abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:37:09 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73991063
Hallo fans. Dit is alweer deel 6 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5

Dit is de OP van het vorige topic (in spoiler tags, want hij is vrij lang):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierbij mijn laatste zelfbedachte slechte grappen uit het vorige topic:

Twee Australische mannen gaan naar de 100 meterfinale met Usain Bolt kijken in Berlijn. Ze hebben er een jaar voor moeten sparen om erbij te kunnen zijn. Dus een van hen gaat even een paar minuten weg om drinken te halen.
Komt hij terug en zegt hij tegen zijn vriend: "Wanneer beginnen ze nou?"
Zegt die vriend met een bedrukt gezicht: "Eh, het is al afgelopen."

Twee Australische mannen gaan naar de 100 meterfinale met Usain Bolt kijken in Berlijn. Ze hebben er een jaar voor moeten sparen om erbij te kunnen zijn. Dus een van hen gaat even een paar minuten weg om drinken te halen.
Komt hij terug en zegt hij tegen zijn vriend: "Wanneer beginnen ze nou?"
Zegt die vriend met een bedrukt gezicht: "Eh, het is al afgelopen."

Dus een man vraagt aan zijn 30-jarige zoon: "Kun jij bij de doe-het-zelfzaak twee stukken triplex meenemen van 50 cm x 70 cm?"
Zegt die zoon: "Ja hoor, prima."
Een uur later belt die jongen zijn vader op en vraagt hij: "Pa, moeten die stukken triplex nou 50 cm breed zijn en 70 cm hoog of 70 cm breed en 50 cm hoog?"

Een man loopt over straat en wordt benaderd door een man die zich voorstelt. Het is een Amerikaanse regisseur. Als snel merkt de man tot zijn blijdschap dat het serieus is.
Zegt die regisseur: "Ik wil u een rol aanbieden in mijn volgende film."
Dus die man kijkt heel blij en begint te stralen: "Klinkt misschien arrogant, maar ik heb altijd een klein beetje gevonden dat ik wel een ergens een soort filmsteruitstraling heb. Ik doe het."
Zegt die regisseur: "Mooi, ik ben een remake aan het maken van Deliverance en ik zie jou helemaal zitten als die jongen met die banjo.

Dus een universitair hoofddocent valt in bij een vmbo-klas. Hij is bevriend met de reguliere leraar van die klas. Dus die reguliere leraar zegt die die invaller: "Improviseer maar een beetje joh."
Dus die invaller vraagt aan een willekeurige jongen: "Hamlet, weet je wie dat is?'
Zegt die jongen: "Ja, dat weet ik niet. Is dat een omelet met ham ofsow?"


En mijn slechtste grap aller tijden:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."
[/spoiler]


Hierbij, voor de verandering, wat slechte zelfbedachte grappen van anderen dan mezelf (die allemaal smileys lijken te moeten gbruiken ):

Van yakob:
Er komt een koe bij de bakker.
Vraagt de bakker; Wit of bruin brood?
De koe; Maakt niet uit ben toch met de brommer.


Van Raznet:
Er zitten twee vogels op een tak, zeg de ene vogel tegen de andere *koek* *koek*

Van sjoemie1985:
komt een limburgse postbode bij een brievenbus.
past de post er niet in.
zegt die postbode zo: het is toch niet te geleuven. 1111!!!!!111einz!

Van Apuleius:
Breekt er een vent in bij een bejaard echtpaar, die oude man gaat naar beneden omdat ie allemaal geluiden hoort. Loopt ie die inbreker tegen het lijf die daar heel knullig staat met een halve krentenbol en een zooitje kruimels op de grond. Zegt die inbreker, "ja sorry hoor, ik had zó'n honger." Zegt die oude man... (komt ie hè ) ... "Het is je vergeven, ruim je het wel zelf op?" (<-- --> ) "Ik pak de kruimeldief wel even". Whehehehhahahhahahhahawhahahhahaaaaa, IK STIK!!!

Vraagt ie ook nog, "hoe ben je langs de dievenklauwen gekomen?" RAAP ME BIJEEN EN VEEG ME OP!!!


En dit is wat mij betreft de beste slechte zelfbedachte grap uit het vorige topic die niet van mezelf is:

Van Shreyas:
Er komt een man bij de dokter.
De dokter: Goeiemorgen, hoe gaat het met je?
De man: Prima hoor.
De dokter: En hoe gaat het met je vrouw?
De man: Ja goed, ze is inmiddels zwanger!
De dokter: Oh gefeliciteerd, hoeveel weken is ze?
De man: Ongeveer 1611 weken!
De dokter: Eh...wat?!
De man: Ja, volgende week wordt ze 31 jaar.


Dit is mijn eerste slechte zelfbedachte grap voor gevorderden:

Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


Hierbij een aantal van mijn laatste zelfbedachte slechte grappen uit het vorige topic:

Dus Geert Wilders komt bij een tuincentrum. Na en tijdje komt hij met zijn winkelmandje met een halve liter waterstofperoxide en een liter kunstmest bij de kassa.
Zegt die verkoper: "Sorry dat ik het vraag, meneer Wilders, maar u gaat toch geen bom maken?"
Zegt Wilders: "Nee, da's voor m'n haar. Kan ik weer een half jaar vooruit."

Twee wiskundigen zitten in een restaurant. De ene moppert over de domheid van de gemiddelde mens, terwijl de ander vindt dat dat wel meevalt, en die laatste wil graag gelijk krijgen.
Op het moment dat de eerste naar de wc is, zegt hij tegen de serveerster: "Als mijn collega zo terug is, stel ik je een vraag en dan moet je antwoorden: 1/3 x3."
Als de pessimist weer terug is, vraagt de ander aan de serveerster: "Wat is de primitieve van x2?"
Antwoordt die serveerster: "1/3 x3."

Dus Sjaan is al 30 jaar dolongelukkig getrouwd met Jan. Voor wat gezelligheid besluit ze een speelgoedhond te kopen die in een mandje ligt en waarvan het net lijkt of hij ademhaalt doordat je zijn buik ziet bewegen. Na een jaar doet hij het opeens niet meer. Dus de vrouw is begrijpelijkerwijs nogal aangedaan.
Zegt Sjaan tegen haar man Jan: "Wat erg zeg. Ja, je gaat je toch hechten aan zo'n beestje."
Zegt Jan: "Waar maak je je druk om. Je stopt er toch gewoon een nieuwe batterij in?"
Zegt Sjaan: "Jij hebt écht geen gevoel hè?"

Jantje zit op de middelbare school. Hij en zijn klas krijgen een nieuwe wiskundeleraar, omdat de vorige wiskundeleraar het wiskundig inzicht had van een ongefrituurde kroket. De nieuwe wiskundeleraar stelt zich voor als meester Van der Zwaag.
Vraagt Jantje zijn nieuwe wiskundeleraar na de les: "Meester, misschien een stomme vraag, maar ik heb een zwager... is dat familie van u?"

Een man belt 's ochtends naar Dominee pizza.
Zegt hij: "Ik wil vanavond een pizza bij jullie bestellen. Maar hoe laat is het bij jullie het drukst? Dan kan ik daar rekening mee houden."
Zegt de medewerker van Dominee Pizza: "Ja, rond etenstijd."

Twee vrienden zitten naar een cd van Dire Straits te beluisteren.
Zegt de een: "Is dit live?"
Zegt de ander: "Nee, dit is een concert van zes jaar geleden."

Er is een nieuwe quiz op de lokale tv. Twee gezinnen die naast elkaar wonen strijden om de geldprijs van hondervijfenzeventig euro.
Dus op een gegeven moment stelt de quizmaster een vraag aan het ene gezin, waarmee dat gezin de geldprijs in de wacht kan slepen: "Hoe heet de wereldberoemde film van Steven Spielberg over een levensgevaarlijke haai?"
Dus die vrouw wil reageren maar die man zegt zelfverzekerd: "Nee, laat mij maar. Ik weet het: Shark!"
Dus het andere gezin begint keihard te lachen om het domme antwoord en zij krijgen nu de kans om te winnen.
Vraagt de quizmaster aan het andere gezin: "Hoe heet de film over een stel tieners die een man overrijden die ze de zomer erna achtervolgt en terroriseert voor wat ze hebben gedaan?"
Dus de oudste zoon van het gezin van 26 veert enthousiast op uit zijn stoel en zegt: "Ik weet het! I Forgot What You Did Last Summer!"

De bekende Zwitserse tennisser Roger Federer keert terug naar zijn geboortedorp. Hij komt Henk tegen, een oude jeugdvriend met wie hij vroeger vaak tenniste maar die op amateurniveau is blijven steken. Dus Henk vraagt of Federer zin heeft om de volgende dag even te tennissen. Federer gaat ermee akkoord en de volgende dag komt hij op de lokale club. Henk heeft wat familie en vrienden uitgenodigd om te komen kijken. Op een gegeven moment doet Federer zijn tennistas open en haalt hij er een badmintonracket uit.
Zegt een van Henks familieleden verbaasd: "Heb je nou een badmintonracket bij je?"
Zegt Federer: "Ja, ik win toch wel."

De bekende tennisser Rafael Nadal doet mee aan het toernooi van Shanghai. Op een gegeven moment gaan er geruchten dat hij doping gebruikt. Iedereen heeft het erover. Uiteindelijk is het een storm in het water, want het blijkt te gaan om zijn Chinese trainingspartner Do Ping.

Twee zoons van succesvolle zakenmannen horen al hun hele leven alleen maar over grote holdings en concerns en over CEO's. Op een gegeven moment lopen ze voor wat te eten naar een kleine kruidenier. Die jongens horen altijd alleen maar over CEO's maar bij die kleine kruidenier werkt natuurlijk geen CEO.
Zegt een van die jongens tegen zo'n mannetje van tachtig dat achter de kassa staat: "Bent u de CEO?"


En natuurlijk niet te vergeten mijn slechtste grap aller tijden:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


Mijn definitie van een slechte zelfbedachte grap:
Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 24-10-2009 22:25:10 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:38:17 #2
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_73991100
het is 20 bij 25 cm en je kan er door heen kijken?

Trouwens mag een raadsel of is het alleen moppen
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:39:07 #3
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73991129
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef maickeltje het volgende:
het is 20 bij 25 cm en je kan er door heen kijken?

Trouwens mag een raadsel of is het alleen moppen
Alleen moppen. Anders open je maar een eigen topic ja.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:40:29 #4
230144 Sneijder5
pi_73991165
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef maickeltje het volgende:
het is 20 bij 25 cm en je kan er door heen kijken?

Trouwens mag een raadsel of is het alleen moppen
Grappen, dit mag in allerlei vormen, gebruik je creativiteit.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:42:46 #5
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_73991235
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef maickeltje het volgende:
het is 20 bij 25 cm en je kan er door heen kijken?

Trouwens mag een raadsel of is het alleen moppen
Alles mag, mits het van slechte kwaliteit is en zelf bedacht
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:51:15 #6
174951 Edwinuss
pi_73991460
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:58:32 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73991665
Nadat ik de gehele tenenkrommend slechte OP had gelezen moest ik godverdomme tóch nog lachen om de laatste grap
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:58:50 #8
163937 Mr.Jorn.
Dus?
pi_73991674
Komt een kikker een vrouwtje tegen

"Kwak"

-----
Komt een kikker op zwak ijs

"Krwaaaaaak"

-----

Wat leest een koe?

"Een boooooeeeek"

-----

Waar loopt een geit op?

"een Beeeeeeeehrg"
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:01:01 #9
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73991733
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:58 schreef TNA het volgende:
Nadat ik de gehele tenenkrommend slechte OP had gelezen moest ik godverdomme tóch nog lachen om de laatste grap
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:01:45 #10
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73991750
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:42 schreef error_404 het volgende:

[..]

Alles mag, mits het van slechte kwaliteit is en zelf bedacht
Klopt, maar het moeten wel grappen zijn. Zie de TT en de OP.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 23-10-2009 18:07:10 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:08:22 #11
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_73993410
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:58 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Komt een kikker een vrouwtje tegen

"Kwak"

-----
Komt een kikker op zwak ijs

"Krwaaaaaak"

-----

Wat leest een koe?

"Een boooooeeeek"

-----

Waar loopt een geit op?

"een Beeeeeeeehrg"
Heb jij dit zelf bedacht?

In het dorp komt Jan Kees tegen. Jan roept: ''he, Kees! alles goed? '' Kees antwoordt: '' He Jan, nou niet alles. Zo had ik vanmorgen nog een product dat over datum was!''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:11:47 #12
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_73993522
Komt een man bij de slager, zegt ie: "Slager, doe mij 2 ons gehakt".
Zegt die slager: "Sorry meneer, ik heb alleen nog maar biefstuk."
Zegt die man: "Whehe, maakt niet uit, ik heb hem toch gekocht."
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:12:17 #13
230144 Sneijder5
pi_73993534
Lopen twee mensen over straat. Zegt de één tegen de ander:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:25:32 #14
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73993950
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Heb jij dit zelf bedacht?

In het dorp komt Jan Kees tegen. Jan roept: ''he, Kees! alles goed? '' Kees antwoordt: '' He Jan, nou niet alles. Zo had ik vanmorgen nog een product dat over datum was!''


* Federer-fan wordt blij van dit soort grappen. Hij voelt zich dan als Jig Saw in Saw, die ziet dat er een opvolger op komst is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:26:05 #15
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73993961
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:11 schreef TimKuik het volgende:
Komt een man bij de slager, zegt ie: "Slager, doe mij 2 ons gehakt".
Zegt die slager: "Sorry meneer, ik heb alleen nog maar biefstuk."
Zegt die man: "Whehe, maakt niet uit, ik heb hem toch gekocht."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:29:02 #16
230144 Sneijder5
pi_73994049
Een man en vrouw komen na een vermoeide werkdag thuis. De man gaat op de bank zitten en vraagt aan zijn vrouw:"Komt er vanavond nog wat leuks op TV?".
Zegt die vrouw: "Ik denk dat ik er een foto van ons tweeën op ga zetten."
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:32:05 #17
88831 Shreyas
De beste
pi_73994145
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:29 schreef Sneijder5 het volgende:
Een man en vrouw komen na een vermoeide werkdag thuis. De man gaat op de bank zitten en vraagt aan zijn vrouw:"Komt er vanavond nog wat leuks op TV?".
Zegt die vrouw: "Ik denk dat ik er een foto van ons tweeën op ga zetten."
Zegt die man: "Nee dus."
Even aangepast.

[ Bericht 4% gewijzigd door Shreyas op 23-10-2009 19:37:10 ]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:18:50 #18
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_73995585
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Heb jij dit zelf bedacht?

In het dorp komt Jan Kees tegen. Jan roept: ''he, Kees! alles goed? '' Kees antwoordt: '' Nee, 2 fout!''
The Outside Agency
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:25:20 #19
168188 Overdrive
pi_73995809
Hier een schuine grap:
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:27:50 #20
230144 Sneijder5
pi_73995881
Deze is nog schuiner.
Zoek je mobiel op gsmwebDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVattenfall cadeau
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:39:40 #21
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_73996302
Een gehandicapte geestelijk is een pastoor in een rollerstoel
Boef!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:41:23 #22
222073 Apuleius
Pardon
pi_73996357
Twee mannen rijden in een auto, ze stoppen en parkeren op een gegeven moment voor een winkelcentrum. Ze stappen uit en beide mannen zetten hun linkervoet synchroon op het trottoir. Terwijl de passagier aan zijn rechterwijsvinger likt en die in de lucht steekt, belt de bestuurder de ANWB en er neemt een vrouw op.

Zegt die man tegen de vrouw: "Schat, wat eten we vanavond?" Waarop de vrouw zegt: "Als je pech hebt niets".
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:44:02 #23
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73996440
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:25 schreef Overdrive het volgende:
Hier een schuine grap:
[ afbeelding ]
Die kan wel vind ik.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:49:14 #24
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_73996633
Wat is er zo irritant aan negers?
Je ziet niet wanneer ze gaar zijn.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:03:28 #25
230144 Sneijder5
pi_73997257
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:49 schreef MOD het volgende:
Wat is er zo irritant aan negers?
Je ziet niet wanneer ze gaar zijn.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:06:47 #26
242531 Ephesis
Huilen dit
pi_73997401
Die over wiskundigen gaat, die's echt slecht. Haha, gaat tever
Ja
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:08:39 #27
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73997474
Wie is de mol?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:31:11 #28
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73998420
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef Ephesis het volgende:
Die over wiskundigen gaat, die's echt slecht. Haha, gaat tever
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:32:48 #29
247517 nightcowboy
pi_73998492
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Heb jij dit zelf bedacht?

In het dorp komt Jan Kees tegen. Jan roept: ''he, Kees! alles goed? '' Kees antwoordt: '' He Jan, nou niet alles. Zo had ik vanmorgen nog een product dat over datum was!''

whehe
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:40:15 #30
270147 Sjak-von-Sjaak
pi_73998767
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:12 schreef Sneijder5 het volgende:
Lopen twee mensen over straat. Zegt de één tegen de ander:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Afkraken van al bestaande kutgrappen, geweldig!

tvp
Knab - Jouw online bankBoek goedkoper bij booking.comVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:43:40 #31
16331 Saekerhett
pi_73998908
Waarom valt regen omlaag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:46:25 #32
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_73999027
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:

[..]


Afkraken van al bestaande kutgrappen, geweldig!
quote:
tvp
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:06:03 #33
230144 Sneijder5
pi_73999846
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:

[..]


Afkraken van al bestaande kutgrappen, geweldig!

tvp
Komt een man bij de bakker.
Denkt die bakker:"Onee, daar heb je hem weer met zijn kuthumor."
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:14:28 #34
222073 Apuleius
Pardon
pi_74000176
Staat een vent in een regenjas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:15:37 #35
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74000236
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Apuleius het volgende:
Staat een vent in een regenjas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:17:51 #36
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74000336
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Apuleius het volgende:
Staat een vent in een regenjas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:28:47 #37
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74002859
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Apuleius het volgende:
Staat een vent in een regenjas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechte smileys.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:04:00 #38
222073 Apuleius
Pardon
pi_74004114
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Slechte smileys.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 08:10:17 #39
88831 Shreyas
De beste
pi_74008159
Truus en Marianne leren samen voor een statistiek tentamen, die ze de volgende dag hebben.
Op een gegeven moment vraagt Truus aan Marianne: Zeg hoevaak ga jij eigenlijk uit per week?
Marianne: Hmm, zo een drie keer per week, gemiddeld.
Truus: Ok, wat is de standaard deviatie en mediaan eigenlijk?
Marianne: Weet ik niet precies, maar zolang ik gemiddeld drie keer per week uit kan gaan, is het goed
Truus: Oh ok

Ze gaan verder met hun tentamenvoorbereiding, de dag erop is dus het tentamen en twee weken later krijgen ze de uitslag.

Truus belt Marianne: En heb je het gehaald?
Marianne: Ja zeker!
Truus: Ik ook gelukkig, maar de docent wilde me spreken vanmiddag, hij vond het antwoord dat ik had gegeven op die vraag over de standaard deviatie en de mediaan erg raar.
Marianne: Wat voor antwoord had je dan gegeven?
Truus: Marianne kan gemiddeld drie keer per week uit gaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 08:12:03 #40
222073 Apuleius
Pardon
pi_74008166
Vodafone aanbiedingenFiverr - alle diensten vanaf 5 piekDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:46:32 #41
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74008794
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 08:10 schreef Shreyas het volgende:
Truus en Marianne leren samen voor een statistiek tentamen, die ze de volgende dag hebben.
Op een gegeven moment vraagt Truus aan Marianne: Zeg hoevaak ga jij eigenlijk uit per week?
Marianne: Hmm, zo een drie keer per week, gemiddeld.
Truus: Ok, wat is de standaard deviatie en mediaan eigenlijk?
Marianne: Weet ik niet precies, maar zolang ik gemiddeld drie keer per week uit kan gaan, is het goed
Truus: Oh ok

Ze gaan verder met hun tentamenvoorbereiding, de dag erop is dus het tentamen en twee weken later krijgen ze de uitslag.

Truus belt Marianne: En heb je het gehaald?
Marianne: Ja zeker!
Truus: Ik ook gelukkig, maar de docent wilde me spreken vanmiddag, hij vond het antwoord dat ik had gegeven op die vraag over de standaard deviatie en de mediaan erg raar.
Marianne: Wat voor antwoord had je dan gegeven?
Truus: Marianne kan gemiddeld drie keer per week uit gaan.
Geniaal.

Word jij ooit mijn opvolger, mijn zoon?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:27:55 #42
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74010377
Vraagt de moeder van Jantje: "Jantje, ben je wel om zes uur tihuis voor het eten."
Zegt Jantje: "Nee, ik kom niet thuis eten. Ik ga bij Paul naar Blu-ray kijken."
Die moeder:

[ Bericht 80% gewijzigd door Federer-fan op 24-10-2009 12:03:19 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:34:52 #43
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74010538
Een man werkt als mystery guest voor Burger King. Op een dag moet hij naar een filiaal in Hilversum. Hij heeft een naambordje op waarop staat 'Jim van Veen. Mystery Guest Burger King'. Hij vindt het niet leuk om het stiekem te doen, omdat hij anders misschien heel onbeleefd behandeld wordt terwijl de medewerker in kwestie niet eens weet dat hij de mystery guest is en daarop wordt aangesproken. Dat vindt Jim niet collegiaal. Dus hij loopt het filiaal binnen. De kassamedewerker ziet het naambordje en helpt hem perfect. Alles is snel, vers en hij wordt ook nog eens vriendelijk te wordt gestaan. Daarna rijdt Jim naar het hoofdkantoor in Amsterdam, naar zijn baas Dick.
Als Jim daar is aangekomen vraagt Dick hem: "En? Hoe was de service in Hilversum?"
Dus Jim steekt zijn duim op en zegt: "Dick in orde."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 24-10-2009 17:48:35 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:03:35 #44
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74011130
Een jongen staat achter de kassa bij McDonald's.
Opeens staat er een man voor de kassa met een pistool en die zegt: "Stop al het papiergeld uit je kassa in deze zak en geef hem aan mij."
Zegt die jongen: "Eh, u overvalt me een beetje."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:08:36 #45
230144 Sneijder5
pi_74012557
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:03 schreef Federer-fan het volgende:
Een jongen staat achter de kassa bij McDonald's.
Opeens staat er een man voor de kassa met een pistool en die zegt: "Stop al het papiergeld uit je kassa in deze zak en geef hem aan mij."
Zegt die jongen: "Eh, u overvalt me een beetje."
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:00:57 #46
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74015186
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:08 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:06:18 #47
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74015289
Het management van een vestiging van Beter Bed heeft een discussie over de functienaam van hun werknemers, zoals die op hun naambordjes komt. De filiaalmanager keurt Adviseur, Sales assistent en Verkoper allemaal af.
Op een gegeven moment moet de filiaalmanager naar een andere afspraak en hij zegt tegen de andere managers: "Ik reken op jullie creativiteit en ik verwacht dat alles morgen geregeld is."
Dus de volgende ochtend komt de filiaalmanager zijn Beter Bed-filiaal binnen. Hij loopt meteen naar Joep Jansen, een van de medewerkers. Staat er op dat naambordje zo van 'Joep Jansen. Bedweter.'
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:32:22 #48
250323 Dropdown
pi_74017529
Deze gisteren verzonnen, hij is zo slecht .

Een man van 38 wordt aangehouden op de snelweg.
Politieagent: Meneer weet u waarom u aangehouden bent?
Man: Niet echt
Politieagent: Bumperkleven, 53 km te hard, geen richting aangeven en u zat te bellen.
Man: Dat is niet zo mooi.
Politieagent: Mag ik vragen met wie u zat te bellen?
Man: Met mijn vriendin
Politieagent: Nou die zal zeker niet onder de 20 zijn!!!
Man: Waarom?
Politieagent: Omdat u het ook al niet zo nauw neemt met de verkeersregels

.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:34:44 #49
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74017596
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:32 schreef Dropdown het volgende:
Deze gisteren verzonnen, hij is zo slecht .

Een man van 38 wordt aangehouden op de snelweg.
Politieagent: Meneer weet u waarom u aangehouden bent?
Man: Niet echt
Politieagent: Bumperkleven, 53 km te hard, geen richting aangeven en u zat te bellen.
Man: Dat is niet zo mooi.
Politieagent: Mag ik vragen met wie u zat te bellen?
Man: Met mijn vriendin
Politieagent: Nou die zal zeker niet onder de 20 zijn!!!
Man: Waarom?
Politieagent: Omdat u het ook al niet zo nauw neemt met de verkeersregels

.
Die vind ik goed.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:43:22 #50
16331 Saekerhett
pi_74017810
De Amsterdam Arena heeft een dak. De Kuip niet. Wie zitten er in de Kuip?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tè slecht
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekKnab - Jouw online bankZoek je mobiel op gsmweb
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:46:30 #51
16331 Saekerhett
pi_74017886
Welke Oekraïener is er verantwoordelijk voor EURO 2012?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:59:27 #52
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74018181
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
De Amsterdam Arena heeft een dak. De Kuip niet. Wie zitten er in de Kuip?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tè slecht
Ik dacht boter.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:43:59 #53
271864 jazeetie
FRIET
pi_74019427
wat is een klut?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:05:10 #54
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74025900
Hoe heette het toen Hero Brinkman van de PVV laatst een klap gaf aan een barman in dat politieke café in Den Haag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:13:08 #55
230144 Sneijder5
pi_74026156
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe heette het toen Hero Brinkman van de PVV laatst een klap gaf aan een barman in dat politieke café in Den Haag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hij is leuk, maar ik vind je wel hypocriet:
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Alleen moppen. Anders open je maar een eigen topic ja.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:26:00 #56
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74026542
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:13 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]


Hij is leuk, maar ik vind je wel hypocriet:
Nee, ik ben niet hypocriet.
quote:
[..]


En ik wist niet dat je zoiets bedoelde. Voor mij is zoiets gewoon een grap.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:31:25 #57
230144 Sneijder5
pi_74026670
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet hypocriet.
[..]

En ik wist niet dat je zoiets bedoelde. Voor mij is zoiets gewoon een grap.

  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:32:37 #58
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74026697
Komt een man bij de dokter... zegt 'ie niks...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:36:56 #59
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74026831
Dus een man is op vakantie in Engeland. Maar hij is helemaal vergeten dat ze daar allemaal links rijden. Hij rijdt rechts en iedereen denkt dat hij een spookrijder is. Op een gegeven moment heeft hij maar tenauwernood een auto kunnen ontwijken.
De bestuurder van de andere auto draait boos zijn raampje open en roept (in het Engels): "Waar ben jij mee bezig man! Stel je voor dat iedereen dat doet!"
Zegt die man (in het Engels) terug: "Nou, in dat geval is er toch helemaal geen probleem?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:21:14 #60
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74028043
Een groepje vrienden gaat op vakantie naar Latijns-Amerika. Het zijn allemaal domme vmbo'ers en er zit er een bij, Henk, die niet echt bij het groepje hoort maar wel mee wordt gevraagd die het gymnasium heeft gedaan. Op een dag lopen ze door de jungle en zijn ze verdwaald maar ze spreken eigenlijk geen van alle de taal, zodat ze de mensen die ze tegenkomen niet om hulp kunnen vragen.
Zegt de vmbo'er die Henk heeft meegevraagd tegen Henk: "Nou, Henk, nu is het fijn dat we jou bij ons hebben."
Zegt Henk: "Hoezo dan?'
Zegt die vmbo'er: "Nou, jij hebt toch Latijn gehad op school?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Voordelig uit? Ticketveiling.nlVodafone aanbiedingenBunq - bank of the free
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:52:51 #61
222073 Apuleius
Pardon
pi_74028976
Een vent gaat in een dorpje naar de lokale zuivelboer en eenmaal ter plekke ziet ie dat de beste man als een dolle om een net geleverde partij flessen melk loopt te rennen. "Maar zuivelboertje, bent u gek geworden?", vraagt die vent. "Nee", roept de zuivelboer, "álle melk is geschift".
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:05:41 #62
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74032390
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een man is op vakantie in Engeland. Maar hij is helemaal vergeten dat ze daar allemaal links rijden. Hij rijdt rechts en iedereen denkt dat hij een spookrijder is. Op een gegeven moment heeft hij maar tenauwernood een auto kunnen ontwijken.
De bestuurder van de andere auto draait boos zijn raampje open en roept (in het Engels): "Waar ben jij mee bezig man! Stel je voor dat iedereen dat doet!"
Zegt die man (in het Engels) terug: "Nou, in dat geval is er toch helemaal geen probleem?"
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:06:57 #63
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74032415
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Apuleius het volgende:
Een vent gaat in een dorpje naar de lokale zuivelboer en eenmaal ter plekke ziet ie dat de beste man als een dolle om een net geleverde partij flessen melk loopt te rennen. "Maar zuivelboertje, bent u gek geworden?", vraagt die vent. "Nee", roept de zuivelboer, "álle melk is geschift".
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zondag 25 oktober 2009 @ 08:38:57 #64
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74035735
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:05 schreef Runselpink het volgende:

[..]




Had je trouwens ook de andere grappen gezien die er in zitten:
- Hij was vergeten dat alle mensen daar links rijden.
- Dat mensen dénken dat hij een spookrijder is (terwijl hij het natuurlijk gewoon is).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:39:38 #65
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74045003
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]



Had je trouwens ook de andere grappen gezien die er in zitten:
- Hij was vergeten dat alle mensen daar links rijden.
- Dat mensen dénken dat hij een spookrijder is (terwijl hij het natuurlijk gewoon is).
Wil je nou zeggen dat voordat ik een reactie ga geven eerst alle grappen moet gaan benoemen ?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:40:49 #66
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74045039
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]



Had je trouwens ook de andere grappen gezien die er in zitten:
- Hij was vergeten dat alle mensen daar links rijden.
- Dat mensen dénken dat hij een spookrijder is (terwijl hij het natuurlijk gewoon is).
Gast, ga je grap nou niet uitleggen als iemand er al om lacht
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:43:52 #67
274892 IkBenGeenKloon.
pi_74045131
Welke kleur heeft een banaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 15:47:06 #68
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_74045222
Wat is IkBenGeenKloon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:51:50 #69
276714 yasunni_
:U
pi_74045368
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:43 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Welke kleur heeft een banaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap em
:U
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:57:36 #70
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74045557
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:39 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Wil je nou zeggen dat voordat ik een reactie ga geven eerst alle grappen moet gaan benoemen ?
Nee.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Mailbird - E-mail made beautifulBoek goedkoper bij booking.comVodafone aanbiedingen
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:05:04 #71
264858 AdvancedPower
pi_74045754
Waarom deden de Joden niet mee aan de Tweede Wereldoorlog?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem eigenlijk niet zelf bedacht, maar hij was te leuk om niet te posten!
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:06:20 #72
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74045797
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee.
Wir sind einverstanden
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:42:31 #73
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74046933
(echt gebeurd)

Zitten Vader, moeder, dochter en zoon naar de musical Cats te kijken. Dochter helemaal in de wolken:
"Ik wil later bij deze musical werken, of dierenarts worden!"
Zoon: "Hé mam, me zusje wil later dierenarts worden bij deze musical"

I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:44:29 #74
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74046982
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Wir sind einverstanden
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:03:15 #75
276990 GeertWeldus
Zie wel ;p
pi_74047570
Kennen jullie ook die grap over die aap met 10 staarten?
Die gaat zo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:04:55 #76
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74047626
Geert komt bij de afro-kapper.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:11:19 #77
276990 GeertWeldus
Zie wel ;p
pi_74047805
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:04 schreef Q.E.D. het volgende:
Geert komt bij de afro-kapper.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:49:58 #78
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_74050557
Komt een man bij de bakker.
Staat de dokter daar en zegt "ruim je het zelf op"
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:05:52 #79
172760 Rechterbal
Stalin
pi_74053402
Komt er een cowboy bij de kapper!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death solves all problems: no man, no problem.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:07:49 #80
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_74053495
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Rechterbal het volgende:
Komt er een cowboy bij de kapper!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoesjes? Casetify!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBunq - bank of the free
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:08:55 #81
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74053548
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Rechterbal het volgende:
Komt er een cowboy bij de kapper!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er een Marokkaan bij de kapper!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:09:44 #82
274892 IkBenGeenKloon.
pi_74053590
Wat is 6x6 + 6x6?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:33:44 #83
277078 Schuttingtaal
Nee echt
pi_74054739
Komt een man bij de dokter.
En wat denk je?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your dream, don't dream your life
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:37:45 #84
172760 Rechterbal
Stalin
pi_74054952
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:07 schreef stamppot het volgende:

[..]


Komt er een cowboy bij de dokter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death solves all problems: no man, no problem.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:40:39 #85
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74055138
2 baarden komen elkaar tegen, slaat de 1 de andere, zegt die andere: Scheer je weg !
The Outside Agency
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:42:25 #86
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74055232
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef haakon het volgende:
2 baarden komen elkaar tegen, slaat de 1 de andere, zegt die andere: Scheer je weg !
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:18:46 #87
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74057412
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef haakon het volgende:
2 baarden komen elkaar tegen, slaat de 1 de andere, zegt die andere: Scheer je weg !
Nog zo een. Ipv "scheer je weg", "ga naar de kapper"
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:53:34 #88
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74059627
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef FFSletop het volgende:

[..]

Nog zo een. Ipv "scheer je weg", "ga naar de kapper"
Hmm, dat lijkt me niet echt een verbetering.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:06:16 #89
247517 nightcowboy
pi_74060415
Zit een man bij de kapper.
Zegt die kapper gekscherend: 'Oei, daar ging iets fout geloof ik'.
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:11:47 #90
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74060733
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:06 schreef nightcowboy het volgende:
Zit een man bij de kapper.
Zegt die kapper gekscherend: 'Oei, daar ging iets fout geloof ik'.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlHoesjes? Casetify!Big Fish Games
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:27:12 #91
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74061644
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hmm, dat lijkt me niet echt een verbetering.
Verbetering of niet, slecht is ie wel
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:27:31 #92
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74061658
niet zelfbedacht, wel grappig:

Komt een man bij de bakker:"IK HEB JE MOEDER GENEUKT!"
Bakker:"Rot op, pa. Ik ben aan het werk."
The Outside Agency
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:28:28 #93
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74061720
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef haakon het volgende:
niet zelfbedacht, wel grappig:

Komt een man bij de bakker:"IK HEB JE MOEDER GENEUKT!"
Bakker:"Rot op, pa. Ik ben aan het werk."
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:29:54 #94
247517 nightcowboy
pi_74061803
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef haakon het volgende:
niet zelfbedacht
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:30:52 #95
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74061841
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:29 schreef nightcowboy het volgende:

[..]


sorry ik ga al naar bed
The Outside Agency
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:37:07 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74062072
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:30 schreef haakon het volgende:

[..]

sorry ik ga al naar bed
Geeft niet. 'Trusten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:37:46 #97
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74062094
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef haakon het volgende:
niet zelfbedacht, wel grappig:

Komt een man bij de bakker:"IK HEB JE MOEDER GENEUKT!"
Bakker:"Rot op, pa. Ik ben aan het werk."
Plat of niet, ik moest lachen. Jammer dat hij niet zelfbedacht is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:40:40 #98
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_74062224
Het is groen en het is homo.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en loopt paars aan....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en zit vol nooitjes.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en het plakt....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en heeft veel te grote kleren en kapsones....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en het drijft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:52:06 #99
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74062686
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef klaasdj het volgende:
Het is groen en het is homo.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en loopt paars aan....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en zit vol nooitjes.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en het plakt....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en heeft veel te grote kleren en kapsones....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en het drijft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent bekend met de betekenis van het woord zelfbedacht?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 25 oktober 2009 @ 23:30:41 #100
247517 nightcowboy
pi_74064139
Wat doet een aan beide benen verlamde en toch al depressieve kostuumontwerper als hij op staande voet wordt ontslagen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mailbird - E-mail made beautifulBekijk het streamingaanbod van PrimevideoVattenfall cadeau
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:20:06 #101
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_74065605
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je bent bekend met de betekenis van het woord zelfbedacht?
Ja, jij?
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
  maandag 26 oktober 2009 @ 03:59:41 #102
88831 Shreyas
De beste
pi_74067429
Truus en Marianne besluiten na het behalen van hun statistiek tentamen om samen met Tom te gaan koken. Tom is wiskunde student en heeft de meiden in de voorgaande weken erg goed geholpen met statistiek.

Eenmaal bij Marianne thuis geeft Tom aan dat hij nog nooit heeft gekookt en geen idee heeft hoe het moet.
Tom: Ik heb eigenlijk alleen verstand van wiskunde.
Marianne: Nou, dan gaan we het je leren!
Tom: Ik weet het niet hoor.
Truus: Goed, we houden het makkelijk, je hoeft alleen te frituren, dat lukt je wel toch.
Tom: Ik denk het wel.
Marianne: De frituurpan staat al op het aanrecht, doe gewoon wat op de verpakking staat en als het niet lukt roep je ons maar.
Tom: ok.

Tom gaat de keuken in en aan de slag, terwijl de meiden in de huiskamer blijven zitten. Ineens klinkt er vanuit de keuken een geweldige schreeuw. Ze rennen de keuken in en zien dat het halve aanrecht onder de frituurolie zit.
"Tom, in hemelsnaam, wat doe je!", gilt Marianne.
"Ja", zegt Tom, "op de verpakking staat dat ik de frituurpan op 180 graden moet zetten, dus ik begin dat ding om te draaien, flikkert ineens alle olie eruit!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 27-10-2009 00:42:46 ]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:04:24 #103
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74067996
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 00:20 schreef klaasdj het volgende:

[..]

Ja, jij?
Ik wel ja, want ik bedenk mijn slechte grappen zelf, maar jij hebt ze volgens mij overgetypt uit het Groot Moppenboek.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:07:03 #104
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74068023
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 03:59 schreef Shreyas het volgende:
Truus en Marianne besluiten na het behalen van hun statistiek tentamen om samen met Tom te gaan koken. Tom is wiskunde student en heeft de meiden in de voorgaande weken erg goed geholpen met statistiek.

Eenmaal bij Marianne thuis geeft Tom aan dat hij nog nooit heeft gekookt en geen idee heeft hoe het moet.
Tom: Ik heb eigenlijk alleen verstand van wiskunde.
Marianne: Nou, dan gaan we het je leren!
Tom: Ik weet het niet hoor.
Truus: Goed, we houden het makkelijk, je hoeft alleen te frituren, dat lukt je wel toch.
Tom: Ik denk het wel.
Marianne: De frituurpan staat al op het aanrecht, doe gewoon wat op de verpakking staat en als het niet lukt roep je ons maar.
Tom: ok.

Tom gaat de keuken in en aan de slag, terwijl de meiden in de huiskamer blijven zitten. Ineens klinkt er vanuit de keuken een geweldige schreeuw. Ze rennen de keuken in en zien dat het halve aanrecht onder de frituurolie zit.
"Tom, in hemelsnaam, wat doe je!", gilt Marianne.
"Ja", zegt Tom, "op de verpakking staat dat ik op 180 graden moet frituren, dus ik begin dat ding om te draaien, flikkert ineens alle olie eruit!"
Toppertje weer.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:44:27 #105
222073 Apuleius
Pardon
pi_74068421
Lopen d'r zo 2 drollen bij de TT in Assen. Zegt die ene drol tegen die andere, "Zeg, zullen we even een biertje gaan scoren?". Zegt die andere drol; "Neh, ik ben aan de race".
  maandag 26 oktober 2009 @ 09:04:57 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74068746
Dus de beroemde rapper 50 Cents komt bij de garage.
Zegt hij van: "Ik heb best vaak een lekke band en ik wil zo'n thuiskomertje hebben maar hebben jullie die ook met een chromen meedraaiende velg?"
Dus de medewerker zegt van: "Nou, ik heb er nog nooit van gehoord maar ik zal eens informeren bij de groothandel."
Even later is 50 Cents weg, zegt die medewerker tegen zijn collega: "Nou, die rijke mensen weten echt van gekkigheid niet meer wat ze met hun geld moeten doen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:07:13 #107
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74075056
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:04 schreef Federer-fan het volgende:
Dus de beroemde rapper 50 Cents komt bij de garage.
Zegt hij van: "Ik heb best vaak een lekke band en ik wil zo'n thuiskomertje hebben maar hebben jullie die ook met een chromen meedraaiende velg?"
Dus de medewerker zegt van: "Nou, ik heb er nog nooit van gehoord maar ik zal eens informeren bij de groothandel."
Even later is 50 Cents weg, zegt die medewerker tegen zijn collega: "Nou, die rijke mensen weten echt van gekkigheid niet meer wat ze met hun geld moeten doen."
50 cents
best vaak een lekke band
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:30:52 #108
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74075789
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Runselpink het volgende:

[..]

50 cents
quote:
best vaak een lekke band

Ja, met al die schietpartijen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:41:57 #109
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74077972
Probeer ook zelf een goede slechte grap te bedenken, maar het lukt echt niet nog tips?
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:46:02 #110
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74078094
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:41 schreef FFSletop het volgende:
Probeer ook zelf een goede slechte grap te bedenken, maar het lukt echt niet nog tips?
Ik doe het meestal zo dat ik bijvoorbeeld een bepaald woord/term hoor, zoals laatst 'carpale tunnel' en dat dan in een andere context gebruik. Of dat ik een situatie gedenk waarin je een of ander contrast gebruikt. Ik was er net een aan het bedenken over een man die in een bouwkeet een boek van Schopenhauer zit te lezen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Knab - Jouw online bankKnab - Jouw online bankFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:57:19 #111
152581 amvrosios
blaataap
pi_74078426
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:46 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik doe het meestal zo dat ik bijvoorbeeld een bepaald woord/term hoor, zoals laatst 'carpale tunnel' en dat dan in een andere context gebruik. Of dat ik een situatie gedenk waarin je een of ander contrast gebruikt. Ik was er net een aan het bedenken over een man die in een bouwkeet een boek van Schopenhauer zit te lezen.
dit topic en jij zijn echt gewoon totaal NIET grappig........
Vooral dat wat hier boven staat.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:09:36 #112
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74078818
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:57 schreef amvrosios het volgende:

[..]

dit topic en jij zijn echt gewoon totaal NIET grappig........
Wat zit jij hier dan je tijd te vernaggelen?
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:20:21 #113
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74079159
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:57 schreef amvrosios het volgende:

[..]

dit topic en jij zijn echt gewoon totaal NIET grappig........
Nou, da's ook nie leuk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:09:29 #114
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74083097
Kees zit op kantoor en ziet een vriend van hem lopen.
's Avonds spreekt hij die vriend via de telefoon.
Kees: ''He Jacco, ik zag je vandaag!''
Jacco: ''He, oh! Waarom zwaaide je niet even?''
Kees: ''ik zat op kantoor.''
Jacco: ''waarom kwam je dan niet even naar buiten om me te groeten?''
Kees: ''Piet Paulusma zei dat 't slecht weer zou worden.''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:10:26 #115
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74083130
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nou, da's ook nie leuk.
Ik vind je wel grappig, Federer-fan!
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:18:00 #116
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74083345
Laten we een Feder-fan Fanclub oprichten!
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:23:04 #117
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74083522
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:10 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Ik vind je wel grappig, Federer-fan!

quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef FFSletop het volgende:
Laten we een Feder-fan Fanclub oprichten!
Het is wel Federer-fan hea. Voordat je straks bij de notaris zit en de naam verkeerd laat vastleggen.

Ik ben graag bereid tot een meet en greet met de echte fans. Alles is mogelijk wat mij betreft.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:34:40 #118
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74083936
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:23 schreef Federer-fan het volgende:


Het is wel Federer-fan hea. Voordat je straks bij de notaris zit en de naam verkeerd laat vastleggen.
Foutje...

Ik ben graag bereid tot een meet en greet met de echte fans. Alles is mogelijk wat mij betreft.

Cool

[ Bericht 0% gewijzigd door FFSletop op 26-10-2009 17:45:25 ]
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:24:16 #119
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74085511
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:09 schreef Runselpink het volgende:
Kees zit op kantoor en ziet een vriend van hem lopen.
's Avonds spreekt hij die vriend via de telefoon.
Kees: ''He Jacco, ik zag je vandaag!''
Jacco: ''He, oh! Waarom zwaaide je niet even?''
Kees: ''ik zat op kantoor.''
Jacco: ''waarom kwam je dan niet even naar buiten om me te groeten?''
Kees: ''Piet Paulusma zei dat 't slecht weer zou worden.''
The Outside Agency
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:46:13 #120
88831 Shreyas
De beste
pi_74086188
Na het eten besluit Tom maar direct naar huis te gaan. Truus en Marianne gaan die avond nog gezellig kwartet spelen.
Marianne: Kan dat wel met 2 spelers?
Truus: Tuurlijk, geef ons gewoon elk 4 kaarten.
Marianne: Ok, maar nu hou ik nog veel kaarten over, wat doe ik daarmee?
Truus: Die zet je in de pot.
Marianne: Ok, even wachten hoor.

Marianne gaat naar de gang en komt even later terug.

Truus: Wat was je gaan doen?
Marianne: Ik heb de kaarten in de pot gezet, nu maar hopen dat niemand doortrekt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Mailbird - E-mail made beautifulBig Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:04:39 #121
276990 GeertWeldus
Zie wel ;p
pi_74086830
Komt een vrouw bij de dokter:

'Er zit een kikker in mijn poes!'
Dokter: 'Maar dan moet u bij de dierenarts wezen!'
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:23:23 #122
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74087517
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:04 schreef GeertWeldus het volgende:
Komt een vrouw bij de dokter:

'Er zit een kikker in mijn poes!'
Dokter: 'Maar dan moet u bij de dierenarts wezen!'
Hoe komt die kikker daar nou weer terecht...

Hij heeft dan wel geluk, die kikker
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:29:15 #123
276990 GeertWeldus
Zie wel ;p
pi_74087746
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef FFSletop het volgende:

[..]

Hij heeft dan wel geluk, die kikker
Of die poes!

Die kikker is in ieder geval niet voor de poes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:30:35 #124
247517 nightcowboy
pi_74087806
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:37:16 #125
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74088083
Grappen over sex horen toch niet in dit topic, F-F?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:45:06 #126
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74088405
weet niet of ik deze al eens eerder heb gezegd hier:

Komt een man bij de dokter:"Meneer de dokter, ik heb zo'n last van mijn anus."
Dokter:"Gaat u maar met de broek naar beneden voorover staan, dan zal ik even kijken."
Dus die man gaat voorover staan met de broek op de enkels, en die dokter kijkt aandachtig.
Ziet die dokter ineens iets roods, dus die dokter grabbelt ff in die strontverwerker van die man en haalt er een hele roos uit !
Draait die man zich in één keer om en zegt (met homostem):" Voor jou "
The Outside Agency
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:52:56 #127
254162 Smaharba
pi_74088716
Jantje is 5 jaar oud en heeft een nieuwe fiets gekregen voor zijn verjaardag. Super trots natuurlijk. Dan komt opa, minstens 60 jaar ouder en 5 keer zwaarder. Hij vraagt aan Jantje: mag ik ook even op de fiets? Ja hoor zegt Jantje. Opa gaat op het fietsje zitten en krakt er zo door, helemaal kapot en opa voelt zich schuldig. Dan zegt Jantje: maakt niet uit, ik koop wel een nieuwe.

  maandag 26 oktober 2009 @ 19:54:07 #128
276990 GeertWeldus
Zie wel ;p
pi_74088764
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Runselpink het volgende:
Grappen over sex horen toch niet in dit topic, F-F?
Seks??? Wie had het over seks??

  maandag 26 oktober 2009 @ 19:54:40 #129
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74088780
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:34 schreef FFSletop het volgende:

[..]

Foutje...

Ik ben graag bereid tot een meet en greet met de echte fans. Alles is mogelijk wat mij betreft.

Cool


Je moet van die tweede regel van de post nog even een quote maken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:55:43 #130
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74088819
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Runselpink het volgende:
Grappen over sex horen toch niet in dit topic, F-F?
Klopt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Knab - Jouw online bankVattenfall cadeauBoek goedkoper bij booking.com
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:07:06 #131
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74089336
Vier jongens van een jaar of acht zitten te kwartetten in het huis van een van hen, Jantje.
Op een gegeven moment zegt Jantje tegen Henk: "Mag ik van jou van de sprookjesfiguren Roodkapje?"
Uitgerekend op dat moment komt Jantje's moeder binnen, die vraagt: "Jongens, willen jullie nog wat drinken?"
Zegt Jantje: "Nu even niet mam, ik ben aan het onderhandelen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:24:39 #132
276990 GeertWeldus
Zie wel ;p
pi_74090040
Komt een vrouw bij de dokter.
Zegt de dokter:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:28:33 #133
277417 Kipsate
pi_74090200
Komt er zo'n man een banaan kopen, hebben ze alleen appels!
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:31:04 #134
276990 GeertWeldus
Zie wel ;p
pi_74090321
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef Kipsate het volgende:
Komt er zo'n man een banaan kopen, hebben ze alleen appels!
Kaboem! Granaatappels!
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:34:43 #135
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74092813
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]



Je moet van die tweede regel van de post nog even een quote maken.
Zat wat te kutten ermee. Je begreep het tenminste, en daar gaat het om
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:58:29 #136
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74093579
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:34 schreef FFSletop het volgende:

[..]

Zat wat te kutten ermee. Je begreep het tenminste, en daar gaat het om
Zo is het.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:10:42 #137
226782 enilnomrow
Il meglio
pi_74094010
Wat een heldentopic is dit, Federer-fan! In het begin kon ik het niet zo waarderen, maar de laatste paar topics ga ik helemaal stuk! Ik heb er ooit ook zelf één bedacht die hier wel past denk ik:

Komt een man bij een restaurant. Komt er een ober naar hem toe: 'Kan ik u helpen?'. 'Ja,' zegt die man, 'ik wil graag een tafel van zes.' Zegt die ober: '1x6=6, 2x6=12, 3x6=18, 4x6 = 24, 5x6=30, 6x6=36, 7x6=42, 8x6=48, 9x6=54, 6x6=60.'
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:12:52 #138
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74094100
god wat flauw
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:15:24 #139
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74094191
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef enilnomrow het volgende:
Wat een heldentopic is dit, Federer-fan! In het begin kon ik het niet zo waarderen, maar de laatste paar topics ga ik helemaal stuk!
quote:
Ik heb er ooit ook zelf één bedacht die hier wel past denk ik:
Ja, op zichzelf wel, maar hij is te lang vind ik.
quote:
Komt een man bij een restaurant. Komt er een ober naar hem toe: 'Kan ik u helpen?'. 'Ja,' zegt die man, 'ik wil graag een tafel van zes.' Zegt die ober: '1x6=6, 2x6=12, 3x6=18, 4x6 = 24, 5x6=30, 6x6=36, 7x6=42, 8x6=48, 9x6=54, 6x6=60.'
Als je hem iets aanpast, kan hij misschien best leuk zijn.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:22:39 #140
153188 Sjibble
pi_74094498
Komt een vlieg bij een andere stoere groep vliegen.
Zegt een vlieg uit die groep: Vlieg op vlieg

Kom ik aan bij een feestje, en raak aan de praat met een andere gozer.
Het onderwerp valt op auto's, waardoor we het over zijn droomauto hebben.
Veel gezopen, leuk feestje geweest, en naar huis gegaan.
De volgende dag was ik naar de dealer en kocht ik zijn droomauto, en reed ermee naar zijn huis.
Dus hij zo van "Heeh? Waar komt dat geronk vandaan?" en rent de deur uit.
Zijn bek valt open van verbazing. We rijden naar het postkantoor en zetten em over op zijn naam.
Gewoon een cadeau, omdat het kan.
Toen reden we weer terug en bewonderde hij opnieuw zijn nieuwe wagen, en wist niet hoe hij me hiervoor moest bedanken.
Ik doe de kofferbak open, pak de supersized moker en begin er op los te slaan en te stampen.
Vervolgens pis ik erop.
Waarop hij zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar ik op zeg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekVoordelig uit? Ticketveiling.nlVodafone aanbiedingen
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:24:35 #141
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74094584
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef Sjibble het volgende:
Komt een vlieg bij een andere stoere groep vliegen.
Zegt een vlieg uit die groep: Vlieg op vlieg

Kom ik aan bij een feestje, en raak aan de praat met een andere gozer.
Het onderwerp valt op auto's, waardoor we het over zijn droomauto hebben.
Veel gezopen, leuk feestje geweest, en naar huis gegaan.
De volgende dag was ik naar de dealer en kocht ik zijn droomauto, en reed ermee naar zijn huis.
Dus hij zo van "Heeh? Waar komt dat geronk vandaan?" en rent de deur uit.
Zijn bek valt open van verbazing. We rijden naar het postkantoor en zetten em over op zijn naam.
Gewoon een cadeau, omdat het kan.
Toen reden we weer terug en bewonderde hij opnieuw zijn nieuwe wagen, en wist niet hoe hij me hiervoor moest bedanken.
Ik doe de kofferbak open, pak de supersized moker en begin er op los te slaan en te stampen.
Vervolgens pis ik erop.
Waarop hij zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar ik op zeg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check 2e spoiler
The Outside Agency
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:26:23 #142
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74094654
die verbetering vind ik wel leuk
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:30:41 #143
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74094791
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:26 schreef FFSletop het volgende:
die verbetering vind ik wel leuk
Ja, zeker.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:53:06 #144
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74095582
het is geel en je kunt het eten ?
The Outside Agency
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:59:16 #145
277417 Kipsate
pi_74095820
Ananas?
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:05:25 #146
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74096091
kut je kent em al
The Outside Agency
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:05:44 #147
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74096107
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:53 schreef haakon het volgende:
het is geel en je kunt het eten ?
Een banaan?

Edit: ik had 'm fout, terwijl hij helemaal niet zo moeilijk was.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:06:08 #148
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74096123
jij ook al
The Outside Agency
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:07:23 #149
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74096176
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef haakon het volgende:
jij ook al
Wat dan? Hadden we hem allebei goed?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:07:41 #150
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74096184
t gaat erom dat het een simpele vraag is die iedereen kan beantwoorden, en dan: O je kent hem al ?
The Outside Agency
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek goedkoper bij booking.comFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:08:44 #151
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74096222
Het is groen en blij ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en boos ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:16:22 #152
187041 Oldenzaal
Alaaaaf!
pi_74096522
Komt een kroket bij de bakker..

Hahahahah!!!!!111! Dat kan helemaal niet!!!!!!

Tot zover mijn garpje!!!

Groedjes van Ties!!!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:22:01 #153
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74096732
klasse oldenzaal

[ Bericht 5% gewijzigd door haakon op 26-10-2009 23:31:16 ]
The Outside Agency
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:40:04 #154
88831 Shreyas
De beste
pi_74099021
Nou een laatste Truus en Marianne grap en dan kom ik met nieuwe namen

Dus het collegejaar is om en Truus en Marianne gaan samen op vakantie, naar het Griekse eiland Kreta.

Truus: Marianne, weet je dat er hier ergens een verzonken stad ligt?
Marianne: Nee hoe weet je dat?
Truus: Van Bassie en Adriaan natuurlijk!
Marianne: Oh ok, nou ik hoop maar dat ze elektriciteit hebben daar.
Truus: Huh, hoezo?
Marianne: Nou als we er gaan shoppen moet ik er wel kunnen pinnen, want ik ben vergeten mijn euro's te wisselen.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:33:56 #155
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74100726
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef haakon het volgende:
t gaat erom dat het een simpele vraag is die iedereen kan beantwoorden, en dan: O je kent hem al ?
Meen je dat nou joh.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:35:56 #156
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74100731
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:40 schreef Shreyas het volgende:
Nou een laatste Truus en Marianne grap en dan kom ik met nieuwe namen

Dus het collegejaar is om en Truus en Marianne gaan samen op vakantie, naar het Griekse eiland Kreta.

Truus: Marianne, weet je dat er hier ergens een verzonken stad ligt?
Marianne: Nee hoe weet je dat?
Truus: Van Bassie en Adriaan natuurlijk!
Marianne: Oh ok, nou ik hoop maar dat ze elektriciteit hebben daar.
Truus: Huh, hoezo?
Marianne: Nou als we er gaan shoppen moet ik er wel kunnen pinnen, want ik ben vergeten mijn euro's te wisselen.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Federer-fan is heel trots op zijn mogelijke opvolger. Klasse dit. Ik vind de clou in dit geval iets minder, maar de grap zelf vind ik heel goed. Kun je de grappen die er in zitten even benoemen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:55:28 #157
88831 Shreyas
De beste
pi_74100839
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 07:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Federer-fan is heel trots op zijn mogelijke opvolger. Klasse dit. Ik vind de clou in dit geval iets minder, maar de grap zelf vind ik heel goed. Kun je de grappen die er in zitten even benoemen?
Als je hoort over een verzonken stad, ga je er niet direct vanuit dat die stad ook echt nogsteeds bestaat.
Laat staan dat die stad wordt bewoond, dat er elektriciteit is daar en dat je er kan shoppen of kunt pinnen.

Griekenland gebruikt ook gewoon de euro, dus wisselen hoeft niet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:03:27 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74100888
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 07:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als je hoort over een verzonken stad, ga je er niet direct vanuit dat die stad ook echt nogsteeds bestaat.
Laat staan dat die stad wordt bewoond, dat er elektriciteit is daar en dat je er kan shoppen of kunt pinnen.
Die had ik gemist.
quote:
Griekenland gebruikt ook gewoon de euro, dus wisselen hoeft niet.
Die ook. Heel sterk om er dat soort dingen in tre verwerken. Probeer ik ook altijd te doen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:37:00 #159
222073 Apuleius
Pardon
pi_74101197
Een vrouw trapt op weg naar een zéér belangrijk sollicitatiegesprek in een enorme mop stront. Ze heeft niets in de gaten, maar het is echt enórm. Ze gaat het gebouw binnen, waar ze op de 11e verdieping moet zijn en laat sowieso al een strontspoor achter vnaf de ingang tot aan de lift. Ze stapt in de lift, waarbij ze de luxe vloerbedekking ook nog eens onder de derrie trapt. Ze stapt daar nog wat zenuwachtig heen en weer, de lift zet zich eindelijk in beweging en blijft door een storing hangen op de 2e verdieping.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:13:51 #160
230144 Sneijder5
pi_74101829
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 08:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Die had ik gemist.
[..]

Die ook. Heel sterk om er dat soort dingen in tre verwerken. Probeer ik ook altijd te doen.
Wat vond je er dan grappig aan?
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoANWB VerzekeringenBunq - bank of the free
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:25:15 #161
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74102047
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:13 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Wat vond je er dan grappig aan?
Dat Griekenland de euro heeft en dat je dus helemaal niet hoeft om te wisselen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:26:37 #162
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74102078
Twee vrienden van middelbare leeftijd zitten op een bankje in het bos.
Opeens zegt een van hen, omdat hij de ander wat stil vindt, op voorzichtige toon: "Is er iets?"
Zegt de ander: "Nee, hoezo?"
Zegt de een: "Nou, je weet toch dat ik agnost ben. Ik geloof niet in een god maar ik geloof wel dat er íéts is."

[ Bericht 8% gewijzigd door Federer-fan op 27-10-2009 09:37:40 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:38:10 #163
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74102309
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:08 schreef haakon het volgende:
Het is groen en blij ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en boos ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel aardig dit. Ik moest lachen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:40:36 #164
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74102362
Als je bij een cafetaria komt bestel je geen patat of friet maar een Gerard Jolinkje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door Ad_rem op 27-10-2009 10:09:44 ]
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:05:32 #165
273844 Arieyo
pi_74102979
Jantje ging naar de prullebak maar het was de verkeerde
Verrekte koek waus
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:32:47 #166
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74105443
Een man wint 1 miljoen, hij springt een gat in de lucht! springt ie mis
The Outside Agency
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:41:26 #167
247517 nightcowboy
pi_74105740
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef Arieyo het volgende:
Jantje ging naar de prullebak maar het was de verkeerde
Waarom moet ik hierom lachen

Een vader zegt tegen zijn twee zoons: 'Jongens, deze zomervakantie gaan we naar Amerika!'
Dus die kindjes heel blij en alles.
Blijken ze naar America in Limburg te gaan.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:15:15 #168
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74106852
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:41 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

Waarom moet ik hierom lachen

Een vader zegt tegen zijn twee zoons: 'Jongens, deze zomervakantie gaan we naar Amerika!'
Dus die kindjes heel blij en alles.
Blijken ze naar America in Limburg te gaan.
Ze dachten natuurlijk Amerika in de Verenigde Staten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:16:48 #169
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74106905
Eigenlijk eet hij een vogeltje:
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:43:57 #170
247517 nightcowboy
pi_74107648
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ze dachten natuurlijk Amerika in de Verenigde Staten.
Slecht, hè?
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekVattenfall cadeauSpeel mee met Lucky Day en win!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:20:26 #171
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_74108728
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ze dachten natuurlijk Amerika in de Verenigde Staten.
is daar ook een plaats die zo heet??

want de verenigde liggen in (noord)amerika
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:43:47 #172
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_74109476
En dan nu een kleine uitbreiding van mijn mop:

komt een limburgse postbode bij een brievenbus.
past de post er niet in.
zegt die postbode zo: het is toch niet te geleuven. 1111!!!!!111einz!
dus hij naar huis en verteld het aan zijn vrouw.
en zij zegt zo geleufde gij het zelf.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:44:55 #173
247517 nightcowboy
pi_74109516
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:20 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

is daar ook een plaats die zo heet??

want de verenigde liggen in (noord)amerika
denk nou ff na
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:01:49 #174
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74110083
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:20 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

is daar ook een plaats die zo heet??

want de verenigde liggen in (noord)amerika
Joh.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:54:22 #175
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74112001
Gooit een postbode de brieven door de bus, zegt de buschauffeur:"Ruim je dat zelf ff op ?"
The Outside Agency
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:56:32 #176
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74112077
Komt een beer in het bos, zegt het bos:"Ruim je dat zelf ff op?"
The Outside Agency
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:14:40 #177
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74114866
Jack heeft een toets. Hij leest de vraag, en na de vraag staat: Motiveer je antwoord.
Dus Jack schrijft op:

Hup, antwoord, hup!
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:42:28 #178
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74115927
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef Runselpink het volgende:
Jack heeft een toets. Hij leest de vraag, en na de vraag staat: Motiveer je antwoord.
Dus Jack schrijft op:

Hup, antwoord, hup!
Toppertje.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:54:43 #179
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74116402
wat is de maximale neuksnelheid ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:58:22 #180
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74116564
Komt een man bij de dokter. "Wat heeft u een kleine praktijk, dokter!"
"Rot op, ik zit te schijten."
The Outside Agency
Bunq - bank of the freeBunq - bank of the freeSpeel mee met Lucky Day en win!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:04:47 #181
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74116797
In welke standje worden de lelijkste kinderen gemaakt ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:08:10 #182
263750 Broodjebitterbal
+ mayo
pi_74116908
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:58 schreef haakon het volgende:
Komt een man bij de dokter. "Wat heeft u een kleine praktijk, dokter!"
"Rot op, ik zit te schijten."
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:08:45 #183
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_74116922
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:41 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

Waarom moet ik hierom lachen

Een vader zegt tegen zijn twee zoons: 'Jongens, deze zomervakantie gaan we naar Amerika!'
Dus die kindjes heel blij en alles.
Blijken ze naar America in Limburg te gaan.
Dan zei die vader het ook verkeerd. Amerika ligt namelijk in Drenthe
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:14:38 #184
247517 nightcowboy
pi_74117138
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:08 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Dan zei die vader het ook verkeerd. Amerika ligt namelijk in Drenthe
Dat lijkt mij meer een straat.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:19:53 #185
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74117294
zit een neger in t vliegtuig met zn zoontje.
zegt zn zoontje:"kijk pap, een boot!:
nee zegt de neger:" dat is een hovercraft"
zegt t zoontje:" hoe spel je dat?"
zegt die neger: "onee, het is toch een boot."
The Outside Agency
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:40:41 #186
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74129385
Jij bent echt F-F 2.0, hé haakon?
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:43:44 #187
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74129484
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef GeertWeldus het volgende:

[..]

Kaboem! Granaatappels!
Nu snap ik hem
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:45:56 #188
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74129580
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:40 schreef FFSletop het volgende:
Jij bent echt F-F 2.0, hé haakon?
Een watte ? ik ben niet van die afkortingen
The Outside Agency
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:48:13 #189
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74129696
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef haakon het volgende:

[..]

Een watte ? ik ben niet van die afkortingen
F-F = Federer-fan.


Zo wel goed geschreven?
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:49:26 #190
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74129756
Sorry , maar ik hou van flauwe grappen
The Outside Agency
Speel mee met Lucky Day en win!Voordelig uit? Ticketveiling.nlBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:53:14 #191
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74129916
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef haakon het volgende:
Sorry , maar ik hou van flauwe grappen
Ik ook daarom zitten we hier ook
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:54:22 #192
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74129965
The Outside Agency
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:55:11 #193
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74130005
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef haakon het volgende:
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:41:25 #194
230144 Sneijder5
pi_74132113
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:19 schreef haakon het volgende:
zit een neger in t vliegtuig met zn zoontje.
zegt zn zoontje:"kijk pap, een boot!:
nee zegt de neger:" dat is een hovercraft"
zegt t zoontje:" hoe spel je dat?"
zegt die neger: "onee, het is toch een boot."
Hoeveel van de moppen die je hebt gepost heb je nou eigenlijk zelf verzonnen?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:07:09 #195
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74133249
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:40 schreef FFSletop het volgende:
Jij bent echt F-F 2.0, hé haakon?
Shreyas is F-f 2.0.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:07:45 #196
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74133264
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:48 schreef FFSletop het volgende:

[..]

F-F = Federer-fan.


Zo wel goed geschreven?
Yep.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 01:31:53 #197
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_74136900
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:04 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik wel ja, want ik bedenk mijn slechte grappen zelf, maar jij hebt ze volgens mij overgetypt uit het Groot Moppenboek.
Volgens mij snap je de grap niet eens dus
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 01:33:41 #198
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_74136918
Waarom hebben de meeste kunstenaars baarden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schaam....
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 01:36:14 #199
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_74136945
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:19 schreef haakon het volgende:
zit een neger in t vliegtuig met zn zoontje.
zegt zn zoontje:"kijk pap, een boot!:
nee zegt de neger:" dat is een hovercraft"
zegt t zoontje:" hoe spel je dat?"
zegt die neger: "onee, het is toch een boot."
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 08:22:27 #200
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74138372
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 01:31 schreef klaasdj het volgende:

[..]

Volgens mij snap je de grap niet eens dus
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef klaasdj het volgende:
Het is groen en het is homo.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en loopt paars aan....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en zit vol nooitjes.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en het plakt....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en heeft veel te grote kleren en kapsones....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en het drijft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, want ze waren niet moeilijk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesZoek je mobiel op gsmwebBoek je safari bij Beekse Bergen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 09:41:24 #201
267694 CAP.
Child Approved Porn
pi_74139862
Komt een indiaan zo in de electronicazaak.
Verkoper: "Waar kan ik u mee helpen?"
Indiaan: "ik ben op zoek naar een native speaker."

  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:13:23 #202
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74140693
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:41 schreef CAP. het volgende:
Komt een indiaan zo in de electronicazaak.
Verkoper: "Waar kan ik u mee helpen?"
Indiaan: "ik ben op zoek naar een native speaker."




Wat ik er vooral goed aan vind, is dat het net zo goed een Engelsman of een Fransman had kunnen zijn.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:38:48 #203
211660 edithbrel
pi_74141443
Wat is de titel van een artikel dat gaat over een rascistische lesbienne en een neger genaamd Ketel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:39:35 #204
101126 Mailbox
pi_74141467
Valt een bom op het weeshuis..

WEGWEZEN!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:41:04 #205
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74141507
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef edithbrel het volgende:
Wat is de titel van een artikel dat gaat over een rascistische lesbienne en een neger genaamd Ketel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:46:51 #206
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74141699
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:39 schreef Mailbox het volgende:
Valt een bom op het weeshuis..

WEGWEZEN!
Komt een pyromaan bij een wegrestaurant

Weg restaurant
The Outside Agency
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:09:24 #207
247517 nightcowboy
pi_74142468
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef haakon het volgende:

[..]

Komt een pyromaan bij een wegrestaurant

Weg restaurant


Komt een pyromaan bij het WK GSM-werpen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:13:41 #208
230144 Sneijder5
pi_74142609
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef edithbrel het volgende:
Wat is de titel van een artikel dat gaat over een rascistische lesbienne en een neger genaamd Ketel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of van iemand met een gouden tand die Morgenstond heet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:35:20 #209
247027 synnath
pi_74143461
Lache, verpakte tvp
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:36:03 #210
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74143485
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:09 schreef nightcowboy het volgende:

[..]



Komt een pyromaan bij het WK GSM-werpen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Vattenfall cadeauBig Fish GamesVodafone aanbiedingen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:43:22 #211
35934 avw1982
pi_74148135
Dit filmpje blijft ook leuk.

  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:53:09 #212
230144 Sneijder5
pi_74148498
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef avw1982 het volgende:
Dit filmpje blijft ook leuk.

[ afbeelding ]
Nou, hier werkt ie niet hoor?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:03:31 #213
267694 CAP.
Child Approved Porn
pi_74151095
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef avw1982 het volgende:
Dit filmpje blijft ook leuk.

[ afbeelding ]
'zelfbedacht'
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:42:02 #214
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74154824
Henk, Een jongen uit Tilburg, heeft op straat een Marokkaanse jongen zonder enige aanleiding uitgescholden. Daarna zijn die jongen en zijn vrienden achter hem aan gegaan en hebben ze Henk een paar rake klappen gegeven waardoor zijn arm gekneusd raakte.
Dus de moeder is diep verontwaardigd en organiseert een stille tocht. Omdat iemand alles heeft zien gebeuren en toevallig heeft gefilmd, wil ze dat als film laten zien na afloop van de stille tocht. Alles is te zien: de beledigingen, de achtervolging en de klappen die Henk uiteindelijk kreeg.
"Zoiets mag nooit meer gebeuren", zegt Henks moeder ernstig voorafgaand aan de stille tocht.
Na afloop van de stille tocht en de film loopt degene die de film heeft opgenomen en bewerkt naar Henks moeder toe en vraagt zo "En, wat vond je ervan?"
Zegt die moeder: "Wel goed gedaan, alleen vond ik dat Benny Hill-muziekje dat je er achter had gemonteerd wat minder."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:47:11 #215
247517 nightcowboy
pi_74155001
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
Henk, Een jongen uit Tilburg, heeft op straat een Marokkaanse jongen zonder enige aanleiding uitgescholden. Daarna zijn die jongen en zijn vrienden achter hem aan gegaan en hebben ze Henk een paar rake klappen gegeven waardoor zijn arm gekneusd raakte.
Dus de moeder is diep verontwaardigd en organiseert een stille tocht. Omdat iemand alles heeft zien gebeuren en toevallig heeft gefilmd, wil ze dat als film laten zien na afloop van de stille tocht. Alles is te zien: de beledigingen, de achtervolging en de klappen die Henk uiteindelijk kreeg.
"Zoiets mag nooit meer gebeuren", zegt Henks moeder ernstig voorafgaand aan de stille tocht.
Na afloop van de stille tocht en de film loopt degene die de film heeft opgenomen en bewerkt naar Henks moeder toe en vraagt zo "En, wat vond je ervan?"
Zegt die moeder: "Wel goed gedaan, alleen vond ik dat Benny Hill-muziekje dat je er achter had gemonteerd wat minder."
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:47:25 #216
222073 Apuleius
Pardon
pi_74155007
! Ik 'hoor' het voor me.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:08:51 #217
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74155672
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:47 schreef nightcowboy het volgende:

[..]


quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:47 schreef Apuleius het volgende:
! Ik 'hoor' het voor me.


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:38:08 #218
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74160870
Twee oud-collega's komen elkaar op straat tegen.
Ze raken aan de praat en op een gegeven moment zegt een van hen: "Mooi overhemd heb je aan trouwens. Wat voor merk is is het, Armani, Ralph Lauren, Paul Smith?"
Zegt die ander:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:01:54 #219
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_74164479
het is rood en vliegt door de tweede kamer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:08:59 #220
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74164798
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
het is rood en vliegt door de tweede kamer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfbedacht, weet je nog? Of was jij het, die die grap in 1865 bedacht?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlAliExpress - die hebben ALLES!ANWB Verzekeringen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:44:40 #221
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_74166300
ik geloof het niet neej
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:57:37 #222
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74166938
2 eieren lopen langs de rand van het aanrecht, zegt de ene:"Pas op dat je niet valt."
Zegt de ander: "Ach, KLETS"
The Outside Agency
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:04:51 #223
230144 Sneijder5
pi_74167233
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef haakon het volgende:
2 eieren lopen langs de rand van het aanrecht, zegt de ene:"Pas op dat je niet valt."
Zegt de ander: "Ach, KLETS"
Is het woord "zelfbedacht" nou echt zo moeilijk?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:06:02 #224
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74167286
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Is het woord "zelfbedacht" nou echt zo moeilijk?
blijkbaar, maar voor mensen die hem niet kennen kan die wel zelfbedacht zijn
The Outside Agency
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:09:08 #225
230144 Sneijder5
pi_74167430
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef haakon het volgende:

[..]

blijkbaar, maar voor mensen die hem niet kennen kan die wel zelfbedacht zijn
Nee, die horen hem gewoon voor het eerst.

Ga anders naar moppen.nl, daar staan (mogelijk) ook heel veel zelfbedachte moppen van mij.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:09:34 #226
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74167449
"Hey ma, vind je het goed als ik vanavond bij Brad Pitt?"
The Outside Agency
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:09:42 #227
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74167456
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Ga anders naar moppen.nl, daar staan (mogelijk) ook heel veel zelfbedachte moppen van mij.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:10:20 #228
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74167485
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef haakon het volgende:
"Hey ma, vind je het goed als ik vanavond bij Brad Pitt?"
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Is het woord "zelfbedacht" nou echt zo moeilijk?
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef haakon het volgende:

[..]

blijkbaar, maar voor mensen die hem niet kennen kan die wel zelfbedacht zijn
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Nee, die horen hem gewoon voor het eerst.

Ga anders naar moppen.nl, daar staan (mogelijk) ook heel veel zelfbedachte moppen van mij.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef Federer-fan het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:10:35 #229
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74167499
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Nee, die horen hem gewoon voor het eerst.

Ga anders naar moppen.nl, daar staan (mogelijk) ook heel veel zelfbedachte moppen van mij.
wow jij hebt echt veel moppen zelfbedacht !
The Outside Agency
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:11:45 #230
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74167560
ik snap de george clooney.
The Outside Agency
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlSpeel mee met Lucky Day en win!Bekijk het streamingaanbod van Primevideo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:13:24 #231
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74167620
Hoe noem je een neger die piano speelt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:14:29 #232
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74167672
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef haakon het volgende:

[..]

wow jij hebt echt veel moppen (mogelijk) zelfbedacht !
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:15:48 #233
230144 Sneijder5
pi_74167729
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef haakon het volgende:
ik snap de george clooney.
Deze is nog niet eens grappig omdat het geen goede zin is.
"Is het goed als ik vanavond bij Brad Pitt?" is dan weer een betere, maar die is al zo oud dat Adam en Eva er nog slap om hebben gelegen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:17:01 #234
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74167782
we gaan geen discussies voeren hier, kom nou,
The Outside Agency
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:18:57 #235
230144 Sneijder5
pi_74167877
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef haakon het volgende:
Hoe noem je een neger die piano speelt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kunnen zelf ook naar moppen.nl of een andere moppensite, hier gaat het erom dat je hem zelf hebt bedacht. Dat wil zeggen dat nog niemand hem kent en dus nergens te vinden is.

Federer-fan, doe nog eens een mopje!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:22:25 #236
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74168007
Andere naam voor een rood bureau ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kwam net in me op, zo goed ?
The Outside Agency
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:24:59 #237
230144 Sneijder5
pi_74168113
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef haakon het volgende:
Andere naam voor een rood bureau ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kwam net in me op, zo goed ?
Ja, alleen jammer dat ie niet grappig is.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:27:44 #238
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74168231
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Ja, alleen jammer dat ie niet grappig is.
ONZ slechte zelfbedachte grappen, deel 6
The Outside Agency
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:31:45 #239
230144 Sneijder5
pi_74168415
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef haakon het volgende:

[..]

ONZ slechte zelfbedachte grappen, deel 6
Hehe, die vind ik dan wel weer grappig.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:34:04 #240
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74168526
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Wij kunnen zelf ook naar moppen.nl of een andere moppensite, hier gaat het erom dat je hem zelf hebt bedacht. Dat wil zeggen dat nog niemand hem kent en dus nergens te vinden is.

Federer-fan, doe nog eens een mopje!
Dus Karel is twaalf geworden en hij viert zijn verjaardag met zijn vier beste vriendjes. Kareltje's ouders hebben goochelaar Henk uitgenodigd om het allemaal nog feestelijker te maken.
Dus die goochelaar begint met zijn acts maar het is allemaal wat suf.
Op en gegeven moment roept Sjakie: "Hmm, dit lijkt wel een mislukte groep 7-spreekbeurt."
En Kareltje vraagt: "Henk, kun je jezelf ook laten verdwijnen?
Zegt Henk verontwaardigd: "Oké, ik ga al."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Mailbird - E-mail made beautifulBoek je safari bij Beekse BergenZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:34:46 #241
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74168561
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef haakon het volgende:
Andere naam voor een rood bureau ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kwam net in me op, zo goed ?
Zo zien we ze graag.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:37:11 #242
230144 Sneijder5
pi_74168681
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dus Karel is twaalf geworden en hij viert zijn verjaardag met zijn vier beste vriendjes. Kareltje's ouders hebben goochelaar Henk uitgenodigd om het allemaal nog feestelijker te maken.
Dus die goochelaar begint met zijn acts maar het is allemaal wat suf.
Op en gegeven moment roept Sjakie: "Hmm, dit lijkt wel een mislukte groep 7-spreekbeurt."
En Kareltje vraagt: "Henk, kun je jezelf ook laten verdwijnen?
Zegt Henk verontwaardigd: "Oké, ik ga al."


In de eerste paar topics vond ik ze nooit echt grappig, maar laatste zijn ze erg goed.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:37:53 #243
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_74168714
nou zo kan die wel weer.

[ Bericht 60% gewijzigd door waterkip op 28-10-2009 22:40:50 (Annefrank loopt door Bergen-belzen ) ]
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:44:40 #244
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_74169067
Tvp
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:45:43 #245
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74169111
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:37 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]



In de eerste paar topics vond ik ze nooit echt grappig, maar laatste zijn ze erg goed.
Ben blij dat je het wat vond.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:45:54 #246
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74169117
Wat kan wel weer?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:46:07 #247
230144 Sneijder5
pi_74169128
Zit een groepje vrienden in een café. Karel, Sjaak en Henk hebben afgesproken om samen naar huis te gaan omdat ze dan samen kunnen fietsen. Karel en Sjaak moeten de volgende morgen weer vroeg op dus trekken ze hun jas alvast aan, net op het moment dat Henk weer een biertje krijgt.
Karel is een beetje geïrriteerd omdat hij wil gaan slapen, dus hij zegt tegen Henk:"Ik wil wel dat je doordrinkt, want ik moet morgen weer vroeg op."
Karel en Sjaak gaan alvast hun fiets opzoeken, maar na een kwartier staan ze er nog. Zegt Sjaak tegen Karel: "Ik denk dat het niet helemaal tot hem doordringt.".
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:55:32 #248
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74169566
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:09:49 #249
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74170265
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef Ad_rem het volgende:

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:20:30 #250
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74170734
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Shreyas is F-f 2.0.
mag hij 2.5 spelen
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Knab - Jouw online bankSpeel mee met Lucky Day en win!Boek goedkoper bij booking.com
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:30:44 #251
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74171108
Bedenk ik opeens:

Moeder: "Waarom slaap jij nog niet?"
Zoon: "Omdat slaap slechte humor heeft."
Moeder: "?"
Zoon: "Kan de slaap niet vatten."
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:31:27 #252
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74171136
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:30 schreef FFSletop het volgende:
Bedenk ik opeens:

Moeder: "Waarom slaap jij nog niet?"
Zoon: "Omdat slaap slechte humor heeft."
Moeder: "?"
Zoon: "Kan de slaap niet vatten."
Niet gek.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:31:57 #253
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74171156
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef FFSletop het volgende:

[..]

mag hij 2.5 spelen
Nee, waarom?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:34:27 #254
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74171250
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, waarom?
Lamaar, niks gezegd.

Bedankt van die grap . Mensen zeggen vaak dat ik humorloos ben...
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:35:50 #255
230144 Sneijder5
pi_74171308
Een man vertelt tegen zijn collega een mop. Die collega vindt de grap duidelijk niet grappig en laat dat ook merken aan zijn collega. Zegt die man:"Nou, ik vind deze mop nog veel slechter."
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:38:45 #256
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74171413
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef FFSletop het volgende:

[..]

Lamaar, niks gezegd.

Bedankt van die grap . Mensen zeggen vaak dat ik humorloos ben...
Hier word je wel gewaardeerd hoor, jongen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:43:25 #257
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74171619
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hier word je wel gewaardeerd hoor, jongen.
Dank je !!
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:47:10 #258
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74171784
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef FFSletop het volgende:

[..]

Dank je !!
Graag gedaan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 29 oktober 2009 @ 08:58:54 #259
222073 Apuleius
Pardon
pi_74176310
In een kroeg zitten een pessimist en een optimist te bakkeleien over hun glas bier. De pessimist zegt dat ie half leeg is en de optimist ziet het liever als half vol. Komt er een realist binnen, kijkt dat even aan, loopt naar de mannen, pakt de glazen en giet ze bij elkaar. Zegt de realist, "Zo, dat is opgelost." Waarop de barkeeper zegt, "Da's dan ¤ 3,75 en dan nu een rondje van de zaak!" Bleek de barkeeper realist én optimist te zijn! Komt even later de vrouw van de barkeeper de kroeg in, krijgt ze een affaire met de pessimist. Dat gelóóf je toch niet?

Moraal van dit verhaal: Je kan maar beter egoïst zijn en je bier alleen drinken.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 10:37:24 #260
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74178681
Kom ik laatst bij de bakker:"Mag ik 2 ons boerenmetworst?"
zegt ie:"Maar ik ben geen slager, maar een bakker."
"Ow, doe dan maar 4 bolletjes"
The Outside Agency
ANWB VerzekeringenVodafone aanbiedingenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:54:15 #261
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74196920
Ook echt hoor.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:55:02 #262
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74196945
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 10:37 schreef haakon het volgende:
Kom ik laatst bij de bakker:"Mag ik 2 ons boerenmetworst?"
zegt ie:"Maar ik ben geen slager, maar een bakker."
"Ow, doe dan maar 4 bolletjes"
Bleek er vlees in die bolletjes te zitten.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:36:29 #263
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74203235
Roflsc00ter
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:18:16 #264
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74214182
Een man loopt op een zonnige dag door de stad. Op een gegeven moment loopt hij een parapluwinkel binnen en koopt daar een dure paraplu van een merk. Even later loopt hij naar buiten en begint het keihard te regenen. Maar zijn paraplu laat hij ingepakt zitten.
Komt hij een vriend van hem tegen, die vraagt: "Waarom steek je je paraplu niet op?"
Zegt die man: "Vind ik zonde. Hij is net nieuw."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:21:51 #265
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74214255
Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amssterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:26:28 #266
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_74214334
loopt herman finkers over straat en struikelt en valt op de grond.
een voorbijganger ziet hem en zegt, goh de humor ligt op straat.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:39:34 #267
222073 Apuleius
Pardon
pi_74214559
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:21 schreef Federer-fan het volgende:
Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amssterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:40:49 #268
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74214586
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:39 schreef Apuleius het volgende:

[..]


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:12:56 #269
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74215336
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
loopt herman finkers over straat en struikelt en valt op de grond.
een voorbijganger ziet hem en zegt, goh de humor ligt op straat.
whehehe
The Outside Agency
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:35:25 #270
244289 Johnny-V
pi_74215965
Meen een tijd geleden in een soortgelijk topic deze te hebben gelezen:

Waarom kan Henk zijn rijbewijs niet halen?
Henk is een steen
Whaaaat???? No money?
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlHoesjes? Casetify!Bunq - bank of the free
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:57:22 #271
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74218865
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef Johnny-V het volgende:
Meen een tijd geleden in een soortgelijk topic deze te hebben gelezen:

Waarom kan Henk zijn rijbewijs niet halen?
Henk is een steen
heujj goeie (zelfbedachte) grap !
The Outside Agency
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:40:20 #272
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74222377
Arnold zit in de klas en heeft een dictee, en verstaat een woord niet helemaal goed en zegt:
''Eh meneer, begon dat woord met een D of met een B?
''Dat woord begon met de B van Biktor, Arnold''.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:19:44 #273
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74223736
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef Runselpink het volgende:
Arnold zit in de klas en heeft een dictee, en verstaat een woord niet helemaal goed en zegt:
''Eh meneer, begon dat woord met een D of met een B?
''Dat woord begon met de B van Biktor, Arnold''.

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:27:36 #274
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74224049
De 25-jarige Karel gaat passen op het vierjarige zoontje van zijn beste vriend Jan.
Jan zegt hem: "Je moet hem niet als een debiel behandelen hoor. Wij proberen hem ook altijd overal bij te betrekken."
Zegt die jongen: "Oké."
Even later is die vriend weg en zit Karel met dat zoontje op de bank een kopje thee te drinken.
Vraag Karel dat jongetje: "Gedoe hè, met die EU-president? Denk jij dat Balkenende er nu van profiteert dat Blairs kansen zijn afgenomen? Obama is natuurlijk president van Amerika is en Blair doet nog te veel denken aan het Bush-tijdperk."
Dat jongetje zo: "Wtf "
Dus een paar uur later komt Jan thuis en vraagt: "En, hoe ging het?"
Zegt Karel: "Ja, ging wel, maar ik heb wat politieke dingen aan hem voorgelegd maar daar ging hij niet op in.'
Zegt Jan: "Ja, vind je het gek, hij is vier!''
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:30:26 #275
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74224146
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
De 25-jarige Karel gaat passen op het vierjarige zoontje van zijn beste vriend Jan.
Jan zegt hem: "Je moet hem niet als een debiel behandelen hoor. Wij proberen hem ook altijd overal bij te betrekken."
Zegt die jongen: "Oké."
Even later is die vriend weg en zit Karel met dat zoontje op de bank een kopje thee te drinken.
Vraag Karel dat jongetje: "Gedoe hè, met die EU-president? Denk jij dat Balkenende er nu van profiteert dat Blairs kansen zijn afgenomen omdat Obama nu president van Amerika is en Blair nog te veel doet denken aan het Bush-tijdperk?"
Dat jongetje zo: "Wtf "
Dus een paar uur later komt Jan thuis en vraagt: "En, hoe ging het?"
Zegt Karel: "Ja, ging wel, maar ik heb wat politieke dingen aan hem voorgelegd maar daar ging hij niet op in.'
Zegt Jan: "Ja, vind je het gek, hij is vier!''
dit is gewoon een verhaaltje, niet echt een slechte grap
The Outside Agency
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:31:42 #276
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74224183
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:30 schreef haakon het volgende:

[..]

dit is gewoon een verhaaltje, niet echt een slechte grap
Voor de fijnproever is het wel een grap.

Je hebt er geeneen grap uitgehaald?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:39:28 #277
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74224485
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Voor de fijnproever is het wel een grap.

Je hebt er geeneen grap uitgehaald?
"Gedoe hè, met die EU-president? Denk jij dat Balkenende er nu van profiteert dat Blairs kansen zijn afgenomen? Obama is natuurlijk president van Amerika is en Blair doet nog te veel denken aan het Bush-tijdperk." vind ik niet echt leuk
The Outside Agency
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:55:56 #278
222073 Apuleius
Pardon
pi_74225051
Ik vind 'm erg leuk. Met name de leeftijd.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:59:08 #279
222073 Apuleius
Pardon
pi_74225159
De schoolmeester die in een jolige bui is, vraagt; Nou jongens en meisjes, wat rijmt er op Joepie?" Waarop Jantje direct van zijn stoel opspringt:
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:19:47 #280
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_74227919
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Big Fish GamesVoordelig uit? Ticketveiling.nlSpeel mee met Lucky Day en win!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:52:19 #281
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_74229018
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:19 schreef ShevaJB het volgende:
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoh.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:42:44 #282
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74230480
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]


Vind je 'm goed, F-F?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:52:04 #283
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74230694
2 schapen komen elkaar tegen.
zegt de één: "MOEEWWW"
De ander: " "
The Outside Agency
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:18:17 #284
16331 Saekerhett
pi_74231259
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:19 schreef ShevaJB het volgende:
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZELFBEDACHT

  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:19:46 #285
278015 diamondstor2
pi_74231293
Het is wit, het zit in de boom en als het uit de boom valt gaat je kachel kapot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:22:50 #286
278015 diamondstor2
pi_74231361
Wat eet een vegetarische kannibaal?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHA

Het is geel en als je erop gaat staan wordt het rood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:37:05 #287
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74231715
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:39 schreef haakon het volgende:

[..]

"Gedoe hè, met die EU-president? Denk jij dat Balkenende er nu van profiteert dat Blairs kansen zijn afgenomen? Obama is natuurlijk president van Amerika is en Blair doet nog te veel denken aan het Bush-tijdperk." vind ik niet echt leuk
De grap was dat dat jongetje van vier zegt: "Wtf "
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:37:24 #288
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74231725
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Apuleius het volgende:
Ik vind 'm erg leuk. Met name de leeftijd.
Kijk, dat bedoel ik.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:49:56 #289
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74232056
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:42 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Vind je 'm goed, F-F?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:50:30 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74232075
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:19 schreef diamondstor2 het volgende:
Het is wit, het zit in de boom en als het uit de boom valt gaat je kachel kapot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik lachte.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:58:54 #291
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74232328
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:19 schreef diamondstor2 het volgende:
Het is wit, het zit in de boom en als het uit de boom valt gaat je kachel kapot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

zelfbedacht
The Outside Agency
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:59:54 #292
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74232352
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:58 schreef haakon het volgende:

[..]

zelfbedacht
In feite wel, want in al die grappen is de kachel zwart.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:14:33 #293
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74232757
Komt iemand bij de snackbar zegt hij: "Mag ik een kipknots."
Krijg hij 5 minuten later gewoon een broodje gefrituurde bakpauw met een bounty d'r bij.
Zegt hij tegen de snackbar: "maar dat klopt niet jonguh!"
Zeg die snackbar:"Wie is hier nou de snackbar?"
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:15:32 #294
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74232799
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:14 schreef Ad_rem het volgende:
Komt iemand bij de snackbar zegt hij: "Mag ik een kipknots."
Krijg hij 5 minuten later gewoon een broodje gefrituurde bakpauw met een bounty d'r bij.
Zegt hij tegen de snackbar: "maar dat klopt niet jonguh!"
Zeg die snackbar:"Wie is hier nou de snackbar?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:18:09 #295
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74232881
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:15 schreef Federer-fan het volgende:

[..]


heeuuujj heuj heuj heuj !
The Outside Agency
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:19:10 #296
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74232917
Een succesvolle manager stapt na een meeting in de auto en even later stopt hij bij een weiland. Hij pakt zijn telefoon en begint te bellen. Halverwege het gesprek draait hij zich om en staat er opeens een schaap achter hem.
Zegt hij afwezig tegen dat schaap: "Oh, hoi."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:19:54 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74232940
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:18 schreef haakon het volgende:

[..]

heeuuujj heuj heuj heuj !
Wat vind jij van de grap dan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:20:02 #298
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_74232945
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
Een succesvolle manager stapt na een meeting in de auto en even later stopt hij bij een weiland. Hij pakt zijn telefoon en begint te bellen. Halverwege het gesprek draait hij zich om en staat er opeens een schaap achter hem.
Zegt hij afwezig tegen dat schaap: "Oh, hoi."
The Outside Agency
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:20:37 #299
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74232968
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:20 schreef haakon het volgende:

[..]


Bedankt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:21:37 #300
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74232993
Bijna vol.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBoek je safari bij Beekse Bergen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:22:09 #301
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_74233012
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')