Done. Nu wachten op de labels. Toen ik 2 jaar geleden mijn 2 week oude xbox opstuurde, was ik hem nog geen week kwijt. Zijn ze nog steeds zo snel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja dat zei hij al.
Zometeen maar eens weer bellen en zeggen dat het 'groen' is.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Done. Nu wachten op de labels. Toen ik 2 jaar geleden mijn 2 week oude xbox opstuurde, was ik hem nog geen week kwijt. Zijn ze nog steeds zo snel?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jongens PS3 versie van Modern Warfare word al verkocht schijnbaar of hij is er op een andere manier aangekomen
Maar is dit het grote geheim waar IW het over had?
http://360.kombo.com/article.php?artid=17559
Third Person view !!!!
haha frustie!! Anders loop je niet 3x tegen een mijn van me opquote:
Fuurzaa , foorsaaa, Forzaquote:
Ik haat fanboy/anti fanboy youtube-oorlogenquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik haat fanboy/anti fanboy youtube-oorlogen
Maar de crashes in forza zijn inderdaad niet geweldig, maar boeie, als je crasht speel je het niet goed.
JAquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
haha frustie!! Anders loop je niet 3x tegen een mijn van me op![]()
Bij Ridge Racer 6 tik je ook op een belachelijke manier tegen de randen van de track, maar als je goed bent gebeurt dit nooit. En bij de latere races kan je het ook opgeven als je dat 1x doetquote:
niet eens met dat third view of wa?quote:
ik ben bang dat DJ Hero niet veel goedkoper gaat worden, zelfde verhaal als Guitar Hero + Guitar bundelsquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb afgelopen weekend DJ Hero kunnen spelen op een demo-pod en ik vond echt echt gaafIk moest wel onwijs wennen natuurlijk en ik haalde maar 2 sterren, maar wat een lol! Enige dat ik wel minder vond was het schuifje, die voelde wat fragiel aan. Zijn er al mensen die daar ervaring mee hebben?
Ik wacht sowieso tot de game wat goedkoper te krijgen is en dan weet ik als het goed is ook meer van de hardware en eventuele problemen.
jij wilt dat je auto in 3 stukken breekt en je driver dood gaat en je over nieuwe moet beginnen met een nieuwe ventje ?quote:
Goed puntquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan crashes niet veel erger krijgen als in Forza want dan beginnen die auto fabrikanten te kankeren... Denk je nu echt dat ze willen dat jij ziet wat er met je gebeurt als je een head on collision hebt met 200km/u?
Misschien sterspeler Edjequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef teunkneus het volgende:
Nog cod4 gespeeld door mensen vanavond?
Ik heb de xbox ook weer aan, COD MW1quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien sterspeler Edje![]()
Voor de rest niemand..
Ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef teunkneus het volgende:
Nog cod4 gespeeld door mensen vanavond?
Snel kopen dan krijg je 500 puntjes terug van MSquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef Hansch het volgende:
iemand Castlevania SOTN al kunnen krijgen voor 400 punten? hij staat vandaag bij deal of the week alleen is hij nog 800 punten
Fable pub games is deal of the week, jij faaltquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef Hansch het volgende:
iemand Castlevania SOTN al kunnen krijgen voor 400 punten? hij staat vandaag bij deal of the week alleen is hij nog 800 punten
Nohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |