Kortere laadtijden, minder geluid, disc wordt minder gebruikt dus blijft in een betere staatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:48 schreef Noax het volgende:
Wat is precies het voordeel om een game op de Xbox360 te installeren?

Thnx!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kortere laadtijden, minder geluid, disc wordt minder gebruikt dus blijft in een betere staat

quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:08 schreef Noax het volgende:
[..]
Thnx!
Nu speel ik diverse games, kan ik deze alsnog installeren zonder verlies van savegames o.i.d.?

Haha voor mij tentamen week! 2 weken vrij en maar 3 tentamens! En me vriendin me vanochtend wakker maken met de vraag: Wil jij modern warfare 2 voor 25 euro?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben 10 november vrij van school![]()
Toets/herkansingsweek maar de toets die op die dag is had ik al een voldoende voor
School![]()

25 euro is echtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Haha voor mij tentamen week! 2 weken vrij en maar 3 tentamens! En me vriendin me vanochtend wakker maken met de vraag: Wil jij modern warfare 2 voor 25 euro?![]()
Blijkt dat ze via haar werk hem voor 25 euro kan kopen! nice hoef ik ook niet op budget bak te wachten.

Lekker wakker worden is datquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Haha voor mij tentamen week! 2 weken vrij en maar 3 tentamens! En me vriendin me vanochtend wakker maken met de vraag: Wil jij modern warfare 2 voor 25 euro?![]()
Blijkt dat ze via haar werk hem voor 25 euro kan kopen! nice hoef ik ook niet op budget bak te wachten.

Forza 3quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef DJ_ het volgende:
WTF , er zit een finnish flag met forza3 logo bij de LE in de doos

*gooit forza weg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 3
[ afbeelding ]
Welke begin wagen heb je gekozen?

quote:

ford fiestaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 3
[ afbeelding ]
Welke begin wagen heb je gekozen?

Me vriendin werkt bij een game cafe en was voor personeel een aanbiedingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
25 euro is echt![]()
Je wilt zeker niet zeggen waar

Lol die ga ik ook nemen!quote:

Denk het niet, ik heb net voor 28 euro 12 maanden gekochtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:34 schreef Deezertje het volgende:
Mijn XBOX LIVE loopt in Januari af, nu kan ik voor 27,40 euro 13 maanden erbij kopen via eBay... vorige keer ook gedaan. Denken jullie dat de LIVE prijzen nog verder zullen gaan dalen?

Gaat volgens mij wel een hele vette titel worden.quote:

quote:

relmofquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:12 schreef Sala-adin het volgende:
Heeft remlof een xbx?
Wat is je gamertag?

Ik hoop zo dat het eindelijk de RPG gaat worden voor de xbox360!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef DJ_ het volgende:
Final fantasy XIII
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|