SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:04 schreef Q.E.D. het volgende:
Geert komt bij de afro-kapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Rechterbal het volgende:
Komt er een cowboy bij de kapper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Rechterbal het volgende:
Komt er een cowboy bij de kapper!Komt er een Marokkaan bij de kapper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your dream, don't dream your life
Komt er een cowboy bij de dokter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef haakon het volgende:
2 baarden komen elkaar tegen, slaat de 1 de andere, zegt die andere: Scheer je weg !
Nog zo een. Ipv "scheer je weg", "ga naar de kapper"quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef haakon het volgende:
2 baarden komen elkaar tegen, slaat de 1 de andere, zegt die andere: Scheer je weg !
Hmm, dat lijkt me niet echt een verbetering.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Nog zo een. Ipv "scheer je weg", "ga naar de kapper"
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:06 schreef nightcowboy het volgende:
Zit een man bij de kapper.
Zegt die kapper gekscherend: 'Oei, daar ging iets fout geloof ik'.
Verbetering of niet, slecht is ie welquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me niet echt een verbetering.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef haakon het volgende:
niet zelfbedacht, wel grappig:
Komt een man bij de bakker:"IK HEB JE MOEDER GENEUKT!"
Bakker:"Rot op, pa. Ik ben aan het werk."
Geeft niet. 'Trusten.quote:
Plat of niet, ik moest lachen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef haakon het volgende:
niet zelfbedacht, wel grappig:
Komt een man bij de bakker:"IK HEB JE MOEDER GENEUKT!"
Bakker:"Rot op, pa. Ik ben aan het werk."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en loopt paars aan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en zit vol nooitjes.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het plakt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en heeft veel te grote kleren en kapsones....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het drijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef klaasdj het volgende:
Het is groen en het is homo.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en loopt paars aan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en zit vol nooitjes.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het plakt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en heeft veel te grote kleren en kapsones....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het drijftJe bent bekend met de betekenis van het woord zelfbedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Wat doet een aan beide benen verlamde en toch al depressieve kostuumontwerper als hij op staande voet wordt ontslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: