quote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef borisz het volgende:
Ik wil wel een prono voor de eerste ronde. Juist leuk
Nah, valt wel mee. Bij sommigen kan ik gewoon écht niet geloven dat ze de mol zijn, meestal heb ik dat ook wel goedquote:Op woensdag 9 december 2009 15:34 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nee, dat is puur geluk..mij lijkt het leuker dan om na de eerste aflevering te beginnen.![]()
Dat is waar... denk ik. Maar alsnog is het vooral geluk. Want je hebt nog geen enkele hints ofzo voor het spel begint toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef June. het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Bij sommigen kan ik gewoon écht niet geloven dat ze de mol zijn, meestal heb ik dat ook wel goed. Alleen dan blijven er nog zoveel over die het wel kunnen zijn.
Oh, ik zeg ook maar watquote:Op donderdag 10 december 2009 14:11 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Staan daar nu ook al hints in dan?
Doe dan idd maar gewoon.. dan doe ik toch wel mee..quote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik zeg ook maar wat.
Het is een beetje 50/50. Compromis: gewoon doen en dan kan de rest de tweede aflevering beginnen? Eerste aflevering zijn toch niet veel mensen die punten verdienen.
Ja, ik vraag me af hoe dat echt zit... Niet leuk als ie in aflevering 3 al bekend is..quote:Op maandag 14 december 2009 15:38 schreef Tegan het volgende:
http://twitter.com/schiffersfm/status/6233475620
Wat stom.
En dat is nooit geweest dat in afl 3 bekend gemaakt zal worden wie de mol is..Zou erg jammer zijn als ze nu wel zouden doen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af hoe dat echt zit... Niet leuk als ie in aflevering 3 al bekend is..
Kan het me idd ook niet voorstellen dat het gebeurd, maar twordt dus wel gezegd door Schiffers.fm.quote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dat is nooit geweest dat in afl 3 bekend gemaakt zal worden wie de mol is..Zou erg jammer zijn als ze nu wel zouden doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |