dan is het niet eerlijk voor de anderequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef Karina het volgende:
Maar als het Dewi is, dan snap ik eigenlijk niet zo goed waarom zij weer meedoet?
dit is 100% dewi!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef D. het volgende:
Roepen jullie iedere keer Dewi, behalve als het een man is
quote:
10 dames gaan ook naar de liveshowsquote:
Ik weet niet wie ik meer lelijk vind eikquote:
Als je de sponsor hebt gezien weet je wat voor Sinterklaas kunt vragenquote:
Ga er maar van uit dat het 50/50 isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
10 dames gaan ook naar de liveshows
Nee wat dan ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je de sponsor hebt gezien weet je wat voor Sinterklaas kunt vragen
XBox? Die wil ik ook wel met een paar leuke spellenquote:
Ik typ gezellig meequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer komen de leuke mannen?
lips is leuk hoor, ik heb hem ook. Alleen jammer dat je veel leuke liedjes erbij moet kopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
XBox? Die wil ik ook wel met een paar leuke spellen
Ik had mijzelf een keer opgegeven voor Idols helemaal in het begin maar toen ik de uitnodiging kreeg zag ik dat ik op die datum al naar Six Flags ging.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/xfactor3/audities/exclusive/
Ahhhhhhhhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik had mijzelf een keer opgegeven voor Idols helemaal in het begin maar toen ik de uitnodiging kreeg zag ik dat ik op die datum al naar Six Flags ging.Dus tsja..
quote:
Tja, een uitje of eeuwige roem, moelijke keuzequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik had mijzelf een keer opgegeven voor Idols helemaal in het begin maar toen ik de uitnodiging kreeg zag ik dat ik op die datum al naar Six Flags ging.Dus tsja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |