Ik had mijzelf een keer opgegeven voor Idols helemaal in het begin maar toen ik de uitnodiging kreeg zag ik dat ik op die datum al naar Six Flags ging.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/xfactor3/audities/exclusive/
Ahhhhhhhhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik had mijzelf een keer opgegeven voor Idols helemaal in het begin maar toen ik de uitnodiging kreeg zag ik dat ik op die datum al naar Six Flags ging.Dus tsja..
quote:
Tja, een uitje of eeuwige roem, moelijke keuzequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik had mijzelf een keer opgegeven voor Idols helemaal in het begin maar toen ik de uitnodiging kreeg zag ik dat ik op die datum al naar Six Flags ging.Dus tsja..
Ik was nog nooit naar Six Flags geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, een uitje of eeuwige roem, moelijke keuze
En eeuwige roem had je al eens gehad?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik was nog nooit naar Six Flags geweest.
Van zijn manager denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft die met hoed een schop in zijn balletjes gehad ofzo.
Ik zag ineens al mijn privé momentjes voorbij flitsen en dacht toen.. die roem komt later wel..quote:
Tja, als het echt voorbestemd is dan komt dat wel goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:46 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Ik zag ineens al mijn privé momentjes voorbij flitsen en dacht toen.. die roem komt later wel..
Dat viel me al op jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:46 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Ik ben trouwens wel erg hyper aan het posten hier.
quote:Ik denk dat ik maar even gewoon tv ga kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |