Lijkt me niet? Eerst moeten de andere wildcard kandidaten nog en dan pas kijken ze wie de meeste stemmen heeft gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga de rest opnemen. Duurt mij veel te lang. Kijk de rest morgen wel af
Maar morgen weten we dus of die spanjaard door is? I hope so!
Het staat morgen gewoon op SBSGemist hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga de rest opnemen. Duurt mij veel te lang. Kijk de rest morgen wel af
Maar morgen weten we dus of die spanjaard door is? I hope so!
dat is bagger kwaliteit, geen zin om op mijn laptop te kijken ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Het staat morgen gewoon op SBSGemist hoor
van de canarische eilanden, met die gitaar. Alleen vorige week zag hij er niet zo leuk uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:50 schreef Karina het volgende:
Welke Spanjaard eigenlijk? Ik ben even kwijt wie dat was.
Bagger?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is bagger kwaliteit, geen zin om op mijn laptop te kijken ook
geen idee hoe het werkt hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:48 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Lijkt me niet? Eerst moeten de andere wildcard kandidaten nog en dan pas kijken ze wie de meeste stemmen heeft gehad.
vind de kwaliteit op sbs minder dan bijvoorbeeld rtl. Zeker als ik mijn laptop op mijn tv aansluit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Bagger?
Ik kijk bijna al mijn tv op die manier
Ik ook, maar ik sluit mijn laptop aan, aan de tv met een kabeltje. Prima te doen. Beeld valt reuze mee hoor en geen reclame (alleen helemaal in het begin meestal 1 spotje).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Bagger?
Ik kijk bijna al mijn tv op die manier
GTSTquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:56 schreef Marieke12 het volgende:
en daar hebben we Robyn uit ONM en Idols, en .......
ik denk hetquote:
Ach, het gaat er mij om dat ik zie wat er op het scherm gebeurd en dat kan primaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind de kwaliteit op sbs minder dan bijvoorbeeld rtl. Zeker als ik mijn laptop op mijn tv aansluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |