Ja, kom op zeg. Die post was haast niet te lezen...quote:
Sorry maar ik heb een schrijfstoring,daarom vind ik het moeilijk om leestekens te gebruiken. Ik vind deze aanval niet echt leuk je had het wel wat vriendelijker mogen zeggen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leestekens, gebruik ze. Ze zijn er niet voor Jan Lul.
Nu doe je het toch ook goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb een schrijfstoring,daarom vind ik het moeilijk om leestekens te gebruiken. Ik vind deze aanval niet echt leuk je had het wel wat vriendelijker mogen zeggen!
Ja maar daar heb ik de zin ook wel 3x voor moeten nakijken. maar goed zal invervolgd mijn zinnen wel weer 3x gaan nakijken. kom ik mischien wel met iets terwijl het allang over een ander onderwerp gaatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu doe je het toch ook goed
Moggequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Zo, vakantie!Nu nog even wachten totdat we kunnen vertrekken
. Tijd dus om mn tas(sen) te pakken. Altijd een fijn moment .
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Zo, vakantie!Nu nog even wachten totdat we kunnen vertrekken
. Tijd dus om mn tas(sen) te pakken. Altijd een fijn moment .
Ik doe het ook niet altijd hoor. Ik kan het wel, maar in de snelheid van posten in diverse topics , gaat het soms niet goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik de zin ook wel 3x voor moeten nakijken. maar goed zal invervolgd mijn zinnen wel weer 3x gaan nakijken. kom ik mischien wel met iets terwijl het allang over een ander onderwerp gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |