quote:
uhuquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank u wel !
Vandaag geloof ik het DJ Duel met Veenstra en Domien.
Wat wil je in godsnaam met die poster doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:15 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Hij was verhuisd omdat hij te veel cd's had, ik ga straks trouwens even ergens heen om deze poster te scoren:
http://twitpic.com/m4sod
Ophangen, heb nog nooit iets anders gedaan met een poster dan hem opgehangen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam met die poster doen?
dus je gaat hem jatten uit een bushokje? dan vind ik ronduit associaal de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:21 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Ophangen, heb nog nooit iets anders gedaan met een poster dan hem opgehangen.
Aan de muur.
Gast. Het ging om het museum en in het bijzonder om een vrouw die als vrijwilliger in het museum werkte en daar heel veel plezier uit haalde. Als vervolgens de hele handel wordt leeggehaald, is dat voor haar heel erg en snap ik de tranen best.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar echt, iedereen doet nu alsof scheringa het slachtoffer is ed, maar hij heeft zelf die vuile praktijkjes gedaan, en hij liegt dat ie barst
ik reageerde ook niet nav die vrouwquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gast. Het ging om het museum en in het bijzonder om een vrouw die als vrijwilliger in het museum werkte en daar heel veel plezier uit haalde. Als vervolgens de hele handel wordt leeggehaald, is dat voor haar heel erg en snap ik de tranen best.
De slachtofferrol en het eventuele liegen van Dirk boeit in dit geval niet.
Waar dan in vredesnaam wel op? Het onderwerp ging over het leeghalen van het museum, niet over Dirk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik reageerde ook niet nav die vrouw
Die posters kan je al járen krijgen via de bedrijven die in buitenreclame doen. Zo'n beetje sinds Pamela Anderson reclame maakte voor H&M.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef themauster het volgende:
[..]
dus je gaat hem jatten uit een bushokje? dan vind ik ronduit associaal de jeugd van tegenwoordig
dat museum was van dirkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar dan in vredesnaam wel op? Het onderwerp ging over het leeghalen van het museum, niet over Dirk.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die posters kan je al járen krijgen via de bedrijven die in buitenreclame doen. Zo'n beetje sinds Pamela Anderson reclame maakte voor H&M.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:47 schreef Marc63 het volgende:
Laat Rudy door gaan. Kan hij nog een poging doen om een punt te halen
Was de Ekdom Ring podcast luisteren, dus heb het gemist en dus ook niet opgenomen, fail...quote:
faiI iddquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:55 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Was de Ekdom Ring podcast luisteren, dus heb het gemist en dus ook niet opgenomen, fail...
Of http://www.jcdecaux.nl/service_bestel_poster.html Daar zijn ze gratis. Maar ik dus gewoon naar Ado stadion ofzo, weet ik veel daar zit zo'n bedrijf ofzo, zegt mijn moeder.quote:
Ik ben vorig jaar met de 90's request op de radio geweest. Ik heb mijzelf alleen nooit terug gehoord, want ik kon het nergens vindenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Thijs3FM het volgende:
Nou heel erg was het niet, ik stotterde niet zo erg, me stem klinkt niet echt heel lekker om naar te luisteren maar toch wordt ik DJ
quote:Woensdag geHAKdag! Stuiterrrrrrrrren maar!
DJ Paul Elstak - Luv U More
Bodylotion - Always Hardcore
Dune - Can't Stop Raving
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:38 schreef hayder het volgende:
Ik luister niet meer naar 3fm sinds dat incident met die rapper.
Domme actie van Giel en heel erg vaag
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/CarolineVanZijl
[..]
Ja, ik en Paul zelf ook, staat zo op rabradio.nl denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Broekie het volgende:
Iemand het opgenomen DJ Duel opgenomen?
Bierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat stoppen ze in het Groningse water ?
Aan het Giel-deel van de Freaknacht mis je tegenwoordig ook weinig meer. Vroeger was dat veel leuker...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:42 schreef hayder het volgende:
ik lusiter alleen maar op vrijdag nacht. Dat is het mooiste vindt ik. maar doe ik nou ook niet meer
Ach, als je niet weet dat Suggs de zanger is van Madness, heb je niks te zoeken bij een muziekzender.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het antwoord geeft Rab al zo ongeveer in de vraag. Dit jaar Pinkpop, al jaren een feest.... Goh, welke band zou dat nou zijn?
Waarom zou iemand in godsnaam dopvleugel nog een keer vrijwillig willen horen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:11 schreef Thijs3FM het volgende:
Heeft iemand dopvleugel opgenomen? Ik kon het niet opnemen.
Of wat te denken van een DJ die denkt dat de carrière van The Beatles in 1969 begon...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, als je niet weet dat Suggs de zanger is van Madness, heb je niks te zoeken bij een muziekzender.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, als je niet weet dat Suggs de zanger is van Madness, heb je niks te zoeken bij een muziekzender.
O, en op basis van die hints had het ook Rowwen Hèze kunnen zijn![]()
Het juiste antwoord was al gegeven, dus hij had sowieso al verloren. En zoals Michiel al zei, het had een instinker kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:19 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Of wat te denken van een DJ die denkt dat de carrière van The Beatles in 1969 begon...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef Broekie het volgende:
Iemand het opgenomen DJ Duel opgenomen?
Hallo MarijeH !!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef MarijeH het volgende:
Hallo 3 fm fans. Hoe gaat het hier? Over 2 weken heb ik mijn eerste toetsweek. Ken het redelijk goed denk ik. Vandaag heb ik omgevingsanalyse (of bedrijfsanalyse) geleerd. Eerst vond ik het een raar vak, maar nadat ik de leerstof had doorgelezen bleek het best mee te vallen.
Fake Blood - I Think I Like It een hyperendeklotenummer noemen...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef Vlindur het volgende:
Oh, dat vreselijke hyperendeklotenummer
Ik vergeef het je omdat je zwanger bent maar het is een geweldig nummerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef Vlindur het volgende:
Oh, dat vreselijke hyperendeklotenummer
Af en toe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef MarijeH het volgende:
Marczit jij toevallig op wielerflits??
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:19 schreef Sersjee het volgende:
Wedstrijdje "photoshop hoe de wereld er uit zal zien als internet vandaag ophoudt te bestaan"
De nummer 1 is haast tè grappig...[ afbeelding ]
het duurde een paar seconden voor ik zag wat er op die TV was, heel goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:19 schreef Sersjee het volgende:
Wedstrijdje "photoshop hoe de wereld er uit zal zien als internet vandaag ophoudt te bestaan"
Ik ben al zover dat ik er openlijk voor uitkom mee te zingen. Vorige week zelfs al!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:25 schreef Sersjee het volgende:
*stiekem meezingt*
Eens! Wat mij betreft een van de beste platen ooit in NL gemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Anita Meyer zit vandaag bij Kunststof @ radio 1. Uiteraard was ook Why Tell Me Why te horen. Wat een geweldige plaat is dat
Absoluutquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens! Wat mij betreft een van de beste platen ooit in NL gemaakt.
Is ook het enige nummer van haar wat ik echt super vind.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens! Wat mij betreft een van de beste platen ooit in NL gemaakt.
die van jason?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef Thijs3FM het volgende:
Deze plaat was toch net na de jaren 90?
heb je nog wat meer originele spelletjes bedacht voor op de radioquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef Thijs3FM het volgende:
Deze plaat was toch net na de jaren 90?
Nee johquote:
nog 5 weken dan mag ik ook weer aan de wijn, dan hoef ik niet meer solidair met mijn vrouw te zijnquote:
spelletjes? leukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je nog wat meer originele spelletjes bedacht voor op de radio
Die's van 2000.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Nee johKryptonite van 3 doors down, staat alleen niet in de play list.
Hou er alsjeblieft over opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je nog wat meer originele spelletjes bedacht voor op de radio
probleem is dat er te veel gedaan is , om nog origineel te zijn op de radio.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:14 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Hou er alsjeblieft over opMaar ik zou inderdaad wel wat willen verzinnen, misschien dat ik dan nog kans maak, maar ik kom toch altijd op al bestaande dingen uit, kunnen jullie dan niet een beetje helpen?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog 5 weken dan mag ik ook weer aan de wijn, dan hoef ik niet meer solidair met mijn vrouw te zijn
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
probleem is dat er te veel gedaan is , om nog origineel te zijn op de radio.
Moet zeggen dat ik tijdens mijn laatste wijn proeferij erg lekkere italiaanse wijnen heb geproeft , al smaakte ze na 6 glazen allemaal wel lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat doe je goed
.
En daarna meteen een pallet wijn naar binnen
Middelbareschool spelletje. Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is roodquote:
DSB? (dirk zn rekening)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Middelbareschool spelletje. Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood.
een tampon.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Middelbareschool spelletje. Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die gaat weer gevuld worden met paar miljoen met de verkoop van zijn huis.
http://www.bnn.nl/page/programma/bnnuniversity/ En dan bij radio.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar jij moet spelletjes gaan verzinnen?![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik tijdens mijn laatste wijn proeferij erg lekkere italiaanse wijnen heb geproeft , al smaakte ze na 6 glazen allemaal wel lekker
BIjna, maar ik zat achterin de klas dus kon je vaak 'alles' zienquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:31 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
http://www.bnn.nl/page/programma/bnnuniversity/ En dan bij radio.
"Het is een spannende dag vandaag"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:30 schreef TheZapster het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/dsb_bank_game.html
Alicia Silverstonequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh oh euh...hoeheetzeookalweer-dinges...naja dat kind wat in die clipjes speelde toch?
De chat van KX als hulplijn gebruikt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
wat heeft Bert eigenlijk gedaan met dat vals spelen?
Hij kreeg zijn antwoorden van de KX radio-chat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
wat heeft Bert eigenlijk gedaan met dat vals spelen?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
60000ste post op fok zie ik net
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus je wil bij de radio?
![]()
* muisje-eliza voelt zich n beetje dom met deze stomme vragen
iddquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie dat jij alweer de 100k voorbij bent
Oef , wat een domme actie. Moet zeggen dat ik weinig meekrijg van de dj duels , het is stervens druk door collega die op vakantie is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De chat van KX als hulplijn gebruikt.
gaat zo dan niet echt lukken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dus moet je iets verzinnen zodat ze meteen roepen *jaaaaah die man motten we hebben*
O help, wat heb ik aangericht?!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Kings of Leon... Toch maar weer ff Heartbreak Warfare luisteren
Hai !quote:
aijaijaijaiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hai !![]()
![]()
.
Ik luister nu een zomerplaat. Juan Luis Guerra & 4.40 - Burbujas De Amor. Lekker chanson
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha.
Heb wel zin in een portie Fake Blood
Dat neem je terugquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omruilen voor bert van lent
jamaar die liegtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niks ervan. EJ lekker bij Rick laten en met een beetje mazzel MIDNR bij PowNed laten doen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaaavandaag trouwens nog gehoord bij Paul met NeM
Veenstraquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer zwervers in de studio
Jammer ! zelfs Dune kwam langs. Even een fijn hakkuuuh! momentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kon vandaag niet luisteren
"Wil jij een lolly?"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer zwervers in de studio
dat was de foto van de winkel in Utrecht, daar moest ik vandaag invallenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer ! zelfs Dune kwam langs. Even een fijn hakkuuuh! moment. Heb de foto van je winkel gezien. Gaaf!
ook prima, dan komen ze op de plek van bert in de nachtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niks ervan. EJ lekker bij Rick laten en met een beetje mazzel MIDNR bij PowNed laten doen!
en hoe was het om terug te zijn op je oude plekjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat was de foto van de winkel in Utrecht, daar moest ik vandaag invallen![]()
gister had ik er 1 getweet van mn eigen winkel....of was t eergister
Daar mag je geen grappen over maken. Bertje is tof.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook prima, dan komen ze op de plek van bert in de nacht
gezelligquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en hoe was het om terug te zijn op je oude plekje
In elk geval niet voor is John Mayer?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Allemaal de hand bij de volumeknop? Zometeen kan ie One Louder!
Eergisteren, geloof ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat was de foto van de winkel in Utrecht, daar moest ik vandaag invallen![]()
gister had ik er 1 getweet van mn eigen winkel....of was t eergister
nou viel wel mee eigenlijk...wel goede omzet hoor, maar 3 afspraken die niet komen vind ik echt zo ongepastquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eergisteren, geloof ik. Maar in Utrecht? zeker heel druk gehad of niet dan??
Afspraak = afspraak zou ik zo denken, maar schijnbaar heeft het geen haast? Beetje vaag..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou viel wel mee eigenlijk...wel goede omzet hoor, maar 3 afspraken die niet komen vind ik echt zo ongepast
jah graag je lenzen laten controleren of niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Afspraak = afspraak zou ik zo denken, maar schijnbaar heeft het geen haast? Beetje vaag..
Precies, snap het ook niet hoor. Naja, als ze dan maar een andere keer komenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah graag je lenzen laten controleren of niet hoort zijn gelukkig niet mijn ogen, maar t scheelt wel wat omzet natuurlijk
of gewoon even bellen dat ze niet komen...maakt me ook niet uit...maar met je middaghap wachten omdat er elk moment een klant kan binnenkomen die niet komt heb ik zo n hekel aanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, snap het ook niet hoor. Naja, als ze dan maar een andere keer komen
Best wel erg asociaal inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of gewoon even bellen dat ze niet komen...maakt me ook niet uit...maar met je middaghap wachten omdat er elk moment een klant kan binnenkomen die niet komt heb ik zo n hekel aan
ik zou ook weer eens lenzen moeten gaan proberen, lijkt mij dat er de afgelopen 15 jaar aardig wat veranderd is op dat gebied. Toen hield ik het niet uit in ieder geval...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah graag je lenzen laten controleren of niet hoort zijn gelukkig niet mijn ogen, maar t scheelt wel wat omzet natuurlijk
hm, laat ik dan mijn mond maar verder houdenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
oh mooi! vanavond niet luisteren dus...bevallingenbabies
weinig aan veranderd hoor, blijft zelfde principe. misschien iets dunner.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou ook weer eens lenzen moeten gaan proberen, lijkt mij dat er de afgelopen 15 jaar aardig wat veranderd is op dat gebied. Toen hield ik het niet uit in ieder geval...
lijkt mij dat de materialen van zachte lenzen toch wel wat veranderd zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weinig aan veranderd hoor, blijft zelfde principe. misschien iets dunner.
ik had jou toch n keertje proeflenzen gestuurd? *of was dat iemand anders van hier*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou ook weer eens lenzen moeten gaan proberen, lijkt mij dat er de afgelopen 15 jaar aardig wat veranderd is op dat gebied. Toen hield ik het niet uit in ieder geval...
niet dat ik weetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had jou toch n keertje proeflenzen gestuurd? *of was dat iemand anders van hier*
ach is mens eigen afspraken maken en niet nakomen. helaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij dat de materialen van zachte lenzen toch wel wat veranderd zijn
nou jah, pm me je sterkte, en ik stuur wel een setje van die syliconen lenzen op naar jequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet dat ik weetmaar alleen de gedachte vind ik al heel lief van je
jah maar is ook mijn tijd hehquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach is mens eigen afspraken maken en niet nakomen. helaas.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en zijn vrouw Gonnie Komen
Daar denkt deze overvaller heel anders over http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/17654quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
kom..laten we lekker schieten op elkaar
quote:
Dat doet Roel goed idd, maar zou echt niet weten hoe het werkt. Idem trouwens voor het hele RT gebeurenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil dat twitter bij joesoep video's die ik leuk vind ook zegt dat t mn favo is...net als bij Roel
gewoon post copieren, RT en @ er voorzetten en kloarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat doet Roel goed idd, maar zou echt niet weten hoe het werkt. Idem trouwens voor het hele RT gebeuren
nog n beebie erbijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Thijs3FM het volgende:![]()
![]()
![]()
http://twitter.com/EricCorton/status/5051211432 Gefeliciteerd Sharid!
Dat is alles?! dat moet ik dan ook wel kunnenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon post copieren, RT en @ er voorzetten en kloar
Dat kan via http://www.youtube.com/my_videos_upload -> Opties van Automatisch Delen -> Twitter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil dat twitter bij joesoep video's die ik leuk vind ook zegt dat t mn favo is...net als bij Roel
Het kan zelfs nog makkelijker in een Twitter programma. Daar zit gewoon een Retweet-knopje in.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon post copieren, RT en @ er voorzetten en kloar
jah dat ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kan zelfs nog makkelijker in een Twitter programma. Daar zit gewoon een Retweet-knopje in.
haha ik ben blij dat ik jou unfollowed hebquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
Roel en borisz zijn ook Twitter monsters !!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haha ik ben blij dat ik jou unfollowed heb, werd gek van je op twitter, lees nu gewoon aan einde van de dag je twitters
Best wel , ik ben al blij met 2-3 twits per dag.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel en borisz zijn ook Twitter monsters !!!
Idem hieroquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best wel , ik ben al blij met 2-3 twits per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |