Sterre?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede kerk basiliek daarvoor!
* on_air vindt dit leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 scheldt op stomme telefoon
* on_air doet even een Facebookje op Fok!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
* Jannekje7 vraagt zich af waarom?
Niet meer dan een juiste keuze met zijn woordgrappen en taalgrappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:38 schreef Sirolf het volgende:
Gerard krijgt de Gouden RabbeRing voor de beste slechte woordspeling.
* Jannekje7 snapt er nu helemaal niks meer van...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:37 schreef on_air het volgende:
[..]
* on_air doet even een Facebookje op Fok!
www.facebook.comquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
* Jannekje7 snapt er nu helemaal niks meer van...
Ik zit er compleet dichtgetimmerd achter. Alleen maar "friends" die ik ook irl ken. Niet te vinden door anderen, oude bekenden of andere onzin. Het werkt zo wel. Ben veels te paranoïa voor al die andere meuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 van de sites waarop ik mij zelf niet ga zetten.
Ja dan is het nog leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik zit er compleet dichtgetimmerd achter. Alleen maar "friends" die ik ook irl ken. Niet te vinden door anderen, oude bekenden of andere onzin. Het werkt zo wel. Ben veels te paranoïa voor al die andere meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |