Een goede vriendin van haar moeder is overleden en vandaag is de crematie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:10 schreef Paul het volgende:
Wat is er eigenlijk met Muisje aan de hand
Ach, je weet wie 'em geopend heeft.quote:
quote:
Beterschap Az !!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:17 schreef Againzender het volgende:
Ekdom in een extreem lawaaierige bui, klinkt goed
Heerlijke requestheerlijke start van AV
en ik ben ziek
Ohquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een goede vriendin van haar moeder is overleden en vandaag is de crematie.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:20 schreef Sirolf het volgende:
Zal ik dan ook maar een topic openen, ook al ben ik niet de sluiter? Dat deed Paul gisteren ook.
Anders doe ik het wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:20 schreef Sirolf het volgende:
Zal ik dan ook maar een topic openen, ook al ben ik niet de sluiter? Dat deed Paul gisteren ook.
zal ik vast gaan vloeken?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
iemand al topic rename aangevraagd
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Matthias Scholten wordt per 1 november Directeur Content van RTL Nederland. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de strategie achter de lange termijn ontwikkeling en realisatie van RTL content. Tevens houdt hij zich bezig met het identificeren van trends en ontwikkelingen op de consumentenmarkt, die leiden tot een vernieuwing van het RTL aanbod. Tot zijn taken behoort ook de aansturing van het televisiebedrijf.
CEO RTL Nederland, Bert Habets, over de aanstelling van Scholten: "Content in de breedste zin van het woord is het hoogste goed voor een mediabedrijf. De aanstelling van een Directeur Content is dan ook een strategische keuze met het oog op de toekomst. Deze functie is breder dan televisie alleen. Mattias Scholten is niet alleen een bruggenbouwer tussen de diverse disciplines binnen RTL, maar weet ook creativiteit met een brede strategische visie te combineren. Dat maakt hem de perfecte kandidaat voor deze positie. Met onze drie uiterst capabele zenderdirecteuren aan het hoofd van de zenders, kan Matthias zich volledig concentreren op zijn nieuwe rol."
Scholten over zijn benoeming: "Binnen RTL heb ik al veel fantastische initiatieven mogen ontplooien, zoals het opzetten van een productiehuis en later RTL Concepts. De mogelijkheid om het rijke productaanbod van RTL verder te ontwikkelen, zowel op televisie als op andere platforms, sluit perfect aan bij mijn ambitie. Ik ben dan ook heel trots dat ik inhoud mag geven aan deze nieuwe functie."
Scholten (41) werkt sinds 2006 als Directeur van RTL Productions, de in house productietak van RTL Nederland die hij vanaf de grond heeft opgebouwd. In 2008 richtte hij de creatieve unit RTL Concepts op. Scholten maakt in zijn huidige functie reeds deel uit van het managementteam van het RTL televisiebedrijf. Voordat Scholten bij RTL werkte heeft hij in diverse functies ruime kennis en ervaring opgedaan in onder andere productie en digital media. Hij was verantwoordelijk voor een groot aantal totaalconcepten waarin televisie, digitale media en publieksevenementen waren verenigd.
De aanstelling van Scholten is onder voorbehoud van goedkeuring van de adviesaanvraag door de ondernemingsraad van RTL Nederland.
We gaan gewoon keihard posten zodat dit topic zo snel mogelijk dicht isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maria Magdalena heb ik samen met m'n achter-achterbuurmeisje nog gedaan met de playbackshow op de basisschool. We waren echt goedquote:
Ik begin te twijfelen hoeveel geluiden en samples daadwerkelijk bij dit nummer horenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat!
Zit zelfs een cowbell in de plaat. Tof!
Ik heb echt een geweldige '80's lagereschool playback visual voor mequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maria Magdalena heb ik samen met m'n achter-achterbuurmeisje nog gedaan met de playbackshow op de basisschool. We waren echt goed
Me2quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen hoeveel geluiden en samples daadwerkelijk bij dit nummer horen
En volkomen terecht ook. Ik ben blij dat er geen foto's of filmpjes van zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb echt een geweldige '80's lagereschool playback visual voor me.
Wil bijna zeggen; pics or it didn't happen, maar dit is voldoende.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En volkomen terecht ook. Ik ben blij dat er geen foto's of filmpjes van zijn
er is nog ergens belastend beeldmateriaal van mij als een Dolly Dotquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En volkomen terecht ook. Ik ben blij dat er geen foto's of filmpjes van zijn
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Wil bijna zeggen; pics or it didn't happen, maar dit is voldoende.
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is nog ergens belastend beeldmateriaal van mij als een Dolly Dot
Kan wel melden dat we een keytar hadden nagemaakt en die bespeelde ik, vol overgave. O, en de achtergrondzang deed ik ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Wil bijna zeggen; pics or it didn't happen, maar dit is voldoende.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je was Angela Groothuizen natuurlijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn moeder heeft beloofd ze nooit online te zettenquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit voor gejengel? Iemand de radio stiekum op Sky gezet?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heerlijk hoe de meningen weer uit elkaar liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:48 schreef Againzender het volgende:
Oh, wat een mooie request, zat ik van het weekeinde nog te luisteren.
Afschuwelijk inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat al niet als inspiratie dient voor top muziek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar de aanleiding voor de Eerste Wereldoorlog niet hebben.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Wat al niet als inspiratie dient voor top muziek.
het was zondag, en dan kom je wel eens bij bepaalde bands uit.quote:
Het was meer een excuus om die oorlog te starten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar de aanleiding voor de Eerste Wereldoorlog niet hebben.
En daar is waar het verhaal eindigt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was zondag, en dan kom je wel eens bij bepaalde bands uit.
inderdaad, kap dan eerder in het programma gewoon Giel af en start direct de freakandel speciaal, had dit nummer ook nog in de show gepast.quote:
Yup, en daarmee dus de aanleidingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het was meer een excuus om die oorlog te starten.
ja, als je het zo bekijkt welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en daarmee dus de aanleiding.
Muzikale opvoeding van je kinderen heel goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was zondag, en dan kom je wel eens bij bepaalde bands uit.
haha ik wou het net posten! xDquote:
Die timer maakt het zo moeilijk. En die 40 seconden muziek zijn makkelijker dan het vollullen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gebeurt elke dag weer. Ze hebben toch goddomme een gigantische timer voor hun neus
Leestekens, gebruik ze. Ze zijn er niet voor Jan Lul.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef themauster het volgende:
als je denkt dat we met Balkenende fout zitten hier dan ben je denk ik blij te horen dat er in italie nog iemand zit die vele malen erger is Berlusconi
Ja, maar dat zien ze toch? Als er nog 40 seconden op die klok staat, weet je zéker dat je die plaat niet meer helemaal kunt draaien. Als er een minuut of 3 staat, maak 't afkappen me wat minder uit. Alsof 't de eerste keer is dat ie radio maakt...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Die timer maakt het zo moeilijk. En die 40 seconden muziek zijn makkelijker dan het vollullen.
Echt, ik snap het wel. De afkap is alleen ruk, wegens reclame.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leestekens, gebruik ze. Ze zijn er niet voor Jan Lul.
Interpunctie de gekste.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. Je hebt in je playlist altijd een overloop aan teveel muziek. Een Spannend Muziekje kun je ook niet meer dan 20seconden laten lopen. Ik start een plaat meestal eerder, lul er overheen, speel nog 20 seconden en ros het nieuws erin. Dat is ook niet netjes. Maar tijd is a b****.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar dat zien ze toch? Als er nog 40 seconden op die klok staat, weet je zéker dat je die plaat niet meer helemaal kunt draaien. Als er een minuut of 3 staat, maak 't afkappen me wat minder uit. Alsof 't de eerste keer is dat ie radio maakt...
Typischquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Michael Jackson is ook echt TYPISCH Hollands!
Ja, kom op zeg. Die post was haast niet te lezen...quote:
Sorry maar ik heb een schrijfstoring,daarom vind ik het moeilijk om leestekens te gebruiken. Ik vind deze aanval niet echt leuk je had het wel wat vriendelijker mogen zeggen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nu doe je het toch ook goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb een schrijfstoring,daarom vind ik het moeilijk om leestekens te gebruiken. Ik vind deze aanval niet echt leuk je had het wel wat vriendelijker mogen zeggen!
Ja maar daar heb ik de zin ook wel 3x voor moeten nakijken. maar goed zal invervolgd mijn zinnen wel weer 3x gaan nakijken. kom ik mischien wel met iets terwijl het allang over een ander onderwerp gaatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu doe je het toch ook goed
Moggequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Zo, vakantie!Nu nog even wachten totdat we kunnen vertrekken
. Tijd dus om mn tas(sen) te pakken. Altijd een fijn moment .
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Zo, vakantie!Nu nog even wachten totdat we kunnen vertrekken
. Tijd dus om mn tas(sen) te pakken. Altijd een fijn moment .
Ik doe het ook niet altijd hoor. Ik kan het wel, maar in de snelheid van posten in diverse topics , gaat het soms niet goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik de zin ook wel 3x voor moeten nakijken. maar goed zal invervolgd mijn zinnen wel weer 3x gaan nakijken. kom ik mischien wel met iets terwijl het allang over een ander onderwerp gaat
Damn, mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doussard, bij 'et meer van Annecy
Joh, dat kan ik toch niet ruiken vanaf hier...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb een schrijfstoring,daarom vind ik het moeilijk om leestekens te gebruiken. Ik vind deze aanval niet echt leuk je had het wel wat vriendelijker mogen zeggen!
Dat is het zeker daarquote:
Die van FF heb ik inmiddels ook genoeg gehoord. Weinig spannende plaat, veel herhaling in de tekst. Maar goed, daarom zal 't wel MH worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:49 schreef -Hans- het volgende:
Aardige lijst http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/328792
Ennuh, Temper Trap staat er ook op. Foo Fighters zou ook wel eens de nieuwe MH kunnen zijn. Top plaat
Ik mis de Bre3zAh taal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, dat kan ik toch niet ruiken vanaf hier...
Het valt me alleen op dat sinds het groot worden van internet alles maar moet kunnen op het gebied van taal èn dat het aantal mensen met een of andere taalstoornis (al dan niet uit luiheid) gigantisch is toegenomen. Dat vind ik erg. Met taal spelen? Prima, graag. Maar zonder glijmiddel anaal nemen op de keukentafel? Nee.
Maar goed, nu weet ik hoe het zit en zal ik jou er verder niet mee lastigvallen. Anderen daarentegen...
Het ziet er echt prachtig uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat is het zeker daar. We komen daar nou al ongeveer 8 jaar, en elke keer ontdekken we wel weer iets nieuws daar.
Helaasch welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het ziet er echt prachtig uit. Je blijft een week?
En na 23.00 komt Tim Knol ook nog een paar liedjes spelen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:49 schreef -Hans- het volgende:
Aardige lijst http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/328792
Ennuh, Temper Trap staat er ook op. Foo Fighters zou ook wel eens de nieuwe MH kunnen zijn. Top plaat
Alternatief is waarschijnlijk Milow of Michael Bublé en die vind ik persoonlijk een factor 1000 erger, minimaal!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van FF heb ik inmiddels ook genoeg gehoord. Weinig spannende plaat, veel herhaling in de tekst. Maar goed, daarom zal 't wel MH worden.
Hmmm. Ik dacht datquote:
het wel vrij aardig omschreef.quote:Maar zonder glijmiddel anaal nemen op de keukentafel? Nee.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En na 23.00 komt Tim Knol ook nog een paar liedjes spelen!
Van welke reclame? Bol.com?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef on_air het volgende:
Dit is toch Dennis van de Ven, de stem.
Nee, dat is creatief met taal, idioomen, beeldspraak, metaforen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm. Ik dacht dat
[..]
het wel vrij aardig omschreef.
Is goed joh, ik reageerde mischien even te heftig omdat ik er vaker op aangevallen wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, dat kan ik toch niet ruiken vanaf hier...
Het valt me alleen op dat sinds het groot worden van internet alles maar moet kunnen op het gebied van taal èn dat het aantal mensen met een of andere taalstoornis (al dan niet uit luiheid) gigantisch is toegenomen. Dat vind ik erg. Met taal spelen? Prima, graag. Maar zonder glijmiddel anaal nemen op de keukentafel? Nee.
Maar goed, nu weet ik hoe het zit en zal ik jou er verder niet mee lastigvallen. Anderen daarentegen...
Tuinquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef themauster het volgende:
Wat zal ik gaan doen ik kan naar KX gaan maar ik ben geen fan van Dennis Hoebbee of ik ga alvast naar Radio 2 en wat daar nu op is dat weet ik niet
Veel te koud voorquote:
Mwa, valt best mee met de kouquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Veel te koud voorIk ga eerst zo maar eens lunchen en daarna naar even cadeauwinkel gaan om een cadeau uit te zoeken voor een kameraad van mij
Sterre?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede kerk basiliek daarvoor!
* on_air vindt dit leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 scheldt op stomme telefoon
* on_air doet even een Facebookje op Fok!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
* Jannekje7 vraagt zich af waarom?
Niet meer dan een juiste keuze met zijn woordgrappen en taalgrappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:38 schreef Sirolf het volgende:
Gerard krijgt de Gouden RabbeRing voor de beste slechte woordspeling.
* Jannekje7 snapt er nu helemaal niks meer van...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:37 schreef on_air het volgende:
[..]
* on_air doet even een Facebookje op Fok!
www.facebook.comquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
* Jannekje7 snapt er nu helemaal niks meer van...
Ik zit er compleet dichtgetimmerd achter. Alleen maar "friends" die ik ook irl ken. Niet te vinden door anderen, oude bekenden of andere onzin. Het werkt zo wel. Ben veels te paranoïa voor al die andere meuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 van de sites waarop ik mij zelf niet ga zetten.
Ja dan is het nog leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik zit er compleet dichtgetimmerd achter. Alleen maar "friends" die ik ook irl ken. Niet te vinden door anderen, oude bekenden of andere onzin. Het werkt zo wel. Ben veels te paranoïa voor al die andere meuk.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Graag , anders gaat het zo de archieven in
verander maar in SMS ring 1 naar 2585 voor Giel
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[3FM #1632] Sms ring 2 naar 2585 voor Giel
Paul vergist zich, het moet 1 zijn
wat doe jij nog bij 3 rond dit tijdstipquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:27 schreef muisje-eliza het volgende:
uitgejankt...het was prachtig...mooie muziek, niet van die ouderwetseT blijft raar om te bedenken dat een vrouw die net zo oud is als je mams dan doodgaat aan zo een kloteziekte. Maar t is klaar zo.
En ik moet natuurlijk even helpen dit topic tot een snel einde te helpen...wat een graf-TT
ik snap niet wat je zegtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat doe jij nog bij 3 rond dit tijdstip
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:30 schreef NBT het volgende:
De drie genomineerden zijn:
* EkStra Weekend (de 3FM vrijdagavondkeetshow van AVRO-dj - Gerard Ekdom en NPS-dj Michiel Veenstra)
* GIEL! (de veelbesproken 3FM-ochtendshow met VARA-dj Giel Beelen, die dit seizoen een uur langer zendtijd kreeg en zijn petje definitief afzette).
* Morgenstond (de verrassing in deze top 3 is de ochtendshow van de regionale zender met een landelijk bereik, waar alleen Nederlandstalige muziek te horen is, en 's ochtends dj Marcel de Vries, bijgestaan door 'Notaris Mulder').
Stemmen!
Op deze drie titels kan opnieuw worden gestemd via telefoon en sms. Het te bellen nummer is 0909-8855. Het SMS nummer is 2585.
Wie een sms stuurt, tikt in:
* Ring 1 voor EkStra Weekend
* Ring 2 voor GIEL!
* Ring 3 voor Morgenstond
De bellers toetsen 1 voor EkStra Weekend, 2 voor GIEL! en 3 voor Morgenstond.
De tweede ronde start donderdag 22 oktober 10:00 uur en eindigt op vrijdag 23 oktober om 14:00 uur. Direct daarna bepaalt notaris Van Berge wie de winnaar is van de AVRO Gouden RadioRing 2009. Binnen drie kwartier weet de winnaar het zelf ook.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
why not, dat is gewoon zo, de televizier site heeft zich vergist
je denkt toch niet dat ik daar naar luisterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
simpel, claudia brei is op, dus wat doe je bij 3fm op dit tijdstip
redelijk hoog meligheidsgehalte iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:37 schreef on_air het volgende:
HLA HLA HLA HLA.
Het is best leuk, deze Claudia Dr'op.
3 tantes van mij zijn rond hun 50-55ste ook heen gegaan allemaal door terminale kanker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:27 schreef muisje-eliza het volgende:
uitgejankt...het was prachtig...mooie muziek, niet van die ouderwetseT blijft raar om te bedenken dat een vrouw die net zo oud is als je mams dan doodgaat aan zo een kloteziekte. Maar t is klaar zo.
En ik moet natuurlijk even helpen dit topic tot een snel einde te helpen...wat een graf-TT
dat staat niet op de site, dus bulshit!quote:
Muts je gaat er nog serieus op in ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:30 schreef NBT het volgende:
De drie genomineerden zijn:
* EkStra Weekend (de 3FM vrijdagavondkeetshow van AVRO-dj - Gerard Ekdom en NPS-dj Michiel Veenstra)
* GIEL! (de veelbesproken 3FM-ochtendshow met VARA-dj Giel Beelen, die dit seizoen een uur langer zendtijd kreeg en zijn petje definitief afzette).
* Morgenstond (de verrassing in deze top 3 is de ochtendshow van de regionale zender met een landelijk bereik, waar alleen Nederlandstalige muziek te horen is, en 's ochtends dj Marcel de Vries, bijgestaan door 'Notaris Mulder').
Stemmen!
Op deze drie titels kan opnieuw worden gestemd via telefoon en sms. Het te bellen nummer is 0909-8855. Het SMS nummer is 2585.
Wie een sms stuurt, tikt in:
* Ring 1 voor EkStra Weekend
* Ring 1 voor GIEL!
* Ring 1 voor Morgenstond
De bellers toetsen 1 voor EkStra Weekend, 2 voor GIEL! en 3 voor Morgenstond.
De tweede ronde start donderdag 22 oktober 10:00 uur en eindigt op vrijdag 23 oktober om 14:00 uur. Direct daarna bepaalt notaris Van Berge wie de winnaar is van de AVRO Gouden RadioRing 2009. Binnen drie kwartier weet de winnaar het zelf ook.
agh soquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik daar naar luisterik zorg ervoor dat dit topic snel voorbij is...thats all
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:33 schreef NBT het volgende:
[..]
dat staat niet op de site, dus bulshit!
zuchtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb gehoord dat stemmen voor 1, 2 en 3 allemaal naar Ekstra Weekend gaan. Stemmen op Giel kan via 4, 5 en 6 en Morgenstond is te vinden onder de nummers 7, 8 en 9.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb gehoord dat stemmen voor 1, 2 en 3 allemaal naar Ekstra Weekend gaan. Stemmen op Giel kan via 4, 5 en 6 en Morgenstond is te vinden onder de nummers 7, 8 en 9.
iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Muts je gaat er nog serieus op in ook
dankquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:40 schreef Sirolf het volgende:
Vanaf 14 uur is de uitreiking LIVE te volgen via http://www.omroep.nl/live/avro/avro_webcast01.asx
Nou, Sirolfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh so![]()
kan sirolf btw de naam niet aanpassen op de site
welnee!!! de meesten die hier rondhangen willen graag dat Ekdom en Veenstra winnen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:40 schreef NBT het volgende:
pfffffffffffff. jullie zijn verwarrend....... ik trek er niks meer van aan!
Je hebt gelijk, alleen we willen niet dat Giel wintquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:35 schreef NBT het volgende:
ik geloof in de eerlijkheid van de mens................ ik ging het alleen even controleren..........
Nogal, zit echt hardop mee te lachen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
redelijk hoog meligheidsgehalte idd
jahoor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom je vaker meeposten , ook als het niet over stemmen op radioringen gaat
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:40 schreef Sirolf het volgende:
Vanaf 14 uur is de uitreiking LIVE te volgen via http://www.omroep.nl/live/avro/avro_webcast01.asx
quote:
Startdatum Titelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens in het overzicht zou ik zeggen.
Had ik net al aangepast.
alsof we daar blij mee moeten zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:50 schreef Againzender het volgende:
En alle Claudia haters kunnen alweer inschakelen, want Paul heeft de zaak al over genomen.
dank uquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:50 schreef Againzender het volgende:
En alle Claudia haters kunnen alweer inschakelen, want Paul heeft de zaak al over genomen.
Ekdom op KX en daarna Fred & Rob. Niets ten nadele van Paul, want Paul is best oké, maar daar kan ie echt niet tegenop.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:50 schreef Againzender het volgende:
Heeft fred nou nog steeds wat met zijn date van tv ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ekdom op KX en daarna Fred & Rob. Niets ten nadele van Paul, want Paul is best oké, maar daar kan ie echt niet tegenop.
Systeem is soms een beetje brak. Nu wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Startdatum Titel
23-10-2009 [3FM #1632] Sms ring 2 naar 2585 voor Giel
neuh hoor
Over een minuut sluiten de lijnen, dus je bent nog net op tijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
Paul heeft 't overal gespamt, tot last aan toe. Dan mag dit wel veranderd worden vind ik zo
it's startedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:40 schreef Sirolf het volgende:
Gaat om het gebaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over een minuut sluiten de lijnen, dus je bent nog net op tijd.
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet inquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
Paul heeft 't overal gespamt, tot last aan toe. Dan mag dit wel veranderd worden vind ik zo
Ghehe, dat was te verwachten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in
yesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bij Carréquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stoer , zo te zien op de achtergrond amsterdam ?
echt tot de kerst???quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |