Dat is nogal wiedesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:02 schreef Lyzio het volgende:
Kan het me wel voorstellen hoor. Maar als je het vet vindt, vind je het vet.
Gamehubs stuurt de zooi graties op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wes, hoeveel bedragen de verzendkosten ook alweer bij GH?
Done.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Verander hem naar Assassin's Creed is kut, net als Microsoft.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het enige goede aan heel Assassin's Creed waren de graphics... Het was gewoon zo herhalend...
*Verzamel informatie*
*Vermoordt die en die vent*
... Je huppelt er naar toe, vermoord de vent, je wordt gezien en je verstopt je tussen een stel monniken...
Ik zie de guards al met elkaar praten..
"guard 1" Waar is hij nu naartoe?
"guard 2" Het is vast niet die witte met rode vent met al die messen
"guard 1" Oh je bedoeld die gozer die er zo anders uit ziet?
"guard 2" Ja
"guard 1" Meh vast niet...
Oh en dan heb ik het nog niet over die vreselijke sci-fi stukjes en het bagger einde
quote:
dat meisje , jongetje verhaal ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
![]()
Om nog even te vertellen wat er zo kut is aan Microsoft...
Ik had een shirtje gekocht in marketplace en op het moment had ik een vrouwelijk avatar en nu past het shirtje alleen daarop dus nu heb ik niets aan het shirtje
Nee mijn vriendin ging een vrouwelijk avatar voor mij maken en die had ik tot eergisterenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat meisje , jongetje verhaal ?
je bent toch ook geen travestiet of wel
tja het is wel leuker om naar te kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin ging een vrouwelijk avatar voor mij maken en die had ik tot eergisteren
Misschien moet ik toch maar overstag gaan en Fallout GOTY halen, het spel nog een kans geven... De DLC vond ik namelijk wel echt enorm leuk klinken, dus wie weet kan ik gewoon zo snel mogelijk van die wasteland afkomen en asap de DLC instappen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:55 schreef Digixz het volgende:
Fallout 3 GOTY is verstuurd, nu nog +/- een week wachten
Ik had 80 punten overquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:39 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die dingen kopen voor hun avatar![]()
![]()
Echt
Hup weg!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Assassin's Creed en MS zijn beiden tof!
Je vergeetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Het enige goede aan heel Assassin's Creed waren de graphics...
Ik krijg hem binnenkort binnen, ben bestwel hyped, de presentatie in Keulen was echtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft iemand Fairytale Fights al gespeeld?
Ik ben gisteravond 2 uurtjes bezig geweest en wat er uit ziet als een schattig spelletje is in werkelijk een slash-fest met enorme hoeveelheden bloed. Te gek![]()
Alleen wel jammer dat je moet slaan en zo met je right thumbstick (xbox360) ipv met een button. Ik heb lang op deze titel gewacht en hij valt helemaal niet tegen.
Nog meer mensen die deze game (willen gaan) spelen?
Zijn die DLC's zijn los verkrijgbaar voor een mooi prijsje? Fallout zelf heb ik al namelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Misschien moet ik toch maar overstag gaan en Fallout GOTY halen, het spel nog een kans geven... De DLC vond ik namelijk wel echt enorm leuk klinken, dus wie weet kan ik gewoon zo snel mogelijk van die wasteland afkomen en asap de DLC instappen!
Je hebt volgens mij wel combinatiepacks van die DLC, zoals http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+3:+broken+steel+and+point+lookout_Xbox360.html en http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fallout+3:+expansion+set+%28operation+achorage+en+the+pitt%29_Xbox360.htmlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn die DLC's zijn los verkrijgbaar voor een mooi prijsje? Fallout zelf heb ik al namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |