Van welke reclame? Bol.com?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef on_air het volgende:
Dit is toch Dennis van de Ven, de stem.
Nee, dat is creatief met taal, idioomen, beeldspraak, metaforen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm. Ik dacht dat
[..]
het wel vrij aardig omschreef.
Is goed joh, ik reageerde mischien even te heftig omdat ik er vaker op aangevallen wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, dat kan ik toch niet ruiken vanaf hier...
Het valt me alleen op dat sinds het groot worden van internet alles maar moet kunnen op het gebied van taal èn dat het aantal mensen met een of andere taalstoornis (al dan niet uit luiheid) gigantisch is toegenomen. Dat vind ik erg. Met taal spelen? Prima, graag. Maar zonder glijmiddel anaal nemen op de keukentafel? Nee.
Maar goed, nu weet ik hoe het zit en zal ik jou er verder niet mee lastigvallen. Anderen daarentegen...
Tuinquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef themauster het volgende:
Wat zal ik gaan doen ik kan naar KX gaan maar ik ben geen fan van Dennis Hoebbee of ik ga alvast naar Radio 2 en wat daar nu op is dat weet ik niet
Veel te koud voorquote:
Mwa, valt best mee met de kouquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Veel te koud voorIk ga eerst zo maar eens lunchen en daarna naar even cadeauwinkel gaan om een cadeau uit te zoeken voor een kameraad van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |