Inge en Jon zijn nou niet echt jong te noemenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
Weetje, de oudere kandidaten zijn nooit de Mol, dus Loretta valt al af.
Wie weet komt er dit jaar ook weer een wie is de mol juniorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n tof programma om aan mee te doen. Alleen daarom wil ik al beroemd worden
. Maar dan wel de mol zijn natuurlijk, want ik kan niet tegen mijn verlies
.
Hoe jong denk je dat ik benquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:23 schreef Meddo het volgende:
[..]
Wie weet komt er dit jaar ook weer een wie is de mol junior
Loretta O+ (=quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:24 schreef banananasi het volgende:
Waarom staat er Loretta in/achter de titel?
Done.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Loretta O+ (=) staat er
@Tegan: wil je de OP nog ff hier zetten: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/WIDMOf ben ik te ongeduldig
MIsschien kleinere plaatjes gebruiken of de plaatjes iets kleiner maken en op tinypic oid zetten?quote:
Ja, ik wilde zo snel mogelijk een OP hebben, dus de rest fix ik zo welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:35 schreef Meddo het volgende:
[..]
MIsschien de plaatjes iets kleiner maken en op tinypic oid zetten?
Of gebruik [ img=250]plaatje[ /img]
Waarom nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:24 schreef banananasi het volgende:
Waarom staat er Loretta in/achter de titel?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef Jabberwocky het volgende:
Even de wiki aangepast, Frits Sissing en Hind Laroussi.
Oh, en tvp!
quote:
dat meen je niet? 2 namen zeiden mij iets minder maar toen ik even keek naar gegevens herkende ik ze gewoon wel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ben weer benieuwd naar de serie, al ken ik 5 of 6 van de deelnemers niet eens.
Serieus niet? haha.. okaiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef DaMart het volgende:
Ben weer benieuwd naar de serie, al ken ik 5 of 6 van de deelnemers niet eens.
Erik presenteert ook 'Het Blok' bij Net 5?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik kende Sanne en Kim totaal niet, en Erik wist ik ook niets van, maar z'n bandgebeuren kende ik dan wel weer.
Oh, en jammer trouwens dat WIDM niet heeft gewonnen vanavond!
Ik zit me af en toe het hompeschomp te zoeken, in SHO en in TV. Kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Frits SissingMoge hij de eerste zijn die uitvalt.
Overigens ben ik blij dat deze reeks in tv staat, waar ie hoort, ipv SHO
Het Blok zegt me werkelijk waar nietsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Erik presenteert ook 'Het Blok' bij Net 5?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef evert het volgende:
[..]
dat meen je niet? 2 namen zeiden mij iets minder maar toen ik even keek naar gegevens herkende ik ze gewoon wel...
Ik had tot gisteren nog nooit gehoord van:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Serieus niet? haha.. okai![]()
Ook niet met een beetje wikipedia hier en daar?
Bij die groepsfoto weten de rest van de kandidaten toch niet wie de mol is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:29 schreef Terreros85 het volgende:
De armen van Sanne, Tim en Barbara maken een M. Tim de Mol?
Milouska had een groen mol-shirt toch, met een M erop.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Barbara draagt een groen truitje had dat ook iets met de mol te maken ?
Ja dat klopt ..maar Barbara heeft op de foto ook een groen truitje aan. Maar dan zonder een M eropquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Milouska had een groen mol-shirt toch, met een M erop.
Avro, tis ook geen format van John de mol.. Tis een Belgisch format.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:58 schreef overflow- het volgende:
Wie betaalt dit programma? De AVRO? Of de grote man zelf? Hij heeft iets van 1 mld dus kan wel wat missen maar de AVRO zou dat echt niet kunnen betalen: +/- 20k aan prijzengeld, vliegtickets, camerateams enz. enz. Onbetaalbaar.
Kunnen ze die volgend jaar als presentator neerzetten ipv PJ Hagens...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Pixelodion het volgende:
Ik ga voor Frits als mol ! Japan op zn shirt is TE mooi om waar te zijn.
Hoezo jammer? dat is zo januariquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ooh...dat is weer jammer maja, iets om naar uit te kijken.
Ik had er vanavond wel zin inquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo jammer? dat is zo januari
Als Barbara de mol is komen we dat dat in de eerste aflevering al te weten. Ze is namelijk te dom om de mol te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:30 schreef Peter het volgende:
Barbara of Manuel is de mol denk ikZo'n wilde gok..
Ik zag haar vrijdag bij het programma Typisch RTL met Jeroen Pauw was lachen met Loretta.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:54 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Loretta vind ik wel een spontaan gek wijf.
lees het topic eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:42 schreef Nailpolish het volgende:
Wie weet vanaf wanneer het weer op tv komt?
Heb ik gedaan...Misschien overheen gelezen.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:36 schreef Nashje het volgende:
Gister was Loretta bij Carlo en Irene, en haar hond heet Flip. Is daar niet iets van te maken? F..... Loretta Is P......
Ik moest lachenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Pyttpytt het volgende:
[Mol-modus]
Ik denk dat het Loretta Schrijver is. Na de L zit de M in het alfabet, en M staat natuurlijk voor mol. Daarnaast werkte ze met Jeroen Pauw en een pauw is een dier en een mol is ook een dier! Verder is ze een 'Schrijver' en een Mol heeft een bril en is dus intelligent. Intelligent - Schrijver...! En Loretta heeft 7 letters, schrijver 9, en dat is samen 16, en 1 plus 6 is 7, weer het aantal letters in haar naam, en een belangrijk WIDM-getal, dus voila! Ik hebbem hoor!/Mol-modus]
Heb er weer zin in!
Ik zou de AVRO mailen en vragen of je volgend jaar mee mag denken met de verborgen hintsquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Pyttpytt het volgende:
[Mol-modus]
Ik denk dat het Loretta Schrijver is. Na de L zit de M in het alfabet, en M staat natuurlijk voor mol. Daarnaast werkte ze met Jeroen Pauw en een pauw is een dier en een mol is ook een dier! Verder is ze een 'Schrijver' en een Mol heeft een bril en is dus intelligent. Intelligent - Schrijver...! En Loretta heeft 7 letters, schrijver 9, en dat is samen 16, en 1 plus 6 is 7, weer het aantal letters in haar naam, en een belangrijk WIDM-getal, dus voila! Ik hebbem hoor!/Mol-modus]
Heb er weer zin in!
Ohja sorry dat ik geen PI had gebruikt hehequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]![]()
![]()
Wacht nou eerst de afleveringen maar eens af voordat we hondennamen, huisnummers, doopnamen en namen van peetkinderen gaan uitpluizen.
De startdatum staat gewoon op http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:33 schreef Tegan het volgende:
Ik geloof dat het een aanname is omdat het ieder jaar de eerste donderdag van januari begint?
Correct me if I'm wrong.
He, zie ik daar ook de locatie bevestigdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De startdatum staat gewoon op http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:37 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop dat iemand het weer op Usenet zet.
Ik haat Uitzending Gemist. En ik spaar alle seizoenenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoewel er altijd nog uitzending gemist, echter wel lage kwaliteit
Ik hoop dat alle seizoenen nog een keer worden gepost (in goede kwaliteit). Heb ooit 1t/m 4 gedownload, de overige waren toen ook uitzending gemist ripsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik haat Uitzending Gemist. En ik spaar alle seizoenen, maar er is altijd nog wel een torrent te vinden anders.
Hahaha heerlijk dit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Pyttpytt het volgende:
[Mol-modus]
Heb er weer zin in!
Ik heb hoop nog altijd, tegen beter weten in, op een verzamel dvd-boxquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:02 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle seizoenen nog een keer worden gepost (in goede kwaliteit). Heb ooit 1t/m 4 gedownload, de overige waren toen ook uitzending gemist rips
Ja ik ook ..lijkt mij leuk om weer terug te zien..quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb hoop nog altijd, tegen beter weten in, op een verzamel dvd-box
Ik heb denk ik twee keer die zeven erbij geteldquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:32 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hoe kom je op 45? 7 januari begon het toch? Dat is zelfs eerder!![]()
![]()
37 dagen volgens mij met vandaag mee geteld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb denk ik twee keer die zeven erbij geteld.
Ja, maar misschien hadden ze het veranderd of iets dergelijks. Maar thnx!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef ChatGirl het volgende:
Op een donderdag, de vaste dag van WIDM.
Krijg ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:47 schreef .aeon het volgende:
MolMail
Interviews met kandidaten: http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-207696
voortaan elke weekquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:47 schreef .aeon het volgende:
MolMail
Interviews met kandidaten: http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-207696
Wat is zo'n prono nou precies eigenlijk?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:06 schreef Tegan het volgende:
Over de Prono.
Is daar animo voor?
Willen jullie zoals vorig jaar weer kunnen stemmen voor de eerste aflevering?
voorspelling wie de mol is en winnaar verliezer afvaller, na elke aflevering kun je een nieuw lijstje insturenquote:Op woensdag 9 december 2009 00:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is zo'n prono nou precies eigenlijk?
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef borisz het volgende:
Ik wil wel een prono voor de eerste ronde. Juist leuk
Nah, valt wel mee. Bij sommigen kan ik gewoon écht niet geloven dat ze de mol zijn, meestal heb ik dat ook wel goedquote:Op woensdag 9 december 2009 15:34 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nee, dat is puur geluk..mij lijkt het leuker dan om na de eerste aflevering te beginnen.![]()
Dat is waar... denk ik. Maar alsnog is het vooral geluk. Want je hebt nog geen enkele hints ofzo voor het spel begint toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef June. het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Bij sommigen kan ik gewoon écht niet geloven dat ze de mol zijn, meestal heb ik dat ook wel goed. Alleen dan blijven er nog zoveel over die het wel kunnen zijn.
Oh, ik zeg ook maar watquote:Op donderdag 10 december 2009 14:11 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Staan daar nu ook al hints in dan?
Doe dan idd maar gewoon.. dan doe ik toch wel mee..quote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik zeg ook maar wat.
Het is een beetje 50/50. Compromis: gewoon doen en dan kan de rest de tweede aflevering beginnen? Eerste aflevering zijn toch niet veel mensen die punten verdienen.
Ja, ik vraag me af hoe dat echt zit... Niet leuk als ie in aflevering 3 al bekend is..quote:Op maandag 14 december 2009 15:38 schreef Tegan het volgende:
http://twitter.com/schiffersfm/status/6233475620
Wat stom.
En dat is nooit geweest dat in afl 3 bekend gemaakt zal worden wie de mol is..Zou erg jammer zijn als ze nu wel zouden doen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af hoe dat echt zit... Niet leuk als ie in aflevering 3 al bekend is..
Kan het me idd ook niet voorstellen dat het gebeurd, maar twordt dus wel gezegd door Schiffers.fm.quote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dat is nooit geweest dat in afl 3 bekend gemaakt zal worden wie de mol is..Zou erg jammer zijn als ze nu wel zouden doen.
Is de aardigheid wel af als er na 3 weken bekend gemaakt wordt.quote:Op maandag 14 december 2009 15:59 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Kan het me idd ook niet voorstellen dat het gebeurd, maar twordt dus wel gezegd door Schiffers.fm.![]()
Nog maar 3 weken ongeveer.
* Urnie heeft zich net aangemeld voor de FOK! subleaguequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef SMutzskii het volgende:
Ik hoop het! Anders is het kut...
Wie doet er allemaal mee met de FOK! subleague @ Wie is de molgame?![]()
Ik heb me ook aangemeld!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef Urnie het volgende:
[..]
* Urnie heeft zich net aangemeld voor de FOK! subleague
* ChatGirl ookquote:
Donequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef SMutzskii het volgende:
Ik hoop het! Anders is het kut...
Wie doet er allemaal mee met de FOK! subleague @ Wie is de molgame?![]()
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef Tegan het volgende:
Is dat online spel niet precies hetzelfde als de Prono?
Volgens mij is het hetzelfde ja..quote:
Wat ga je nu doen dan? Want anders kunnen we mss wel vast beginnen hier met de Prono voorspellingen voor de eerste aflevering.. toch?quote:
Ja, als er genoeg deelnemers zijn wil ik het alsnog doen, maar het blijft een beetje dubbel op. Was bezig met iets te maken dat de stemmen automatisch telde, maarja, het is aan jullie of ik dat nog ga afmaken dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen dan? Want anders kunnen we mss wel vast beginnen hier met de Prono voorspellingen voor de eerste aflevering.. toch?![]()
Al 8 aanmeldingen @ FOK!league... gaat lekker.
Nou, ik wil best hier ook nog meedoen. Zowieso, niet iedereen meld zich aan op die site... en ik denk dat ze hier wel meedoen, vorig jaar waren er ook heel veel. Dus ik zou zeggen, vind jij het de moeite, dan zou ik het zeker doen.. is wel leuk tochquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, als er genoeg deelnemers zijn wil ik het alsnog doen, maar het blijft een beetje dubbel op. Was bezig met iets te maken dat de stemmen automatisch telde, maarja, het is aan jullie of ik dat nog ga afmaken dan?
Ben je bezig met een competitie op FOK! zelf? Dat vind ik stukken leuker...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Tegan het volgende:
Ja, als er genoeg deelnemers zijn wil ik het alsnog doen, maar het blijft een beetje dubbel op. Was bezig met iets te maken dat de stemmen automatisch telde, maarja, het is aan jullie of ik dat nog ga afmaken dan?
Ik weet niet of je dit bedoelde, maar ik was bezig met een scriptje die stemmen voor mij telde, als je je stem en username gaf. Het werkt helemaal, behalve nog was details in stemmen tellen. Maar als iedereen meedoet met die ene site, dan is het ook nutteloos om alles dubbel te doen, omdat het best nog moeite kost om alles af te maken/online werkend te krijgen enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben je bezig met een competitie op FOK! zelf? Dat vind ik stukken leuker...
Ik gok dat niet iedereen op die site meedoet en dat er hier opt forum best veel animo is.. denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit bedoelde, maar ik was bezig met een scriptje die stemmen voor mij telde, als je je stem en username gaf. Het werkt helemaal, behalve nog was details in stemmen tellen. Maar als iedereen meedoet met die ene site, dan is het ook nutteloos om alles dubbel te doen, omdat het best nog moeite kost om alles af te maken/online werkend te krijgen enzo. Dan stemmen ze toch twee keer hetzelfde.
Bij nader inzien lijkt me dat ook veel leuker jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben je bezig met een competitie op FOK! zelf? Dat vind ik stukken leuker...
En datquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik gok dat niet iedereen op die site meedoet en dat er hier opt forum best veel animo is.. denk ik.
Oke, is goed, maar dan weten we dat iig... kunnen we vast nadenken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef Tegan het volgende:
Ok, maar het topic komt denk ik pas 1 januari ofzo. Moet nog was andere dingen ook nog doen.
ik ook gisteren, maar zit er nog niet inquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef SMutzskii het volgende:
Wat een vaag filmpje van wie is de mol @ avro... met pieter jan aan het eind. Krijg er wel zin in door dit filmpje.. haha![]()
Nog mensen die mee willen doen met Fok! league van wie is de mol game?
Haha, sorry, had gisteren geen tijd en daarna vergeten. Door aanmelding van Chielus zag ik dat er nog 1 meer was..quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik ook gisteren, maar zit er nog niet in
nu dus wel![]()
![]()
Tegan begint 1 januari ongeveer hier op Fok! met topic, moest nog wat doen...quote:Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is de prono competitie er al?
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef Gaspedaal het volgende:
Ordinaire tvp, had niet gezien dat het alweer bijna zover is!
Oh! LEUKquote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Marissaatje het volgende:
Opvallend trouwens dat het hier nog niet gepost is, maar Wie is de Mol komt eindelijk op DVD!!![]()
Op 16 maart 2010 verschijnt een DVD 3disc-box van seizoen 1!Nu al te reserveren bij allerlei webshops waaronder bol.com!
[ afbeelding ]
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef FrankAbagnaleJr het volgende:
Wordt de prono precies zo als voorgaande jaren?
Dat welquote:Op donderdag 31 december 2009 00:53 schreef FrankAbagnaleJr het volgende:
[..]
Zo'n lijstje met winnaar, verliezer, afvaller en mol invullen?
Jezus eindelijk! Hopelijk komen de andere seizoenen ook snel. Dat dat nou 10 jaar heeft moeten duren...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Marissaatje het volgende:
Opvallend trouwens dat het hier nog niet gepost is, maar Wie is de Mol komt eindelijk op DVD!!![]()
Op 16 maart 2010 verschijnt een DVD 3disc-box van seizoen 1!Nu al te reserveren bij allerlei webshops waaronder bol.com!
[ afbeelding ]
Seizoen 1quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Marissaatje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Marissaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Schotland was ook mooi qua locaties en opdrachtenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:13 schreef .aeon het volgende:
Australie en Portugal zijn toffe seizoenen
Ja is erg leuk! Staan interessante dingen in, o.a. interviews met JP (coach van de kandidaten -voor wie dat nog niet wist-), Anton Jongstra (eindredacteur & hoofdverantwoordelijke voor WIDM), oud-mollen Inge & Jon, oh en Pieter Jan diequote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef Beaudelaire het volgende:
De Avrobode staat deze week in het teken van de Mol. Ga het kopen, voor ruim een euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er zit een mollenboekje bij waarin je zelf aantekeningen kunt maken per aflevering.![]()
Oh en daar staan ook nog enkele dingen in over wat er dit jaar nieuw komt op de wieisdemolsite. (maar even in de spoilers gezet voor de mensen die het evt. zelf willen lezen in het mollenboekje.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en misschien voor eventuele geïnteresseerden hier: in de Avrobode staat op een bepaalde bladzijde ook een formulier waarmee je iemand lid kunt maken van de Avro (¤6 p.j.) en als je dat doet, dan krijgt zowel diegene als de opgever jijzelf de DVD van seizoen 1 cadeau.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marissaatje op 01-01-2010 21:36:25 ]
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:49 schreef Marissaatje het volgende:Bedoelen ze dan de Mol zelf met aanwijzingen en commentaar ed. of de redactie die nieuwsfeitjes etc bericht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eerste denk ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:18 schreef .aeon het volgende:
[..]
Bedoelen ze dan de Mol zelf met aanwijzingen en commentaar ed. of de redactie die nieuwsfeitjes etc bericht?
Je wilt de bekende Nederlanders er het eerst uit hebben?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:36 schreef koei het volgende:
Ik heb er zin in! Net bij mn ouders de avrobode doorgelezen en ze hebben een leuke groep kandidaten! Arjen Lubach is erg tof, dus ik hoop dat hij er lang in blijft samen met Erik van der Hoff.
Waar kijk je die? Hoe heet het daar? Gewoon The Mole?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, het begint alweer bijna! Gelukkig kan ik me nog even zoet houden met de Amerikaanse en Australische versies van 'The Mole'.
.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Waar kijk je die? Hoe heet het daar? Gewoon The Mole?
Inderdaad gewoon The Mole, en onder andere hier te bekijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Waar kijk je die? Hoe heet het daar? Gewoon The Mole?
Schaam je dat je hen niet kent! Op Sterk Water is echt een hele leuke cabaretgroep en elke keer weer anders. Kan iedereen aanraden om er een keer heen te gaan. En Erik van der Hoff vind ik gewoon een leuke presentator, lekker druk en chaotisch!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt de bekende Nederlanders er het eerst uit hebben?.
de porno bedoel je?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:08 schreef rene90 het volgende:
Is er al een apart wed topic, of hoe heette dat ook alweer, dat je kan gokken wie eruit ging, wie de mol was etc.
zoiets: Wie Is De Mol Prono 2009 - Aflevering #3quote:Op maandag 4 januari 2010 01:42 schreef rene90 het volgende:
Porno?
Nee maar porno zegt me niks, was zo een topic waar je wekelijks je lijstje invulde.
Hij komt er nu aan, moment!quote:Op maandag 4 januari 2010 07:28 schreef kenwel het volgende:
Komende donderdag begint het weer even een tvp voor me zelf.
Tegan , is de prono al klaar?
Ik ga hem dit jaar zo maken dat ik niet handmatig hoef te tellen, vandaar dat het zo lang duurt/duurde. Ben nu wat dingen aan het uploadenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Super Tegan, vorig jaar verliep alles omtrent de prono helemaal super
BRONquote:Dramaserie Annie M.G. van start op Nederland 2 »Pieter Jan Hagens: ‘Ik wist wie de Mol was’Presentator Pieter Jan Hagens van het populaire tv-programma Wie is de Mol? wist dit jaar tijdens de opnames van het nieuwe seizoen vooraf wie van de tien kandidaten de Mol was. En daar heeft hij geen spijt van, zegt Hagens in Avrobode. “Ja, ik wist het dit jaar van tevoren en dat is me goed bevallen. In het verleden heb ik het ook wel eens niet geweten en dan ga je een soort van meespelen. Maar ten eerste ben ik er niet zo goed in. En ten tweede vind ik het niet zo passen bij de rol van presentator.”
Pieter Jan Hagens vindt het een grote eer om Wie is de Mol? te mogen presenteren. Hij is de opvolger van Angela Groothuizen en Karel van de Graaf. “Het is een eer, een feest en een avontuur. We zijn dit jaar verkozen tot het beste AVRO-programma ooit en we waren dit jaar genomineerd voor een Televizier-Ring, dus zijn we volgens de kijker een van de drie beste programma’s van Nederland. Dat is nogal wat. En dan al die toegewijde fans, die het zo intensief meebeleven! Dat maakt het heel bijzonder.”
Wie is de Mol? gaat op donderdag 7 januari om 20.30 uur van start op Nederland 1.
Inderdaad, ik kijk er altijd naar uit.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:48 schreef Jivis het volgende:
Heb er zin in. Heerlijk sfeertje heeft deze serie altijd.
quote:
Echt niet?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:13 schreef Rucebo het volgende:
Sommige deelnemers zeggen me echt totaal niks, zelf na het doorlezen van hun biografie op de site: Erik, Kim en Sanne...
Dat nummer zei mij wel iets, maar die man verder niet.quote:
Dat heb ik dus ook... ik ken er 3 en de overige 7 zeggen me niks.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:13 schreef Rucebo het volgende:
Sommige deelnemers zeggen me echt totaal niks, zelf na het doorlezen van hun biografie op de site: Erik, Kim en Sanne...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |