Sterre?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede kerk basiliek daarvoor!
* on_air vindt dit leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 scheldt op stomme telefoon
* on_air doet even een Facebookje op Fok!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
* Jannekje7 vraagt zich af waarom?
Niet meer dan een juiste keuze met zijn woordgrappen en taalgrappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:38 schreef Sirolf het volgende:
Gerard krijgt de Gouden RabbeRing voor de beste slechte woordspeling.
* Jannekje7 snapt er nu helemaal niks meer van...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:37 schreef on_air het volgende:
[..]
* on_air doet even een Facebookje op Fok!
www.facebook.comquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
* Jannekje7 snapt er nu helemaal niks meer van...
Ik zit er compleet dichtgetimmerd achter. Alleen maar "friends" die ik ook irl ken. Niet te vinden door anderen, oude bekenden of andere onzin. Het werkt zo wel. Ben veels te paranoïa voor al die andere meuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 van de sites waarop ik mij zelf niet ga zetten.
Ja dan is het nog leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik zit er compleet dichtgetimmerd achter. Alleen maar "friends" die ik ook irl ken. Niet te vinden door anderen, oude bekenden of andere onzin. Het werkt zo wel. Ben veels te paranoïa voor al die andere meuk.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Graag , anders gaat het zo de archieven in
verander maar in SMS ring 1 naar 2585 voor Giel
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[3FM #1632] Sms ring 2 naar 2585 voor Giel
Paul vergist zich, het moet 1 zijn
wat doe jij nog bij 3 rond dit tijdstipquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:27 schreef muisje-eliza het volgende:
uitgejankt...het was prachtig...mooie muziek, niet van die ouderwetseT blijft raar om te bedenken dat een vrouw die net zo oud is als je mams dan doodgaat aan zo een kloteziekte. Maar t is klaar zo.
En ik moet natuurlijk even helpen dit topic tot een snel einde te helpen...wat een graf-TT
ik snap niet wat je zegtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat doe jij nog bij 3 rond dit tijdstip
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:30 schreef NBT het volgende:
De drie genomineerden zijn:
* EkStra Weekend (de 3FM vrijdagavondkeetshow van AVRO-dj - Gerard Ekdom en NPS-dj Michiel Veenstra)
* GIEL! (de veelbesproken 3FM-ochtendshow met VARA-dj Giel Beelen, die dit seizoen een uur langer zendtijd kreeg en zijn petje definitief afzette).
* Morgenstond (de verrassing in deze top 3 is de ochtendshow van de regionale zender met een landelijk bereik, waar alleen Nederlandstalige muziek te horen is, en 's ochtends dj Marcel de Vries, bijgestaan door 'Notaris Mulder').
Stemmen!
Op deze drie titels kan opnieuw worden gestemd via telefoon en sms. Het te bellen nummer is 0909-8855. Het SMS nummer is 2585.
Wie een sms stuurt, tikt in:
* Ring 1 voor EkStra Weekend
* Ring 2 voor GIEL!
* Ring 3 voor Morgenstond
De bellers toetsen 1 voor EkStra Weekend, 2 voor GIEL! en 3 voor Morgenstond.
De tweede ronde start donderdag 22 oktober 10:00 uur en eindigt op vrijdag 23 oktober om 14:00 uur. Direct daarna bepaalt notaris Van Berge wie de winnaar is van de AVRO Gouden RadioRing 2009. Binnen drie kwartier weet de winnaar het zelf ook.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
why not, dat is gewoon zo, de televizier site heeft zich vergist
je denkt toch niet dat ik daar naar luisterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
simpel, claudia brei is op, dus wat doe je bij 3fm op dit tijdstip
redelijk hoog meligheidsgehalte iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:37 schreef on_air het volgende:
HLA HLA HLA HLA.
Het is best leuk, deze Claudia Dr'op.
3 tantes van mij zijn rond hun 50-55ste ook heen gegaan allemaal door terminale kanker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:27 schreef muisje-eliza het volgende:
uitgejankt...het was prachtig...mooie muziek, niet van die ouderwetseT blijft raar om te bedenken dat een vrouw die net zo oud is als je mams dan doodgaat aan zo een kloteziekte. Maar t is klaar zo.
En ik moet natuurlijk even helpen dit topic tot een snel einde te helpen...wat een graf-TT
dat staat niet op de site, dus bulshit!quote:
Muts je gaat er nog serieus op in ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:30 schreef NBT het volgende:
De drie genomineerden zijn:
* EkStra Weekend (de 3FM vrijdagavondkeetshow van AVRO-dj - Gerard Ekdom en NPS-dj Michiel Veenstra)
* GIEL! (de veelbesproken 3FM-ochtendshow met VARA-dj Giel Beelen, die dit seizoen een uur langer zendtijd kreeg en zijn petje definitief afzette).
* Morgenstond (de verrassing in deze top 3 is de ochtendshow van de regionale zender met een landelijk bereik, waar alleen Nederlandstalige muziek te horen is, en 's ochtends dj Marcel de Vries, bijgestaan door 'Notaris Mulder').
Stemmen!
Op deze drie titels kan opnieuw worden gestemd via telefoon en sms. Het te bellen nummer is 0909-8855. Het SMS nummer is 2585.
Wie een sms stuurt, tikt in:
* Ring 1 voor EkStra Weekend
* Ring 1 voor GIEL!
* Ring 1 voor Morgenstond
De bellers toetsen 1 voor EkStra Weekend, 2 voor GIEL! en 3 voor Morgenstond.
De tweede ronde start donderdag 22 oktober 10:00 uur en eindigt op vrijdag 23 oktober om 14:00 uur. Direct daarna bepaalt notaris Van Berge wie de winnaar is van de AVRO Gouden RadioRing 2009. Binnen drie kwartier weet de winnaar het zelf ook.
agh soquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik daar naar luisterik zorg ervoor dat dit topic snel voorbij is...thats all
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:33 schreef NBT het volgende:
[..]
dat staat niet op de site, dus bulshit!
zuchtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
why not, dat is gewoon zo, de televizier site heeft zich vergist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |