quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is nog ergens belastend beeldmateriaal van mij als een Dolly Dot
Je was Angela Groothuizen natuurlijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is nog ergens belastend beeldmateriaal van mij als een Dolly Dot
mijn moeder heeft beloofd ze nooit online te zettenquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit voor gejengel? Iemand de radio stiekum op Sky gezet?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heerlijk hoe de meningen weer uit elkaar liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:48 schreef Againzender het volgende:
Oh, wat een mooie request, zat ik van het weekeinde nog te luisteren.
Afschuwelijk inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat al niet als inspiratie dient voor top muziek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar de aanleiding voor de Eerste Wereldoorlog niet hebben.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Wat al niet als inspiratie dient voor top muziek.
het was zondag, en dan kom je wel eens bij bepaalde bands uit.quote:
Het was meer een excuus om die oorlog te starten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar de aanleiding voor de Eerste Wereldoorlog niet hebben.
En daar is waar het verhaal eindigt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was zondag, en dan kom je wel eens bij bepaalde bands uit.
inderdaad, kap dan eerder in het programma gewoon Giel af en start direct de freakandel speciaal, had dit nummer ook nog in de show gepast.quote:
Yup, en daarmee dus de aanleidingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het was meer een excuus om die oorlog te starten.
ja, als je het zo bekijkt welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en daarmee dus de aanleiding.
Muzikale opvoeding van je kinderen heel goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was zondag, en dan kom je wel eens bij bepaalde bands uit.
haha ik wou het net posten! xDquote:
Die timer maakt het zo moeilijk. En die 40 seconden muziek zijn makkelijker dan het vollullen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gebeurt elke dag weer. Ze hebben toch goddomme een gigantische timer voor hun neus
Leestekens, gebruik ze. Ze zijn er niet voor Jan Lul.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef themauster het volgende:
als je denkt dat we met Balkenende fout zitten hier dan ben je denk ik blij te horen dat er in italie nog iemand zit die vele malen erger is Berlusconi
Ja, maar dat zien ze toch? Als er nog 40 seconden op die klok staat, weet je zéker dat je die plaat niet meer helemaal kunt draaien. Als er een minuut of 3 staat, maak 't afkappen me wat minder uit. Alsof 't de eerste keer is dat ie radio maakt...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Die timer maakt het zo moeilijk. En die 40 seconden muziek zijn makkelijker dan het vollullen.
Echt, ik snap het wel. De afkap is alleen ruk, wegens reclame.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leestekens, gebruik ze. Ze zijn er niet voor Jan Lul.
Interpunctie de gekste.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. Je hebt in je playlist altijd een overloop aan teveel muziek. Een Spannend Muziekje kun je ook niet meer dan 20seconden laten lopen. Ik start een plaat meestal eerder, lul er overheen, speel nog 20 seconden en ros het nieuws erin. Dat is ook niet netjes. Maar tijd is a b****.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar dat zien ze toch? Als er nog 40 seconden op die klok staat, weet je zéker dat je die plaat niet meer helemaal kunt draaien. Als er een minuut of 3 staat, maak 't afkappen me wat minder uit. Alsof 't de eerste keer is dat ie radio maakt...
Typischquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Michael Jackson is ook echt TYPISCH Hollands!
Ja, kom op zeg. Die post was haast niet te lezen...quote:
Sorry maar ik heb een schrijfstoring,daarom vind ik het moeilijk om leestekens te gebruiken. Ik vind deze aanval niet echt leuk je had het wel wat vriendelijker mogen zeggen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nu doe je het toch ook goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb een schrijfstoring,daarom vind ik het moeilijk om leestekens te gebruiken. Ik vind deze aanval niet echt leuk je had het wel wat vriendelijker mogen zeggen!
Ja maar daar heb ik de zin ook wel 3x voor moeten nakijken. maar goed zal invervolgd mijn zinnen wel weer 3x gaan nakijken. kom ik mischien wel met iets terwijl het allang over een ander onderwerp gaatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu doe je het toch ook goed
Moggequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Zo, vakantie!Nu nog even wachten totdat we kunnen vertrekken
. Tijd dus om mn tas(sen) te pakken. Altijd een fijn moment .
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Zo, vakantie!Nu nog even wachten totdat we kunnen vertrekken
. Tijd dus om mn tas(sen) te pakken. Altijd een fijn moment .
Ik doe het ook niet altijd hoor. Ik kan het wel, maar in de snelheid van posten in diverse topics , gaat het soms niet goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik de zin ook wel 3x voor moeten nakijken. maar goed zal invervolgd mijn zinnen wel weer 3x gaan nakijken. kom ik mischien wel met iets terwijl het allang over een ander onderwerp gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |