F you , nu heb ik de white edition maar ge pre-orderd door dit verhaaltjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Conclusione temporanea
Assassin's Creed II wordt geweldig. Hoe we dat weten? We hebben ongeveer drie uur gespeeld, maar voor ons gevoel moesten we na vijf minuten stoppen. Elke game die drie uur kan veranderen in vijf minuten, is top. De foutjes en minpuntjes van het eerste deel zijn weggewerkt en daar bovenop heeft Ubisoft een sloot verbeteringen toegevoegd. Assassin's Creed II is groter, uitgebreider en dieper dan zijn voorganger. Ezio Auditore di Firenze is bovendien een interessanter personage dan Altaïr, en ook Desmond Miles zorgt in Assassin's Creed II voor meer opschudding dan je na deel één ooit kon vermoeden. Is het al 19 november?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Assassin's Creed
Dat was echt een boutspel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
l
op de herhaling na was het echt we een goed spel .
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef SteelDogg het volgende:
Boutspel ook weer niet.. Kon beter, functie om te skippen tijdens cutscenes + eentonigheid wat verminderen = voor mij al heel erg goed. Want daardoor raakte ik de game niet meer aan na het uitspelen..:)
Het enige goede aan heel Assassin's Creed waren de graphics... Het was gewoon zo herhalend...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:51 schreef Sigmund666 het volgende:
Boutspel was het niet echt. Grafisch zeer tof, gevechten mochten beter net als meer variatie. Na de 5e keer bedelaars redden heb je het wel gezien zeg maar.
mee eens, hopelijk hebben we deze snel weer vol.quote:
of in "waar Microschoft je geheugen wist"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verander hem naar Assassin's Creed is kut, net als Microsoft.
quote:Hello Civ Fans!
I wanted to let you know we'll soon be looking for beta testers to help us develop a unique new way to play Civilization. Ever since we finished Civilization® Revolution™ last year, I've been looking at ways of expanding the Civ gameplay experience to include solo, competitive and cooperative play to take advantage of the uniqueness of social networks. We're calling this project Civilization® Network™ and the full game will be available next year on Facebook. Civilization Network will allow you to join together with your friends to create the world's most powerful, richest, smartest, or just plain coolest civilization. You can coordinate your strategy to win great battles, share your technology to jump ahead of your rivals, lobby your family and friends to form your own government and win vital elections, manage and grow your cities to maximize production and happiness, spy on your enemies, and work with your friends to create the great Wonders of the World. The game will offer everything you enjoy in Civ in a fully persistent environment - you can play as much as you like, whenever you like, and it'll be free to play.
We'll offer a closed beta of the game soon, so stay tuned for details on how you can sign-up to participate. The full game will launch in 2010. For more information about Civilization Network, including development updates and behind-the-scenes posts from me and the Firaxis team, join our Facebook fanpage here: www.facebook.com/civnetwork.
Thanks and Stay Civilized!
Sid Meier
Director of Creative Development
Firaxis Games
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Assassin's Creed
Dat was echt een boutspel.
Lang niet alles, maar om het dan maar een boutgame te noemen gaat me veel en veel te ver. Hence the "quote:
Nou ik vond afgezien van de graphics (die trouwens ook begonnen te vervelen omdat alles bouwblokken waren) was er niet veel aan... Ik heb 1 stad uitgespeeld, daarna had ik het wel gezien... Er zit ook geen multiplayer in...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lang niet alles, maar om het dan maar een boutgame te noemen gaat me veel en veel te ver. Hence the "_! "
Ik vind het een beetje teveel 'het glas is half leeg', maar goed. Dat magquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Nou ik vond afgezien van de graphics (die trouwens ook begonnen te vervelen omdat alles bouwblokken waren) was er niet veel aan... Ik heb 1 stad uitgespeeld, daarna had ik het wel gezien... Er zit ook geen multiplayer in...
Een goede game bestaat niet alleen maar uit het herhalen van 4 dingen opnieuw en opnieuw...
Nee maar ik meen het... In het hele spel waren er maar 4 (ongeveer) echte dingen die je moest doen om het einde te halen... Afluisteren, vermoorden, volgen etc. De rest hoefde niet... Er waren niet echt missies... En zodra je 1 van die dingen had gedaan rende je snel om een hoekje, sprong je op een bankje, liep je tussen een stel monniken of sprong je in een dakhuisje... Het begon zo snel te vervelen...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje teveel 'het glas is half leeg', maar goed. Dat mag
Dat is nogal wiedesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:02 schreef Lyzio het volgende:
Kan het me wel voorstellen hoor. Maar als je het vet vindt, vind je het vet.
Gamehubs stuurt de zooi graties op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wes, hoeveel bedragen de verzendkosten ook alweer bij GH?
Done.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verander hem naar Assassin's Creed is kut, net als Microsoft.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het enige goede aan heel Assassin's Creed waren de graphics... Het was gewoon zo herhalend...
*Verzamel informatie*
*Vermoordt die en die vent*
... Je huppelt er naar toe, vermoord de vent, je wordt gezien en je verstopt je tussen een stel monniken...
Ik zie de guards al met elkaar praten..
"guard 1" Waar is hij nu naartoe?
"guard 2" Het is vast niet die witte met rode vent met al die messen
"guard 1" Oh je bedoeld die gozer die er zo anders uit ziet?
"guard 2" Ja
"guard 1" Meh vast niet...
Oh en dan heb ik het nog niet over die vreselijke sci-fi stukjes en het bagger einde
quote:
dat meisje , jongetje verhaal ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
![]()
Om nog even te vertellen wat er zo kut is aan Microsoft...
Ik had een shirtje gekocht in marketplace en op het moment had ik een vrouwelijk avatar en nu past het shirtje alleen daarop dus nu heb ik niets aan het shirtje
Nee mijn vriendin ging een vrouwelijk avatar voor mij maken en die had ik tot eergisterenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat meisje , jongetje verhaal ?
je bent toch ook geen travestiet of wel
tja het is wel leuker om naar te kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin ging een vrouwelijk avatar voor mij maken en die had ik tot eergisteren
Misschien moet ik toch maar overstag gaan en Fallout GOTY halen, het spel nog een kans geven... De DLC vond ik namelijk wel echt enorm leuk klinken, dus wie weet kan ik gewoon zo snel mogelijk van die wasteland afkomen en asap de DLC instappen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:55 schreef Digixz het volgende:
Fallout 3 GOTY is verstuurd, nu nog +/- een week wachten
Ik had 80 punten overquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:39 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die dingen kopen voor hun avatar![]()
![]()
Echt
Hup weg!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Assassin's Creed en MS zijn beiden tof!
Je vergeetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Het enige goede aan heel Assassin's Creed waren de graphics...
Ik krijg hem binnenkort binnen, ben bestwel hyped, de presentatie in Keulen was echtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft iemand Fairytale Fights al gespeeld?
Ik ben gisteravond 2 uurtjes bezig geweest en wat er uit ziet als een schattig spelletje is in werkelijk een slash-fest met enorme hoeveelheden bloed. Te gek![]()
Alleen wel jammer dat je moet slaan en zo met je right thumbstick (xbox360) ipv met een button. Ik heb lang op deze titel gewacht en hij valt helemaal niet tegen.
Nog meer mensen die deze game (willen gaan) spelen?
Zijn die DLC's zijn los verkrijgbaar voor een mooi prijsje? Fallout zelf heb ik al namelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Misschien moet ik toch maar overstag gaan en Fallout GOTY halen, het spel nog een kans geven... De DLC vond ik namelijk wel echt enorm leuk klinken, dus wie weet kan ik gewoon zo snel mogelijk van die wasteland afkomen en asap de DLC instappen!
Je hebt volgens mij wel combinatiepacks van die DLC, zoals http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+3:+broken+steel+and+point+lookout_Xbox360.html en http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+3:+expansion+set+%28operation+achorage+en+the+pitt%29_Xbox360.htmlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn die DLC's zijn los verkrijgbaar voor een mooi prijsje? Fallout zelf heb ik al namelijk.
Ja, maar zo kun je iedere discussie voortijdig de nek omdraaien zonder oeverloos met tegen- en voors te komen over een bepaalde gamequote:
Dit was geen discussie ik noemde alleen het feit op dat Assassin's creed kut is. Dus als iemand hem nog wil ruilen... ik heb hem hier liggenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, maar zo kun je iedere discussie voortijdig de nek omdraaien zonder oeverloos met tegen- en voors te komen over een bepaalde game
Beide zijn het geweldige gamesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef teunkneus het volgende:
Ac trok me niet echt, de graphics waren echt goed, maar qua gameplay![]()
Had hem 10 minuten gespeeld en toen geruild tegen cod4 (beste ruil ooit)
Mwoah cod4 had ik na 1 maand ook wel bekekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef teunkneus het volgende:
zal het voor 2011 ook zo opgaan ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:38 schreef SteelDogg het volgende:
Haha, in 2007 was het:
November 2007: Assassin's Creed, Call of Duty 4: Modern Warfare
November 2009: Assassin's Creed 2, Cal of Duty: Modern Warfare 2
Schijnt nu al overal verkocht te worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Overigens Forza 3 morgenHopelijk hebben ze hem wel dit keer op tijd bij de FRS
ik heb turning point toen der tijd ingeruild tegen cod4. Dat was pas een goede ruil.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:16 schreef teunkneus het volgende:
Ja dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Schijnt nu al overal verkocht te worden.
Nee ik hoopte dat ze mijn limited edition op tijd hadden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hoopte dat de FRS er morgen genoeg heeft.
Ah.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik hoopte dat ze mijn limited edition op tijd hadden.
Dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Forza 3 morgen pas kunnen spelen
Ik ben ondertussen al weer lvl 23
Ik heb hem op FirstLook gespeeld. Echt heel erg tof! Het enige jammer vond ik het springen op platformen en de draaiende camera. Maargoed ik ben daar bij elk spel slecht in en stort dan ook veelvuldig in een afgrondquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben gisteravond 2 uurtjes bezig geweest en wat er uit ziet als een schattig spelletje is in werkelijk een slash-fest met enorme hoeveelheden bloed. Te gek![]()
Alleen wel jammer dat je moet slaan en zo met je right thumbstick (xbox360) ipv met een button. Ik heb lang op deze titel gewacht en hij valt helemaal niet tegen.
Solliciteer bij FOK!games, dan wil ik dat best doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus?
Zou zeggen stuur mij voortaan de review copies..
Voor wat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Solliciteer bij FOK!games, dan wil ik dat best doen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Dat vond ik nou juist tof, platformpjes en zo, helemaal mijn ding. En daarnaast natuurlijk gewoon alles slashen wat je tegenkomt, prachtig manquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem op FirstLook gespeeld. Echt heel erg tof! Het enige jammer vond ik het springen op platformen en de draaiende camera. Maargoed ik ben daar bij elk spel slecht in en stort dan ook veelvuldig in een afgrond
Een stroomstoring ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Leonos het volgende:
wtf, ik zit net Fifa 10 te spelen. (2e helft OLY - Ajax 1-2) Opeens een bizar harde knal en de befaamde red ring of death. Internet en me boxen waren ook uitgevallen. Schrok me de tering. Xbox doet het nu gewoon weer.
Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
Stoppen ergens ergens doorgeslagen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Leonos het volgende:
wtf, ik zit net Fifa 10 te spelen. (2e helft OLY - Ajax 1-2) Opeens een bizar harde knal en de befaamde red ring of death. Internet en me boxen waren ook uitgevallen. Schrok me de tering. Xbox doet het nu gewoon weer.
Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
PC stond wel gewoon nog aan.quote:
Nope, meterkast zag er goed uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Stoppen ergens ergens doorgeslagen?
Ik heb een keer een RROD gehad omdat de stekker van de xbox er half uithing...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
PC stond wel gewoon nog aan.
[..]
Nope, meterkast zag er goed uit
Heb er al een tijd niet aangezeten. Zit ook gewoon goedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb een keer een RROD gehad omdat de stekker van de xbox er half uithing...
Reviewer natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor wat ga ik nou solliciteren dan Rossdale
Ik zag hem op de Firstlook en het gaf mij dezelfde indruk als Viva Pinata.. heeeel veel kleurtjes en stiekem best tofquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
Hebben ze daar nog niet genoeg van dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Reviewer natuurlijkAls je af en toe games voor de release wilt spelen zonder ze via illegale wegen te verkrijgen.
Nooitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog niet genoeg van dan?
Ik ben daar toch binnen korte tijd overheen, dus geniet maar van je voorsprongquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Freakquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:54 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik ben daar toch binnen korte tijd overheen, dus geniet maar van je voorsprong
Hey jij had toch trialsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:54 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik ben daar toch binnen korte tijd overheen, dus geniet maar van je voorsprong
Maar racen kan die welquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zie de guards al met elkaar praten..
"guard 1" Waar is hij nu naartoe?
"guard 2" Het is vast niet die witte met rode vent met al die messen
"guard 1" Oh je bedoeld die gozer die er zo anders uit ziet?
"guard 2" Ja
"guard 1" Meh vast niet...
Oh en dan heb ik het nog niet over die vreselijke sci-fi stukjes en het bagger einde
Deze dan ook nog eens!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat is de schuldige die mij heeft overgehaald gister ( hier bier heeft ook geholpen )quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze dan ook nog eens!
Conclusione temporanea
Assassin's Creed II wordt geweldig. Hoe we dat weten? We hebben ongeveer drie uur gespeeld, maar voor ons gevoel moesten we na vijf minuten stoppen. Elke game die drie uur kan veranderen in vijf minuten, is top. De foutjes en minpuntjes van het eerste deel zijn weggewerkt en daar bovenop heeft Ubisoft een sloot verbeteringen toegevoegd. Assassin's Creed II is groter, uitgebreider en dieper dan zijn voorganger. Ezio Auditore di Firenze is bovendien een interessanter personage dan Altaïr, en ook Desmond Miles zorgt in Assassin's Creed II voor meer opschudding dan je na deel één ooit kon vermoeden. Is het al 19 november?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat is de schuldige die mij heeft overgehaald gister ( hier bier heeft ook geholpen )
komt door de kerk enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef Pimsterr het volgende:
mensen in die tijd waren gewoon niet zo slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |