Tjs, SBS hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:58 schreef MissJ het volgende:
Ik vind dat hele mystery popstar concept echt zo ontzettend triest.
Zolang ze niet bovenop me kruipt maakt ze mij niet bangquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef Karina het volgende:
En die ene griet, die grote met dat zwarte haar, die is gewoon ENG.
Ja dat bedacht ik me net ook, zij is echt eng, ontzettend lelijk hoofd heeft zequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef Karina het volgende:
En die ene griet, die grote met dat zwarte haar, die is gewoon ENG.
dat doe ikquote:
Zolang ze op de juiste toonhoogte schreeuwen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
Ik erger me aan de kandidaten die schreeuwen in plaats van zingen. De jury blijkbaar niet.
Hahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:11 schreef Karina het volgende:
Die met dat rastahaar en gele strik in zijn haar lijkt precies op een zwerver die altijd bij de AH de daklozenkrant staat te verkopen.
Ja Amyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:13 schreef NoNickOne het volgende:
Die met die rode krulletjes heeft een klote attitude..
*trap er tegenaan geeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:16 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Wo hoe wo hoe ye ie ye e e .. haper haper
ja erg he....duurt dat gebler dus gewoon nog langerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:19 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn de afleveringen ook langer dan normaal of ligt dit aan mij?
Er zijn nog meer zenders...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja erg he....duurt dat gebler dus gewoon nog langer
Neeeeeee niet jouw vraagquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Neeeeeee niet jouw vraag![]()
maar de vraag op SBS6
Jij was toch naar de koelkast?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar was ik inmiddels ook al naar toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |