F you , nu heb ik de white edition maar ge pre-orderd door dit verhaaltjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Conclusione temporanea
Assassin's Creed II wordt geweldig. Hoe we dat weten? We hebben ongeveer drie uur gespeeld, maar voor ons gevoel moesten we na vijf minuten stoppen. Elke game die drie uur kan veranderen in vijf minuten, is top. De foutjes en minpuntjes van het eerste deel zijn weggewerkt en daar bovenop heeft Ubisoft een sloot verbeteringen toegevoegd. Assassin's Creed II is groter, uitgebreider en dieper dan zijn voorganger. Ezio Auditore di Firenze is bovendien een interessanter personage dan Altaïr, en ook Desmond Miles zorgt in Assassin's Creed II voor meer opschudding dan je na deel één ooit kon vermoeden. Is het al 19 november?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Assassin's Creed
Dat was echt een boutspel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
l
op de herhaling na was het echt we een goed spel .
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef SteelDogg het volgende:
Boutspel ook weer niet.. Kon beter, functie om te skippen tijdens cutscenes + eentonigheid wat verminderen = voor mij al heel erg goed. Want daardoor raakte ik de game niet meer aan na het uitspelen..:)
Het enige goede aan heel Assassin's Creed waren de graphics... Het was gewoon zo herhalend...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:51 schreef Sigmund666 het volgende:
Boutspel was het niet echt. Grafisch zeer tof, gevechten mochten beter net als meer variatie. Na de 5e keer bedelaars redden heb je het wel gezien zeg maar.
mee eens, hopelijk hebben we deze snel weer vol.quote:
of in "waar Microschoft je geheugen wist"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verander hem naar Assassin's Creed is kut, net als Microsoft.
quote:Hello Civ Fans!
I wanted to let you know we'll soon be looking for beta testers to help us develop a unique new way to play Civilization. Ever since we finished Civilization® Revolution™ last year, I've been looking at ways of expanding the Civ gameplay experience to include solo, competitive and cooperative play to take advantage of the uniqueness of social networks. We're calling this project Civilization® Network™ and the full game will be available next year on Facebook. Civilization Network will allow you to join together with your friends to create the world's most powerful, richest, smartest, or just plain coolest civilization. You can coordinate your strategy to win great battles, share your technology to jump ahead of your rivals, lobby your family and friends to form your own government and win vital elections, manage and grow your cities to maximize production and happiness, spy on your enemies, and work with your friends to create the great Wonders of the World. The game will offer everything you enjoy in Civ in a fully persistent environment - you can play as much as you like, whenever you like, and it'll be free to play.
We'll offer a closed beta of the game soon, so stay tuned for details on how you can sign-up to participate. The full game will launch in 2010. For more information about Civilization Network, including development updates and behind-the-scenes posts from me and the Firaxis team, join our Facebook fanpage here: www.facebook.com/civnetwork.
Thanks and Stay Civilized!
Sid Meier
Director of Creative Development
Firaxis Games
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Assassin's Creed
Dat was echt een boutspel.
Lang niet alles, maar om het dan maar een boutgame te noemen gaat me veel en veel te ver. Hence the "quote:
Nou ik vond afgezien van de graphics (die trouwens ook begonnen te vervelen omdat alles bouwblokken waren) was er niet veel aan... Ik heb 1 stad uitgespeeld, daarna had ik het wel gezien... Er zit ook geen multiplayer in...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lang niet alles, maar om het dan maar een boutgame te noemen gaat me veel en veel te ver. Hence the "_! "
Ik vind het een beetje teveel 'het glas is half leeg', maar goed. Dat magquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Nou ik vond afgezien van de graphics (die trouwens ook begonnen te vervelen omdat alles bouwblokken waren) was er niet veel aan... Ik heb 1 stad uitgespeeld, daarna had ik het wel gezien... Er zit ook geen multiplayer in...
Een goede game bestaat niet alleen maar uit het herhalen van 4 dingen opnieuw en opnieuw...
Nee maar ik meen het... In het hele spel waren er maar 4 (ongeveer) echte dingen die je moest doen om het einde te halen... Afluisteren, vermoorden, volgen etc. De rest hoefde niet... Er waren niet echt missies... En zodra je 1 van die dingen had gedaan rende je snel om een hoekje, sprong je op een bankje, liep je tussen een stel monniken of sprong je in een dakhuisje... Het begon zo snel te vervelen...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje teveel 'het glas is half leeg', maar goed. Dat mag
Dat is nogal wiedesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:02 schreef Lyzio het volgende:
Kan het me wel voorstellen hoor. Maar als je het vet vindt, vind je het vet.
Gamehubs stuurt de zooi graties op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wes, hoeveel bedragen de verzendkosten ook alweer bij GH?
Done.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verander hem naar Assassin's Creed is kut, net als Microsoft.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het enige goede aan heel Assassin's Creed waren de graphics... Het was gewoon zo herhalend...
*Verzamel informatie*
*Vermoordt die en die vent*
... Je huppelt er naar toe, vermoord de vent, je wordt gezien en je verstopt je tussen een stel monniken...
Ik zie de guards al met elkaar praten..
"guard 1" Waar is hij nu naartoe?
"guard 2" Het is vast niet die witte met rode vent met al die messen
"guard 1" Oh je bedoeld die gozer die er zo anders uit ziet?
"guard 2" Ja
"guard 1" Meh vast niet...
Oh en dan heb ik het nog niet over die vreselijke sci-fi stukjes en het bagger einde
quote:
dat meisje , jongetje verhaal ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
![]()
Om nog even te vertellen wat er zo kut is aan Microsoft...
Ik had een shirtje gekocht in marketplace en op het moment had ik een vrouwelijk avatar en nu past het shirtje alleen daarop dus nu heb ik niets aan het shirtje
Nee mijn vriendin ging een vrouwelijk avatar voor mij maken en die had ik tot eergisterenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat meisje , jongetje verhaal ?
je bent toch ook geen travestiet of wel
tja het is wel leuker om naar te kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin ging een vrouwelijk avatar voor mij maken en die had ik tot eergisteren
Misschien moet ik toch maar overstag gaan en Fallout GOTY halen, het spel nog een kans geven... De DLC vond ik namelijk wel echt enorm leuk klinken, dus wie weet kan ik gewoon zo snel mogelijk van die wasteland afkomen en asap de DLC instappen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:55 schreef Digixz het volgende:
Fallout 3 GOTY is verstuurd, nu nog +/- een week wachten
Ik had 80 punten overquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:39 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die dingen kopen voor hun avatar![]()
![]()
Echt
Hup weg!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Assassin's Creed en MS zijn beiden tof!
Je vergeetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Het enige goede aan heel Assassin's Creed waren de graphics...
Ik krijg hem binnenkort binnen, ben bestwel hyped, de presentatie in Keulen was echtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft iemand Fairytale Fights al gespeeld?
Ik ben gisteravond 2 uurtjes bezig geweest en wat er uit ziet als een schattig spelletje is in werkelijk een slash-fest met enorme hoeveelheden bloed. Te gek![]()
Alleen wel jammer dat je moet slaan en zo met je right thumbstick (xbox360) ipv met een button. Ik heb lang op deze titel gewacht en hij valt helemaal niet tegen.
Nog meer mensen die deze game (willen gaan) spelen?
Zijn die DLC's zijn los verkrijgbaar voor een mooi prijsje? Fallout zelf heb ik al namelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Misschien moet ik toch maar overstag gaan en Fallout GOTY halen, het spel nog een kans geven... De DLC vond ik namelijk wel echt enorm leuk klinken, dus wie weet kan ik gewoon zo snel mogelijk van die wasteland afkomen en asap de DLC instappen!
Je hebt volgens mij wel combinatiepacks van die DLC, zoals http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+3:+broken+steel+and+point+lookout_Xbox360.html en http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+3:+expansion+set+%28operation+achorage+en+the+pitt%29_Xbox360.htmlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn die DLC's zijn los verkrijgbaar voor een mooi prijsje? Fallout zelf heb ik al namelijk.
Ja, maar zo kun je iedere discussie voortijdig de nek omdraaien zonder oeverloos met tegen- en voors te komen over een bepaalde gamequote:
Dit was geen discussie ik noemde alleen het feit op dat Assassin's creed kut is. Dus als iemand hem nog wil ruilen... ik heb hem hier liggenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, maar zo kun je iedere discussie voortijdig de nek omdraaien zonder oeverloos met tegen- en voors te komen over een bepaalde game
Beide zijn het geweldige gamesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef teunkneus het volgende:
Ac trok me niet echt, de graphics waren echt goed, maar qua gameplay![]()
Had hem 10 minuten gespeeld en toen geruild tegen cod4 (beste ruil ooit)
Mwoah cod4 had ik na 1 maand ook wel bekekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef teunkneus het volgende:
zal het voor 2011 ook zo opgaan ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:38 schreef SteelDogg het volgende:
Haha, in 2007 was het:
November 2007: Assassin's Creed, Call of Duty 4: Modern Warfare
November 2009: Assassin's Creed 2, Cal of Duty: Modern Warfare 2
Schijnt nu al overal verkocht te worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Overigens Forza 3 morgenHopelijk hebben ze hem wel dit keer op tijd bij de FRS
ik heb turning point toen der tijd ingeruild tegen cod4. Dat was pas een goede ruil.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef teunkneus het volgende:
Ja dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Schijnt nu al overal verkocht te worden.
Nee ik hoopte dat ze mijn limited edition op tijd hadden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hoopte dat de FRS er morgen genoeg heeft.
Ah.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik hoopte dat ze mijn limited edition op tijd hadden.
Dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Forza 3 morgen pas kunnen spelen
Ik ben ondertussen al weer lvl 23
Ik heb hem op FirstLook gespeeld. Echt heel erg tof! Het enige jammer vond ik het springen op platformen en de draaiende camera. Maargoed ik ben daar bij elk spel slecht in en stort dan ook veelvuldig in een afgrondquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben gisteravond 2 uurtjes bezig geweest en wat er uit ziet als een schattig spelletje is in werkelijk een slash-fest met enorme hoeveelheden bloed. Te gek![]()
Alleen wel jammer dat je moet slaan en zo met je right thumbstick (xbox360) ipv met een button. Ik heb lang op deze titel gewacht en hij valt helemaal niet tegen.
Solliciteer bij FOK!games, dan wil ik dat best doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus?
Zou zeggen stuur mij voortaan de review copies..
Voor wat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Solliciteer bij FOK!games, dan wil ik dat best doen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Dat vond ik nou juist tof, platformpjes en zo, helemaal mijn ding. En daarnaast natuurlijk gewoon alles slashen wat je tegenkomt, prachtig manquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem op FirstLook gespeeld. Echt heel erg tof! Het enige jammer vond ik het springen op platformen en de draaiende camera. Maargoed ik ben daar bij elk spel slecht in en stort dan ook veelvuldig in een afgrond
Een stroomstoring ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Leonos het volgende:
wtf, ik zit net Fifa 10 te spelen. (2e helft OLY - Ajax 1-2) Opeens een bizar harde knal en de befaamde red ring of death. Internet en me boxen waren ook uitgevallen. Schrok me de tering. Xbox doet het nu gewoon weer.
Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
Stoppen ergens ergens doorgeslagen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Leonos het volgende:
wtf, ik zit net Fifa 10 te spelen. (2e helft OLY - Ajax 1-2) Opeens een bizar harde knal en de befaamde red ring of death. Internet en me boxen waren ook uitgevallen. Schrok me de tering. Xbox doet het nu gewoon weer.
Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
PC stond wel gewoon nog aan.quote:
Nope, meterkast zag er goed uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Stoppen ergens ergens doorgeslagen?
Ik heb een keer een RROD gehad omdat de stekker van de xbox er half uithing...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
PC stond wel gewoon nog aan.
[..]
Nope, meterkast zag er goed uit
Heb er al een tijd niet aangezeten. Zit ook gewoon goedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb een keer een RROD gehad omdat de stekker van de xbox er half uithing...
Reviewer natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor wat ga ik nou solliciteren dan Rossdale
Ik zag hem op de Firstlook en het gaf mij dezelfde indruk als Viva Pinata.. heeeel veel kleurtjes en stiekem best tofquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
Hebben ze daar nog niet genoeg van dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Reviewer natuurlijkAls je af en toe games voor de release wilt spelen zonder ze via illegale wegen te verkrijgen.
Nooitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog niet genoeg van dan?
Ik ben daar toch binnen korte tijd overheen, dus geniet maar van je voorsprongquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Freakquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:54 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik ben daar toch binnen korte tijd overheen, dus geniet maar van je voorsprong
Hey jij had toch trialsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:54 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik ben daar toch binnen korte tijd overheen, dus geniet maar van je voorsprong
Maar racen kan die welquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zie de guards al met elkaar praten..
"guard 1" Waar is hij nu naartoe?
"guard 2" Het is vast niet die witte met rode vent met al die messen
"guard 1" Oh je bedoeld die gozer die er zo anders uit ziet?
"guard 2" Ja
"guard 1" Meh vast niet...
Oh en dan heb ik het nog niet over die vreselijke sci-fi stukjes en het bagger einde
Deze dan ook nog eens!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat is de schuldige die mij heeft overgehaald gister ( hier bier heeft ook geholpen )quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze dan ook nog eens!
Conclusione temporanea
Assassin's Creed II wordt geweldig. Hoe we dat weten? We hebben ongeveer drie uur gespeeld, maar voor ons gevoel moesten we na vijf minuten stoppen. Elke game die drie uur kan veranderen in vijf minuten, is top. De foutjes en minpuntjes van het eerste deel zijn weggewerkt en daar bovenop heeft Ubisoft een sloot verbeteringen toegevoegd. Assassin's Creed II is groter, uitgebreider en dieper dan zijn voorganger. Ezio Auditore di Firenze is bovendien een interessanter personage dan Altaïr, en ook Desmond Miles zorgt in Assassin's Creed II voor meer opschudding dan je na deel één ooit kon vermoeden. Is het al 19 november?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat is de schuldige die mij heeft overgehaald gister ( hier bier heeft ook geholpen )
komt door de kerk enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef Pimsterr het volgende:
mensen in die tijd waren gewoon niet zo slim
Trails is geweldigquote:
Ik heb hem ook. De eerste levels zijn wel leuk. Ik kom nu niet eens bij Extreme. King Of The Hill (Hard) wil me niet lukken. Ik kom niet voorbij die kratjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Trails is geweldig![]()
Alleen soms frustrerend moeilijk
Ik heb je op sommige dingen ingehaald volgens mijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:10 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Trails is geweldig![]()
Alleen soms frustrerend moeilijk
heb jij coole tracks?quote:
Heb het ook al een hele tijd niet gedaan en heb me vooral gefocust op een paar specifieke banenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb je op sommige dingen ingehaald volgens mij![]()
heb er eentje die mensen wel tof vinden. the tunnel was dat volgens mij, t ziet er vooral erg spectaculair uit, hou niet zo van die hele moeilijke tracks. voeg maar hangmat toe als je m wilt checken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb je op sommige dingen ingehaald volgens mij![]()
[..]
heb jij coole tracks?
Heb je nog rrod garantie? dan stuur je hem op voor dat en dan wordt je dvd ook gefixed! it worked for me!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:22 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik heb nu een Xbox 360 premium, maar die cd`s kan die niet meer aflezen.
Als ik nu een arcade koop, werkt die oude harddisk van me oude Xbox dan in de nieuwe?
Ik zie dat de Arcade hier bij de Saturn 166 euro kost
Mijn Xbox is van 2006 ergens en zou niet weten waar die kassabon heb gelatenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:33 schreef teunkneus het volgende:
Heb je nog rrod garantie? dan stuur je hem op voor dat en dan wordt je dvd ook gefixed! it worked for me!
quote:It's telling that Fairytale Fights attracted a lot of attention in the office. Grabbed by the garish colour scheme and arresting art, three or four people sat down for co-op. None of them lasted 10 minutes, and nobody came back. There are clearly some talented people at Playlogic - notably whoever did the endearing cut-scenes, which play out like Hanna-Barbera doing The Matrix. How something so colourful and quirky became so bland is a mystery of the creative process.
4/10
Hoezo kom je daar dan nu pas achterquote:
ach nu kan je in HD op je tv fappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 05:24 schreef remlof het volgende:
Wel kut trouwens dat ik m'n pornomap ook aangevinkt heb in media center onder video. Nu is 90% van m'n "movies" pr0n![]()
Jammer!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:24 schreef speknek het volgende:
Lijkt Playlogic weer niet gelukt te zijn.
[..]
ik heb hem op Firstlook gespeeld en ik vond zeker een voldoende waard. Leuke game om lekker co-op spelen. Veel gelachen om heel flauwe dingen. Deze haal ik wel uit de budgetbakquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:24 schreef speknek het volgende:
Lijkt Playlogic weer niet gelukt te zijn.
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:24 schreef jimjim1983 het volgende:
tofste aan trials is die editor.
De hele dag codden dus?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben 10 november vrij van school![]()
Toets/herkansingsweek maar de toets die op die dag is had ik al een voldoende voor
School![]()
Nee, ik ga mijn matras voor de brievenbus neerleggen en daar lekker slapen en ik wordt vanzelf wakker als er een pakketje op mijn hoofd wordt gegooid . Daarna gelijk codden, ik trek geneens mijn pyjama uit, gewoon lekker de hele dag in bed blijven liggenquote:
Kortere laadtijden, minder geluid, disc wordt minder gebruikt dus blijft in een betere staatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:48 schreef Noax het volgende:
Wat is precies het voordeel om een game op de Xbox360 te installeren?
Thnx!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kortere laadtijden, minder geluid, disc wordt minder gebruikt dus blijft in een betere staat
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:08 schreef Noax het volgende:
[..]
Thnx!
Nu speel ik diverse games, kan ik deze alsnog installeren zonder verlies van savegames o.i.d.?
Haha voor mij tentamen week! 2 weken vrij en maar 3 tentamens! En me vriendin me vanochtend wakker maken met de vraag: Wil jij modern warfare 2 voor 25 euro?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben 10 november vrij van school![]()
Toets/herkansingsweek maar de toets die op die dag is had ik al een voldoende voor
School![]()
25 euro is echtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Haha voor mij tentamen week! 2 weken vrij en maar 3 tentamens! En me vriendin me vanochtend wakker maken met de vraag: Wil jij modern warfare 2 voor 25 euro?![]()
Blijkt dat ze via haar werk hem voor 25 euro kan kopen! nice hoef ik ook niet op budget bak te wachten.
Lekker wakker worden is datquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Haha voor mij tentamen week! 2 weken vrij en maar 3 tentamens! En me vriendin me vanochtend wakker maken met de vraag: Wil jij modern warfare 2 voor 25 euro?![]()
Blijkt dat ze via haar werk hem voor 25 euro kan kopen! nice hoef ik ook niet op budget bak te wachten.
Forza 3quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef DJ_ het volgende:
WTF , er zit een finnish flag met forza3 logo bij de LE in de doos
*gooit forza weg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 3
[ afbeelding ]
Welke begin wagen heb je gekozen?
quote:
ford fiestaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 3
[ afbeelding ]
Welke begin wagen heb je gekozen?
Me vriendin werkt bij een game cafe en was voor personeel een aanbiedingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
25 euro is echt![]()
Je wilt zeker niet zeggen waar
Lol die ga ik ook nemen!quote:
Denk het niet, ik heb net voor 28 euro 12 maanden gekochtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:34 schreef Deezertje het volgende:
Mijn XBOX LIVE loopt in Januari af, nu kan ik voor 27,40 euro 13 maanden erbij kopen via eBay... vorige keer ook gedaan. Denken jullie dat de LIVE prijzen nog verder zullen gaan dalen?
Gaat volgens mij wel een hele vette titel worden.quote:
quote:
relmofquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:12 schreef Sala-adin het volgende:
Heeft remlof een xbx?
Wat is je gamertag?
Ik hoop zo dat het eindelijk de RPG gaat worden voor de xbox360!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef DJ_ het volgende:
Final fantasy XIII
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan niet wachten
ED blijf gewoon in je SC als je toch niets wil of weetquote:
Jij was de enige die ik herkende aan z'n gamertagquote:
Het kan zeker vet worden ja, maar kap alsjeblieft met die GOTY postsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ED blijf gewoon in je SC als je toch niets wil of weet![]()
Metro2033 kan zeker vet worden
Ik ben lennartbnlquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij was de enige die ik herkende aan z'n gamertag
Als je wil dat ik je toevoeg vertel dan effe wie je op FOK! bent
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:05 schreef badboynova het volgende:
hey relmof heb je ook toegevoegd zie me gametag
Toegevoegd, niet lachen om m'n n00bstatus hè?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:37 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je naam maakt alles weer goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Toegevoegd, niet lachen om m'n n00bstatus hè?
waarmee dat klinkt als een goede stoner applicatiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:20 schreef lkb9000 het volgende:
Het vetste spel is de visualizer van de muziekspeler, die kan je zelf ook besturen, vet trippe
De visuals zijn nogal druk dus ik raad wat hardere drugs aanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarmee dat klinkt als een goede stoner applicatie
je krijgt de games gewoon in een papieren hoesje ( was met andere pakketen iig wel zo )quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef Shadeauw het volgende:
Mijn Xbox heeft het ook begeven. Binnenkort (hopelijk volgende week) dat nieuwe Holiday pakket maar kopen. De Elite i.c.m. Pure, Lego Batman en Forza 3.
Weet iemand ook of Forza 3 in het originele doosje komt?
En of Pure en Lego Batman allebei op een aparte disc komen, of gezamenlijk op 1?
Thanks
-edit-
Oh, en nog iets. Ik hoorde iets over een Jasper dinges in die nieuwe Xbox. Kan iemand mij dat uitleggen?![]()
daar doe ik niet aanquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De visuals zijn nogal druk dus ik raad wat hardere drugs aan
Niet voor mensen die last hebben van epilepsie
Eigenlijk een 120gb aangezien het een Elite is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je krijgt de games gewoon in een papieren hoesje ( was met andere pakketen iig wel zo )
en ze zullen gewoon allemaal hun eigen disc hebben .
over het jasper gebeuren dat gaat over de CPU en GPU generatie , de jasper is de kleinste / zuinigste / koelste / en meest betrouwbare chip die er is . daarvoor moet je naar de productie datum kijken . maar ik neem aan dat dat holliday pakket een 60gb is en die heeft sowieso een jasper .
Wij kwamen er gister opeens achter, is tof gedaan!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan, alcohol en wiet iets anders gebruik ik niet .
maar ik wist niet dat je daar zelf mee kon spelen met die visuals
Bij mijn Xbox Elite kreeg ik Pure en Lego Batman op aparte disks, samen in één doosje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:37 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Eigenlijk een 120gb aangezien het een Elite is.
Maar bedankt, dan weet ik voldoende
ik lag al redelijk vroeg in me bedje en ben ook al weer te vroeg wakker :/quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cyb, Nick, wordt er nog geknald vanavond?
die drie jaar was toch alleen voor rrod ?quote:# Status van de garantie: Valt nog onder de garantie
# Type garantie: Standaard
# Begin van de garantie: 10/1/2006 11:09:00 AM
# Verlopen van de garantie: 12/25/2009 7:00:00 PM
mijne ook , en mijn gerepareerde premium ( ntsc) door de doe het zelfer werkt ook nog steeds .quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:00 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn Arcade 360 gaat gelukkig alweer een jaartje goed mee
klopt, wordt idd opgestuurd, zal wel een nieuwe worden, net als de vorige keerquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:37 schreef teunkneus het volgende:
Zoals ik al eerder zei, je kunt die rrod garantie overal voor gebruiken.
Gewoon opsturen en je krijgt een nieuwe terug, dus al je problemen zijn de wereld uit
Ook al aan je 3de dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
klopt, wordt idd opgestuurd, zal wel een nieuwe worden, net als de vorige keer
ehmm, ik ben de tel kwijt maar het zijn er zeker meer als 3quote:
Je hebt nu al een oneven gamerscore, wat naar voor jequote:Op zondag 25 oktober 2009 05:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij mijn Xbox Elite kreeg ik Pure en Lego Batman op aparte disks, samen in één doosje.
En die 2 zijn leuke games voor jong en oudquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je hebt nu al een oneven gamerscore, wat naar voor je
Lego Indiana Jones/Kung Fu Panda kwamen ook op aparte discs samen in 1 doosje trouwens
Kloptquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En die 2 zijn leuke games voor jong en oud
Kijk eens goed naar de verpakkingquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Cliffy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25822
Is dat nou een "echte" of gewoon goede namaak? Gezien de prijs denk ik het laatste
Toffe bakquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:59 schreef DJ_ het volgende:
aangezien er nog steeds mensen zijn die forza3 niet hebben gekocht , geef ik hier nog even een reden om hem te kopen
[ afbeelding ]
het spel heeft echt geweldige omgevingen en ziet er prachtig uit , en de gameplay is natuurlijk steen goed
wat een spel
Hoezo is dat naar?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je hebt nu al een oneven gamerscore, wat naar voor je
mocht niet in mijn R8 rijden op die baan was een F cup challengequote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mocht niet in mijn R8 rijden op die baan was een F cup challenge
heb ook deze nog
[ afbeelding ]
Ik weet zo snel niet hoe een echte Xbox verpakking eruit ziet maar ik zag idd nergens Microsoft of Genuine oid staan.. Ga wel gewoon langs de MM denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de verpakking
Als bij DX iets echt Microsoft is, dan staat er Genuine voor het product.
Ik vind die foto van de auto op de auto een beetje overdrevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef DJ_ het volgende:
Paint skills, jammer dat het niet op de 5.2 versie past =(
[ afbeelding ]
en van boven
[ afbeelding ]
kom op mensen kopen dan spel
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef DJ_ het volgende:
Paint skills, jammer dat het niet op de 5.2 versie past =(
[ afbeelding ]
en van boven
[ afbeelding ]
kom op mensen kopen dan spel
dat is niet eerlijkquote:
Ik bedoelde echt tofquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mocht niet in mijn R8 rijden op die baan was een F cup challenge
heb ook deze nog
[ afbeelding ]
4-8 uurquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde echt tof![]()
Ik vind het leukste aan forza met dat soort wagens te racen ipv de echte racewagens
Hoeveel tijd zouden die lui trouwens kwijt zijn aan die plaatjes op die wagensWel vet gedaan!
Ach, ik heb de mijne al eens na 2,5 uur terug mogen sturen. Kreeg hem binnen, was helemaal happy met mijn net gekochte exemplaar van Crackdown, deed de cd in het laatje, heb 2 uurtjes gespeeld, blokjes op scherm, rrod, savegame corrupt, Xbox retour naar Duitslandquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:54 schreef Klonk het volgende:
ik heb net mijn xbox verpakt voor een reisje naar Duitsland, in de doos waarin die vorige keer retour is gekomen en zag dat daar de datum 10 november 2008 op stond (op het etiket), conclusie een xbox houd het ongeveer een jaar uit en dan is ie stuk
Balen manquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, ik heb de mijne al eens na 2,5 uur terug mogen sturen. Kreeg hem binnen, was helemaal happy met mijn net gekochte exemplaar van Crackdown, deed de cd in het laatje, heb 2 uurtjes gespeeld, blokjes op scherm, rrod, savegame corrupt, Xbox retour naar Duitsland
En dat was in de tijd dat je nog drie weken op je Xbox moest wachten
ik geef mijn geld liever aan leuke dingen uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Balen man![]()
Ik heb gewoon elke keer een nieuwe gekocht
Nogal, vooral omdat ik mijn 360 nog meer als mediacenter dan als gameconsole gebruik. Zes weken lang geen games spelen en geen films/series streamenquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Balen man![]()
Ik heb gewoon elke keer een nieuwe gekocht
Ik vind Xbox 360 leukquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik geef mijn geld liever aan leuke dingen uit
Ik zie dat idd vaak staanquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nogal, vooral omdat ik mijn 360 nog meer als mediacenter dan als gameconsole gebruik. Zes weken lang geen games spelen en geen films/series streamen
Niet dat ik weet? Ik heb mijn xdoosjes zowel vanaf mijn oude als nieuwe adres al meerdere malen op retour naar duitsland gestuurd. Dat was geen enkel probleem iig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:07 schreef kikoooooo het volgende:
Kut. Is het nog steeds zo dat je geen garantie meer kan claimen op een nieuw adres wanneer je verhuisd bent van het adres waar je xbox geregistreerd stond tijdens het eerste garantiegeval?
Naja, ik belde net xbox service, maar kreeg te horen dat je met een rrod online moest aanmelden. Het enige dat ik daar kan doen is mijn adres wijzigen. Dat heb ik ooit gedaan, naar mijn nieuwe adres dus...quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet dat ik weet? Ik heb mijn xdoosjes zowel vanaf mijn oude als nieuwe adres al meerdere malen op retour naar duitsland gestuurd. Dat was geen enkel probleem iig.
Groen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:30 schreef kikoooooo het volgende:
Naja net gebeld. Moeten ze de kleur van mijn voedingslamp weten tijdens de RROD. Iemand enig idee? Want ik ben op mijn werk.
In Keulen vond ik hem inderdaad ook al gammel. Ma na 3 dagen beurs leefden volgens mij alle scratch-dingen nog dus volgens mij gaan ze niet zomaar stukquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb afgelopen weekend DJ Hero kunnen spelen op een demo-pod en ik vond echt echt gaafIk moest wel onwijs wennen natuurlijk en ik haalde maar 2 sterren, maar wat een lol! Enige dat ik wel minder vond was het schuifje, die voelde wat fragiel aan. Zijn er al mensen die daar ervaring mee hebben?
Ik wacht sowieso tot de game wat goedkoper te krijgen is en dan weet ik als het goed is ook meer van de hardware en eventuele problemen.
Zaterdag heb ik hem, 65 euroquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb afgelopen weekend DJ Hero kunnen spelen op een demo-pod en ik vond echt echt gaafIk moest wel onwijs wennen natuurlijk en ik haalde maar 2 sterren, maar wat een lol! Enige dat ik wel minder vond was het schuifje, die voelde wat fragiel aan. Zijn er al mensen die daar ervaring mee hebben?
Ik wacht sowieso tot de game wat goedkoper te krijgen is en dan weet ik als het goed is ook meer van de hardware en eventuele problemen.
Ja dat zei hij al.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Behalve dus als de adapter zelf stuk is. Ik geloof dat je een RRoD ook kunt krijgen als er niet genoeg power beschikbaar is?
Waar?quote:
Was een tijdje 65 op amazon.de, nu niet meerquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef LinQ het volgende:
[..]
Waar?![]()
Ik twijfel nog of ik Dj hero en AC2 ga kopen of MW2 en AC2. Heb t/m half Maart geen xboxlive dus MW2 kan ik dan alleen single player doen. Ik heb maar budget voor 2 games de komende tijd
En dan stuur je de 360 op en blijk je een kapotte adapter te hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja dat zei hij al.
Zometeen maar eens weer bellen en zeggen dat het 'groen' is.
Het apparaat an sich was prima inderdaad. Scratchen voelde ook redelijk 'echt' aan, alleen die schuifknop was dus minder. Maar goed, vooralsnog is 'ie sowieso te duur.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In Keulen vond ik hem inderdaad ook al gammel. Ma na 3 dagen beurs leefden volgens mij alle scratch-dingen nog dus volgens mij gaan ze niet zomaar stuk
Gisteren mn stappen gezet met een Golf1 op die track ... het is zoveel lol dat het verboden zou moeten worden!quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:59 schreef DJ_ het volgende:
aangezien er nog steeds mensen zijn die forza3 niet hebben gekocht , geef ik hier nog even een reden om hem te kopen
[ afbeelding ]
het spel heeft echt geweldige omgevingen en ziet er prachtig uit , en de gameplay is natuurlijk steen goed
wat een spel
quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nogal, vooral omdat ik mijn 360 nog meer als mediacenter dan als gameconsole gebruik. Zes weken lang geen games spelen en geen films/series streamen
Gisteren een race gedaan met een andere fokker op Fujimi Kaido, wij twee Porsche Cayenne's en de AI zes Klasse F auto'squote:Op maandag 26 oktober 2009 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren mn stappen gezet met een Golf1 op die track ... het is zoveel lol dat het verboden zou moeten worden!![]()
Je weet dat je die spellen ook gewoon kan kopen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:23 schreef CoolGuy het volgende:
Ja zeker, hij heeft bijna een jaar niks gedaan (maar dat kwam omdat er een LiteOn drive in zit..)
Of gewoon retail? Tenminste hij laat ook de case zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Ongetwijfeld een reviewcopy, gestolen exemplaar of een medewerker van IW die er niet erg lang meer gaat werken.
Wie wil er nou third spelen als je ook first hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jongens PS3 versie van Modern Warfare word al verkocht schijnbaar of hij is er op een andere manier aangekomen
Third Person view !!!!
Done. Nu wachten op de labels. Toen ik 2 jaar geleden mijn 2 week oude xbox opstuurde, was ik hem nog geen week kwijt. Zijn ze nog steeds zo snel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja dat zei hij al.
Zometeen maar eens weer bellen en zeggen dat het 'groen' is.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Done. Nu wachten op de labels. Toen ik 2 jaar geleden mijn 2 week oude xbox opstuurde, was ik hem nog geen week kwijt. Zijn ze nog steeds zo snel?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jongens PS3 versie van Modern Warfare word al verkocht schijnbaar of hij is er op een andere manier aangekomen
Maar is dit het grote geheim waar IW het over had?
http://360.kombo.com/article.php?artid=17559
Third Person view !!!!
haha frustie!! Anders loop je niet 3x tegen een mijn van me opquote:
Fuurzaa , foorsaaa, Forzaquote:
Ik haat fanboy/anti fanboy youtube-oorlogenquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik haat fanboy/anti fanboy youtube-oorlogen
Maar de crashes in forza zijn inderdaad niet geweldig, maar boeie, als je crasht speel je het niet goed.
JAquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
haha frustie!! Anders loop je niet 3x tegen een mijn van me op![]()
Bij Ridge Racer 6 tik je ook op een belachelijke manier tegen de randen van de track, maar als je goed bent gebeurt dit nooit. En bij de latere races kan je het ook opgeven als je dat 1x doetquote:
niet eens met dat third view of wa?quote:
ik ben bang dat DJ Hero niet veel goedkoper gaat worden, zelfde verhaal als Guitar Hero + Guitar bundelsquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
jij wilt dat je auto in 3 stukken breekt en je driver dood gaat en je over nieuwe moet beginnen met een nieuwe ventje ?quote:
Goed puntquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan crashes niet veel erger krijgen als in Forza want dan beginnen die auto fabrikanten te kankeren... Denk je nu echt dat ze willen dat jij ziet wat er met je gebeurt als je een head on collision hebt met 200km/u?
Misschien sterspeler Edjequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef teunkneus het volgende:
Nog cod4 gespeeld door mensen vanavond?
Ik heb de xbox ook weer aan, COD MW1quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien sterspeler Edje![]()
Voor de rest niemand..
Ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef teunkneus het volgende:
Nog cod4 gespeeld door mensen vanavond?
Snel kopen dan krijg je 500 puntjes terug van MSquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef Hansch het volgende:
iemand Castlevania SOTN al kunnen krijgen voor 400 punten? hij staat vandaag bij deal of the week alleen is hij nog 800 punten
Fable pub games is deal of the week, jij faaltquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef Hansch het volgende:
iemand Castlevania SOTN al kunnen krijgen voor 400 punten? hij staat vandaag bij deal of the week alleen is hij nog 800 punten
Nohquote:
Ja was tofquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
NohWas wel even leuk toch
![]()
Verbinding was idd knap minder... Maar je accent maakte alles goe jaaquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef teunkneus het volgende:
Die verbinding sloeg echt alles![]()
Maar wel chill met NL'ershopelijk volgende keer meer fokkers
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Verbinding was idd knap minder... Maar je accent maakte alles goe jaa
quote:# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 13 minutes ago playing Zune (Xbox Live Nation)about 3 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Online. Playing Xbox 360 Dashboard (Xbox Live Nation)about 4 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 10 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 6 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 9 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 6 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 8 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 8 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 7 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 9 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 6 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 10 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 4 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 11 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 3 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 12 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 2 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 14 hours ago from XLN Live Integration
Dat is wel irritant ja. Kan ik me gewoon op mijn xbox inloggen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twitter integratie Xbox Live:
[..]
Annoying as hell. Als ik Twitter zou gebruiken zou ik zulke mensen er meteen uitgooien
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij koppel je jouw XBL account aan je Twitter account en dan komen al je XBL acties in Twitter. Wanneer je inlogt, welke games je speelt en misschien ook wel de achievements die je haalt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja. Kan ik me gewoon op mijn xbox inloggen?
Ik mag hopen dat er een optie komt wat zegt wat je post en anders kun je het altijd nog niet linkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij koppel je jouw XBL account aan je Twitter account en dan komen al je XBL acties in Twitter. Wanneer je inlogt, welke games je speelt en misschien ook wel de achievements die je haalt?
Nee nog niet of je moet in het preview programma zitten... Ik zit er wel in dus pas maar opquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja. Kan ik me gewoon op mijn xbox inloggen?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Fable pub games is deal of the week, jij faalt
Ik wil 'm. Maar die Renegade versie is wel veel te duurquote:
Misschien ben ik een oude zak hoor, kun je best zeggen.. maar als je zo gaat 'gamen' ... dj'tje spelen .. man please dat is toch een partij debielquote:
Dat is je goed recht hoor, maar het lijkt me gewoon onwijs cool. Ik heb ook twee gitaren, een drumstel en een set microfoonsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien ben ik een oude zak hoor, kun je best zeggen.. maar als je zo gaat 'gamen' ... dj'tje spelen .. man please dat is toch een partij debiel(gitarenshit ook overigens maar net als je denkt dat het niet erger kan komen ze hiermee... ik dacht serieus eerst dat het een cynische grap was zon draaitafel)
Ik koop 'm ook niet meer dit jaar. Pas als de game goedkoper is. Ik ben wel gek, maar niet ZO gekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef Rossdale het volgende:
Hij is veel te duur voor de tijd dat het tof blijft, geloof me nou maarLeuke gimmick maar je hebt het wel snel gezien
NIET?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is je goed recht hoor, maar het lijkt me gewoon onwijs cool. Ik heb ook twee gitaren, een drumstel en een set microfoons![]()
[..]
Ik koop 'm ook niet meer dit jaar. Pas als de game goedkoper is. Ik ben wel gek, maar niet ZO gek
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |