Ik dacht eigenlijk dat je iemand bedoelde met pukkels en dat hij iets met een SOA had gelikt. Dus ik zat te wachten tot hij in beeld kwam. Maar in die tussentijd was gelikt ineens geslikt. Wat nu ook weer vreemd eruit ziet overigens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |