quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:36 schreef Nashje het volgende:
Gister was Loretta bij Carlo en Irene, en haar hond heet Flip. Is daar niet iets van te maken? F..... Loretta Is P......
Ik moest lachenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Pyttpytt het volgende:
[Mol-modus]
Ik denk dat het Loretta Schrijver is. Na de L zit de M in het alfabet, en M staat natuurlijk voor mol. Daarnaast werkte ze met Jeroen Pauw en een pauw is een dier en een mol is ook een dier! Verder is ze een 'Schrijver' en een Mol heeft een bril en is dus intelligent. Intelligent - Schrijver...! En Loretta heeft 7 letters, schrijver 9, en dat is samen 16, en 1 plus 6 is 7, weer het aantal letters in haar naam, en een belangrijk WIDM-getal, dus voila! Ik hebbem hoor!/Mol-modus]
Heb er weer zin in!
Ik zou de AVRO mailen en vragen of je volgend jaar mee mag denken met de verborgen hintsquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Pyttpytt het volgende:
[Mol-modus]
Ik denk dat het Loretta Schrijver is. Na de L zit de M in het alfabet, en M staat natuurlijk voor mol. Daarnaast werkte ze met Jeroen Pauw en een pauw is een dier en een mol is ook een dier! Verder is ze een 'Schrijver' en een Mol heeft een bril en is dus intelligent. Intelligent - Schrijver...! En Loretta heeft 7 letters, schrijver 9, en dat is samen 16, en 1 plus 6 is 7, weer het aantal letters in haar naam, en een belangrijk WIDM-getal, dus voila! Ik hebbem hoor!/Mol-modus]
Heb er weer zin in!
Ohja sorry dat ik geen PI had gebruikt hehequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]![]()
![]()
Wacht nou eerst de afleveringen maar eens af voordat we hondennamen, huisnummers, doopnamen en namen van peetkinderen gaan uitpluizen.
De startdatum staat gewoon op http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:33 schreef Tegan het volgende:
Ik geloof dat het een aanname is omdat het ieder jaar de eerste donderdag van januari begint?
Correct me if I'm wrong.
He, zie ik daar ook de locatie bevestigdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De startdatum staat gewoon op http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:37 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop dat iemand het weer op Usenet zet.
Ik haat Uitzending Gemist. En ik spaar alle seizoenenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoewel er altijd nog uitzending gemist, echter wel lage kwaliteit
Ik hoop dat alle seizoenen nog een keer worden gepost (in goede kwaliteit). Heb ooit 1t/m 4 gedownload, de overige waren toen ook uitzending gemist ripsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik haat Uitzending Gemist. En ik spaar alle seizoenen, maar er is altijd nog wel een torrent te vinden anders.
Hahaha heerlijk dit!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Pyttpytt het volgende:
[Mol-modus]
Heb er weer zin in!
Ik heb hoop nog altijd, tegen beter weten in, op een verzamel dvd-boxquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:02 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle seizoenen nog een keer worden gepost (in goede kwaliteit). Heb ooit 1t/m 4 gedownload, de overige waren toen ook uitzending gemist rips
Ja ik ook ..lijkt mij leuk om weer terug te zien..quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb hoop nog altijd, tegen beter weten in, op een verzamel dvd-box
Ik heb denk ik twee keer die zeven erbij geteldquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:32 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hoe kom je op 45? 7 januari begon het toch? Dat is zelfs eerder!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |