Maria Magdalena heb ik samen met m'n achter-achterbuurmeisje nog gedaan met de playbackshow op de basisschool. We waren echt goedquote:
Ik begin te twijfelen hoeveel geluiden en samples daadwerkelijk bij dit nummer horenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat!
Zit zelfs een cowbell in de plaat. Tof!
Ik heb echt een geweldige '80's lagereschool playback visual voor mequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maria Magdalena heb ik samen met m'n achter-achterbuurmeisje nog gedaan met de playbackshow op de basisschool. We waren echt goed
Me2quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen hoeveel geluiden en samples daadwerkelijk bij dit nummer horen
En volkomen terecht ook. Ik ben blij dat er geen foto's of filmpjes van zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb echt een geweldige '80's lagereschool playback visual voor me.
Wil bijna zeggen; pics or it didn't happen, maar dit is voldoende.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En volkomen terecht ook. Ik ben blij dat er geen foto's of filmpjes van zijn
er is nog ergens belastend beeldmateriaal van mij als een Dolly Dotquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En volkomen terecht ook. Ik ben blij dat er geen foto's of filmpjes van zijn
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Wil bijna zeggen; pics or it didn't happen, maar dit is voldoende.
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is nog ergens belastend beeldmateriaal van mij als een Dolly Dot
Kan wel melden dat we een keytar hadden nagemaakt en die bespeelde ik, vol overgave. O, en de achtergrondzang deed ik ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Wil bijna zeggen; pics or it didn't happen, maar dit is voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |