Fable pub games is deal of the week, jij faaltquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef Hansch het volgende:
iemand Castlevania SOTN al kunnen krijgen voor 400 punten? hij staat vandaag bij deal of the week alleen is hij nog 800 punten
Nohquote:
Ja was tofquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
NohWas wel even leuk toch
![]()
Verbinding was idd knap minder... Maar je accent maakte alles goe jaaquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef teunkneus het volgende:
Die verbinding sloeg echt alles![]()
Maar wel chill met NL'ershopelijk volgende keer meer fokkers
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Verbinding was idd knap minder... Maar je accent maakte alles goe jaa
quote:# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 13 minutes ago playing Zune (Xbox Live Nation)about 3 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Online. Playing Xbox 360 Dashboard (Xbox Live Nation)about 4 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 10 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 6 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 9 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 6 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 8 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 8 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 7 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 9 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 6 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 10 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 4 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 11 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 3 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 12 hours ago from XLN Live Integration
# Xbox Live: victor360hd is currently Offline. Last seen 2 hours ago playing Xbox.com (Xbox Live Nation)about 14 hours ago from XLN Live Integration
Dat is wel irritant ja. Kan ik me gewoon op mijn xbox inloggen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twitter integratie Xbox Live:
[..]
Annoying as hell. Als ik Twitter zou gebruiken zou ik zulke mensen er meteen uitgooien
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij koppel je jouw XBL account aan je Twitter account en dan komen al je XBL acties in Twitter. Wanneer je inlogt, welke games je speelt en misschien ook wel de achievements die je haalt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja. Kan ik me gewoon op mijn xbox inloggen?
Ik mag hopen dat er een optie komt wat zegt wat je post en anders kun je het altijd nog niet linkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij koppel je jouw XBL account aan je Twitter account en dan komen al je XBL acties in Twitter. Wanneer je inlogt, welke games je speelt en misschien ook wel de achievements die je haalt?
Nee nog niet of je moet in het preview programma zitten... Ik zit er wel in dus pas maar opquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is wel irritant ja. Kan ik me gewoon op mijn xbox inloggen?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Fable pub games is deal of the week, jij faalt
Ik wil 'm. Maar die Renegade versie is wel veel te duurquote:
Misschien ben ik een oude zak hoor, kun je best zeggen.. maar als je zo gaat 'gamen' ... dj'tje spelen .. man please dat is toch een partij debielquote:
Dat is je goed recht hoor, maar het lijkt me gewoon onwijs cool. Ik heb ook twee gitaren, een drumstel en een set microfoonsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien ben ik een oude zak hoor, kun je best zeggen.. maar als je zo gaat 'gamen' ... dj'tje spelen .. man please dat is toch een partij debiel(gitarenshit ook overigens maar net als je denkt dat het niet erger kan komen ze hiermee... ik dacht serieus eerst dat het een cynische grap was zon draaitafel)
Ik koop 'm ook niet meer dit jaar. Pas als de game goedkoper is. Ik ben wel gek, maar niet ZO gekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef Rossdale het volgende:
Hij is veel te duur voor de tijd dat het tof blijft, geloof me nou maarLeuke gimmick maar je hebt het wel snel gezien
NIET?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is je goed recht hoor, maar het lijkt me gewoon onwijs cool. Ik heb ook twee gitaren, een drumstel en een set microfoons![]()
[..]
Ik koop 'm ook niet meer dit jaar. Pas als de game goedkoper is. Ik ben wel gek, maar niet ZO gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |